dagje ouderquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:01 schreef HPLC het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n kater had. Tering
grog met wodka drinkenquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:01 schreef HPLC het volgende:
crack helpt ook goed.quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:04 schreef possetje het volgende:
[..]
grog met wodka drinken
en dan een bloody mary!
kater weg!
Ach nu even kut.quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik verstandig was geworden
sorry, dit ging wel wat verquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal joh... jeetje zeg
Mooiquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik voel me echt rot nu
maak je toch gewoon een fake facebook?quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:22 schreef xcachet het volgende:
Fuck, de nieuwe klassenlijsten zijn er en ik heb geen Facebook meer om iedereen op te zoeken
Ga ik wel ff doen ja. Ben nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:23 schreef possetje het volgende:
[..]
maak je toch gewoon een fake facebook?
of eentje met alleen je voornaam?
heb je binnen minuutje gemaakt
Rare zin ditquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:24 schreef Toto69 het volgende:
* Toto69 voelt de wind door m'n haren waaien
godverdomme, zin om deze crew te bashen tot het bloed eruit looptquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:24 schreef Toto69 het volgende:
* Toto69 voelt de wind door m'n haren waaien
kom dan met je bowlingbalkopquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
godverdomme, zin om deze crew te bashen tot het bloed eruit loopt
Jij ook, kuifjequote:Op vrijdag 23 december 2016 15:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kom dan met je bowlingbalkop
fijne kerst alvast kerel, ook voor teun
heywoodu doet echt heel veel jaquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als heywoodu stopt dan stort het helemaal in elkaar
Tja, tegenwoordig ban om het minste of geringste, dus als opab of varkens mijn verwensing leest zal ik wel weer een maandje of wat weg zijnquote:
Nou de dag dat ik jou zou TRén gooi ik mezelf van een flat af dus maak je om mij maar niet druk hoor ouwequote:Op vrijdag 23 december 2016 15:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tja, tegenwoordig ban om het minste of geringste, dus als opab of varkens mijn verwensing leest zal ik wel weer een maandje of wat weg zijn
sowquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tja, tegenwoordig ban om het minste of geringste, dus als opab of varkens mijn verwensing leest zal ik wel weer een maandje of wat weg zijn
Zet die TR maarquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou de dag dat ik jou zou TRén gooi ik mezelf van een flat af dus maak je om mij maar niet druk hoor ouwe
Kloptquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij volgt dan ook bizar veel
SERIOUS REQUEST JAAAAA NAGELLAK NAGELKKAquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
Onderweg naarBreda
Lekker feesten in mijn stad
Oké montellyquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
SERIOUS REQUEST JAAAAA NAGELLAK NAGELKKA
Jup en een aantal van volgend jaarquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoezo niet
Al je vrije dagen al opgemaakt?
Hoezo dat dan alquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jup en een aantal van volgend jaar
Kut in je neus? Neus in haar kut?quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee das wat anders. Ander kleurtje ook
Jeetje wat spannend we zijn echt benieuwd zeg poehquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Nieuws van m'n werk joh maar mag nog niks zeggen
Kom maar ik maak wel pizza voor je en haal colaquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:01 schreef HPLC het volgende:
Miss volgende week ook ff zonnebank doenquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet uur wachten voor kapper en dan vanavond zonnebank en gym
Twee keer gesport al vandaag, inmiddels tijd voor bierrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:
heb eigenlijk niet eens zin om van de bank af te komen, maar bedankt voor je aanbodquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom maar ik maak wel pizza voor je en haal cola
Ja, noiken is ook vanavond pas.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
jij ging toch alleen maar even skaten?
Damrak is tientje voor 20 minutenquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Miss volgende week ook ff zonnebank doen
Ober weet jij beetje goede in de buurt hier
Nee ik bedoel in andere buurt, de betere buurt. Waar je roots liggen enzulks.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Damrak is tientje voor 20 minuten
Doe eens even normaal en meelevend mongoolquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jeetje wat spannend we zijn echt benieuwd zeg poeh
Hoho. "Chromosomonaal uitgedaagd persoon" heet dat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doe eens even normaal en meelevend mongool
Hey Toto, krijg de vinkenteringquote:
We zien wel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Welke standjes ga je allemaal proberen?
Slim zo voor nyequote:Op vrijdag 23 december 2016 16:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Een obertjequote:Op vrijdag 23 december 2016 16:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoho. "Chromosomonaal uitgedaagd persoon" heet dat tegenwoordig.
Achterstraat naast pannekoekenhuisquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |