Nee ik bedoel in andere buurt, de betere buurt. Waar je roots liggen enzulks.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Damrak is tientje voor 20 minuten
Doe eens even normaal en meelevend mongoolquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jeetje wat spannend we zijn echt benieuwd zeg poeh
Hoho. "Chromosomonaal uitgedaagd persoon" heet dat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doe eens even normaal en meelevend mongool
Hey Toto, krijg de vinkenteringquote:
We zien wel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Welke standjes ga je allemaal proberen?
Slim zo voor nyequote:Op vrijdag 23 december 2016 16:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Miss volgende week ook ff zonnebank doen
Ober weet jij beetje goede in de buurt hier
Een obertjequote:Op vrijdag 23 december 2016 16:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoho. "Chromosomonaal uitgedaagd persoon" heet dat tegenwoordig.
Achterstraat naast pannekoekenhuisquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Miss volgende week ook ff zonnebank doen
Ober weet jij beetje goede in de buurt hier
En nu?quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:28 schreef Montelly het volgende:
* Amri kwam in 2015 naar Duitsland. Daarvoor was hij als asielzoeker in Italië waar hij vier jaar lang in de gevangenis zat wegens brandstichting in een asielzoekerscentrum. In Tunesië zou hij volgens Duitse media bij verstek veroordeeld zijn voor een roofoverval.
* In Duitsland verbleef Amri in een asielzoekerscentrum in Emmerich, vlak over de grens bij Arnhem. Daar is door de politie ook gezocht naar aanwijzingen. Ook zou hij in de plaatsen Kleef, Freiburg, Dortmund en Oberhausen hebben gewoond. Sinds februari van dit jaar verbleef hij in Berlijn.
* In juni 2016 hebben de Duitse autoriteiten de asielaanvraag van Amri afgewezen. Hij kon niet direct worden uitgezet, omdat hij geen geldige identiteitspapieren had. De Tunesische documenten die nodig zijn om de man uit te zetten, zijn pas twee dagen na de aanslag in handen van de Duitse autoriteiten gekomen.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:28 schreef Montelly het volgende:
* Amri kwam in 2015 naar Duitsland. Daarvoor was hij als asielzoeker in Italië waar hij vier jaar lang in de gevangenis zat wegens brandstichting in een asielzoekerscentrum. In Tunesië zou hij volgens Duitse media bij verstek veroordeeld zijn voor een roofoverval.
* In Duitsland verbleef Amri in een asielzoekerscentrum in Emmerich, vlak over de grens bij Arnhem. Daar is door de politie ook gezocht naar aanwijzingen. Ook zou hij in de plaatsen Kleef, Freiburg, Dortmund en Oberhausen hebben gewoond. Sinds februari van dit jaar verbleef hij in Berlijn.
* In juni 2016 hebben de Duitse autoriteiten de asielaanvraag van Amri afgewezen. Hij kon niet direct worden uitgezet, omdat hij geen geldige identiteitspapieren had. De Tunesische documenten die nodig zijn om de man uit te zetten, zijn pas twee dagen na de aanslag in handen van de Duitse autoriteiten gekomen.
Gewoon wegkijken.quote:
Junkfood. DUH.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh ik ga nu naar de Ap. Zal ik mijn karretje volladen met junkfood of gezonde shit
Als je nootjes op zijn mag je de mijne welquote:
Dan heb ik nog pinda's.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je nootjes op zijn mag je de mijne wel
Dus nog een dag ofzo?quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja man. Maar heb nu wel neusspray gekocht.
Geen idee. Hoop ik wel eigenlijk. Ben er wel weer klaar mee.quote:
Zou thuis blijven met die vieze tyfusdrukte. Echt als Tristan een supermarkt had overhoop geschoten net voor kerst dan zou ik hem gelijk hebben gegeven wat een onzin.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh ik ga nu naar de Ap. Zal ik mijn karretje volladen met junkfood of gezonde shit
Het viel net bij de Jumbo wel mee.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:33 schreef Catkiller het volgende:
Zou thuis blijven vies tyfusdrukte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |