SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij heeft ie ook al blij gemaaktquote:Op donderdag 22 december 2016 20:28 schreef hatsaflats het volgende:
Hij had ook al een halve trail uitgestippeld toen ik een rondje met m ging lopen.
F means you're fucked![]()
"Blij" is niet echt een passend woord voor mijn reactiequote:Maar we kunnen best een keer met z'n 3en (of meer) lopen. Zelfs ik raak enigszins gewend aan onverhard, mits ik op het juiste schoeisel loop.
![]()
Jammer dat ikzelf Yurkak kreeg. Bij jou zaten er echt leuke klimmetjes in die je niet verwacht.quote:![]()
Dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 22 december 2016 20:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
"Blij" is niet echt een passend woord voor mijn reactieMaar we kunnen best een keer met z'n 3en (of meer) lopen. Zelfs ik raak enigszins gewend aan onverhard, mits ik op het juiste schoeisel loop.
Wel een leuk idee!Ik voelde me vereerd door jouw Yurkakquote:Op donderdag 22 december 2016 20:35 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Jammer dat ikzelf Yurkak kreeg. Bij jou zaten er echt leuke klimmetjes in die je niet verwacht.F means you're fucked![]()
Het is zeker een leuk idee. Het onverharde deel van De Balij en omstreken wordt nu alleen steeds modderiger en dat laat ik graag aan anderen over.quote:Op donderdag 22 december 2016 20:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al
Wel een leuk idee!![]()
Goed punt. Modderquote:Op donderdag 22 december 2016 20:54 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het is zeker een leuk idee. Het onverharde deel van De Balij en omstreken wordt nu alleen steeds modderiger en dat laat ik graag aan anderen over.
Net even een rondje van 9km gedaan, nog heul veul snot, maar het gevoel was lekker.
Voor de rest weinig data feedback omdat de samsung gear fit2 gewoon uitermate kut en crap is. Ik ga dat ding terug sturen en koop wel een andere.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Ik ga me juist dit weekend weer inschrijven voor de Baggerloop!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Leukquote:Op donderdag 22 december 2016 20:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
"Blij" is niet echt een passend woord voor mijn reactieMaar we kunnen best een keer met z'n 3en (of meer) lopen. Zelfs ik raak enigszins gewend aan onverhard, mits ik op het juiste schoeisel loop.
![]()
Dat park waar Zwabber probeerde mij kapot te maken afgelopen zomer was best leuk
@zwabbers laatste post in het vorige topic: +1
Al heb ik in mijn commerciële banen wel meer meegemaakt dat de leidinggevenden gewoon ronduit onredelijke eisen stellen. Daar heb ik zelf bij de overheid minder last van. Er wordt wel gepusht her en der maar als ik aangeef dat het echt niet gaat dan mag dat.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Oja, om 6 uur gaan hardlopen is best vroeg. Pfffff kwam niet vooruit
Maargoed, weer 10 km gehad, nu doesen en werken![]()
Bijna verkansie
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat is inmiddels traditie, dus dan moet je gewoon. Ik kan niet wachten op de foto's.quote:Op vrijdag 23 december 2016 07:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ga me juist dit weekend weer inschrijven voor de Baggerloop!![]()
Inderdaad. Ik wilde dinsdag eindelijk eens het driehoekigvormig laarzenpad lopen in het Balijbos, maar het is me weer niet gelukt om het te vinden. Wel een modderig paadje met veel hinderlijke planten.quote:Het Buytenpark.quote:Op vrijdag 23 december 2016 07:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leuk![]()
Dat park waar Zwabber probeerde mij kapot te maken afgelopen zomer was best leukBij veel commerciële bedrijven heerst het cultuurtje dat ze zelf fantastisch zijn en de overheid ruk en langzaam. Dat zelfvertrouwen is niet altijd erg terecht, als ik de kwaliteit zie die ze afleveren en de kennis die ze bezitten. Helaas. Snel werken met deadlines is leuk, als je het werk goed doet en afkrijgt. Maar dat is blijkbaar geen verdienmodel.quote:@zwabbers laatste post in het vorige topic: +1
Al heb ik in mijn commerciële banen wel meer meegemaakt dat de leidinggevenden gewoon ronduit onredelijke eisen stellen. Daar heb ik zelf bij de overheid minder last van. Er wordt wel gepusht her en der maar als ik aangeef dat het echt niet gaat dan mag dat.![]()
Offtopic, ik ken genoeg ICT bedrijven die floreren op slecht afgeleverd werk in de publieke sector. Kan ik me zo goed over opwinden dat ik er harder van ga lopen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wilde dinsdag eindelijk eens het driehoekigvormig laarzenpad lopen in het Balijbos, maar het is me weer niet gelukt om het te vinden. Wel een modderig paadje met veel hinderlijke planten.
[..]
Het Buytenpark.
[..]
Bij veel commerciële bedrijven heerst het cultuurtje dat ze zelf fantastisch zijn en de overheid ruk en langzaam. Dat zelfvertrouwen is niet altijd erg terecht, als ik de kwaliteit zie die ze afleveren en de kennis die ze bezitten. Helaas. Snel werken met deadlines is leuk, als je het werk goed doet en afkrijgt. Maar dat is blijkbaar geen verdienmodel.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Ja, heel herkenbaarquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Offtopic, ik ken genoeg ICT bedrijven die floreren op slecht afgeleverd werk in de publieke sector. Kan ik me zo goed over opwinden dat ik er harder van ga lopen.
Je zou er maar werken en verplicht (door te hoge druk?) waardeloos werk moeten leveren
Al Is de werkdruk bij mij ook wel zodanig dat ik mijn werk niet goed genoeg kan doen. Best jammer soms.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Gewoon niet aan beginnen, die discussie over ambtenaren vs. private sector
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zaterdag de inschrijving van http://www.mar-athon.com/ de marathon rond Sneek en meer![]()
Op naar de HM daar
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Daar loop ik ook hard voor weg..quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Gewoon niet aan beginnen, die discussie over ambtenaren vs. private sector
Zo, bruggetje terug naar hardlopen ook weer gemaakt.
Nu weer ontopic?![]()
Jou kennende zal het allemaal wel mee vallenquote:Op donderdag 22 december 2016 13:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik start dit jaar in het vrouwen senioren vak in Egmond, vóór de eerste mannen dus. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik ingehaald wordWel gaaf!
![]()
![]()
Ehh ik weet niet hoe hoog je mij hebt zitten hoor, maar een groepje Keniaanse mannen wat rond het uur op de halve loopt gaat mij echt wel snel inhalenquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:14 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Jou kennende zal het allemaal wel mee vallenDat is ook het hele doel van de losse vrouwen en mannenstart in Egmond, het verschil tussen de twee starten is het verschil tussen de eerste vrouw en de eerste man van het vorige jaar
Dus die strijd om voor te blijven is er altijd.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Over publiek en privaat: Overal zitten luie mensen en mensen met hart voor de zaak. Enige waar ik mij altijd over verwonder is het hoge aantal vrije dagen bij de publieke sector!![]()
Grote kans dat LT mij zou inhalen als ik bij de vrouwen start en zij be de mannen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:14 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Jou kennende zal het allemaal wel mee vallen
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Hoog, ga er van uit dat je al bijna binnen bent als ik over de start ga joh!quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ehh ik weet niet hoe hoog je mij hebt zitten hoor, maar een groepje Keniaanse mannen wat rond het uur op de halve loopt gaat mij echt wel snel inhalenDat is ook het hele doel van de losse vrouwen en mannenstart in Egmond, het verschil tussen de twee starten is het verschil tussen de eerste vrouw en de eerste man van het vorige jaar
Dus die strijd om voor te blijven is er altijd.
Uiteindelijk zullen er vast wel een aantal toppers je inhalen, maar op een verharde halve loop je een 1.20? Of sneller zelfs toch?
Moet ik trouwens nog rekening houden met het schoeisel voor zo'n wedstrijd? Voetbalschoenen zoals bij de MudMasters is niet echt nodig lijkt mij, maar standaard wegschoenen zullen te glad zijn?![]()
Bij mij na een paar kilometer alquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Grote kans dat LT mij zou inhalen als ik bij de vrouwen start en zij be de mannen.![]()
![]()
Fixed.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:16 schreef DavetheNL het volgende:
Over werk en hardlopen. Overal zitten mensen die niet hardlopen en mensen die graag hardlopen. Enige waar ik mij altijd over verwonder is het hoge aantal mensen dat niet houdt van hardlopen!![]()
Nee joh, 1.31 staat mijn PR! Ik wil op de CPC wel onder de 1.30 duiken maar onder de 1.20, daarmee zou ik meteen dicht op de nationale top zitten. Niet overdrijvenquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:22 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Hoog, ga er van uit dat je al bijna binnen bent als ik over de start ga joh!
Uiteindelijk zullen er vast wel een aantal toppers je inhalen, maar op een verharde halve loop je een 1.20? Of sneller zelfs toch?
Moet ik trouwens nog rekening houden met het schoeisel voor zo'n wedstrijd? Voetbalschoenen zoals bij de MudMasters is niet echt nodig lijkt mij, maar standaard wegschoenen zullen te glad zijn?
En ehh ik heb Egmond altijd wel op standaard wegschoenen gelopen. Waarom zou het glad zijn? Alleen als het gaat ijzelen misschien. Verder loop je gewoon over grind en verharde wegen, en een stuk strand wat sowieso niet glad is.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Whehe, dat verbaast mij dan weer een stuk minder. Had er vroeger ook de schurft aanquote:Opbouwen vanaf 0 is ook gewoon naar :´(
![]()
Echt? Sorry, beetje onrealistisch hoge verwachtingen van je dan. Wat is je tijd van de Hele dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee joh, 1.31 staat mijn PR! Ik wil op de CPC wel onder de 1.30 duiken maar onder de 1.20, daarmee zou ik meteen dicht op de nationale top zitten. Niet overdrijven
En ehh ik heb Egmond altijd wel op standaard wegschoenen gelopen. Waarom zou het glad zijn? Alleen als het gaat ijzelen misschien. Verder loop je gewoon over grind en verharde wegen, en een stuk strand wat sowieso niet glad is.
Oh, dat komt goed uit. Heb mijn schoenen met grover profiel moeten weg gooien ivm gaten in de zool![]()
![]()
36 urig contract en 40 uur werken, dat is hetgeen dat al die vrije dagen veroorzaakt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:16 schreef DavetheNL het volgende:
Over publiek en privaat: Overal zitten luie mensen en mensen met hart voor de zaak. Enige waar ik mij altijd over verwonder is het hoge aantal vrije dagen bij de publieke sector!
Het standaard verlof zit op jaarbasis een dag of 3 boven het wettelijk minimum bij een (formele) werkweek van 36 uur.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat is 3.14.45quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:27 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Echt? Sorry, beetje onrealistisch hoge verwachtingen van je dan. Wat is je tijd van de Hele dan eigenlijk?
Oh, dat komt goed uit. Heb mijn schoenen met grover profiel moeten weg gooien ivm gaten in de zoolMaar bedankt voor het hoge vertrouwen in mij, wat niet is kan nog komen!
Doe dat eens niet, dan moet ik ook weer sneller gaan lopen op de HMquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee joh, 1.31 staat mijn PR! Ik wil op de CPC wel onder de 1.30 duiken
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wettelijk minimum is 4 weken op basis van fulltime volgens de site van de overheid. Zit met 28 dagen dan toch nog best netjes dusquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
36 urig contract en 40 uur werken, dat is hetgeen dat al die vrije dagen veroorzaakt.
Het standaard verlof zit op jaarbasis een dag of 3 boven het wettelijk minimum bij een (formele) werkweek van 36 uur.![]()
![]()
Dat, en ik kreeg mijn eerste ouwelullendag toen ik 35 werd. Terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
36 urig contract en 40 uur werken, dat is hetgeen dat al die vrije dagen veroorzaakt.
Het standaard verlof zit op jaarbasis een dag of 3 boven het wettelijk minimum bij een (formele) werkweek van 36 uur.
Zo houden we elkaar scherpquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Doe dat eens niet, dan moet ik ook weer sneller gaan lopen op de HM
Volgens mij zitten onze PRs echt absurd dicht bij elkaar op de meeste afstanden
Ah, ik zit aan precies hetzelfde te denkenquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee joh, 1.31 staat mijn PR! Ik wil op de CPC wel onder de 1.30 duikenOm eens te kijken of het haalbaar is om daar onder de 1:30 te lopen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
toch meer eens een keer evenement samen lopen, dan kunnen we wederzijds hazenquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zo houden we elkaar scherp
Volgens mij zitten onze PRs echt absurd dicht bij elkaar op de meeste afstanden
Belachelijk!quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat, en ik kreeg mijn eerste ouwelullendag toen ik 35 werd. Terecht natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Belachelijk!Ohja, nu je het zegt.. best kans dat ik m ook al had toen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja, hoe dan ook: Ik wil eens kijken of ik in de buurt van 1.35 kan komen op de HM. Maar niet al bij de CPC, want ik denk dat ik dan de 10 loopF means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat, en ik kreeg mijn eerste ouwelullendag toen ik 35 werd. Terecht natuurlijkwij krijgen geen ouwelullendagen meer.
Volgend jaar wel een dag erbij omdat ik 10 jaar in dienst ben
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
ouwelullendag kan wel mooi ingevuld worden als lange duurloop dag, blijf je jong van
1 per jaar....Dat zet weinig zoden aan de dijkquote:Op vrijdag 23 december 2016 12:03 schreef La_Tramposa het volgende:
ouwelullendag kan wel mooi ingevuld worden als lange duurloop dag, blijf je jong van
Das vroeg! Ik denk niet dat wij die hebben.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat, en ik kreeg mijn eerste ouwelullendag toen ik 35 werd. Terecht natuurlijk
Ik wil best een extra duurloopdag
Ik ervaar precies het omgekeerde. Heb gemiddeld 10 dagen minder verlof per jaar dan bekenden uit de private sector. Ik werk 36 uur. Heb 20,75 verlofdagen. Ik ben 40 jaar, nog nooit een oudelulledag gehad (is allemaal afgeschaft, als ik 45 ben verdwijnt ook die dag). Geen ADV.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:16 schreef DavetheNL het volgende:
Over publiek en privaat: Overal zitten luie mensen en mensen met hart voor de zaak. Enige waar ik mij altijd over verwonder is het hoge aantal vrije dagen bij de publieke sector!![]()
Als je 40 uur gaat werken en je 36 uur laat betalen heb je wel adv/compensatieuren.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:41 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ervaar precies het omgekeerde. Heb gemiddeld 10 dagen minder verlof per jaar dan bekenden uit de private sector. Ik werk 36 uur. Heb 20,75 verlofdagen. Ik ben 40 jaar, nog nooit een oudelulledag gehad (is allemaal afgeschaft, als ik 45 ben verdwijnt ook die dag). Geen ADV.
Maar er zitten er hier ook die dat niet hebben.
Jij hebt trouwens wel echt weinig verlof, wettelijk minimum denk ik. Bij ons zit je daar 2 of 3 dagen boven als je 36 uur werkt.
* Murmeli weet waar ze in ieder geval niet gaat werken
Zou je best goed staan hoor, een ouwelullendag op zijn tijdquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:38 schreef mosselmossel het volgende:
Ik werk 50-55 uur per week. En ouwelullendagen geef ik mezelf niet.F means you're fucked![]()
Dat is echt minimaal dan ja. Dat kom je niet vaak tegen buiten de detachering..quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:41 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ervaar precies het omgekeerde. Heb gemiddeld 10 dagen minder verlof per jaar dan bekenden uit de private sector. Ik werk 36 uur. Heb 20,75 verlofdagen. Ik ben 40 jaar, nog nooit een oudelulledag gehad (is allemaal afgeschaft, als ik 45 ben verdwijnt ook die dag). Geen ADV.![]()
En een karige reiskostenvergoedingquote:Op vrijdag 23 december 2016 12:41 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ervaar precies het omgekeerde. Heb gemiddeld 10 dagen minder verlof per jaar dan bekenden uit de private sector. Ik werk 36 uur. Heb 20,75 verlofdagen. Ik ben 29 jaar, nog nooit een oudelulledag gehad (is allemaal afgeschaft, als ik 45 ben verdwijnt ook die dag). Geen ADV.Maargoed, als ik er hard over nadenk zijn er gerust wel positieve dingen te bedenken. Maatschappelijk belang enzo. O, en dat ik een baan heb.
Dat is als je dagen van 7.2 uur gaat maken. Dan krijg je ook geen negatief compensatieverlof omdat je op feestdagen geen 7.2, maar 8 uur vrij neemt. Effectief zit ik op 20 dagen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als je 40 uur gaat werken en je 36 uur laat betalen heb je wel adv/compensatieuren.
Maar er zitten er hier ook die dat niet hebben.
Jij hebt trouwens wel echt weinig verlof, wettelijk minimum denk ik. Bij ons zit je daar 2 of 3 dagen boven als je 36 uur werkt.
* Murmeli weet waar ze in ieder geval niet gaat werken![]()
Waarom doe jij dan ook zolang over iets wat zowel de overheid als iemand uit de private sector binnen 36 uur kan?quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:38 schreef mosselmossel het volgende:
Ik werk 50-55 uur per week. En ouwelullendagen geef ik mezelf niet.![]()
Voorheen werkte ik 50 uur bij een 38-urig contract. Dat werd echt niet gecompenseerd.
En toch voor marathons kunnen trainen.![]()
![]()
Ik niet. Het zijn volgens mij wel redelijk dunne schoenen, weinig demping.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:07 schreef Agentperry het volgende:
Ik moet hardloopschoenen hebben, iemand ervaring met nike free run of lunarepic?
Het beste is dat je wat verschillende schoenen past en je laat adviseren, dan merk je vanzelf wat voor jou de juiste schoenen zijn.![]()
Ik heb de Nike Lunarepic, maar gebruik ze alleen voor korte loopjes. Zijn een soort pantoffels
Het verschil is dat iemand in andere sectoren meteen zou staken bij de hoop werk die ik moet doen. Maar ik heb een supertoffe baan, dus ik klaag nietquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Waarom doe jij dan ook zolang over iets wat zowel de overheid als iemand uit de private sector binnen 36 uur kan?
En bij mij schiet de training er wel regelmatig bij in. Ik ben geen wyccie.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik aanbid uquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het verschil is dat iemand in andere sectoren meteen zou staken bij de hoop werk die ik moet doen. Maar ik heb een supertoffe baan, dus ik klaag niet
En bij mij schiet de training er wel regelmatig bij in. Ik ben geen wyccie.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ben ook niet van pan om ver te gaan lopen, echt max 10km maar meestal ongeveer 5. En wil ze daarnaast gewoon als gym schoenen gebruiken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb de Nike Lunarepic, maar gebruik ze alleen voor korte loopjes. Zijn een soort pantoffels![]()
Ik heb natuurlijk wel de vrijheid om te doen wat ik wil naast mijn werk. Jij hebt nog wat mensen te entertainen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
En bij mij schiet de training er wel regelmatig bij in. Ik ben geen wyccie.![]()
![]()
ik ga de KvS weer doen in 2017 en dus ook weer het NK trail
Tijdelijk uit de running omdat ik mijn ogen heb laten laseren.Maar heb mij wel voor de KvS ingeschreven 22km .Lijkt mij een mooie afstand.quote:Op zaterdag 24 december 2016 07:50 schreef Guard het volgende:
ik ga de KvS weer doen in 2017 en dus ook weer het NK trail
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2016 08:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Tijdelijk uit de running omdat ik mijn ogen heb laten laseren.Maar heb mij wel voor de KvS ingeschreven 22km .Lijkt mij een mooie afstand.zeker een mooie afstand
Even terug lezen....blij zijn met ouwe lullen dagen en klagen als ze zich moeten inschrijven bij de veteranen..... verder ga ik een periode in van 8 weken waarbij we 95 uur in de week maken.
Lastig als je een 100 miler hebt geplanned in 11 weken
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Just be like wycciequote:Op zaterdag 24 december 2016 08:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
Even terug lezen....blij zijn met ouwe lullen dagen en klagen als ze zich moeten inschrijven bij de veteranen..... verder ga ik een periode in van 8 weken waarbij we 95 uur in de week maken.
Lastig als je een 100 miler hebt geplanned in 11 weken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Sterkte alvastquote:Op zaterdag 24 december 2016 08:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
Lastig als je een 100 miler hebt geplanned in 11 weken![]()
![]()
Die veteranen lopen verdomd hard bij de marathons.quote:Op zaterdag 24 december 2016 08:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
Lastig als je een 100 miler hebt geplanned in 11 weken![]()
Die veteranen lopen overal hardquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Die veteranen lopen verdomd hard bij de marathons.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Lekker gelopen jongeh, 15km!
Oké het was wel zwaar maar dat heb je af en toe.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ho ho, Gup, ik weet niks van bollen en milers, hè.
Ik ben gewoon een hardlopgekkie die haar zuurverdiende geld uitgeeft aan wat loopjes her en der.Die veteranen zíjn hard. En taai.quote:![]()
Haha, wat een training, 8km lang tegen windkracht 7 ingebeukt en daarna omgedraaid, dan vlieg je naar huis, alleen zijn dan je benen al wat te moe om nog wat te kunnen
Iig mijn rustdag weer verdiend, fijne kerst allemaal!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Fijne kerst, ik hoop tweede kerstdag ergens nog een stukje te kunnen.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: