Ja ik ging er vanuit dat je over het algemene muzikale niveau van de lijst sprak en niet zozeer over 1 liedje.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nadruk op onder andere, op basis van een nummer niet naar een lijst met 2000 platen luisteren is een beetje gek.
Europequote:
dit is vragen naar de bekende wegquote:Op vrijdag 23 december 2016 12:29 schreef jeffrey83 het volgende:
Heeft iedereen hier ook zo een bloedhekel aan dat nummer van Claudia de brij en dat het zo hoog in de top 2000 staat?
Het ging in dit geval over Let The Sunshine Inquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het ging in dit geval over Let The Sunshine In
Ik heb de neiging om heel hard mee te zingen!quote:
Daar waren er drie op een rij.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier zat toch ook ergens een Shamone in?
Ik hoorde hemquote:Op vrijdag 23 december 2016 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier zat toch ook ergens een Shamone in?
De Albert Heijnquote:Op vrijdag 23 december 2016 13:02 schreef Nizno het volgende:
In de trein. Vraagt er 1 hoe een kerstboom de rest van het jaar heet...
De andere dames uit het theekransje begonnen maar met het liedje "oh denneboom" te zingen.quote:
Dames.....dit ging niet om een kind van 5?quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
De andere dames uit het theekransje begonnen maar met het liedje "oh denneboom" te zingen.
Nee een hbo-er kwam ik achter van een jaar of 20/25quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dames.....dit ging niet om een kind van 5?
Dat idd. Gelukkig werd ze al smakelijk uitgelachen door het theekransje dus hoefde ik niet te wijzen en dr uit te lachen.quote:
Treurig...quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee een hbo-er kwam ik achter van een jaar of 20/25
Hey tot op heden is dat ook mijn hoogst behaalde niveauquote:
Hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey tot op heden is dat ook mijn hoogst behaalde niveau
Hopelijk over 1,5jr niet meer.
Behalve dat ik ruim 10jr ouder ben dan jij met een trackrecord van onafgemaakte studiesquote:
Gazellige fietsenquote:
Nee 3e kerstdag mag ik weer aan mn werkweek beginnen. De 31e ook nog wat uurtjes en tussendoor nog wat meer. Ach t levert geld op denken we dan maarquote:
quote:
Beste single van 1D joh.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah deze. Hoe 2 goede liedjes in 1x te verkrachten.
Eens!quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah deze. Hoe 2 goede liedjes in 1x te verkrachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |