Ja want deze man is ook een beetje gehandicapt.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:55 schreef TargaFlorio het volgende:
NPO doe nu ook al promotie voor de PVDA?
Dat verwacht ik ookquote:Op woensdag 21 december 2016 20:56 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zal Van Rhijn wel worden, Bruinsma kennen ze niet...
quote:
Braille?quote:Op woensdag 21 december 2016 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Ze kan het niet van een briefje oplezen. Ze zal het wel uit het hoofd geleerd hebben
Ga jij maar even een uur in de hoek zittenquote:Op woensdag 21 december 2016 20:59 schreef heywoodu het volgende:
Ach ja, ze is 16, je kunt het haar moeilijk kwalijk nemen dat ze voor de zekerheid zoiets gewoon instudeert ipv stil te vallen als ze die menigte voor zich ziet.
Toch wel slim om iets in te studeren, al denk ik dat ze zelf deze prijs ook niet heeft zien aankomen.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:59 schreef heywoodu het volgende:
Ach ja, ze is 16, je kunt het haar moeilijk kwalijk nemen dat ze voor de zekerheid zoiets gewoon instudeert ipv stil te vallen als ze die menigte voor zich ziet.
NEEEEE.........(are you kidding me)quote:Op woensdag 21 december 2016 20:59 schreef heywoodu het volgende:
We hebben idd best wel wat lekkere sportvrouwenquote:
Neem nog een hap.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:03 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
NEEEEE.........(are you kidding me)
We hoeven nog maar een ruim jaar te wachten op de Spelen met de echte genotssporten.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:04 schreef richolio het volgende:
Was mooi man, de Olympische Spelen. Jammer dat we nu weer moeten wachten tot 2020.
2018, winterspelen genotquote:Op woensdag 21 december 2016 21:04 schreef richolio het volgende:
Was mooi man, de Olympische Spelen. Jammer dat we nu weer moeten wachten tot 2020.
Ik was em idd al weer vergetenquote:Op woensdag 21 december 2016 21:04 schreef Remzz het volgende:
De snelst vergeten gouden medaile gok ik, die van Head en Paulis
Is er alweer een keer gewichtheffen op tv?quote:Op woensdag 21 december 2016 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neem nog een hap.
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 21 december 2016 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is er alweer een keer gewichtheffen op tv?
Uiteraard.quote:
Tuurlijk. Waarom zouden ze dat niet zijn?quote:
Ja, misschien omdat ze niet zo mediageniek zijn ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2016 21:04 schreef Remzz het volgende:
De snelst vergeten gouden medaile gok ik, die van Head en Paulis
quote:Op woensdag 21 december 2016 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We hoeven nog maar een ruim jaar te wachten op de Spelen met de echte genotssporten.
Oh ja, wordt vast ook leuk hoop ikquote:
Stuk overzichtelijker dan bij de Zomerspelen iig.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:05 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, wordt vast ook leuk hoop ik
En omdat roeien gewoon weinig mensen iets kan schelen, het is nauwelijks op TV etc. Eigenlijk zijn alleen de achten enigszins groot denk ik, hoewel ook daar nagenoeg niemand ook maar één roeier van zal kennenquote:Op woensdag 21 december 2016 21:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, misschien omdat ze niet zo mediageniek zijn ofzo?
Want aan hun prestaties was weinig af te dingen, gewoon oppermachtig.
Dat is niet te hopenquote:Op woensdag 21 december 2016 21:06 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Weer 23 schaatsmedailles halen
jammer ook dat niemand om haar Henk grapje lachtequote:Op woensdag 21 december 2016 21:07 schreef noodgang het volgende:
Timmertje is een beetje zenuwachtig
Liever in wat on-Nederlandse sporten.quote:
Was ook niet zo'n heel goed grapjequote:Op woensdag 21 december 2016 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
jammer ook dat niemand om haar Henk grapje lachte
Precies, en een meer internationale verdeling op de schaatsbaan.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Liever in wat on-Nederlandse sporten.
Dat sowieso.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2016 21:09 schreef noodgang het volgende:
Jammer, had het de handbalsters meer gegund
quote:Op woensdag 21 december 2016 21:09 schreef noodgang het volgende:
Jammer, had het de handbalsters meer gegund
Ja dit dus.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:10 schreef sportfreak het volgende:
Ik had de handbalsters ook wel verwacht vanwege de gunfactor, maar qua prestaties is deze verkiezing wel terecht.
Australie, Amerika, Europa doen het over het algemeen goed.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
Is roeien zo'n mondiale sport?
godver, precies dit wilde ik postenquote:
Inderdaad, dat is voor mij altijd een zapmoment of "even pissen moment" als die aan de beurt zijn.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:53 schreef superniger het volgende:
Paralympische spelen boeit echt niemand.
Al ?quote:Op woensdag 21 december 2016 20:55 schreef TargaFlorio het volgende:
NPO doe nu ook al promotie voor de PVDA?
Ik geef 'm geen ongelijk...quote:
Zo blijft er niets voor ons over.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik geef 'm geen ongelijk...
Dit is geen eren maar verkrachten.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel goed dat ze ook hier Bowie eren.
Wouda als talent van het jaar dan zeker?quote:Op woensdag 21 december 2016 21:11 schreef Zorro het volgende:
Hier twijfelde ik tussen hun en de handbalsters.
Vanaf nu is het gewoon Wouda, Sanne en Dorian natuurlijk.
Luming Hamkaasquote:
Thomas Dekker denk ikquote:
Ik vind de achtergrondzang eigenlijk best okay.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is geen eren maar verkrachten.
Heeft ze alquote:
O ja, wel op blijven lettenquote:Op woensdag 21 december 2016 21:15 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Wouda als talent van het jaar dan zeker?
en kreeg hem al in 2010quote:
Joop is Joopquote:Op woensdag 21 december 2016 21:20 schreef marcodej het volgende:
Joop en praten in het openbaar. Het blijft een lastige combinatie.
De zure sloot awardquote:Op woensdag 21 december 2016 21:22 schreef opperkleurder het volgende:
Yvonne van Gennip wint dan volgend jaar
Die zal toch wel een keer ontmaskerd worden?quote:Op woensdag 21 december 2016 21:22 schreef opperkleurder het volgende:
Of Ellen "doping in atletiek is een incident" van Langen?quote:Op woensdag 21 december 2016 21:22 schreef opperkleurder het volgende:
Zou haar ook niet afwijzen hoor.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:24 schreef Remzz het volgende:
Ik denk dat je met Anna wel een leuk feestje kan vieren
Annaquote:
Volgens mij is het wel een leuk mens.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:24 schreef Remzz het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2016 21:24 schreef Remzz het volgende:
Nee Co Stompequote:Op woensdag 21 december 2016 21:22 schreef opperkleurder het volgende:
Hoi Tong.quote:
Luister ik altijd als ik dronken thuis kom.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2016 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Luister ik altijd als ik dronken thuis kom.
Lekker wijf.quote:
Morgen weer naar Parijs waarschijnlijk.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:29 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Is Matthijs niet op vakantie?
En doen alsof hij ergens écht over nadenkt en écht veel van snapt en begrijpt ook.quote:
Trio? Zou niet nee zeggen hoor...quote:Op woensdag 21 december 2016 21:30 schreef marcodej het volgende:
Als je wat met Sanne krijgt, krijg je het zussie er gratis bij. Vreselijk lijkt me dat.
Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 21 december 2016 21:30 schreef marcodej het volgende:
Als je wat met Sanne krijgt, krijg je het zussie er gratis bij. Vreselijk lijkt me dat.
Ik hoor ze beide sowieso niet graag pratenquote:Op woensdag 21 december 2016 21:30 schreef marcodej het volgende:
Eens, ik wilde morgen alles terugkijkenquote:
Zelfbevlekkingquote:
Kun je lekker switchen af en toe.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:30 schreef marcodej het volgende:
Wtf heeft ze aan eigenlijk?quote:Op woensdag 21 december 2016 21:30 schreef marcodej het volgende:
Schippers heeft gefaald voor zichzelf, dus dat zou heel raar zijn.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooie speech, terechte winnares (al had ik zelf Schippers ook prima gevonden).
Ze hoeven dan ook niet te praten......quote:Op woensdag 21 december 2016 21:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik hoor ze beide sowieso niet graag praten
Lekker gefapt?quote:Op woensdag 21 december 2016 21:35 schreef richolio het volgende:
Boeiend dat het lang duurde, was mooi man
Wel ernstig veel geluk in de halve finalequote:Op woensdag 21 december 2016 21:30 schreef franklop het volgende:
Nog even genieten
http://nos.nl/rio2016/vid(...)ud-op-de-keirin.html
Het zou inderdaad raar zijn om een zilveren medaille te verkiezen boven de gouden, maar zowel de sport als de discipline waarin ze die behaalde zijn natuurlijk veel en veel groter dan die van haar concurrenten.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Schippers heeft gefaald voor zichzelf, dus dat zou heel raar zijn.
Zonder geluk vaart niemand welquote:Op woensdag 21 december 2016 21:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel ernstig veel geluk in de halve finale
Klopt, de winnaar heeft uiteindelijk altijd gelijk. Maar ik zou het wel meenemen als ik hier een keuze voor had moeten maken.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Zonder geluk vaart niemand wel
(zie Kenny in de mannen keirin finale..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |