heywoodu doet echt heel veel jaquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als heywoodu stopt dan stort het helemaal in elkaar
Tja, tegenwoordig ban om het minste of geringste, dus als opab of varkens mijn verwensing leest zal ik wel weer een maandje of wat weg zijnquote:
Nou de dag dat ik jou zou TRén gooi ik mezelf van een flat af dus maak je om mij maar niet druk hoor ouwequote:Op vrijdag 23 december 2016 15:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tja, tegenwoordig ban om het minste of geringste, dus als opab of varkens mijn verwensing leest zal ik wel weer een maandje of wat weg zijn
sowquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tja, tegenwoordig ban om het minste of geringste, dus als opab of varkens mijn verwensing leest zal ik wel weer een maandje of wat weg zijn
Zet die TR maarquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou de dag dat ik jou zou TRén gooi ik mezelf van een flat af dus maak je om mij maar niet druk hoor ouwe
Kloptquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij volgt dan ook bizar veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |