abonnement Unibet Coolblue
pi_167528795




SPOILER: OP, the looooong version.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167528801
Ter info:

quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:56 schreef Geralt het volgende:
Ik ga nu een andere proberen.

@Sd: midden limburg
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:58 schreef Geralt het volgende:
Ik kan kiezen uit Cuban Cigar, El Cigarillo en Becah.

Allemaal van Vapekings. De 2 die ik al geprobeerd heb en nagenoeg hetzelfde smaken (zure waterdamp ofzo) zijn RY4 en US Red Mix; ook van Vapekings.
:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167528804
ik werd helemaal leip van dat moeten schudden van je net gemixte juice, dus ik heb wat bedacht:

pi_167528807
_O-!!!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167528814
Kent toevallig iemand de 3 smaken die ik nog kan proberen? Welke zou de sterkste smaak hebben?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167528819
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:59 schreef no1uknow het volgende:
ik werd helemaal leip van dat moeten schudden van je net gemixte juice, dus ik heb wat bedacht:

[ afbeelding ]
:D :D
pi_167528833
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 17:00 schreef Geralt het volgende:
Kent toevallig iemand de 3 smaken die ik nog kan proberen? Welke zou de sterkste smaak hebben?
Hoezo kijk je niet op een andere site dan?
pi_167528845
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:59 schreef no1uknow het volgende:
ik werd helemaal leip van dat moeten schudden van je net gemixte juice, dus ik heb wat bedacht:

[ afbeelding ]
Koop een yoghurtmachine dan.

Ik leg ze vaak in lauwwarm water en schud dan een paar keer.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_167528870
Ik ben trouwens begonnen met dampen zonder dat ik daar de intentie toe had. Ik kreeg een setje in mijn handen geduwd van de chick, en ik dacht dat gewoon een weekie te gaan doen en dan de boel in de hoek te tyfen onder het mom van; werkt niet :W

Na 3 dagen liet ik mijn Zware Vannelle gewoon thuis, na 35 jaar stevig roken (5, 6 pakjes per week).

Iedereen is verschillend, belangrijkste is denk ik dat je er tussen je oren klaar mee moet zijn en open staat voor iets anders.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167528875
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 17:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoezo kijk je niet op een andere site dan?
Omdat ik nu eenmaal die 3 smaken nog heb staan. Dus die wil ik eerst proberen. Als die alle drie net zo ranzige smaak hebben als de overige 2 dan wil ik nog wel eens een coil vervangen om te testen, maar dan houdt het denk ik ook wel op. Misschien trek ik gewoon een basisbestandsdeel niet wat in die liquids zit en wat voor mij heel vies smaakt. ;(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167528880
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:59 schreef no1uknow het volgende:
ik werd helemaal leip van dat moeten schudden van je net gemixte juice, dus ik heb wat bedacht:
_O_
Dit idee is meesterlijk!!!
_O-
pi_167528887
quote:
3s.gif Op donderdag 22 december 2016 17:03 schreef Sounddragon het volgende:
(5, 6 pakjes per week).
Pakjes shag per week? :o

De tering, dat is heel fors ja :X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167528892
quote:
11s.gif Op donderdag 22 december 2016 17:02 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Koop een yoghurtmachine dan.

Ik leg ze vaak in lauwwarm water en schud dan een paar keer.
sta al flink rood man, roeien met de riemen die je hebt, werkt echt als een motherfucker kan ik je vertellen
  donderdag 22 december 2016 @ 17:05:11 #14
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167528898
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:59 schreef no1uknow het volgende:
ik werd helemaal leip van dat moeten schudden van je net gemixte juice, dus ik heb wat bedacht:

[ afbeelding ]
ik schud ze serieus één keer 20 seconden, en dawast :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167528915
vooral als je de schroefboormachine ook een beetje laat schudden, als een tierelier
pi_167529248
Zonet gevuld.



Nu zit er wel genoeg in toch? vloeistof staat royaal boven die sleufjes in het midden.

In de handleiding staat dat voor ik begin ik eerst een paar keer eraan moet trekken zonder aan te zetten en dan een minuutje of 10 wachten.

Maakt dat wat uit of die luchttoevoer aan de onderkant open of bijna dichtstaat? Wat is beter?

Ik zou zeggen bijna dicht, gister heb ik het in elk geval gedaan met bijna dicht.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167529304
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 17:24 schreef Geralt het volgende:
Zonet gevuld.

[ afbeelding ]

Nu zit er wel genoeg in toch? vloeistof staat royaal boven die sleufjes in het midden.

In de handleiding staat dat voor ik begin ik eerst een paar keer eraan moet trekken zonder aan te zetten en dan een minuutje of 10 wachten.

Maakt dat wat uit of die luchttoevoer aan de onderkant open of bijna dichtstaat? Wat is beter?

Ik zou zeggen bijna dicht, gister heb ik het in elk geval gedaan met bijna dicht.
Ben benieuwd.
pi_167529313
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 17:24 schreef Geralt het volgende:
Zonet gevuld.

[ afbeelding ]

Nu zit er wel genoeg in toch? vloeistof staat royaal boven die sleufjes in het midden.

In de handleiding staat dat voor ik begin ik eerst een paar keer eraan moet trekken zonder aan te zetten en dan een minuutje of 10 wachten.

Maakt dat wat uit of die luchttoevoer aan de onderkant open of bijna dichtstaat? Wat is beter?

Ik zou zeggen bijna dicht, gister heb ik het in elk geval gedaan met bijna dicht.
Mooi apparaatje wel.

De luchttoevoer is een kwestie van smaak. Als jij het fijner vindt om hem bijna dicht te zetten ^O^ .
Een ander zal hem misschien helemaal open zetten. Ook niks mis mee.
pi_167529423
Paar flinke hijsen genomen, begonnen op 15 watt deze keer.

Weinig rook damp en dezelfde vieze smaak. }:|
18 watt, beetje meer damp, iets van smaak en dezelfde vieze smaak.
Nu op 20 watt, beetje meer damp, beetje smaak, maar wel nog een beetje diezelfde smaak erdoorheen als wat ik telkens proef.

Wat me wel opvalt trouwens is dat met uitblazen de damp erg koel/koud is.
Kan ik die alleen maar warmer krijgen door meer watts te gebruiken? Of moet ik dan een compleet ander apparaat hebben?

Ik ga de rest van de avond zo nu en dan een hijs nemen en eens kijken of de smaak beter wordt, of dat zometeen die ene smaak toch weer terug komt.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167529439
Kan ik dat ding gewoon veilig naar 25 watt zetten? :@
Op de coil staat dattie tot 25 kan. Ik ben er een beetje huiverig voor. Misschien ook omdat het geheel nogal borrelt en pruttelt :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167529452
Overigens wordt die driptip wel heel snel warm. Is daar wat aan te doen?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167529464
Dat kan voor een enkele hit, voor langdurig gebruik beter rond de 20W blijven zitten.
pi_167529512
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 17:35 schreef Vliegbaard het volgende:
Dat kan voor een enkele hit, voor langdurig gebruik beter rond de 20W blijven zitten.
Ok duidelijk. Dan laat ik hem voorlopig op 20 staan. Wel wordt zoals gezegd die dtiptip erg snel heet. Zuig ik te hard? Of juist niet hard genoeg? Echt lange teugen kan ik zo niet maken.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167529560
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 17:37 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ok duidelijk. Dan laat ik hem voorlopig op 20 staan. Wel wordt zoals gezegd die dtiptip erg snel heet. Zuig ik te hard? Of juist niet hard genoeg? Echt lange teugen kan ik zo niet maken.
Kan liggen aan de driptip (RVS) probeer het eens met een plastic driptip. Of de airflow toch wat verder open. Hoelang trek je er per hijs aan?
pi_167529608
Seconde of 3 zoiets. Paar keer achter elkaar dan wordt die dripip erg snel erg heet.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 22 december 2016 @ 17:52:28 #26
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167529766
Slecht in te schatten, ik ben meer van het hands-on gebeuren.. Wat me opvalt is dat je juiceflow bijna dicht staat, zet die eens gewoon helemaal open? Als hij raar begint te doen (pruttelen of lekken) kun je die altijd nog dicht zetten. Te weinig juice in je coil veroorzaakt dry hits, en dan verkloot je je coil. Als die eenmaal verbrand is, blijft hij verbrand smaken voorlopig. Misschien is dat wel domweg wat er aan de hand is; dan kun je er wijwater met rozenblaadjes in pleuren, maar dan smaakt ook dat gewoon kut.

Als de boel warm wordt moet je koelen (airflow open), of minder prik erop, simpel als poepen. Het is geen rocket science, maar gewoon logisch nadenken over wat je doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 22-12-2016 17:59:20 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167529876
als je driptip warm wordt de driptip verder in je muil stoppen, als je 'm op de 'buitenkant' van je lippen houdt krijg ik altijd hetzelfde
pi_167529906
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 17:52 schreef Sounddragon het volgende:
Slecht in te schatten, ik ben meer van het hands-on gebeuren.. Wat me opvalt is dat je juiceflow bijna dicht staat, zet die eens gewoon helemaal open? Als hij raar begint te doen (pruttelen of lekken) kun je die altijd nog dicht zetten. Te weinig juice in je coil veroorzaakt dry hits, en dan verkloot je je coil. Als die eenmaal verbrand is, blijft hij verbrand smaken voorlopig. Misschien is dat wel domweg wat er aan de hand is; dan kun je er wijwater met rozenblaadjes in pleuren, maar dan smaakt ook dat gewoon kut.

Als de boel warm wordt moet je koelen (airflow open), of minder prik erop, simpel als poepen. Het is geen rocket science, maar gewoon logisch nadenken over wat je doet.
Juiceflow???
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167529919
Die sleuven in de coil bedoel je? Hoe moet ik die open zetten dan? Daar staat niets over in de handleiding?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 22 december 2016 @ 18:05:04 #30
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167529946
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 18:03 schreef Geralt het volgende:
Die sleuven in de coil bedoel je? Hoe moet ik die open zetten dan? Daar staat niets over in de handleiding?
Draai je tankglas maar eens. Je kunt die gaten met elkaar uitlijnen als het goed is.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167529970
quote:
3s.gif Op donderdag 22 december 2016 18:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Draai je tankglas maar eens. Je kunt die gaten met elkaar uitlijnen als het goed is.
Het lukt me niet. Ik zal eens googlen. Heb nog nergens iets daarover gelezen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 22 december 2016 @ 18:11:04 #32
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167530019
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 18:03 schreef Geralt het volgende:
Die sleuven in de coil bedoel je? Hoe moet ik die open zetten dan? Daar staat niets over in de handleiding?
Het LIJKT alsof die juiceholes niet helemaal open staan, of lijkt dat maar zo?

Als ik op de site kijk bij Eleaf zie ik er niks over staan trouwens, maar daar lijken ze ook niet half dicht te staan.
Vage peop.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 22 december 2016 @ 18:11:30 #33
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167530024
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:59 schreef no1uknow het volgende:
ik werd helemaal leip van dat moeten schudden van je net gemixte juice, dus ik heb wat bedacht:
Als je je juice een week of 3 laat staan en elke dag even schud is het ook prima hoor. ;)
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167530042
quote:
3s.gif Op donderdag 22 december 2016 18:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het LIJKT alsof die juiceholes niet helemaal open staan, of lijkt dat maar zo?
Nee dat is zo. Ik kan daar niets aan verdraaien volgens mij. Dit is een speciale MTL coil schijnbaar, wellicht dat het daar iets mee te maken heeft?

Ranzige smaak is overigens alweer gewoon terug. :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 22 december 2016 @ 18:21:49 #35
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167530191
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 18:12 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee dat is zo. Ik kan daar niets aan verdraaien volgens mij. Dit is een speciale MTL coil schijnbaar, wellicht dat het daar iets mee te maken heeft?

Ranzige smaak is overigens alweer gewoon terug. :(
Ik ben wel heel benieuwd of er nou iets mis is met de wijze waarop jij dampt of met jouw smaakpapillen. Ik zou je zeker adviseren om het niet helemaal op te geven en volgend jaar je collega te vragen of hij jou apparaat wil testen en jij eentje van hem om te kijken wat de wederzijdse ervaringen zijn.

Het is wel zo dat zo dat base altijd ergens naar smaakt ook als er geen smaakstof in zit en wellicht ervaar jij die basissmaak als vies. Als ik base zonder smaakstof damp dan proef ik gewoon een wat fletsig iets. Haast hetzelfde als die eerste flinke teug lucht 's ochtends op een hele koude dag buiten. Het is niet zurig, zoals jij omschrijft, voor mij.

Anderzijds heb ik niet het idee dat je iets verkeerd doet. Zoveel kun je ook niet verkeerd doen muv je coil verbranden. Dat smaakt wel vies maar echt anders. Is niet zurig maar eerder een beetje zoals de geur van licht verbrand rubber.

Ik geloof ook niet dat hoog VG of hoog PG significant veel veranderd aan de smaak. Mensen die allergisch zijn voor PG ervaren dat meestal niet aan de smaak maar aan andere klachten.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167530225
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 18:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik geloof ook niet dat hoog VG of hoog PG significant veel veranderd aan de smaak.
Nouja eerst had ik hoog PG en nu hoog VG. Het enige wat nu anders is als die paar jaar geleden is dat de smaak hetzelfde is, maar iets minder erg zegmaar.

Alsnog gewoon niet lekker. 3 totaal verschillende liquids smaken gewoon hetzelfde na een paar teugen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 22 december 2016 @ 18:25:41 #37
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167530259
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 17:41 schreef Geralt het volgende:
Seconde of 3 zoiets. Paar keer achter elkaar dan wordt die dripip erg snel erg heet.
Vaak achter elkaar hijsen kan inderdaad zorgen voor een hete driptip, zeker als 'ie van RVS is. Dampen doet men doorgaans ook niet zoals men rookt. Bij roken hijs je echter elkaar snel een sigaret op en dan wacht je x minuten totdat je de volgende opsteekt. Dampen doe je de hele dag door maar dan af en toe één of twee hijsen. Dus niet een heleboel achter elkaar en dan na een kwartier weer.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167530261
Kan ik die andere coil erin stoppen, die 0,3 ohm.

Die is wel voor direct lung hits schijnbaar, maar daar zitten wel grotere gaten in waardoor de liquid naar binnen kan.

Wat voor instelling moet ik hem dan op zetten en kan ik ondanks dat die voor directe is ook eerst in mn mond verzamelen en dan pas inademen? Of komt er dan teveel of juist te weinig damp af?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167530318
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 18:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik zou je zeker adviseren om het niet helemaal op te geven en volgend jaar je collega te vragen of hij jou apparaat wil testen en jij eentje van hem om te kijken wat de wederzijdse ervaringen zijn.
Dat ben ik wel van plan. Ook zonde om nu weer aan de kant te tiefen. Die vorige keer had ik 2 complete suits met alle toebehoren erbij en alles, heeft me toen iets van 80 euro ofzo gekost en heb ik van gif in de container geflikkerd :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 22 december 2016 @ 18:29:34 #40
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167530327
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 18:25 schreef Geralt het volgende:
Kan ik die andere coil erin stoppen, die 0,3 ohm.

Die is wel voor direct lung hits schijnbaar, maar daar zitten wel grotere gaten in waardoor de liquid naar binnen kan.
Ik zou 0,3 ohm gewoon rustig proberen op 25 watt en dan langzaam naar boven opschroeven en kijken of dat bevalt.

Je moet geen angst hebben er gebeurt niets.

Wat voor instelling moet ik hem dan op zetten en kan ik ondanks dat die voor directe is ook eerst in mn mond verzamelen en dan pas inademen? Of komt er dan teveel of juist te weinig damp af?
[/quote]

Je kunt prima eerst de damp in je mond verzamelen ook daar gebeurt niets ergs. Ik heb ook heel lang mtl gedampt met setups die men meer geschikt vindt voor direct lung. Ik kon eerst niet eens direct lung dampen, dat is pas gaandeweg wat gegroeid. Eigenlijk doe ik nog steeds iets wat er tussenin zit.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167530399
Ik probeer het idd ook eerst in de mond te verzamelen. Zo direct naar naar binnen is echt teveel.

Die hoeveeld damp die je waar uitblaast is bij nogal minimaal? Ligt dat aan de kracht van het apparaat?
pi_167530449
Na het eten eens proberen met die andere coil.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167530453
En dan pak ik meteen liquid nr 4 }:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167530482
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 18:38 schreef Geralt het volgende:
En dan pak ik meteen liquid nr 4 }:|
Zijn het allemaal tabakssmaken? Want heb nu ook een die echt niet te roken is eigenlijk. Doet mij constant denken aan oude sokken ofzo. Maar er zit wel 12mg in dus ga stug door :P
pi_167530541
Lucht open zetten.
Door de hitte van de coil, wordt er liquid naartoe getrokken.
Doordat de lucht bijna dicht staat, kan er niet genoeg verdampen, waardoor het gaat pruttelen.
Zie het maar als het verzuipen van een motor.
En doordat de doorstroom van lucht zo slecht is, kan het niet meer koelen, waardoor de lucht die de driptip passeert, deze opwarmt.
Kan je zien als een 780 in een m-atx kast zonder ventilatoren, terwijl je Metro op ultra aan het spelen bent (oud, ik weet het. Volg het niet meer zo :P )
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_167530549
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 18:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Zijn het allemaal tabakssmaken?
Jep, allemaal tabaksmaken. Maar ik herken dezelfde vieze smaak erin die ik jaren terug ook met compleet andere smaken allemaal had. Dat was ook geen fantastisch ding natuurlijk, dat weet ik ook wel, maar het lijkt me zo stug dat met die 2 sets die ik toen had allebei iets mis was en met deze set ook weer. Die 2 sets zijn toen overigens allebei nog vervangen voor compleet nieuwe door de winkel overigens en ook daarmee dezelfde smaak. Met alle liquids die ik toen had. Die smaak was toen wel erger dan nu, maar ik herken hem wel heel erg.

Dus feitelijk zouden dan 5 setjes niet goed geweest moeten zijn. Of al die tig verschillende liquids niet. Ik geloof daar niet zo hard in eerlijk gezegd. :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 22 december 2016 @ 18:43:12 #47
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167530563
Mjah, zo op afstand kan ik er weinig mee, dan moet ik het ding in mijn handen hebben.. ik weet hoe een verknetterde coil smaakt... jij niet :+
Maar.. dit is dus je spare coil als ik het goed begrijp?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167530582
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 18:43 schreef Sounddragon het volgende:
Maar.. dit is dus je spare coil als ik het goed begrijp?
Nog niet. Eerst even eten :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167531187
Toch zou ik eens beginnen met de airflow helemaal open.
pi_167531192
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 18:42 schreef Geralt het volgende:

[..]

Jep, allemaal tabaksmaken. Maar ik herken dezelfde vieze smaak erin die ik jaren terug ook met compleet andere smaken allemaal had. Dat was ook geen fantastisch ding natuurlijk, dat weet ik ook wel, maar het lijkt me zo stug dat met die 2 sets die ik toen had allebei iets mis was en met deze set ook weer. Die 2 sets zijn toen overigens allebei nog vervangen voor compleet nieuwe door de winkel overigens en ook daarmee dezelfde smaak. Met alle liquids die ik toen had. Die smaak was toen wel erger dan nu, maar ik herken hem wel heel erg.

Dus feitelijk zouden dan 5 setjes niet goed geweest moeten zijn. Of al die tig verschillende liquids niet. Ik geloof daar niet zo hard in eerlijk gezegd. :@
Toch wel nieuwsgierig wat het nu is. Misschien vind je het gewoon echt niet lekker?
  donderdag 22 december 2016 @ 19:11:34 #51
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167531194
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 18:44 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nog niet. Eerst even eten :)
Ik neem aan dat je hebt gelezen wat ik eerder postte? Als je in een coil van die ranzige tabakssmaak mikt, gaat die smaak er never nooit meer uit. Als je dus RL hulp wilt, moet je zorgen dat er een frisse coil aanwezig is, want ik kan niks met een coil die smerig smaakt van de tabakstroep.

You decide; je laatste erin schroeven op hoop van zegen, of we gaan meeten en ik zorg dat het goed komt, maar dan moet/wil ik een schone coil en tank.. Je kunt ook gewoon een pakkie nieuwe bestellen sowieso.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167532194
Hmz. Als ik nu die andere pak dan kan ik niks meer dus.

Komende dagen erg druk ivm kerst en verjaardag en oud/nieuw en tegen die tijd kan ik ook die collega vragen of hij eens kan kijken.

Bedankt voor het aanbod in elk geval, ik overweeg nog even wat nu te doen, of wachten met die coil erin stoppen of erin stoppen en gewoon proberen.

Kloterij is gewoon dat ik wel weer alvast nieuwe coils kan kopen, maar voor hetzelfde geld is dat ook de oplossing niet en ben ik weer meer geld kwijt. Ik wil gewoon eerst weten dat het goed smaakt voor ik er weer extra geld tegenaan smijt.

Ik denk er nog even over.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167532513
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 19:45 schreef Geralt het volgende:
Hmz. Als ik nu die andere pak dan kan ik niks meer dus.

Komende dagen erg druk ivm kerst en verjaardag en oud/nieuw en tegen die tijd kan ik ook die collega vragen of hij eens kan kijken.

Bedankt voor het aanbod in elk geval, ik overweeg nog even wat nu te doen, of wachten met die coil erin stoppen of erin stoppen en gewoon proberen.

Kloterij is gewoon dat ik wel weer alvast nieuwe coils kan kopen, maar voor hetzelfde geld is dat ook de oplossing niet en ben ik weer meer geld kwijt. Ik wil gewoon eerst weten dat het goed smaakt voor ik er weer extra geld tegenaan smijt.

Ik denk er nog even over.
Maar als je dit tot nu toe elke keer hebt gehad kan het toch niet aan de coil liggen?
  donderdag 22 december 2016 @ 20:17:45 #54
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167533158
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 19:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je hebt gelezen wat ik eerder postte? Als je in een coil van die ranzige tabakssmaak mikt, gaat die smaak er never nooit meer uit.
Dat is gewoon onzin. Die smaak is vrij snel weg. Ik gebruik nooit nieuwe wick als ik een andere smaak wil en ik wissel meerdere keren per dag af. Alleen als ik iets met menthol heb gedampt pak ik wat nieuw katoen maar zelfs dat damp je er met een andere smaak wel weer uit. Het duurt alleen wat langer.

Bovendien, afgaande op wat Geralt hier post, is de smaak van het aroma van zijn liquids hoogswaarschijnlijk helemaal niet het probleem. Het probleem zit of in zijn werkwijze of het ligt aan zijn eigen lichaam.

Trouwens is dat hele verhaal van 'tabakssmaakjes zijn allemaal ranzig' compleet subjectief. Ik vind er een heleboel lekker en damp ze wekelijks. Fruit daarentegen is niet mijn ding tenzij milkshake achtig.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 22 december 2016 @ 20:34:53 #55
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167533828
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 19:45 schreef Geralt het volgende:
Hmz. Als ik nu die andere pak dan kan ik niks meer dus.

Komende dagen erg druk ivm kerst en verjaardag en oud/nieuw en tegen die tijd kan ik ook die collega vragen of hij eens kan kijken.

Bedankt voor het aanbod in elk geval, ik overweeg nog even wat nu te doen, of wachten met die coil erin stoppen of erin stoppen en gewoon proberen.

Kloterij is gewoon dat ik wel weer alvast nieuwe coils kan kopen, maar voor hetzelfde geld is dat ook de oplossing niet en ben ik weer meer geld kwijt. Ik wil gewoon eerst weten dat het goed smaakt voor ik er weer extra geld tegenaan smijt.

Ik denk er nog even over.
makkelijk testen of het aan dat ding ligt of niet; haaltje van die van mij nemen. Als je daarna blij kijkt, weet je wat de remedie is :+

Ik snap je precies, maar ik zou dan denk ik zorgen dat je even een heel andere smaak, iets lekker zoets ofzo, erin kiept. Ik had eigenlijk speciaal al 100ml sweetness gefikst vanochtend, want die was op.
Desnoods kun je een zelfbouw tankie van mij gebruiken, heb nog wel ergens wat rondzwerven hier wat toch maar ligt te liggen.. bouw ik wel effe wat simpels waar je wat mee kunt.

Maargoed, azzie geen tijd hep dan houdt het op O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 22 december 2016 @ 20:56:07 #56
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167534695
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:59 schreef no1uknow het volgende:
ik werd helemaal leip van dat moeten schudden van je net gemixte juice, dus ik heb wat bedacht:

[ afbeelding ]
_O- :')


Ik gebruik dit en het werkt als een maddafakking-gigant
Alleen moet je dan wel je sap in 100ml flesjes of ander spul met grote opening mixen
Mai pben rai~!
  donderdag 22 december 2016 @ 21:31:32 #57
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167536200
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 20:56 schreef KNAK het volgende:

[..]

_O- :')

[ afbeelding ]
Ik gebruik dit en het werkt als een maddafakking-gigant
Alleen moet je dan wel je sap in 100ml flesjes of ander spul met grote opening mixen
Werkt ook goed in je neus zeker? :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 22 december 2016 @ 21:36:56 #58
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167536470
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:31 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Werkt ook goed in je neus zeker? :P
Onder andere ;)

Ik wil op de valreep nog wat Rippie bestellen. M'n oude shop (vapeon uk) is ermee gestopt (met Rip, was ie 4.50 EUR). Waar haal jij deze tegenwoordig ? Smokesmarter ?
Mai pben rai~!
pi_167536557
Hij viel net ineens uit. Batt op :'(
  donderdag 22 december 2016 @ 21:40:52 #60
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167536642
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Hij viel net ineens uit. Batt op :'(
Blijf van die peuken af! }:|

:+
Mai pben rai~!
pi_167536692
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:40 schreef KNAK het volgende:

[..]

Blijf van die peuken af! }:|

:+
Mja :@ Keek er even naar maar niks gedaan. Ga nu maar eten dan om te tijd te vullen.
pi_167536816
Kwam trouwens net op de site van e-wolk.nl en zag daar ze fruitge liquids hadden in grotere formaten alleen zonder nicotine naar Nederland mochten worden verstuurd vanwege Nederlandse wetgeving... Welke is dit dan?
  donderdag 22 december 2016 @ 21:49:55 #63
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167537074
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Kwam trouwens net op de site van e-wolk.nl en zag daar ze fruitge liquids hadden in grotere formaten alleen zonder nicotine naar Nederland mochten worden verstuurd vanwege Nederlandse wetgeving... Welke is dit dan?
Nicotine mag slechts in flesjes van maximaal 10ml inhoud worden verkocht binnen de EU. Er zijn nog lidstaten waar deze wetgeving nog niet volledig intern is geharmoniseerd en vanuit die landen kun je dus eventueel nog grotere verpakkingen bestellen. In Nederland kan het al een paar jaar niet meer wegens braafste jongetje van de klas en dus al lang en breed ingevoerd voordat het moest.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167537103
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:49 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Nicotine mag slechts in flesjes van maximaal 10ml inhoud worden verkocht binnen de EU. Er zijn nog lidstaten waar deze wetgeving nog niet volledig intern is geharmoniseerd en vanuit die landen kun je dus eventueel nog grotere verpakkingen bestellen. In Nederland kan het al een paar jaar niet meer wegens braafste jongetje van de klas en dus al lang en breed ingevoerd voordat het moest.
Oh. Ik snap hem. Wat stom zeg.
  donderdag 22 december 2016 @ 21:51:38 #65
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167537160
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh. Ik snap hem. Wat stom zeg.
Levensgevaarlijk joh, die nicotine. :Y Met wat er in mijn vriezer ligt kan ik haast een terroristische aanslag plegen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 22 december 2016 @ 21:54:19 #66
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167537308
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:36 schreef KNAK het volgende:

[..]

Onder andere ;)

Ik wil op de valreep nog wat Rippie bestellen. M'n oude shop (vapeon uk) is ermee gestopt (met Rip, was ie 4.50 EUR). Waar haal jij deze tegenwoordig ? Smokesmarter ?
Laatste keer ergens in het buitenland, samen met 3 liter 12mg 70/30 geloof ik. Weeniemeerwaarpsies.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 22 december 2016 @ 21:59:30 #67
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167537625
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Laatste keer ergens in het buitenland, samen met 3 liter 12mg 70/30 geloof ik. Weeniemeerwaarpsies.
Mocht je deze opeens weer weten hoor ook dat graag. Als ie iets goedkoper is dan ¤7.70 haal ik een voorraadje. Blijft toch een topper. Hoeveel % doe jij? 15?
Mai pben rai~!
pi_167539464
Ik ga zondag naar Berlijn met KLM. Heb alleen handbagage. Mag het er in?
  donderdag 22 december 2016 @ 22:54:07 #69
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167540137
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ga zondag naar Berlijn met KLM. Heb alleen handbagage. Mag het er in?
Ja, batterij en tankje gescheiden als dat kan, en ik zou hem leegmaken ivbm lekkages door het drukverschil. flesje liquid in een zakkie uiteraard.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167540198
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 22:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, batterij en tankje gescheiden als dat kan, en ik zou hem leegmaken ivbm lekkages door het drukverschil. flesje liquid in een zakkie uiteraard.
Kan ze wel scheiden op het moment maar dan moet ik de vloeistof weg gooien. Die zakjes krijg je op Schiphol toch?
  donderdag 22 december 2016 @ 22:58:21 #71
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167540345
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:59 schreef KNAK het volgende:

[..]

Mocht je deze opeens weer weten hoor ook dat graag. Als ie iets goedkoper is dan ¤7.70 haal ik een voorraadje. Blijft toch een topper. Hoeveel % doe jij? 15?
15% :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 22 december 2016 @ 23:02:00 #72
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167540522
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167540670
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 19:45 schreef Geralt het volgende:
Hmz. Als ik nu die andere pak dan kan ik niks meer dus.

Komende dagen erg druk ivm kerst en verjaardag en oud/nieuw en tegen die tijd kan ik ook die collega vragen of hij eens kan kijken.

Bedankt voor het aanbod in elk geval, ik overweeg nog even wat nu te doen, of wachten met die coil erin stoppen of erin stoppen en gewoon proberen.

Kloterij is gewoon dat ik wel weer alvast nieuwe coils kan kopen, maar voor hetzelfde geld is dat ook de oplossing niet en ben ik weer meer geld kwijt. Ik wil gewoon eerst weten dat het goed smaakt voor ik er weer extra geld tegenaan smijt.

Ik denk er nog even over.
maak je niet zo ongerust: kuisheidsgordeltje aan, op neutrale openbare plek afspreken, kost je hooguit een kop koffie, niet je eer
  donderdag 22 december 2016 @ 23:06:18 #74
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167540691
quote:
quote:
¤6.80. Netjes. Als thuis ben even kijken wat verzendkosten zijn
quote:
:o ¤66
Mai pben rai~!
  donderdag 22 december 2016 @ 23:08:01 #75
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167540744
Ze hebben effe geen Riptide zie ik -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167540767
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 20:56 schreef KNAK het volgende:

[..]

of ander spul met grote opening
dit biedt perspectieven.

Net een DIY gemaakt met 6% aardbei en 3% banaan van Flavourart (vrij potent spul) gemaakt, maar smaak maar lichtjes aanwezig. Of gewoon te weinig flavour in geflikkerd, of teveel waardoor smaak (zo leert even googlen me) juist weer afvlakt :')

Maar we blijven gewoon lekker doorpuzzelen
pi_167540829
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 23:08 schreef Sounddragon het volgende:
Ze hebben effe geen Riptide zie ik -O-
Ja die ben ik ook nog steeds aan het zoeken, maar nog nergens (in concentraat) tegengekomen. Let me know als je weet waar dat op voorraad is.
  donderdag 22 december 2016 @ 23:14:06 #78
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167540946
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2016 23:10 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Ja die ben ik ook nog steeds aan het zoeken, maar nog nergens (in concentraat) tegengekomen. Let me know als je weet waar dat op voorraad is.
Smokesmarter? Zwoof?
Clubderdampfer ?
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 23:08 schreef Sounddragon het volgende:
Ze hebben effe geen Riptide zie ik -O-
Balen. Heeft geen haast maar wil um na een dikke 3 maanden weer eens halen. Had um toch graag mee willen nemen op reis. Zo niet komt het wel als ik terug ben
Mai pben rai~!
pi_167540971
En iemand nog aanraders voor concentrates (van Pink Spot bijv) waarbij je maar 1 flavour hoeft te gebruiken (zoals Riptide en zie ook zoiets als Surf Rider)? Dan kan ik in ieder geval een batch liquid maken die gewoon lekker is om te vapen ipv alleen maar m'n halfbakken brouwsels :')
pi_167541026
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2016 23:14 schreef no1uknow het volgende:
En iemand nog aanraders voor concentrates (van Pink Spot bijv) waarbij je maar 1 flavour hoeft te gebruiken (zoals Riptide en zie ook zoiets als Surf Rider)? Dan kan ik in ieder geval een batch liquid maken die gewoon lekker is om te vapen ipv alleen maar m'n halfbakken brouwsels :')
Heisenberg, Pinkman en Red Astaire.
pi_167541185
Dank ^O^
  donderdag 22 december 2016 @ 23:29:35 #82
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167541527
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2016 23:10 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Ja die ben ik ook nog steeds aan het zoeken, maar nog nergens (in concentraat) tegengekomen. Let me know als je weet waar dat op voorraad is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167541624
quote:
6s.gif Op donderdag 22 december 2016 23:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
}:|

doe je ook aan doorverkoop?
  donderdag 22 december 2016 @ 23:35:52 #84
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167541731
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2016 23:14 schreef no1uknow het volgende:
En iemand nog aanraders voor concentrates (van Pink Spot bijv) waarbij je maar 1 flavour hoeft te gebruiken (zoals Riptide en zie ook zoiets als Surf Rider)? Dan kan ik in ieder geval een batch liquid maken die gewoon lekker is om te vapen ipv alleen maar m'n halfbakken brouwsels :')
Gummibear van PS, KNAKsel heeft zich kapot gerookt aan de watermelon wave van PS. je moet er gewoon een paar proberen. Ze hebben ook zat andere merken, en ook losse smaakstoffen: een mentholletje om ergens eens een druppie bij te gooien, of zoetstof om en net-niet smaakje effe de goede kant of te schoppen, je kunt het gek maken als je wilt.

Bij P-M ook vooral niet op de hardware afdeling kijken, dat gaat echt geld kosten :|W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 22 december 2016 @ 23:38:13 #85
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167541811
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 23:32 schreef no1uknow het volgende:

[..]

}:|

doe je ook aan doorverkoop?
No way, heb al eens zonder gezeten, heb ik nog steeds buikpijn van :{
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 22 december 2016 @ 23:41:59 #86
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167541921
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2016 23:14 schreef no1uknow het volgende:
En iemand nog aanraders voor concentrates (van Pink Spot bijv) waarbij je maar 1 flavour hoeft te gebruiken (zoals Riptide en zie ook zoiets als Surf Rider)? Dan kan ik in ieder geval een batch liquid maken die gewoon lekker is om te vapen ipv alleen maar m'n halfbakken brouwsels :')
Vampire vape eppies bestellen. Kan je ze allemaal testen voor weinâg (link staat in vorige reeks)

Wat Anne zegt; die 3 zijn prima. Wat SD zegt; Watermelon Wave ^O^
Die meuk is alleen duur. ¤7.70 in Nederland. Heb dat binnen no-time weggedampt :{
Ben ook al lange tijd fan van Thug juice van Mt baker. ¤3.95 voor 10ml, dus betaalbaar. Fruit met menthol. faux Hawk van hetzelfde merk is ook goed te doen
Forrest Affair van T-juice haal ik ook geregeld. Apart smaakje.


Links Red Astair
Rechts Heisenberg
Midden een mix van Red A. en Heisenberg
:Y)

[ Bericht 10% gewijzigd door KNAK op 22-12-2016 23:53:45 ]
Mai pben rai~!
pi_167542725
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2016 23:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

No way, heb al eens zonder gezeten, heb ik nog steeds buikpijn van :{
ah toe 1 flesje
  vrijdag 23 december 2016 @ 00:09:23 #88
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167542748
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 december 2016 00:07 schreef no1uknow het volgende:

[..]

ah toe 1 flesje
2!

want 1 voor mij :@
Mai pben rai~!
pi_167543625
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 23:05 schreef no1uknow het volgende:

[..]

maak je niet zo ongerust: kuisheidsgordeltje aan, op neutrale openbare plek afspreken, kost je hooguit een kop koffie, niet je eer
Ik was aan het denken over of die laatste coil erin duwen of niet. Niet over al dan niet bij Sd langsgaan. :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 23 december 2016 @ 01:41:16 #90
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167543802
Verleidelijk wel, die SX mini voor 75,-

Ik zoek eigenlijk nog een mod om mijn Cloupor mini te vervangen als on the go unit.

Kut!
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 23 december 2016 @ 01:43:26 #91
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167543806
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 december 2016 01:13 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik was aan het denken over of die laatste coil erin duwen of niet. Niet over al dan niet bij Sd langsgaan. :')
Gewoon doen. Zodra het het een positief verschil is kan je direct overgaan tot nieuwe coils kopen

Uiteindelijk moet het gewoon lukken.... Zal toch wat zijn dat je gewoon niet kan dampen zoals wij allen dat kunnen

[ Bericht 0% gewijzigd door KNAK op 23-12-2016 01:54:24 ]
Mai pben rai~!
  vrijdag 23 december 2016 @ 01:44:10 #92
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167543810
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 01:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
Verleidelijk wel, die SX mini voor 75,-

Ik zoek eigenlijk nog een mod om mijn Cloupor mini te vervangen als on the go unit.

Kut!
Rx200s!

Goedkoper, meer batterij, alles erop kunnen draaien; klaar
Mai pben rai~!
  vrijdag 23 december 2016 @ 01:50:40 #93
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167543847
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 01:44 schreef KNAK het volgende:

[..]

Rx200s!

Goedkoper, meer batterij, alles erop kunnen draaien; klaar
Ja doei, ik ga absoluut niet met een 3 batty device in mijn broekzak lopen. Mijn Rx200 staat op de salontafel.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167543857
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 01:43 schreef KNAK het volgende:
Zal toch wat zijn dat je gewoon niet kan dampen zoals wij allen dat kunnen
Dat zou wat zijn ja. ;(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 23 december 2016 @ 01:53:23 #95
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167543862
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 01:50 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ja doei, ik ga absoluut niet met een 3 batty device in mijn broekzak lopen. Mijn Rx200 staat op de salontafel.
B-)

Da wist ik niet c_/

Dan is die m class wel de moeite waard. Heb um gehad als eerste 'geavanceerde' mod en werkte prima. Stukje vernuft techniek, ziet er mooi uit. Als je met 1 batt kan leven zou ik het doen
Mai pben rai~!
  vrijdag 23 december 2016 @ 01:55:48 #96
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167543870
Kost me precies 1 maand geen shag roken. :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 23 december 2016 @ 02:01:28 #97
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167543894
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 01:55 schreef Byzantynixschii het volgende:
Kost me precies 1 maand geen shag roken. :')
Ben jij al niet lang genoeg een Damper om vergelijkingen te maken? Misschien dat ik het fout heb ;)

Anders vraag je jezelf af; " heb ik echt echt een nieuwe mod nodig!?"

Vaak kan je daar de nodige knaken mee besparen ( niet dat het mij lukt :p )
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 december 2016 01:52 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat zou wat zijn ja. ;(
Dus je gaat er een nieuwe in knallen nu ?
Mai pben rai~!
pi_167543900
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 02:01 schreef KNAK het volgende:
Dus je gaat er een nieuwe in knallen nu ?
Nee ik ga naar bed nu :7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 23 december 2016 @ 08:56:48 #99
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167545213
Neuwp, er ligt nog psies genoeg om een batch te maken, ga maar lekker op zoek, het is er er wel ergens :P mijn Rip is heilig.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 23 december 2016 @ 09:00:31 #100
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167545262
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 01:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
Verleidelijk wel, die SX mini voor 75,-

Ik zoek eigenlijk nog een mod om mijn Cloupor mini te vervangen als on the go unit.

Kut!
Beste en degelijkste mod ever.. bomproof die dingen _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Official ESF Kreviewer vrijdag 23 december 2016 @ 09:02:24 #101
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167545289
Waar is die SX mini voor 75 te koop dan? Misschien ook eens kijken, want mijn VTC mini begint wel wat ouder te worden.
  vrijdag 23 december 2016 @ 09:43:34 #102
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167545772
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 december 2016 09:02 schreef Kreator het volgende:
Waar is die SX mini voor 75 te koop dan? Misschien ook eens kijken, want mijn VTC mini begint wel wat ouder te worden.
lees es terug joh, lui kreng >:)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Official ESF Kreviewer vrijdag 23 december 2016 @ 10:39:03 #103
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167546845
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 december 2016 09:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

lees es terug joh, lui kreng >:)
Nou, fruit dan maar weer.
  vrijdag 23 december 2016 @ 11:34:57 #104
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167547959
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 02:01 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ben jij al niet lang genoeg een Damper om vergelijkingen te maken?
Wat?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 23 december 2016 @ 15:15:47 #105
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167552230
Hey, jullie ondergewaardeerde sjoppie heeft ze gewoon liggen, stelletje schele komkommers :{w

http://www.smokesmarter.nl/pink-spot-rip-tide.html
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 23 december 2016 @ 16:23:01 #106
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167553710
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 11:34 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Wat?
Moest ook even nadenken wat ik daarmee bedoelde :')

Iets in de zin van het al lange tijd dampen en daarom dus niet meer vergelijken hoeveel je van bepaalde damp uitgaven shag of peuken zou kunnen halen om inzicht te krijgen of dampen onder de streep daadwerkelijk financieel voordeel oplevert

Ik zou niet eens meer weten wat een pakkie peuken of shag kost. Weet wel dat het een stuk beter is dat het zo duur is. In die 12 jaar dat ik in Azië heb gewoond waar ze echt helemaal niets kosten rookte ik mijzelf helemaal naar de klote. Eenmaal teruggekeerd naar Nederland merkte ik wel dat ik niet meer oo dezelfde tour kon doorgaan, want het sloeg echt nergens op +¤300/maand te verpaffen

quote:
2s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:15 schreef Sounddragon het volgende:
Hey, jullie ondergewaardeerde sjoppie heeft ze gewoon liggen, stelletje schele komkommers :{w

http://www.smokesmarter.nl/pink-spot-rip-tide.html
Denk niet dat ik um nog binnen krijg voor voor ik wegga

15% - ¤7.70
Duurste liquid in m'n assortiment ;(
Kan ik die damp niet in een ballon blazen om te hergebruiken? Zou dat lekker smaken?

[ Bericht 1% gewijzigd door KNAK op 23-12-2016 16:28:30 ]
Mai pben rai~!
pi_167554585
Weer zo'n flesje wat ik niet open krijg }:|
  vrijdag 23 december 2016 @ 16:59:03 #108
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167554649
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:23 schreef KNAK het volgende:

[..]

Moest ook even nadenken wat ik daarmee bedoelde :')

Iets in de zin van het al lange tijd dampen en daarom dus niet meer vergelijken hoeveel je van bepaalde damp uitgaven shag of peuken zou kunnen halen om inzicht te krijgen of dampen onder de streep daadwerkelijk financieel voordeel oplevert
Ik damp 14 maanden.

Zolang ik niet uit de kosten ben blijf ik dat zeker wel tegen elkaar afwegen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167554758
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:59 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik damp 14 maanden.

Zolang ik niet uit de kosten ben blijf ik dat zeker wel tegen elkaar afwegen.
Maar had ik goed begrepen dat je er ook nog naast rookt?
  vrijdag 23 december 2016 @ 17:17:11 #110
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167555128
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:23 schreef KNAK het volgende:

[..]

Moest ook even nadenken wat ik daarmee bedoelde :')

Iets in de zin van het al lange tijd dampen en daarom dus niet meer vergelijken hoeveel je van bepaalde damp uitgaven shag of peuken zou kunnen halen om inzicht te krijgen of dampen onder de streep daadwerkelijk financieel voordeel oplevert

Ik zou niet eens meer weten wat een pakkie peuken of shag kost. Weet wel dat het een stuk beter is dat het zo duur is. In die 12 jaar dat ik in Azië heb gewoond waar ze echt helemaal niets kosten rookte ik mijzelf helemaal naar de klote. Eenmaal teruggekeerd naar Nederland merkte ik wel dat ik niet meer oo dezelfde tour kon doorgaan, want het sloeg echt nergens op +¤300/maand te verpaffen

[..]

Denk niet dat ik um nog binnen krijg voor voor ik wegga

15% - ¤7.70
Duurste liquid in m'n assortiment ;(
Kan ik die damp niet in een ballon blazen om te hergebruiken? Zou dat lekker smaken?
Ik betaal al die tijd al 7.70 voor die zut.. boeit dat nou man. je maakt er 50ml voor een joetje van.. krentenkakkert :{w

En jij kent Smoke zeker nog steeds niet? als je nu bestelt heb je het ws morgen op de mat liggen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 23 december 2016 @ 17:18:59 #111
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167555176
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:59 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik damp 14 maanden.

Zolang ik niet uit de kosten ben blijf ik dat zeker wel tegen elkaar afwegen.
ehm.. 14 maanden aan het dampen, en je bent niet goedkoper uit als dat je zou roken? How ken det? :?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 23 december 2016 @ 19:03:06 #112
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167557606
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ehm.. 14 maanden aan het dampen, en je bent niet goedkoper uit als dat je zou roken? How ken det? :?
1760 uitgegeven. 1000 uitgespaard.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 23 december 2016 @ 19:04:31 #113
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167557646
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar had ik goed begrepen dat je er ook nog naast rookt?
Nee, na mijn eerste starterset hijsje nooit meer een peuk aangeraakt.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167557802
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 19:04 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Nee, na mijn eerste starterset hijsje nooit meer een peuk aangeraakt.
Indrukwekkend :P

Hier gaat het steeds makkelijker. Het smaakt ook stukken beter. Zo maar nog wat vanille er bij doen denk ik.

Heb net toevallig ook een tankje gevonden voor maar 9 euro inclusief coil die je van bovenaf kan vullen.
  vrijdag 23 december 2016 @ 20:34:29 #115
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167560378
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 19:03 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

1760 uitgegeven. 1000 uitgespaard.
Dan gaat het toch prima? :s)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 23 december 2016 @ 20:46:57 #116
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167560814
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik betaal al die tijd al 7.70 voor die zut.. boeit dat nou man. je maakt er 50ml voor een joetje van.. krentenkakkert :{w

En jij kent Smoke zeker nog steeds niet? als je nu bestelt heb je het ws morgen op de mat liggen.
¤4.50 vond ik anders wel een leuker prijsje. ;)

Ik heb 700ml klaar staan en vind het prima zo. Op bepaalde plekken kan ik toch niet dampen dus ga er maar vanuit dat het ruim voldoende is. Ik bestel wel een dag voor ik terug vlieg wat bij SS.

Ben benieuwd of Geralt succes heeft met z'n nieuwe coil....
Mai pben rai~!
pi_167561014
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:46 schreef KNAK het volgende:

[..]

¤4.50 vond ik anders wel een leuker prijsje. ;)

Ik heb 700ml klaar staan en vind het prima zo. Op bepaalde plekken kan ik toch niet dampen dus ga er maar vanuit dat het ruim voldoende is. Ik bestel wel een dag voor ik terug vlieg wat bij SS.

Ben benieuwd of Geralt succes heeft met z'n nieuwe coil....
Ga je op vakantie?
  vrijdag 23 december 2016 @ 21:09:05 #118
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167561810
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ga je op vakantie?
Even 3 weken naar de klote gaan, ja,... :'). Op vakantie
Mai pben rai~!
pi_167561874
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:09 schreef KNAK het volgende:

[..]

Even 3 weken naar de klote gaan, ja,... :'). Op vakantie
Cool! Warme plek?
  vrijdag 23 december 2016 @ 21:12:51 #120
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167561994
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Cool! Warme plek?
Vietnam Cambodia Laos en Thailand. Al is Thailand nog niet zeker. Warmte zat :).
Mai pben rai~!
pi_167562057
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:12 schreef KNAK het volgende:

[..]

Vietnam Cambodia Laos en Thailand. Al is Thailand nog niet zeker. Warmte zat :).
Oh joh vet :D

Ik zou 3 januari 6 weken Thailand gaan. Helaas ticket moeten cancelen.

In het Thailand travel topic zei een user dat die liquids niet toegestaan zijn?
  vrijdag 23 december 2016 @ 21:23:44 #122
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167562434
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh joh vet :D

Ik zou 3 januari 6 weken Thailand gaan. Helaas ticket moeten cancelen.

In het Thailand travel topic zei een user dat die liquids niet toegestaan zijn?
Ik lees er vele verschillende dingen over. Het is verstandig om niet je hele koffer vol te duwen daar je het niet mag verkopen, niet voor de verkoop importeren. Daar aan de grens staan met een liter kan gewaagd zijn, maar ik heb in de tijd dat ik in die regio woonde iets van 60x op Bangkok gevlogen, en geen van alle keren werd ik eruit gepikt bij de "to declare" x-ray machine voor controle bij aankomst. Er bestaat ook een zwarte markt en je kan liquid her en der kopen. Echter met mijn wolken zou ik wel wat aandacht trekken. Ik zou het alleen doen als ik andere mensen om me heen ook zie dampen op plekken waar roken ook is toegestaan.
Ik spreek nog een aardig woordje Thai dus kan me prima redden als zo een bruine rakker (agent) mij aanspreekt. Zou niet de eerste keer zijn :')

Waarom ticket cancelen? Ging je soms naar Samui?
Mai pben rai~!
pi_167562524
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:23 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ik lees er vele verschillende dingen over. Het is verstandig om niet je hele koffer vol te duwen daar je het niet mag verkopen, niet voor de verkoop importeren. Daar aan de grens staan met een liter kan gewaagd zijn, maar ik heb in de tijd dat ik in die regio woonde iets van 60x op Bangkok gevlogen, en geen van alle keren werd ik eruit gepikt bij de "to declare" x-ray machine voor controle bij aankomst. Er bestaat ook een zwarte markt en je kan liquid her en der kopen. Echter met mijn wolken zou ik wel wat aandacht trekken. Ik zou het alleen doen als ik andere mensen om me heen ook zie dampen op plekken waar roken ook is toegestaan.
Ik spreek nog een aardig woordje Thai dus kan me prima redden als zo een bruine rakker (agent) mij aanspreekt. Zou niet de eerste keer zijn :')

Waarom ticket cancelen? Ging je soms naar Samui?
Hmm nee. Mijn vader kreeg vorige week te horen dat hij een tumor heeft naast de long. Uitslag staat nu gepland voor 3 januari. Das ook de voornaamste motivatie geweest om hier in dit topic te komen :P
  vrijdag 23 december 2016 @ 21:27:28 #124
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167562584
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm nee. Mijn vader kreeg vorige week te horen dat hij een tumor heeft naast de long. Uitslag staat nu gepland voor 3 januari. Das ook de voornaamste motivatie geweest om hier in dit topic te komen :P
Fack

..das heftig...

Naast de long, dus nog genoeg kans op genezing!(?)
Mai pben rai~!
pi_167562754
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:27 schreef KNAK het volgende:

[..]

Fack

..das heftig...

Naast de long, dus nog genoeg kans op genezing!(?)
Ik weet het niet. De bloedwaardes zijn tot nu toe goed. De longfunctietest is ondanks de tumor ook goed. Hij gebruikt nu blijkbaar 1 long.

Ze hebben vandaag als ik het goed heb begrepen zo'n nucleaire scan gedaan waarbij ze kijken naar de lymfeklieren. En dan volgende week een punctie van de tumor en 3 januari uitslagen.

Afgezien van de tumor weten we nog niks.
  vrijdag 23 december 2016 @ 21:42:26 #126
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167563325
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik weet het niet. De bloedwaardes zijn tot nu toe goed. De longfunctietest is ondanks de tumor ook goed. Hij gebruikt nu blijkbaar 1 long.

Ze hebben vandaag als ik het goed heb begrepen zo'n nucleaire scan gedaan waarbij ze kijken naar de lymfeklieren. En dan volgende week een punctie van de tumor en 3 januari uitslagen.

Afgezien van de tumor weten we nog niks.
Wat klote. Wachten op een positief antwoord om vervolgens je ticket weer te boeken en het te vieren. Heb een aantal jaar in Thailand gewoond dus als je ooit iets wilt weten erover,...
Mai pben rai~!
pi_167563472
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:42 schreef KNAK het volgende:

[..]

Wat klote. Wachten op een positief antwoord om vervolgens je ticket weer te boeken en het te vieren. Heb een aantal jaar in Thailand gewoond dus als je ooit iets wilt weten erover,...
Ja hoop echt op een redelijk positief antwoord. Ben gelukkig al een stuk chiller dan toen ik het net hoorde.

Ja dit zou de 3e keer Thailand worden. Voorgaande keren 2 keer een maand geweest en gelijk naar het strand :p Laatste keer was in April. En dit was dan eigenlijk nu ook het plan geweest. Maar wat er ook gebeurt Thailand loopt niet weg :p
pi_167563597
Zou daar trouwens ook wel willen wonen :p
pi_167563636
WT zijn eigenlijk goede smaken, als je geen tabakssmaak wil en ook niet van fruit/snoepjes smaken houd?
.
  vrijdag 23 december 2016 @ 21:52:34 #130
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167563813
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:48 schreef Fer het volgende:
WT zijn eigenlijk goede smaken, als je geen tabakssmaak wil en ook niet van fruit/snoepjes smaken houd?
Wat vind je dan lekker? Er is nog genoeg ander spul ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Zou daar trouwens ook wel willen wonen :p
Plan was dat ik nu zo ongeveer terug zou keren.Beetje onverwachts nu m'n eigen bedrijf gestart en die plannen nu even bevroren. Uiteindelijk wil ik ook wel weer terug, niet zozeer naar Thailand maar ergens in Azië. Ik heb zelf even in BKK gewoond, maar het grootste gedeelte op Phuket. Absoluut geen straf!
Mai pben rai~!
pi_167563879
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:52 schreef KNAK het volgende:

[..]

Wat vind je dan lekker? Er is nog genoeg ander spul ;)

[..]

Plan was dat ik nu zo ongeveer terug zou keren.Beetje onverwachts nu m'n eigen bedrijf gestart en die plannen nu even bevroren. Uiteindelijk wil ik ook wel weer terug, niet zozeer naar Thailand maar ergens in Azië. Ik heb zelf even in BKK gewoond, maar het grootste gedeelte op Phuket. Absoluut geen straf!
Zou je je bedrijf niet daarheen kunnen verplaatsen?

Ik voldoe voorlopig niet aan de eisen om een permit te krijgen helaas.
pi_167563981
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:48 schreef Fer het volgende:
WT zijn eigenlijk goede smaken, als je geen tabakssmaak wil en ook niet van fruit/snoepjes smaken houd?
Zie regelmatig dranksmaken voorbij komen?
  vrijdag 23 december 2016 @ 22:04:25 #133
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167564363
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dan gaat het toch prima? :s)
Zei iemand van niet dan?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 23 december 2016 @ 22:04:39 #134
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167564369
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:48 schreef Fer het volgende:
WT zijn eigenlijk goede smaken, als je geen tabakssmaak wil en ook niet van fruit/snoepjes smaken houd?
Appeltaart? koekjes? pindakaas? er zijn zooooooo achterlijk veel smaken, er is altijd iets te vinden wat je lekker vindt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 23 december 2016 @ 22:04:58 #135
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167564382
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zou je je bedrijf niet daarheen kunnen verplaatsen?

Ik voldoe voorlopig niet aan de eisen om een permit te krijgen helaas.
Haha. Ik zie me daar geen horeca bedrijf beginnen. Ik ken een aantal mensen die dat daar wel doen en die komen maar net rond, moeten smeergeld betalen, kunnen niet al te groot worden om de Thai niet voor het hoofd te stoten, etc. Thailand is mooi en leuk, maar het beste is om maar niet achter de schermen te kijken. Das echt heul erg vies
Mai pben rai~!
pi_167564443
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 22:04 schreef KNAK het volgende:

[..]

Haha. Ik zie me daar geen horeca bedrijf beginnen. Ik ken een aantal mensen die dat daar wel doen en die komen maar net rond, moeten smeergeld betalen, kunnen niet al te groot worden om de Thai niet voor het hoofd te stoten, etc. Thailand is mooi en leuk, maar het beste is om maar niet achter de schermen te kijken. Das echt heul erg vies
Hmmm dan hopen dat je genoeg verdient dat je daar kan gaan rentenieren ;)
  vrijdag 23 december 2016 @ 22:06:52 #137
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167564460
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm nee. Mijn vader kreeg vorige week te horen dat hij een tumor heeft naast de long. Uitslag staat nu gepland voor 3 januari. Das ook de voornaamste motivatie geweest om hier in dit topic te komen :P
Klote! Sterkte voor jullie.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167564484
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 22:06 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Klote! Sterkte voor jullie.
Thnx :) Positief blijven denken. Tenminste proberen :p
pi_167564979
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 21:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zie regelmatig dranksmaken voorbij komen?
Wijnsmaak toevallig?
.
pi_167565032
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 22:19 schreef Fer het volgende:

[..]

Wijnsmaak toevallig?
Hmm nee die dacht ik nog niet., meer likeur. Maar wijn smaak zal vast ook wel bestaan denk ik zo. Wat heb je nu dan?
  vrijdag 23 december 2016 @ 22:47:39 #141
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167566210
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 22:19 schreef Fer het volgende:

[..]

Wijnsmaak toevallig?
Geprobeerd en ik ben echt een rode wijn fan maar dit vond ik niets. Rum en andere drank smaken ook niet. Ik vind het niet werken bij damp. Maar goed, is vast subjectief.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167566445
Ik heb nu een mix van veel Vanille en een klein beetje tabak en Thug Juice (snoepjes)
  zaterdag 24 december 2016 @ 01:40:25 #143
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167570182
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 december 2016 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb nu een mix van veel Vanille en een klein beetje tabak en Thug Juice (snoepjes)
Thug juice! Die is lekker !

Menthol met wat zoetigheid
Mocht je de menthol niet bijzonder vinden maar wat er achter zit wel kan je "Hug Juice" nemen van diezelfde fabrikant.
Precies hetzelfde maar dan zonder menthol

Enfin,
Het is eindelijk zo ver..
"I've met my match";


Wtf :')

Quad batterij!
Kan zo op vakantie zonder m'n batterij lader met dat ding! *O*

[ Bericht 38% gewijzigd door KNAK op 24-12-2016 04:42:46 ]
Mai pben rai~!
pi_167572390
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 01:40 schreef KNAK het volgende:

[..]

Thug juice! Die is lekker !

Menthol met wat zoetigheid
Mocht je de menthol niet bijzonder vinden maar wat er achter zit wel kan je "Hug Juice" nemen van diezelfde fabrikant.
Precies hetzelfde maar dan zonder menthol

Enfin,
Het is eindelijk zo ver..
"I've met my match";


Wtf :')

Quad batterij!
Kan zo op vakantie zonder m'n batterij lader met dat ding! *O*

Zoveel damp :o
pi_167572821
Ik zag hem al voorbij schuiven op Fasttech.

300 Watt is gewoon waanzin. Op de RX200 haal ik de 100 vaak niet eens.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zoveel damp :o
Vind je :+

Hoog VG, hoog wattage, lage Ohm en veel lucht = veel damp.
Ga je iig niet redden met een MTL set-up.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_167572870
Ik ben nog wel aan het kneuzen hoor :')

Dacht een geschikte tank te hebben gevonden voor die eGo. Een die ik van bovenaf kan vullen. Past die niet :'( :'(
pi_167573205
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben nog wel aan het kneuzen hoor :')

Dacht een geschikte tank te hebben gevonden voor die eGo. Een die ik van bovenaf kan vullen. Past die niet :'( :'(
Koop je toch een geschikte mod ;)

Hoe staat het met de smaak?
pi_167573252
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:58 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Koop je toch een geschikte mod ;)

Hoe staat het met de smaak?
Mja heb vandaag nogal last van mijn keel en proef dat zoete niet echt meer vandaag? Was al aan het googlen geslagen :p
pi_167573423
Hij smaakt ook stuk scherper. Misschien is die coil verbrand?
pi_167573430
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja heb vandaag nogal last van mijn keel en proef dat zoete niet echt meer vandaag? Was al aan het googlen geslagen :p
Schijnt volkomen normaal te zijn.
pi_167573455
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Hij smaakt ook stuk scherper. Misschien is die coil verbrand?
Zou goed kunnen als hij ook echt vies smaakt, batterij kan ook leeg zijn.
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:47:05 #152
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167573848
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 01:40 schreef KNAK het volgende:

[..]

Thug juice! Die is lekker !

Menthol met wat zoetigheid
Mocht je de menthol niet bijzonder vinden maar wat er achter zit wel kan je "Hug Juice" nemen van diezelfde fabrikant.
Precies hetzelfde maar dan zonder menthol

Enfin,
Het is eindelijk zo ver..
"I've met my match";


Wtf :')

Quad batterij!
Kan zo op vakantie zonder m'n batterij lader met dat ding! *O*

:') Achterlijk.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167573896
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:14 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Zou goed kunnen als hij ook echt vies smaakt, batterij kan ook leeg zijn.
Dat vraag ik me dus ook bij mij af. Die coils schijnen nogal eens DOA te zijn lees ik her en der. Hoe groot is die kans dat dat 5x op rij gebeurd en/of 5x binnen een dag?

In het nieuwe jaar maar eens die collega raadplegen. Die weet ongetwijfeld ook hoe een verbrande coil smaakt. Waar ik een beetje bang voor ben is dat die knaker zegt niks mis mee, smaakt prima.

Indien dat het geval is dan denk ik dat ik gewoon iets proef aan die damp wat mij enorm tegenstaat. Even afwachten maar. Eerst kerst en zuipen en vreten etc :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:56:12 #154
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167573992
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:50 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus ook bij mij af. Die coils schijnen nogal eens DOA te zijn lees ik her en der. Hoe groot is die kans dat dat 5x op rij gebeurd en/of 5x binnen een dag?

In het nieuwe jaar maar eens die collega raadplegen. Die weet ongetwijfeld ook hoe een verbrande coil smaakt. Waar ik een beetje bang voor ben is dat die knaker zegt niks mis mee, smaakt prima.

Indien dat het geval is dan denk ik dat ik gewoon iets proef aan die damp wat mij enorm tegenstaat. Even afwachten maar. Eerst kerst en zuipen en vreten etc :)
Daarom had ik ook gewoon een heel ander smaakie erin getieft.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167573996
Ja gister smaakte het een stuk beter. Misschien moet ik er meer tabak indoen voor de smaak.
pi_167574019
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Daarom had ik ook gewoon een heel ander smaakie erin getieft.
Waarschijnlijk zal die collega dat ook wel doen. Die kent het klappen van de zweep en de valkuilen van het dampen ook wel gok ik. Geen idee wat voor gear hij tegenwoordig heeft, maar een hele grote dikke volgens mij. Dat klinkt ranziger dan ik het bedoel. B-)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:59:31 #157
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167574039
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja gister smaakte het een stuk beter. Misschien moet ik er meer tabak indoen voor de smaak.
Misschien ook wel niet.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167574047
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Misschien ook wel niet.
Ja het smaakt nu zeg maar zo afgestompt zeg maar :p
  zaterdag 24 december 2016 @ 12:05:46 #159
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167574129
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:58 schreef Geralt het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zal die collega dat ook wel doen. Die kent het klappen van de zweep en de valkuilen van het dampen ook wel gok ik. Geen idee wat voor gear hij tegenwoordig heeft, maar een hele grote dikke volgens mij. Dat klinkt ranziger dan ik het bedoel. B-)
Ik wens je er veel succes mee, volgens mij heb je gewoon een tasteblockie. Als ik je tong was zou ik ook gaan protesteren tegen die nare tabakssmaakies :+

Neem wat lekkers, je doet jezelf tekort, de smaak van lekkere vers uitgelikte asbakken (dat is wat je krijgt van een analoge peuk) hebben ze gelukkig nog steeds niet in een flesje gekregen, dus je zoekt naar iets wat er niet is.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167574151
Ik laat het over een tijdje wel weten; geen idee hoe druk die collega in zn privetijd is. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167574156
Oeh het zoete komt terug :D
  zaterdag 24 december 2016 @ 12:33:26 #162
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167574527
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:07 schreef Geralt het volgende:
Ik laat het over een tijdje wel weten; geen idee hoe druk die collega in zn privetijd is. :)
Ik ook niet. Ik hàd deze week tijd.. dikke kans dat de volgende window of opportunity ergens eind Februari is, of je moet volgende week in de avonduren in Zuid Holland zitten :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 24 december 2016 @ 12:35:02 #163
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167574545
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Oeh het zoete komt terug :D
Nieuwe coil smaakt altijd effe beroerd/matig.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 24 december 2016 @ 12:39:25 #164
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167574618
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:37 schreef marc0871 het volgende:
Ik zag hem al voorbij schuiven op Fasttech.

300 Watt is gewoon waanzin. Op de RX200 haal ik de 100 vaak niet eens.

[..]

Prachtig ding, maar haak hier toch wel op af.
Ook ik heb een grens, en dat is bij dit soort dingen bereikt... Alhoewel die batterijen wel zorgen voor een heerlijke levensduur
125w is op die 30mm dripper na ook de max voor mij. 300w zal ik nooit gebruiken...das gewoon bizar.
Mai pben rai~!
pi_167575861
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:39 schreef KNAK het volgende:

[..]

Prachtig ding, maar haak hier toch wel op af.
Ook ik heb een grens, en dat is bij dit soort dingen bereikt... Alhoewel die batterijen wel zorgen voor een heerlijke levensduur
125w is op die 30mm dripper na ook de max voor mij. 300w zal ik nooit gebruiken...das gewoon bizar.
Waar ik ook een beetje bang voor ben; met de RX200 doe ik 2 dagen met een tankje met een .5 Ohm dual coil, waar ik tussen de 35 en 40 Watt doorheen jaag.
Met die 300, met 4 batterijen, zie ik dat zo 3 dagen worden.
Geheid dat ik, vertrouwende op de batterijduur, dat ding een keer in mijn zak steek en halverwege de dag ineens zonder stroom zit, omdat ik een keer te weinig de batterijen heb vervangen.
Met dat ik hem dus echt te lomp vind.
Pass :{w
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zaterdag 24 december 2016 @ 15:09:33 #166
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167577629
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 13:38 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Waar ik ook een beetje bang voor ben; met de RX200 doe ik 2 dagen met een tankje met een .5 Ohm dual coil, waar ik tussen de 35 en 40 Watt doorheen jaag.
Met die 300, met 4 batterijen, zie ik dat zo 3 dagen worden.
Geheid dat ik, vertrouwende op de batterijduur, dat ding een keer in mijn zak steek en halverwege de dag ineens zonder stroom zit, omdat ik een keer te weinig de batterijen heb vervangen.
Met dat ik hem dus echt te lomp vind.
Pass :{w
Wel een kek display maar echt veel te groot!

Die bruine LGs gaan het langst mee van wat ik tot nu toe in de RX/DNA gebruikt heb, Haal gemiddeld 3/4e dag op 100w

Zag overigens dat de Theorem ¤113 was tijdens de flash sale. Maar een goed nadenken als die sale weer voorbij komt.. Of anders toch maar 200s. Ligt een beetje aan hoeveel poen ik er doorheen ga jagen de komende weken...
Mai pben rai~!
pi_167578119
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:50 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus ook bij mij af. Die coils schijnen nogal eens DOA te zijn lees ik her en der. Hoe groot is die kans dat dat 5x op rij gebeurd en/of 5x binnen een dag?

In het nieuwe jaar maar eens die collega raadplegen. Die weet ongetwijfeld ook hoe een verbrande coil smaakt. Waar ik een beetje bang voor ben is dat die knaker zegt niks mis mee, smaakt prima.

Indien dat het geval is dan denk ik dat ik gewoon iets proef aan die damp wat mij enorm tegenstaat. Even afwachten maar. Eerst kerst en zuipen en vreten etc :)
Zoals Sounddragon ook al aangeeft, gooi er een compleet andere smaak in. Overigens de verbrande coil smaak valt niet echt uit te leggen maar je proef hem meteen als hij er eenmaal is.
Volgens mij is het de moeite niet om even een dampwinkel of desnoods een Primera te bezoeken en even een ander smaakje te kopen. Gewoon om het coilgebeuren uit te sluiten. Er kunnen wel eens slechte coils tussen zitten, maar geen 5 op een rij.
pi_167578185
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:09 schreef KNAK het volgende:

[..]

Wel een kek display maar echt veel te groot!

Die bruine LGs gaan het langst mee van wat ik tot nu toe in de RX/DNA gebruikt heb, Haal gemiddeld 3/4e dag op 100w

Zag overigens dat de Theorem ¤113 was tijdens de flash sale. Maar een goed nadenken als die sale weer voorbij komt.. Of anders toch maar 200s. Ligt een beetje aan hoeveel poen ik er doorheen ga jagen de komende weken...
25r's hier.
Die zijn wat sneller leeg.
Ik had er 10 bij Nkon (extra korting bovenop de toch al belachelijk lage prijs *) ) en had er speciaal een paar opzijgelegd voor pairing in mods.
Die dingen gaan nog best lang mee, dus ik heb voorlopig geen andere nodig.

Ik denk dat ik er gewoon maar een 200s bij ga halen.
De 200 doet netjes wat 'ie moet doen. Verwacht ik ook van de 200s
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zaterdag 24 december 2016 @ 18:05:53 #169
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167580640
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:45 schreef marc0871 het volgende:

[..]

25r's hier.
Die zijn wat sneller leeg.
Ik had er 10 bij Nkon (extra korting bovenop de toch al belachelijk lage prijs *) ) en had er speciaal een paar opzijgelegd voor pairing in mods.
Die dingen gaan nog best lang mee, dus ik heb voorlopig geen andere nodig.

Ik denk dat ik er gewoon maar een 200s bij ga halen.
De 200 doet netjes wat 'ie moet doen. Verwacht ik ook van de 200s
Kan die LG HG2 sterk aanraden. Iets duurder maar als ik ze vergelijk met de VTC4s die ik ook gebruik in de 200 doe ik daar 30% langer mee. Kan ook niet anders daar ze iets verschillen in mah's.

Ik haal de 200s ook... Kan nog wel wat weekjes wachten dus als er opeens een flashsale opduikt mag je het melden (wat ik ook doe ;) )
Mai pben rai~!
  zaterdag 24 december 2016 @ 20:27:41 #170
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167583572
Overigens een fijne kerst aan de mede dampers hier.. Volgevreten achterover leunen en een dampje doen! ~:)
Mai pben rai~!
pi_167584135
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 18:05 schreef KNAK het volgende:

[..]

Kan die LG HG2 sterk aanraden. Iets duurder maar als ik ze vergelijk met de VTC4s die ik ook gebruik in de 200 doe ik daar 30% langer mee. Kan ook niet anders daar ze iets verschillen in mah's.

Ik haal de 200s ook... Kan nog wel wat weekjes wachten dus als er opeens een flashsale opduikt mag je het melden (wat ik ook doe ;) )
Maar meteen besteld ook. Is het maar weer uit mijn systeem.



https://www.fasttech.com/p/4773400
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zaterdag 24 december 2016 @ 20:50:12 #172
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_167584240
Een startersetje gekregen een x-aantal dagen geleden. Godverdomme wat een onverwachte aanslag op m'n longen was dat :')

Inmiddels wel aan gewend.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 24 december 2016 @ 20:54:01 #173
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167584366
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 20:47 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Maar meteen besteld ook. Is het maar weer uit mijn systeem.

[ afbeelding ]

https://www.fasttech.com/p/4773400
*O*

maar...

http://www.gearbest.com/temperature-control-mods/pp_359791.html

waarom niet daar? GB is iets sneller heb ik ervaren, en ook iets goedkoper
Of was jij het die iets tegen GB had.....? Meen te herinneren dat ik 1 van mijn mentoren zoiets zag schrijven
Mai pben rai~!
  zaterdag 24 december 2016 @ 21:06:32 #174
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_167584757
Nog wel een tijdje hiermee doorzetten om te zien of ik het wel waard vind om meer geld in te investeren. Al ben ik moreel wel verplicht er meer kennis van te krijgen omdst we bezig zijn om een merk te gaan resellen in de UK.

Het bevalt me al met al beter dan een jaar of vijf geleden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_167585435
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 20:54 schreef KNAK het volgende:

[..]

*O*

maar...

http://www.gearbest.com/temperature-control-mods/pp_359791.html

waarom niet daar? GB is iets sneller heb ik ervaren, en ook iets goedkoper
Of was jij het die iets tegen GB had.....? Meen te herinneren dat ik 1 van mijn mentoren zoiets zag schrijven
Duurder ;)
Scheelt ruim 2 euro. In het voordeel van Fasttech.
En nee, dat was ik niet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 20:50 schreef Dven het volgende:
Een startersetje gekregen een x-aantal dagen geleden. Godverdomme wat een onverwachte aanslag op m'n longen was dat :')

Inmiddels wel aan gewend.
Mja, bij mijn eerste haaltje ging ik ook bijna kapot.
Bij mijn eerste hijs van een dripper, deed ik dat nog eens dunnetjes over.

Damp is dichter dan rook. Moet je even aan wennen.
Tegenwoordig produceer ik net zo makkelijk complete mistbanken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 21:06 schreef Dven het volgende:
Nog wel een tijdje hiermee doorzetten om te zien of ik het wel waard vind om meer geld in te investeren. Al ben ik moreel wel verplicht er meer kennis van te krijgen omdst we bezig zijn om een merk te gaan resellen in de UK.

Het bevalt me al met al beter dan een jaar of vijf geleden.
Eigenlijk wel, ja.
Weet je iig waar je over praat.

Welk merk?
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zaterdag 24 december 2016 @ 21:48:01 #176
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167586091
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 21:27 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Duurder ;)
Scheelt ruim 2 euro. In het voordeel van Fasttech.
En nee, dat was ik niet.

:?

FT $41.25
GB ¤37.34

.. oh wacht _O-
terwijl ik copy/paste zie ik dollar/euro verschillen

Door al die Jack D. iets minder scherp op het moment.
Mai pben rai~!
pi_167586994
Vond er vandaag echt niks aan dat ding.
  zaterdag 24 december 2016 @ 22:51:24 #178
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167587495
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 december 2016 22:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Vond er vandaag echt niks aan dat ding.
verklaar je nader
Mai pben rai~!
pi_167587551
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 22:51 schreef KNAK het volgende:

[..]

verklaar je nader
Ja doffe nietszeggende smaak. Terwijl ik er juist wel veel vanille in gehad gedaan om iets zoets te krijgen. had trouwens gister gemixt met die Heisenberg. Dat vond ik echt helemaal niets.
En de 'dampervaring' viel vandaag ook tegen.
pi_167587696
Hmmm nu verhit die wel maar gebeurt er niets meer :p Geen damp. Ga ik maar die andere coil proberen
pi_167587847
ik ben helemaal weg van de custard en de cream smaken van Chefsflavours :Y
na ongeveer een maand steepen zijn Welsh Custard en Strawberry Vapetto echt heerlijk!
gisteren heb ik er een beetje aardbei bij de WC gedaan en dat is ook een hele goede combi.
ik heb eergisteren weer een bestelling van ze binnen gehad en nu heb ik 100ML Nice Custard en Peached and Cream staan.
Kheb ze al een paar uur in de ultrasoon reiniger gehad om het steepen te versnellen :9~
pi_167587927
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:08 schreef julius123 het volgende:
ik ben helemaal weg van de custard en de cream smaken van Chefsflavours :Y
na ongeveer een maand steepen zijn Welsh Custard en Strawberry Vapetto echt heerlijk!
gisteren heb ik er een beetje aardbei bij de WC gedaan en dat is ook een hele goede combi.
ik heb eergisteren weer een bestelling van ze binnen gehad en nu heb ik 100ML Nice Custard en Peached and Cream staan.
Kheb ze al een paar uur in de ultrasoon reiniger gehad om het steepen te versnellen :9~
Wat is steepen?
pi_167588039
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja doffe nietszeggende smaak. Terwijl ik er juist wel veel vanille in gehad gedaan om iets zoets te krijgen. had trouwens gister gemixt met die Heisenberg. Dat vond ik echt helemaal niets.
En de 'dampervaring' viel vandaag ook tegen.
Als de dampervaring tegen valt en je kunt er niet aan wennen dan houdt het wel ver op. Echter vermoedt ik dat je nog niet alle smaken van het hele spectrum hebt geprobeerd. Als de smaak niet lekker is of gewoon normaal zonder dat het iets toevoegd kan het weinig toevoegen. Smaken mixen kan goed gaan en er kunnen fantastische brouwsels uit komen maar vaker zal het tegendeel het geval zijn. Smaken in het tankje zelf mixen lijkt me ook niet zon fantastisch idee :p
Als laatste zou je nog naar een dampwinkel kunnen gaan en daar gewoon een hoop smaken testen. De meeste winkels hebben wel 20 á 30 smaakjes staan om te testen.
Vanachter een pc adviseren blijkt toch vaak wat lastig en bij de dampwinkel staan net zo goed mensen die er verstand van hebben en waarschijnlijk meer klanten zoals jij hebben gehad.
pi_167588042
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat is steepen?
Soort van verouderen.
Sommige smaken hebben baat bij een poosje regelmatig schudden en luchten (dopje er een half uurtje per dag af laten), voordat je ze dampt.
Anderen zijn al goed vanaf het moment dat ze gemengd zijn.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_167588120
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:18 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Als de dampervaring tegen valt en je kunt er niet aan wennen dan houdt het wel ver op. Echter vermoedt ik dat je nog niet alle smaken van het hele spectrum hebt geprobeerd. Als de smaak niet lekker is of gewoon normaal zonder dat het iets toevoegd kan het weinig toevoegen. Smaken mixen kan goed gaan en er kunnen fantastische brouwsels uit komen maar vaker zal het tegendeel het geval zijn. Smaken in het tankje zelf mixen lijkt me ook niet zon fantastisch idee :p
Als laatste zou je nog naar een dampwinkel kunnen gaan en daar gewoon een hoop smaken testen. De meeste winkels hebben wel 20 á 30 smaakjes staan om te testen.
Vanachter een pc adviseren blijkt toch vaak wat lastig en bij de dampwinkel staan net zo goed mensen die er verstand van hebben en waarschijnlijk meer klanten zoals jij hebben gehad.
Ja heb nog maar heel weinig smaakjes gehad. Eigenlijk alleen tabak en vanille. Maar gister was ik juist erg enthousiast :p
pi_167588125
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:18 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Soort van verouderen.
Sommige smaken hebben baat bij een poosje regelmatig schudden en luchten (dopje er een half uurtje per dag af laten), voordat je ze dampt.
Anderen zijn al goed vanaf het moment dat ze gemengd zijn.
Hoe weet je dat van te voren?
pi_167588258
Net zon nieuwe coil er ingedaan. Ding gaat gigantisch lekken en geloof dat die nu is doorgebrand.
  zaterdag 24 december 2016 @ 23:26:58 #188
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167588263
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja doffe nietszeggende smaak. Terwijl ik er juist wel veel vanille in gehad gedaan om iets zoets te krijgen. had trouwens gister gemixt met die Heisenberg. Dat vond ik echt helemaal niets.
En de 'dampervaring' viel vandaag ook tegen.
ik heb nog nooit echt issues gehad met dampen. Het enige waar ik tot de dag van vandaag mee worstel is het zoeken en vinden van (nieuwe) smaakjes waar ik me op kan storten. 1 op de 10 smaakjes wat ik probeer is succesvol, en dan is het ook vaak zo dat ik ze na enige tijd niet meer interessant vind. Misschien ben jij ook wel zo kieskeurig, misschien is het een gear issue waar je mee worstelt.
Wat vliegbaard dan ook zegt; het is te persoonlijk,. daarom bestel ik mij ook suf aan van die test-flesjes om vanalles uit te proberen, en dat doe ik dan ook al zolang ik iets geavanceerder bezig ben.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat van te voren?
fruit en zoet hebben niet echt veel tijd nodig. Als ik deze mix kan ik ze vrijwel direct dampen en zijn ze direct lekker. Custard, tabacco en nog wat andere kunnen het beste iets langer staan. Er zijn liquids die pas na 1 a 2 maanden staan echt tot hun recht komen.. de smaak wordt dan beter.
Mai pben rai~!
pi_167588277
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat van te voren?
Fruitsmaken gaat meestal wel goed vanaf mengen.
Tabak en custardsmaken hebben even tijd nodig, heb ik mij laten vertellen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zaterdag 24 december 2016 @ 23:31:14 #190
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167588361
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:27 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Fruitsmaken gaat meestal wel goed vanaf mengen.
Tabak en custardsmaken hebben even tijd nodig, heb ik mij laten vertellen.
Met custard is dat wel dergelijk zo heb ik gemerkt. Met name allerlei recepten die ik enige tijd geleden gemaakt heb.

Maar aan de andere kant, Thug Juice, een sapje met menthol, die moet ik echt binnen 3 weken op hebben. Staat deze langer wordt ie week, vreemd, menthol verdwijnt en is ie niet lekker meer..

kan onderhands zo een graad in de Chemie ophalen sinds ik damper ben :')
Mai pben rai~!
pi_167588378
Ik geloof dat ik hem heb gesloopt.
  zaterdag 24 december 2016 @ 23:32:14 #192
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167588384
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik geloof dat ik hem heb gesloopt.
de coil?
Mai pben rai~!
pi_167588402
Snap er niks van.
pi_167588421
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:32 schreef KNAK het volgende:

[..]

de coil?
Denk het? Als ik de lucht toevoer helemaal naar links draai gebeurt er niks en naar rechts dan is het echt niet te haggelen.
pi_167588474
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:31 schreef KNAK het volgende:

[..]

Met custard is dat wel dergelijk zo heb ik gemerkt. Met name allerlei recepten die ik enige tijd geleden gemaakt heb.

Maar aan de andere kant, Thug Juice, een sapje met menthol, die moet ik echt binnen 3 weken op hebben. Staat deze langer wordt ie week, vreemd, menthol verdwijnt en is ie niet lekker meer..

kan onderhands zo een graad in de Chemie ophalen sinds ik damper ben :')
Mja, menthol kan in het begin scherp aanwezig zijn.
Met de tijd vervlakt dat iets en haalt soms de smaak net op.
De keren dat ik dat gebruikt heb, kwamen de smaken na een week een beetje bij elkaar. Na 2 weken eigenlijk perfect.
Bijv. aardbei, perzik en sinaasappel, met een paar drupjes menthol. 2 Of 3 per 10ml.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zaterdag 24 december 2016 @ 23:40:06 #196
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167588513
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk het? Als ik de lucht toevoer helemaal naar links draai gebeurt er niks en naar rechts dan is het echt niet te haggelen.
Net als bij Geralt een hoop issues.. snap dat niet..
Komt dat door de pre-made coils? lijkt mij dat je geen rotzooi in huis hebt wat coil/tank betreft.

Ik ben ook begonnen met een beginnerssetje op aanraden van de mensen hier, en dat ging prima; coil erin schroeven en gaan. Snap niet waarom jullie er mee worstelen.
Mai pben rai~!
pi_167588542
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:40 schreef KNAK het volgende:

[..]

Net als bij Geralt een hoop issues.. snap dat niet..
Komt dat door de pre-made coils? lijkt mij dat je geen rotzooi in huis hebt wat coil/tank betreft.

Ik ben ook begonnen met een beginnerssetje op aanraden van de mensen hier, en dat ging prima; coil erin schroeven en gaan. Snap niet waarom jullie er mee worstelen.
Gister worstelde ik er niet mee ondanks de oude sokken smaak :P Vandaag dus andere smaak erin gedaan en het is niks meer geworden.
  zaterdag 24 december 2016 @ 23:42:03 #198
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167588549
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:37 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Mja, menthol kan in het begin scherp aanwezig zijn.
Met de tijd vervlakt dat iets en haalt soms de smaak net op.
De keren dat ik dat gebruikt heb, kwamen de smaken na een week een beetje bij elkaar. Na 2 weken eigenlijk perfect.
Bijv. aardbei, perzik en sinaasappel, met een paar drupjes menthol. 2 Of 3 per 10ml.
Jij voegt menthol zelf toe.
In dit sapje zit het al,.. lang staan hoeft dus niet. Het wordt alleen maar minder lekker ondanks het een aroma is en het gemixt moet worden
Mai pben rai~!
  zaterdag 24 december 2016 @ 23:46:35 #199
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167588602
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gister worstelde ik er niet mee ondanks de oude sokken smaak :P Vandaag dus andere smaak erin gedaan en het is niks meer geworden.
oude sokken. hoop niet mijn sokken na 16 uur werk op een drukke dag :9~ c_/

ik kan niet verklaren waarom het met regelmaat tegenvalt... het zou juist zo simpel moeten zijn met als enige lastige situatie of je wel of niet een smaakje lekker vindt...
Mai pben rai~!
pi_167588637
En nu komt alles bij het luchtgat er uit. Ik geef het op
  zaterdag 24 december 2016 @ 23:50:59 #201
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167588668
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:48 schreef Yasmin23 het volgende:
En nu komt alles bij het luchtgat er uit. Ik geef het op
opgeven is geen optie ;-)
zwaarder geschut in stelling brengen! Langs gaan bij een winkel behoort nog tot je mogelijkheden
Mai pben rai~!
pi_167588705
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:50 schreef KNAK het volgende:

[..]

opgeven is geen optie ;-)
zwaarder geschut in stelling brengen! Langs gaan bij een winkel behoort nog tot je mogelijkheden
Ja ga morgen naar berlijn. Wilde zo graag stoppen met roken. Dit ding koste al bijna 40 euro :'(
  zaterdag 24 december 2016 @ 23:57:10 #203
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167588769
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ga morgen naar berlijn. Wilde zo graag stoppen met roken. Dit ding koste al bijna 40 euro :'(
;(
Mai pben rai~!
pi_167588777
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:57 schreef KNAK het volgende:

[..]

;(
Hoort die coil te knetteren?
pi_167588790
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:46 schreef KNAK het volgende:

[..]

oude sokken. hoop niet mijn sokken na 16 uur werk op een drukke dag :9~ c_/

ik kan niet verklaren waarom het met regelmaat tegenvalt... het zou juist zo simpel moeten zijn met als enige lastige situatie of je wel of niet een smaakje lekker vindt...
Nja in dit geval zal het misschien niet op gaan want ik geloof dat Yasmin zich wel heeft ingelezen.

Maar zo heb ik mijn broer een Eleaf mini gegeven met een nieuwe Justfog c14 clearomizer. Na 1 week vervangt hij de coil, verbrand.
Samen een nieuwe gestoken en geprimed (had hij bij de eerste niet gedaan). Wederom verbrand mijn c14 er maar op geschroefd, niks aan de hand.

Uiteindelijk hebben we 4 coils waarvan 2 nieuwe weg kunnen gooien. Tja, waar ligt het dan aan? Misschien zijn sommige fabriekscoils toch niet zo geweldig?
Of misschien is het toch niet zo simpel in het allerbegin.
pi_167588829
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:58 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Nja in dit geval zal het misschien niet op gaan want ik geloof dat Yasmin zich wel heeft ingelezen.

Maar zo heb ik mijn broer een Eleaf mini gegeven met een nieuwe Justfog c14 clearomizer. Na 1 week vervangt hij de coil, verbrand.
Samen een nieuwe gestoken en geprimed (had hij bij de eerste niet gedaan). Wederom verbrand mijn c14 er maar op geschroefd, niks aan de hand.

Uiteindelijk hebben we 4 coils waarvan 2 nieuwe weg kunnen gooien. Tja, waar ligt het dan aan? Misschien zijn sommige fabriekscoils toch niet zo geweldig?
Of misschien is het toch niet zo simpel in het allerbegin.
Ik heb hem wel geprimed :P De eerste keer heb ik het precies gedaan volgens de handleiding. Heb ik er wel een 10 minuten over gedaan om hem aan te krijgen maar goed :P

Maar nu sinds vandaag is dat ding dus anders. Had hem vanaaf in mijn tas, haal hem er net uit en het is gewoon geen smaak. Doe die andere coil erin en heb ik geloof ik nu wel een verbrande coil geproefd ja :P

Cold Turkey stoppen zou het beste zijn maar zit nu door mijn vader gewoon op stresslever 1000+ :p

[ Bericht 3% gewijzigd door bitterbal op 25-12-2016 00:06:57 ]
  zondag 25 december 2016 @ 00:07:02 #207
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167588930
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:58 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Nja in dit geval zal het misschien niet op gaan want ik geloof dat Yasmin zich wel heeft ingelezen.

denk dat dat ook wel zo is, maar snap niet waarom er tegenvallende resultaten zijn. Als er nou sprake is van dryhits, lekken etc bij iemand die aan het knutselen is met geavanceerd spul kan ik me er wat bij voorstellen. Bij startersetjes kan ik dat dus niet.
Coil erin, primen en klaar zou het moeten zijn (toch?)
Mai pben rai~!
pi_167588938
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 00:07 schreef KNAK het volgende:

[..]

denk dat dat ook wel zo is, maar snap niet waarom er tegenvallende resultaten zijn. Als er nou sprake is van dryhits, lekken etc bij iemand die aan het knutselen is met geavanceerd spul kan ik me er wat bij voorstellen. Bij startersetjes kan ik dat dus niet.
Coil erin, primen en klaar zou het moeten zijn (toch?)
Hoort die coil te knetteren trouwens? Want als ik em bij mijn gezicht had en dan aandrukte vloog er welles een vonkje tegen mijn gezicht :') :?
  zondag 25 december 2016 @ 00:08:37 #209
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167588948
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 00:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoort die coil te knetteren trouwens? Want als ik em bij mijn gezicht had en dan aandrukte vloog er welles een vonkje tegen mijn gezicht :') :?
spettertje?
Mai pben rai~!
pi_167588961
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 00:08 schreef KNAK het volgende:

[..]

spettertje?
Een heet spettertje zou kunnen? :P
  zondag 25 december 2016 @ 00:09:45 #211
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167588972
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 00:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Een heet spettertje zou kunnen? :P
ik heb dat ook als ik wat hoger zit in wattage. eventueel iets lager zitten?
Mai pben rai~!
pi_167588987
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 00:09 schreef KNAK het volgende:

[..]

ik heb dat ook als ik wat hoger zit in wattage. eventueel iets lager zitten?
Dat kan met deze niet.
  zondag 25 december 2016 @ 00:39:31 #213
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_167589422
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:08 schreef julius123 het volgende:
ik ben helemaal weg van de custard en de cream smaken van Chefsflavours :Y
Jungle Juice, Green Eyed Monster, Tickle Me Pink en Banoffee Cookie Dough van Chefs Flavours zijn ook erg goed.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_167589979
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 00:07 schreef KNAK het volgende:

[..]

denk dat dat ook wel zo is, maar snap niet waarom er tegenvallende resultaten zijn. Als er nou sprake is van dryhits, lekken etc bij iemand die aan het knutselen is met geavanceerd spul kan ik me er wat bij voorstellen. Bij startersetjes kan ik dat dus niet.
Coil erin, primen en klaar zou het moeten zijn (toch?)
Ik kan zo ook niet verzinnen waar het vandaan komt. Die startetsetjes is normaal gesproken inderdaad allemaal plug en play.
Daarom zou je eigenlijk ook je eerste setje bij een dampwinkel moeten kopen. Dan zijn ze altijd wel bereid te helpen en 1 op 1 advies heeft in dergelijke gevallen meer zin dan urenlang het internet afstruinen.
pi_167591389
Ik nieuwe coils besteld dus die zouden er dan moeten zijn als ik weer terug ben. Dan gaan we het nog een keer proberen :7
  zondag 25 december 2016 @ 22:55:03 #216
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167606083
Nieuw!!


Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167692762
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 22:55 schreef Byzantynixschii het volgende:
Nieuw!!


[ afbeelding ]
lekker :P

Net een nieuw flesje juice gemaakt met nieuwe base (VG 0mg + PG 48 mg, gemixt op 4,8 mg nic) en geen scherpe smaak meer *O* Was dus toch inderdaad de VG nic base
pi_167699627
Ik baal echt jongens. Het is niet meer het zelfde als eerst. Geloof dat ik wel die coil dus had doorgebrand. Zitten nu nieuwe in dus het is niet meer zo vies maar toch. Was zo enthousiast in het begin.
  donderdag 29 december 2016 @ 22:53:56 #219
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167725512
Vlekkeloos via Abu Dhabi Vietnam met 900ml juice en de nodige andere zaken binnengekomen :)
Mai pben rai~!
pi_167726291
Even een update: cadeau is een Joyetech aio box geworden. Is gelukkig in goede aarde gevallen, vullen, coil indruppelen en smoken maar. Werkt goed, alleen de batterij is snel leeg.
.
  vrijdag 30 december 2016 @ 12:39:44 #221
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167737650
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik baal echt jongens. Het is niet meer het zelfde als eerst. Geloof dat ik wel die coil dus had doorgebrand. Zitten nu nieuwe in dus het is niet meer zo vies maar toch. Was zo enthousiast in het begin.
rustig blijven en eigenwijzer als dat ding.

Desnoods een andere losse tank erbij kopen als dit een pokkeding is, of teruggaan, of hulp vragen bij een winkel.. opgeven en een oneervolle vermelding in de Hall of Shame krijgen kan altijd nog.

Mind over matter ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 30 december 2016 @ 12:41:25 #222
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167737697
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:53 schreef KNAK het volgende:
Vlekkeloos via Abu Dhabi Vietnam met 900ml juice en de nodige andere zaken binnengekomen :)
Shit, en ik had ze nog wel getipt dat er een knulletje uit NL met een fles nitroglycerine langs zou komen -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167745258
letterlijk 15 minuten geleden een flesje Rip Tide bestelt bij smokesmarter.nl, nu al een mailtje binnen dat het verzonden is (uiteraard ligt het pakketje klaar voor ophalen door Post NL bij hen, maar toch).
pi_167747421
Woahh, net op straat blies een kerel een stoomwolk uit. Zeker een meter hoog en bijna zo breed, voordat ie verdampte. 300w coil ofzo?
.
  vrijdag 30 december 2016 @ 16:36:19 #225
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167747767
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 december 2016 15:38 schreef no1uknow het volgende:
letterlijk 15 minuten geleden een flesje Rip Tide bestelt bij smokesmarter.nl, nu al een mailtje binnen dat het verzonden is (uiteraard ligt het pakketje klaar voor ophalen door Post NL bij hen, maar toch).
mengen op 15% dan proberen; aanlengen kan altijd nog.

Zijn altijd zo snel daar.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 30 december 2016 @ 16:37:08 #226
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167747802
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 16:28 schreef Fer het volgende:
Woahh, net op straat blies een kerel een stoomwolk uit. Zeker een meter hoog en bijna zo breed, voordat ie verdampte. 300w coil ofzo?
dat fiks ik op 35 watt met een tank.. met een dripper kan het nog veel gekker.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  † In Memoriam † vrijdag 30 december 2016 @ 16:57:35 #227
230491 Zith
pls tip
pi_167748537
Zeker als het zo koud is zonder wind.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_167750212
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 16:28 schreef Fer het volgende:
Woahh, net op straat blies een kerel een stoomwolk uit. Zeker een meter hoog en bijna zo breed, voordat ie verdampte. 300w coil ofzo?
Meh. .2 Ohm dual coil op 90 Watt.
Blaas ik in 3 hijsen de kamer net zo mistig mee, als dat het vanmorgen buiten was.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 16:57 schreef Zith het volgende:
Zeker als het zo koud is zonder wind.
Vochtige lucht. Doet ook een hoop ;)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_167752848
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 december 2016 16:36 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

mengen op 15% dan proberen; aanlengen kan altijd nog.

Zijn altijd zo snel daar.
Zit op ongeveer 90% VG, las al dat 15% goed was, mogelijk hoger
pi_167787754
Lekker dit, Rip Tide binnen, wil een 10ml flesje maken, kom ik erachter m'n pipetjes bij een maat te hebben laten liggen. Nu maar op de gok en het oog, god sta me bij :')

edit: gvd wat lekker :9

[ Bericht 19% gewijzigd door no1uknow op 31-12-2016 16:26:22 ]
  † In Memoriam † zaterdag 31 december 2016 @ 16:57:47 #231
230491 Zith
pls tip
pi_167789572
Je hebt toch wel een keukenweegschaal? :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_167790200
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 16:57 schreef Zith het volgende:
Je hebt toch wel een keukenweegschaal? :P
dat ik daar niet aan heb gedacht

zal het bier wel zijn
  zondag 1 januari 2017 @ 19:48:53 #233
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167813718
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 december 2016 16:09 schreef no1uknow het volgende:
Lekker dit, Rip Tide binnen, wil een 10ml flesje maken, kom ik erachter m'n pipetjes bij een maat te hebben laten liggen. Nu maar op de gok en het oog, god sta me bij :')

edit: gvd wat lekker :9
Niet zo moeilijk doen; 50ml flesje pakken, Rip erin, 2/3 vullen met base, schudden, verder afvullen met base tot je nog net kunt schudden, schudden, klaar. (dan heb je 20%)
Tankie volkeilen, tasten.. te sterk? flessie weer afvullen met base (5ml base is 10% aanlengen dus rustig aan), weer schudden, effe wachten tot je je tankie leeg hebt en weer opnieuw beginnen.

Te chemisch? te sterk gemaakt. Te weinig smaak? teveel aangelengd -> nieuw flessie bijbestellen om weer bij te mengen.

Tis geen exacte wetenschap.. tis een beetje proberen. Zie het als limonadesiroop aanmaken of koffiezetten.. effe dé smaak vinden en gaan met die banaan.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 5 januari 2017 @ 09:12:47 #234
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167895522


Dampende groeten uit 31 graden
8-)
Mai pben rai~!
pi_167897218
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 09:12 schreef KNAK het volgende:
[ afbeelding ]

Dampende groeten uit 31 graden
8-)
:D

Leuk!
pi_167900490
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 19:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk doen; 50ml flesje pakken, Rip erin, 2/3 vullen met base, schudden, verder afvullen met base tot je nog net kunt schudden, schudden, klaar. (dan heb je 20%)
Tankie volkeilen, tasten.. te sterk? flessie weer afvullen met base (5ml base is 10% aanlengen dus rustig aan), weer schudden, effe wachten tot je je tankie leeg hebt en weer opnieuw beginnen.

Te chemisch? te sterk gemaakt. Te weinig smaak? teveel aangelengd -> nieuw flessie bijbestellen om weer bij te mengen.

Tis geen exacte wetenschap.. tis een beetje proberen. Zie het als limonadesiroop aanmaken of koffiezetten.. effe dé smaak vinden en gaan met die banaan.
ja, dat heb ik dus ongeveer gedaan. In anderhalve dag trouwens 15ml Heisenberg er doorheen gedampt, direct na het mixen, lekker zeg :9 heb 5x10ml staan die ik een weekje laat steepen.
pi_167900499
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 09:12 schreef KNAK het volgende:
[ afbeelding ]

Dampende groeten uit 31 graden
8-)
heb je al een lekkere ladyboy aan de haak geslagen?
  vrijdag 6 januari 2017 @ 04:43:16 #238
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167917567
quote:
2s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:39 schreef no1uknow het volgende:

[..]

heb je al een lekkere ladyboy aan de haak geslagen?
:')

12 jaar Azië heeft ervoor gezorgd dat ik ze snel herken ;)
In Vietnam is het trouwens stukken minder dan ik bepaalde andere landen zoals Thai of Filipijnen.
Je kan in alle rust over straat hier, op het moeten wegjagen van wat bedelaars na
Mai pben rai~!
pi_167918782
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 04:43 schreef KNAK het volgende:

[..]

:')

12 jaar Azië heeft ervoor gezorgd dat ik ze snel herken ;)
In Vietnam is het trouwens stukken minder dan ik bepaalde andere landen zoals Thai of Filipijnen.
Je kan in alle rust over straat hier, op het moeten wegjagen van wat bedelaars na
maar je weet ze wel te vinden hopelijk?! vraag dit voor een vriend.

Ik ben er trouwens volgens mij achter waarom m'n vapes zo scherp op de keel voelen. Andere base had ik weer hetzelfde mee. Op een gegeven moment was ik zo radeloos dat ik begon te vermoedden dat het aan m'n mod zou kunnen liggen want met de mod van m'n broertje het probleem niet, tot een uurtje later :')

Volgens mij is het een combinatie van een droge keel (bijv vooral als 's morgens als ik net wakker ben) en de aardbei smaak van FlavourArt. Met Riptide nauwelijks last van, met Heisenberg ook niet. Nu weer een mixje van aardbei, een beetje appel en een vleugje menthol en jahoor :{ En al m'n mixjes zitten tussen de 80 en 90% VG (en rond 4mg nic)
  vrijdag 6 januari 2017 @ 13:38:38 #240
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167923605
Je maat is into ladyboys? :p

Hier in Vietnam zie ik link en recht wel wat dampers. Gisteren zat er een redelijk jonge knul te paffen op een voor mij onbekende mod met tank. Beetje istick 30 achtig. Niet zo veel als de Filipijnen. In Cambodia zag ik helemaal niemand dampen. Vanavond naar een posh rooftop bar/lounge en eens kijken of dampen daar mag.
Nog geen vapeshops gezien, geen liquid verkopers. Beetje matig.

Maar wat een land. Zalig eten en dames hier... Whoeiii. Al eerder geweest maar was even vergeten hoe fijn en plakkerig het hier is.
Terug in Nederland wordt dat weer flink wennen. :{
Mai pben rai~!
pi_167960932
Weet niet of ik op de juiste plek ben om te vragen maar here it goes:

Ik heb een Jusfog c14 en vandaag de coil vervangen , alles netjes gedaan en bijgevuld.
Deed het prima en nog een keer bijgevuld , kreeg ik vloeistof in mijn mond (brrrr) en rest van de vloeistof lekt zo uit mijn tank over het handvat heen (fukkkkk).
Heb nu al een paar keer weer uit elkaar gehaald alles schoongemaakt , maar het blijft hetzelfde verhaal, kent iemand dit probleem ?
ja ja
  zaterdag 7 januari 2017 @ 22:38:28 #242
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167963703
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 09:34 schreef no1uknow het volgende:

[..]

maar je weet ze wel te vinden hopelijk?! vraag dit voor een vriend.

Ik ben er trouwens volgens mij achter waarom m'n vapes zo scherp op de keel voelen. Andere base had ik weer hetzelfde mee. Op een gegeven moment was ik zo radeloos dat ik begon te vermoedden dat het aan m'n mod zou kunnen liggen want met de mod van m'n broertje het probleem niet, tot een uurtje later :')

Volgens mij is het een combinatie van een droge keel (bijv vooral als 's morgens als ik net wakker ben) en de aardbei smaak van FlavourArt. Met Riptide nauwelijks last van, met Heisenberg ook niet. Nu weer een mixje van aardbei, een beetje appel en een vleugje menthol en jahoor :{ En al m'n mixjes zitten tussen de 80 en 90% VG (en rond 4mg nic)
Chinees vs. goeie shit.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 8 januari 2017 @ 01:03:31 #243
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167967767
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 21:09 schreef leipje het volgende:
Weet niet of ik op de juiste plek ben om te vragen maar here it goes:

Ik heb een Jusfog c14 en vandaag de coil vervangen , alles netjes gedaan en bijgevuld.
Deed het prima en nog een keer bijgevuld , kreeg ik vloeistof in mijn mond (brrrr) en rest van de vloeistof lekt zo uit mijn tank over het handvat heen (fukkkkk).
Heb nu al een paar keer weer uit elkaar gehaald alles schoongemaakt , maar het blijft hetzelfde verhaal, kent iemand dit probleem ?
Er is geen vacuüm in je tank. Weet je zeker dat je alles goed hebt vastgedraaid? Ook die nieuwe coil er correct ingeschroefd? Nadat je hem hebt gevuld en omdraait moeten er luchtbelletjes vanuit je coil de tank binnenkomen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167967833
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 22:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Chinees vs. goeie shit.
flavourart is chinees?
  zondag 8 januari 2017 @ 01:11:20 #245
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167967961
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 01:06 schreef no1uknow het volgende:

[..]

flavourart is chinees?
Italiaans volgens mij.

Maar sounddragon vindt dat alles wat hij niet lekker vindt kut is en in het geval van liquids moet het dan wel Chinees zijn want dat is vast ook allemaal kut. :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  † In Memoriam † zondag 8 januari 2017 @ 02:41:18 #246
230491 Zith
pls tip
pi_167969842
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 01:11 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Italiaans volgens mij.

Maar sounddragon vindt dat alles wat hij niet lekker vindt kut is en in het geval van liquids moet het dan wel Chinees zijn want dat is vast ook allemaal kut. :')
Italiaans, en super professioneel.

Vanaf 20 min:

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 8 januari 2017 @ 03:44:20 #247
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167970174
Is ook niets mis met FA. Elke zichzelf respecterende DIY'er heeft wel een stash van die oranjegedopte flesjes in z'n koelkast tussen de TPA en Cappela staan, lijkt me. :Y
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  zondag 8 januari 2017 @ 07:07:29 #248
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167970517
FA bosbessen is prima. Aantal anderen geprobeerd maar stand alone niet geweldig. FA onderling mixen nog niet gedaan maar denk wel dat dat wat lekker kan worden
Mai pben rai~!
pi_167971637
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 21:09 schreef leipje het volgende:
Weet niet of ik op de juiste plek ben om te vragen maar here it goes:

Ik heb een Jusfog c14 en vandaag de coil vervangen , alles netjes gedaan en bijgevuld.
Deed het prima en nog een keer bijgevuld , kreeg ik vloeistof in mijn mond (brrrr) en rest van de vloeistof lekt zo uit mijn tank over het handvat heen (fukkkkk).
Heb nu al een paar keer weer uit elkaar gehaald alles schoongemaakt , maar het blijft hetzelfde verhaal, kent iemand dit probleem ?
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 01:03 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Er is geen vacuüm in je tank. Weet je zeker dat je alles goed hebt vastgedraaid? Ook die nieuwe coil er correct ingeschroefd? Nadat je hem hebt gevuld en omdraait moeten er luchtbelletjes vanuit je coil de tank binnenkomen.
Ook het eerste waar ik aan dacht.
Als er geen vacuüm is, loopt eerst je coil vol. Dat geeft het pruttelen.
Als die verzadigd is, loopt de rest van je vloeistof er via de airflow uit.

Even checken of alles goed vast zit.
Vergeet ook de coil niet.
Ik had het met mijn Evod II ook wel eens dat de coil loskwam, als ik hem open maakte om bij te vullen.
Kijk ook of de o-ringen nog heel zijn.

Is het een glazen tankje, of een plastic variant? Als ik hier en daar eens kijk, kan het voor dat type tank allebei.
Als je in een plastic tankje citrus of menthol smaakjes gedaan hebt, kan het zijn dat je tank kapot is.
Deze smaken staan erom bekend dat ze plastic tankjes kapot kunnen maken.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_167972026
Even ter info nog, collega van mij kijkt komende week even hoe of wat naar dat ding van mij.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 8 januari 2017 @ 12:04:15 #251
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167973148
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 01:11 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Italiaans volgens mij.

Maar sounddragon vindt dat alles wat hij niet lekker vindt kut is en in het geval van liquids moet het dan wel Chinees zijn want dat is vast ook allemaal kut. :')
is jouw username oud-Tibetaans voor bijdehand ofzo?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167976514
@Byzantynixschii thanx!

Heb het nog een keer geprobeerd met een andere nieuwe coil : geen luchtbelletjes ook / liquid lijkt wel op te lossen in de tank
Morgen maar even terug naar de vapeshop...
ja ja
  zondag 8 januari 2017 @ 14:57:46 #253
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167977195
quote:
5s.gif Op zondag 8 januari 2017 12:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

is jouw username oud-Tibetaans voor bijdehand ofzo?
Ga anders weer eens janken over hoe tabakssmaken allemaal vies zijn, dat is ook al weer een week geleden en doe het bij voorkeur in dat infantiele tienertaaltje van je.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167978512
Lekker sfeertje zet je neer zo; Doe even normaal.
pi_167984114
Ff vraagje. Ik heb laatst een E-liquid gekocht met 40%PG/60% VG, en dat is dus dikker dan wat ik normaal heb. Dat ging dan ook niet met mijn clearomizer... was niet meer te roken en de boel dus mee verneukt. Weer een nieuwe brander in moeten doen dus ook. Maar nu heb ik dus nog wel een flesje van die vloeistof, en zou het eigenlijk wel gewoon willen gebruiken. Is het mogelijk om dat te verdunnen met water, of gaat dat ook niet werken? ;)
  zondag 8 januari 2017 @ 21:12:16 #256
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167987873
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 19:35 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Ff vraagje. Ik heb laatst een E-liquid gekocht met 40%PG/60% VG, en dat is dus dikker dan wat ik normaal heb. Dat ging dan ook niet met mijn clearomizer... was niet meer te roken en de boel dus mee verneukt. Weer een nieuwe brander in moeten doen dus ook. Maar nu heb ik dus nog wel een flesje van die vloeistof, en zou het eigenlijk wel gewoon willen gebruiken. Is het mogelijk om dat te verdunnen met water, of gaat dat ook niet werken? ;)
Dat kan. Wodka wordt daar ook wel eens voor gebruikt.

Volgens mij doen mensen het wel alleen met gedestilleerd water, maar ik heb geen ervaring.

Je kunt ook een wat geavanceerdere tank kopen die er wel mee om kan gaan. Zelf damp ik altijd 40/60.

Overigens: het is dampen, niet roken en er zit geen brander in je apparaat maar een gloeispiraal. ;)
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167988241
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:12 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dat kan. Wodka wordt daar ook wel eens voor gebruikt.

Volgens mij doen mensen het wel alleen met gedestilleerd water, maar ik heb geen ervaring.

Je kunt ook een wat geavanceerdere tank kopen die er wel mee om kan gaan. Zelf damp ik altijd 40/60.

Overigens: het is dampen, niet roken en er zit geen brander in je apparaat maar een gloeispiraal. ;)
Nee, vind dampen zo stom klinken. Ik blijf het nog roken noemen. :P
Maar goed, gewoon een beetje kraanwater bij gedaan... iets te veel alleen. Maar het rookt nu prima :) Had zo even geen speciale spullen voor handen, en al helemaal niet op zondag... en 't moest ff gauw gebeuren want ging helemaal rillen en had bijna een delirium van de nicotinegebrek O:)
  zondag 8 januari 2017 @ 21:27:19 #258
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167988430
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:22 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:

[..]

Nee, vind dampen zo stom klinken. Ik blijf het nog roken noemen. :P
Rook is het gevolg van verbranding van, bijvoorbeeld, tabak. Bij dampen is er geen sprake van verbranding en dus ook niet van rook.

Je kunt het dus roken noemen maar dat is net zoiets als zeggen dat je aan het fietsen bent terwijl je achter het stuur van je auto zit.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167991237
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:27 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Rook is het gevolg van verbranding van, bijvoorbeeld, tabak. Bij dampen is er geen sprake van verbranding en dus ook niet van rook.

Je kunt het dus roken noemen maar dat is net zoiets als zeggen dat je aan het fietsen bent terwijl je achter het stuur van je auto zit.
ach joh de volksmond is over het algemeen niet zo strikt :)
pi_167991369
De volksmond niet. Maar wij wel ;)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 8 januari 2017 @ 23:09:35 #261
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167993017
Sowieso lijkt het me een overwinning om tegen je omgeving te kunnen zeggen dat je niet meer rookt, toch?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167997342
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 22:29 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:

[..]

ach joh de volksmond is over het algemeen niet zo strikt :)
laat je niet gekmaken door de dampkruisvaarders hoor :7
  maandag 9 januari 2017 @ 10:27:23 #263
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167998499
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 14:57 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ga anders weer eens janken over hoe tabakssmaken allemaal vies zijn, dat is ook al weer een week geleden en doe het bij voorkeur in dat infantiele tienertaaltje van je.
Ik bied 50ct voor je tabakssmaakjes, zielepootje.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 9 januari 2017 @ 11:00:20 #264
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167999014
Lekkere winterdepressie hier :D

33 graden en koel zee briesje zorgt voor mooie dampwolkjes
Net een leeggezogen cocosnoot voorzien van een stoot dichte damp. M'n eigen dampbal aan zee!

Iemand nog een snack als souvernir?
Mai pben rai~!
  Official ESF Kreviewer maandag 9 januari 2017 @ 11:18:11 #265
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167999376
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 22:32 schreef marc0871 het volgende:
De volksmond niet. Maar wij wel ;)
Spreek voor jezelf.

Man man man, wat een geneuzel over iemand die het roken noemt.
  Official ESF Kreviewer maandag 9 januari 2017 @ 11:19:50 #266
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167999405
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:22 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Maar goed, gewoon een beetje kraanwater bij gedaan
Dat heb ik ook wel eens gedaan en dat werkt prima. Heb daarna gewoon gedestilleerd water gekocht.

Maar ik rook :7 nu 100% VG en mijn apparaat heeft er geen moeite mee, dus misschien toch eens overstappen op iets dat beter omgaat met dikkere liquids.
pi_168015957
Fokdampers!

Nu al een goede 6 weken aan het dampen, en in de tussentijd aardig wat fora afgestruind voor informatie (veel Nederlandstalige informatie van het Dampforum gehaald, perfecte site als je net begint en je nog niet zo bekend bent met al die Engelse termen!). Deze van Fok had ik nog niet gezien maar het is zo te zien hier (meestal _O- ) wel gezellig dus ik dacht ik volg en stel me gelijk even voor zoals het een welopgevoed burger betaamt.

Heb zo'n 20 jaar tabak gerookt, en na 4x cold turkey gestopt te zijn geweest steeds weer begonnen. Ik zocht een beter alternatief dan die gore kauwgum of nicopleisters en ging mij eens inlezen. Zo kwam ik op het dampen (en ja, ik noem het ook zo, roken is compleet wat anders, ik heb veel substanties gerookt maar er kwam altijd iets van verbranding aan te pas O-) )

Ik ben maar gelijk begonnen met een mod, de welbekende Eleaf Istick Pico met de bijgeleverde Melo III mini tank. Ik damp DL, meestal op zo'n 30/35 watt met een 0,5 ohm coil.

Tabakssmaken vind ook ik niet te hachelen, sorry Byzantynixschii :P Mijn eerste pakketje liquids waren drie tabakssmaken van Dekang (DK4, USA mix en Desert) en de blackberry jack van Liqua. De laatste was binnen no time op en de andere liggen nog nagenoeg onaangetast in mijn juicekistje, dus mocht er nog iemand interesse hebben. Graag ruilen voor fruitsmaken.

Zit nu op 6mg nicotine maar ben begonnen op 12mg. 6 bevalt me net wat beter, met 12 had ik toch wel een behoorlijke gier (maar dat kwam denk ik ook door de hoge PG liquids die ik in het begin kocht. Kreeg bij enkele wat mondproblemen dus heb dat verandert). Koop nu vaak 50/50 of zoals nu damp ik enkele 30/70's (Vape Dragon via Zwoofs, aanrader!))

Ik heb vorige week een RTA besteld bij Gearbest, de Serpent Mini 22mm. Aangezien hier volgens mij een paar behoorlijke diehards zitten vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met dit singlecoil tankje en welke coildraad en welk katoen voor de wick er aangeraden wordt voor de beste smaakbeleving met hoge VG liquids. Hoe rollen jullie je wicks? Scottish?

Uiteindelijk wil ik ook zelf brouwsels gaan maken maar alles heeft zijn tijd.

Gegroet!
pi_168072499
Toch maar ff bij Savevape 3x 100ml 48mg nico besteld O-)
pi_168074345
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 11:39 schreef Buurman_Totoro het volgende:
Toch maar ff bij Savevape 3x 100ml 48mg nico besteld O-)
Als je nog geld over hebt en het bevalt, dat zelf juices maken, bestel dan fauw maar wat nicotine base bij. Voor het te laat is...
pi_168106488
Weet iemand of er toevallig ook op Facebook groepen zijn de specifiek over dampen gaan?
Heb wel gezocht, maar kan zo niks bijzonders vinden.
pi_168141681
Mja, je kan ook zeggen dat de jeugd decennia lang is vergiftigd, met die rookkanonnen in de disco's en tijdens concerten (glycerine).
Of dat doktoren moedwillig levensbedreigende stoffen in hun zuurstoftanks stoppen (propylene glycol).
Je airconditioning wordt met datzelfde spul ook doorgeblazen.
Nicotine is in kleine hoeveelheden niet giftig en kan in die hoeveelheden zelfs een therapeutische werking hebben.
Het enige waar wat voor te zeggen is, zijn de smaakstoffen.
Veelal zijn die voedselveilig, maar wat doet het in je longen.

De meeste stoffen in sigarettenrook, waaronder de meeste kankerverwekkers, worden gevormd tijdens de verbranding.
Met dampen word er niets verbrand. Alleen verdampt.
Wat dat verder met je doet, daar zijn de wetenschappers nog niet over uit; ze weten het gewoon nog niet.
Waar ze wel over uit zijn, is dat als er al gevaarlijke stoffen aangetroffen worden, deze met een factor heel veel minder aanwezig zijn dan in sigarettenrook.
Soms in zulke geringe hoeveelheden, dat het niet of nauwelijks te onderscheiden is van de hoeveelheden in de lucht.

[ Bericht 0% gewijzigd door marc0871 op 14-01-2017 22:14:25 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 15 januari 2017 @ 02:22:29 #273
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_168148889
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 11:39 schreef Buurman_Totoro het volgende:
Toch maar ff bij Savevape 3x 100ml 48mg nico besteld O-)
300ml maar? Wij hebben 6 liter in de vriezer liggen :P

Vandaag trouwens ook weer aan een nieuwe mix begonnen. Bathilde van Concentrate 814 (verkrijgbaar bij savevape). Echt een geweldig lekkere fruitmix. De banaan komt goed door evenals de kiwi en aardbei. De ananas en mango zijn wat meer op de achtergrond. Het is ook lekker lichtzoet met een heel klein zuurtje bij het uitademen.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_168150651
quote:
Serieuze vraag of topictroll?
pi_168173001
Ik heb een maand of 2 geleden de Justfog q16 kit gekocht maar het werkte niet voor me, te weinig damp, ik bleef erbij roken, geen succes.
Nu heb ik sinds deze week de Aspire EVO 75 en man wat een verschil! Vrijwel geen peuk meer gerookt en ben echt blij met deze aankoop _O_

Ben nog wat aan het rondneuzen naar smaken maar wat een heerlijk ding _O_
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 15 januari 2017 @ 20:43:54 #276
24329 KNAK
ff w88,......
pi_168173540
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2017 02:22 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

300ml maar? Wij hebben 6 liter in de vriezer liggen :P

Vandaag trouwens ook weer aan een nieuwe mix begonnen. Bathilde van Concentrate 814 (verkrijgbaar bij savevape). Echt een geweldig lekkere fruitmix. De banaan komt goed door evenals de kiwi en aardbei. De ananas en mango zijn wat meer op de achtergrond. Het is ook lekker lichtzoet met een heel klein zuurtje bij het uitademen.
Vergelijkbaar met Jungle Juice van Chefs V. Op iemand z'n aanraden hier die Bathilde ook een keer gehaald. Is wel ok inderdaad

Zat net ergens in Ho Chi Minh wat te zuipen in een sheesha toko.. Kreeg behoorlijk wat aandacht toen ik die Limitless even flink aanjengelde op de RX. }) Er zijn wel wat dampers hier maar das als ik het zo heb kunnen zien veelal pre-made coil tankjes. Geen van alle mensen die op me af stapten bouwden zelf hun dampwaar in elkaar.
Laatste dag 33 graden. Morgen terug naar die koude bagger :r
Mai pben rai~!
pi_168183320
quote:
Uitstekende bronnen worden er aangehaald in het artikel. Een niet-verwijsende link naar www.greenhealthyworld.net en dan ook nog dit stukje tekst:

quote:
Om te stoppen met roken kun je dit mengsel gebruiken:

Meng gelijke delen citroen, zwarte peper en eucalyptus essentiële oliën.
En dan de eerste kop die ik zie op die website waar naar verwezen wordt: 'the cancer will disappear if you drink this water everyday'

:')
pi_168183328
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 11:39 schreef Buurman_Totoro het volgende:
Toch maar ff bij Savevape 3x 100ml 48mg nico besteld O-)
gaat er iets veranderen bij savevape binnenkort dan ivm regelgeving ofzo?
  maandag 16 januari 2017 @ 11:44:02 #279
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_168186211
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 08:20 schreef no1uknow het volgende:

[..]

gaat er iets veranderen bij savevape binnenkort dan ivm regelgeving ofzo?
Het eu verbod op nic in grootverpakkingen zal binnenkort ook eindelijk in Duitsland een voldongen feit zijn.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_168188950
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 11:44 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Het eu verbod op nic in grootverpakkingen zal binnenkort ook eindelijk in Duitsland een voldongen feit zijn.
misschien moet ik dat het duwtje in m'n rug laten zijn om over te gaan op 0 mg nic
  maandag 16 januari 2017 @ 21:21:50 #281
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_168205267
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 13:44 schreef no1uknow het volgende:

[..]

misschien moet ik dat het duwtje in m'n rug laten zijn om over te gaan op 0 mg nic
Of gewoon een lade in je vriezer volladen met flesjes 48 nic nu het nog kan. Ik ga over 10 jaar wel een keer naar 0mg. Ben nu net van 6 naar 5. Dat is voorlopig wel weer even voldoende. :P
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  maandag 16 januari 2017 @ 21:29:24 #282
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_168205656
Kleine bestelling gedaan weer bij de vrienden van Chefs Flavours

TFA Bavarian Cream - Size : 30ml
TFA Vanilla Swirl - Size : 30ml
TFA Sweet Cream - Size : 30ml
Calipitter Chow - Mom & Pops - Size : 30ml
Rhodonite 30ml
Butterfly Bait - Mom & Pops

De 1e 3 voor receptjes die ik al langer maak, de 4e is standalone en was op. Had er vorig jaar 10ml op proef van besteld. Heerlijke smaak!

De andere 2 zijn nieuw en ik ben zeer benieuwd. Vooral naar Rhodonite, want die is van DiY or DiE en die heeft me nog niet teleurgesteld.

:s)
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2017 @ 07:44:25 #283
230491 Zith
pls tip
pi_168212643
Van Rhodinite vond ik het alleen zo jammer dat de coil er zo snel van aankoekt met de suikers die in Flavor West Yellow Cake zitten.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 17 januari 2017 @ 17:47:04 #284
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_168224334
Hmz, maar eens even kijken hoe lastig dat is.

Gelukkig damp ik zo'n 25 smaken door elkaar heen dus elke dag een schone wick zal niet hoeven.

Ik ben trouwens sowieso best lui en damp vaak stug nog een paar tankjes door op een aangekoekte coil. :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_168224921
Ik heb even een snel vraagje. Tot nu toe altijd MTL gedampt met 50/50pgvg en 9mg nicotine op een 0.6 coil.
Vandaag even 30/70pgvg gemaakt met 6 mg en een 0.5 coil erop. DL dampen ging eigenlijk wel al was het nog wel wat aan de scherpe kant. Het is nog steeds niet mijn ding.
Daarna een nieuw mixje gemaakt met meer vg (65%) en weer gaan dampen zoals ik eerst deed.
Ik merk dat ik nu automatisch DL damp met enkel een verhoogd vg-gehalte. De airflow moet ik nu bijna dichtzitten om fatsoenlijk MTL te dampen. Is dat normaal?
  woensdag 18 januari 2017 @ 16:28:19 #286
24329 KNAK
ff w88,......
pi_168246604
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 21:29 schreef Byzantynixschii het volgende:
Kleine bestelling gedaan weer bij de vrienden van Chefs Flavours

TFA Bavarian Cream - Size : 30ml
TFA Vanilla Swirl - Size : 30ml
TFA Sweet Cream - Size : 30ml
Calipitter Chow - Mom & Pops - Size : 30ml
Rhodonite 30ml
Butterfly Bait - Mom & Pops

De 1e 3 voor receptjes die ik al langer maak, de 4e is standalone en was op. Had er vorig jaar 10ml op proef van besteld. Heerlijke smaak!

De andere 2 zijn nieuw en ik ben zeer benieuwd. Vooral naar Rhodonite, want die is van DiY or DiE en die heeft me nog niet teleurgesteld.

:s)
Die Mom Pop zijn wel Ok. Beide geprobeerd,.. Echter niet voor het continue gebruik in mijn geval
Mai pben rai~!
  woensdag 18 januari 2017 @ 17:30:52 #287
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_168248107
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:28 schreef KNAK het volgende:

[..]

Die Mom Pop zijn wel Ok. Beide geprobeerd,.. Echter niet voor het continue gebruik in mijn geval
Ik damp sowieso niet continue één smaak. Dat hele ADV gebeuren geloof ik niet in, althans niet voor mij. Ik eet ook niet elke avond hetzelfde diner.

Die Calipitter Chow vind ik echt geweldig. Is een ontzettend originele smaak die echt met niets te vergelijken valt. Altijd weer zo'n 'ohja lekker' momentje als ik die in de tank heb zitten.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_168258109
http://www.telegraaf.nl/b(...)apen_voor_18___.html

quote:
DEN HAAG - Het aanscherpen van de regels voor e-sigaretten en kruidentabak krijgt in de Tweede Kamer brede steun.

Het kabinet wil voor deze relatief nieuwe rookwaren dezelfde regels laten gelden als voor gewone tabak. Dat betekent dat er een leeftijdsgrens komt van 18 jaar, net als gezondheidswaarschuwingen op de verpakking en beperkte reclamemogelijkheden.

Kutsmoesjes, ze willen gewoon accijns heffen.
.
pi_168259645
Leuk bezighoudertje.
Maar met de TPD is dit al geregeld, dus ze kunnen weer een poosje rustig achterover leunen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  donderdag 19 januari 2017 @ 00:04:57 #290
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_168260081
Ik heb wel eens gemaild met die Henk van Gerven. Die gast is totaal clueless. Baseert zich op wat 'ie leest in de Libelle van z'n moeder ipv op door onderzoek aangetoonde feiten. Volstrekt ongeschikt als volksvertegenwoordiger.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_168260269
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
Hmz, maar eens even kijken hoe lastig dat is.

Gelukkig damp ik zo'n 25 smaken door elkaar heen dus elke dag een schone wick zal niet hoeven.

Ik ben trouwens sowieso best lui en damp vaak stug nog een paar tankjes door op een aangekoekte coil. :')
same, ben al door een half tankje riptide heen maar proef de heisenberg nog steeds lichtjes
  donderdag 19 januari 2017 @ 00:25:46 #292
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_168260373
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:37 schreef marc0871 het volgende:
Leuk bezighoudertje.
Maar met de TPD is dit al geregeld, dus ze kunnen weer een poosje rustig achterover leunen.
Dit is niet allemaal tpd. De tpd zegt namelijk niets over online verkoop of het verbieden van sommige smaken e-liquid. Dat is verder aan lidstaten zelf. In België hebben ze dat online verkoop verbod inmiddels al ingevoerd. Was nergens voor nodig.

Waarom het reclameverbod er bij wordt genoemd is mij verder niet duidelijk aangezien dat inderdaad al een feit is.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 19 januari 2017 @ 00:28:20 #293
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_168260416
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 00:19 schreef no1uknow het volgende:

[..]

same, ben al door een half tankje riptide heen maar proef de heisenberg nog steeds lichtjes
Normaal gesproken vervang je je wick na elke tank?

Ik rewick pas na 20 tanks ofzo en dat zijn allemaal verschillende smaken. Proef nooit de oude smaak na 3 hijsen. Maar goed ik damp ook geen smaken met menthol e.d. er in wegens smerig.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 19 januari 2017 @ 15:59:54 #294
24329 KNAK
ff w88,......
pi_168269778
Iemand hier had de aromamizer Plus besteld. Weet even niet wie
Deze al in gebruik genomen?
Mai pben rai~!
pi_168270881
Ik word een beetje huiverig van die nieuwsberichten over ontploffende batterijen. Hier iemand weleens zo'n batterij gehad?
Abracadabra, tapate guarra!
  donderdag 19 januari 2017 @ 18:13:50 #296
24329 KNAK
ff w88,......
pi_168272642
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik word een beetje huiverig van die nieuwsberichten over ontploffende batterijen. Hier iemand weleens zo'n batterij gehad?
Beetje zorgvuldig mee om gaan en geen probleem

Laatste nieuws wat ik erover las was iemand die batterijen los met ander metaal spul in z'n zakken bewaarde. Das fout :p
Mooi siliconen hoesje erom heen als ze los meegenomen worden en klaar
In een ongereguleerde mod zal er best wel nog wat gevaar kunnen zijn, maar heb dat niet dus nergens last van.
Mai pben rai~!
  vrijdag 20 januari 2017 @ 02:42:52 #297
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_168285073
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik word een beetje huiverig van die nieuwsberichten over ontploffende batterijen. Hier iemand weleens zo'n batterij gehad?
Geen mechmods gebruiken als je niet weet hoe je met die dingen moet omgaan
Stukke wraps om je batterijen vervangen
Geen inferieure kwaliteit gebruiken danwel potentiële namaak uit China kopen
Je kunt al je andere dampwaar prima met de boot uit het oosten laten komen maar batterijen koop je bij Nkon. Ben je misschien een halve euro per batterij duurder uit maar ze zijn allemaal individueel getest.

Hou je je aan bovenstaande dan hoef je je nergens zorgen over te maken.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 20 januari 2017 @ 02:43:59 #298
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_168285078
Tevens; als je de nieuwsberichten verder onderzoekt op achtergrondinfo op bv reddit of andere sites dan zie je dat in al die gevallen sprake was van user error.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  zaterdag 21 januari 2017 @ 04:07:55 #299
24329 KNAK
ff w88,......
pi_168314469
Zat te kijken naar een 2e mod,.. Triade nog steeds te prijzig, rx200s de grootste kanshebber maar die rx300 met 4 batterijen voor alleen thuis leek me ook toch stiekum wel een optie,.. Echter ben ik meer weg van huis dan thuis, dus toch maar niet. Kwam ik dus zowaar dit tegen,...

https://m.fasttech.com/pr(...)mok-gx350-tc-box-mod

Smok GX350
Ook quad maar dan geen koelkast formaat
Over een maand te bestellen...

Ben niet bekend met Smok. Iemand hier toevallig wel?
Mai pben rai~!
pi_168322560
RX200s inmiddels binnen.
Werkt in principe hetzelfde als de RX200, met een paar extraatjes mbt de info op het scherm.
Gewoon een fijn ding.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_168322568
Op naar het volgende deel.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')