abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167499677
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 15:50 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar je kunt geen twee voorbeelden noemen van links beleid dat problemen veroorzaakt?
Ik begrijp deze niet.
Komt het je bekent voor?
pi_167499687
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 15:50 schreef john2406 het volgende:

[..]

Heeft het dan niet iets opgebracht?
Wim Kok schijnt het toch goed te gaan toch?
O ja, Paars. De twee meest succesvolle kabinetten ooit met een historisch hoge bevolkingstevredenheid.

Maar Fortuyn noemde het puinhopen en hop, ineens was alles kut.
pi_167499692
John2406, met zijn wartaal altijd in staat om een topic te laten ontsporen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_167499710
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 15:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O ja, Paars. De twee meest succesvolle kabinetten ooit met een historisch hoge bevolkingstevredenheid.

Maar Fortuyn noemde het puinhopen en hop, ineens was alles kut.
Ik noemde het, ik begin paars en eindig bont en blauw!
pi_167499755
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:
John2406, met zijn wartaal altijd in staat om een topic te laten ontsporen.
Heb jij het liever dat ik jou naar de mond praat, schrijf?
pi_167499760
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 15:53 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik noemde het, ik begin paars en eindig bont en blauw!
Nou, dan zal je daarmee de handen wel op elkaar hebben gekregen.
pi_167499799
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 15:54 schreef john2406 het volgende:

[..]

Heb jij het liever dat ik jou naar de mond praat, schrijf?
Ik heb liever dat je inhoudelijk post met een duidelijke zinsopbouw zodat het duidelijk is welk punt je wenst te maken. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_167499843
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 15:56 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik heb liever dat je inhoudelijk post met een duidelijke zinsopbouw zodat het duidelijk is welk punt je wenst te maken. :)
Ik kan geen punt maken ik weet niet hoe het haasje huppelen doet, weet jij dat wel?
Doe mij maar het ouderwetse centrum links, CDA is niet meer wat het was en Pvda ook niet!
pi_167499907
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 15:50 schreef john2406 het volgende:

[..]

Heeft het dan niet iets opgebracht?
Wim Kok schijnt het toch goed te gaan toch?
Ik heb geen idee op wie Wim Kok stemt, maar hij zal vast een mooi salaris krijgen. Als jij een hoog salaris krijgt in een liberaal stelsel dan krijg je vaak veel belastingvoordeel. Dus ja; Wim Kok zal er financieel vast goed voor staan, maar of hij echt gelukkig is weet ik niet.

Ik mag zelf zeker niet klagen qua salaris, maar ik heb ook veel mensen in mijn omgeving die er de afgelopen 10 jaar flink op achter uit zijn gegaan. Het zou fijn zijn als Nederland leefbaar is voor iedereen ipv. alleen voor een bepaalde subsectie van de bevolking.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_167499950
quote:
3s.gif Op woensdag 21 december 2016 16:01 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ik heb geen idee op wie Wim Kok stemt, maar hij zal vast een mooi salaris krijgen. Als jij een hoog salaris krijgt in een liberaal stelsel dan krijg je vaak veel belastingvoordeel. Dus ja; Wim Kok zal er financieel vast goed voor staan, maar of hij echt gelukkig is weet ik niet.

Ik mag zelf zeker niet klagen qua salaris, maar ik heb ook veel mensen in mijn omgeving die er de afgelopen 10 jaar flink op achter uit zijn gegaan. Het zou fijn zijn als Nederland leefbaar is voor iedereen ipv. alleen voor een bepaalde subsectie van de bevolking.
Ik mag ook niet klagen maar ben toch van mening dat het best zo mag zijn dat de minderbedeelden het iets beter hebben!
En wat betreft Wim Kok als die toch ongelukkig is, is het wel gemakkelijk om met geld ongelukkig te leven of niet.

Ik ben zelfs van mening dat de economie op die manier nooit en te nimmer aantrekt!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2016 16:04:10 ]
pi_167500043
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 16:03 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik mag ook niet klagen, maar ik ben toch van mening dat het best zo mag zijn dat de minderbedeelden het iets beter hebben!
En wat betreft Wim Kok; als hij toch ongelukkig is, dan is het wel gemakkelijk om met geld ongelukkig te leven, wat denk jij?
Dat weet ik wel zeker. Maar er zijn helaas ook veel mensen die juist ongelukkig worden van veel geld hebben. Dat kan namelijk vrij ingrijpende gevolgen op je leven hebben, vooral als dat snel gebeurt opeens.
Rijke mensen hebben vaak moeite om anderen te vertrouwen, omdat zo veel mensen aardig en vriendelijk tegen ze doen, in de hoop zo geld te kunnen krijgen. Als je wat minder geld hebt zijn je vriendschappen waarschijnlijk wat ''echter''.
pi_167500112
Ik heb in mijn hele leven maar 1 vriend gehad, en dat was een vriend die kon ik naast mijn vrouw laten slapen zonder dat er iets gebeuren deed.
Voor welke vriend steek jij jou hand in het vuur?
pi_167500139
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 16:09 schreef john2406 het volgende:
Ik heb in mijn hele leven maar 1 vriend gehad, en dat was een vriend die kon ik naast mijn vrouw laten slapen zonder dat er iets gebeuren deed.
Voor welke vriend steek jij jou hand in het vuur?
Allemaal john2406...voor ze allemaal.
pi_167500148
Samson was ook snel gescheiden nadat die een huisje contant kocht is het niet?
pi_167500199
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 16:10 schreef john2406 het volgende:
Samson was ook snel gescheiden nadat die een huisje contant kocht is het niet?
Ik heb geen idee. Ik volg het prive leven van politici zo min mogelijk.
Politici krijgen redelijk betaald omdat ze een hele irritante baan hebben die maar weinig mensen willen doen.
pi_167500210
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2016 16:10 schreef NgInE het volgende:

[..]

Allemaal john2406...voor ze allemaal.
Pas op dat jij je niet brand.
pi_167500237
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 16:12 schreef john2406 het volgende:

[..]

Pas op dat jij je niet brand.
Och, maak je nu maar geen zorgen om mij. Ik red me wel.
pi_167500259
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2016 16:12 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Ik volg het prive leven van politici zo min mogelijk.
Politici krijgen redelijk betaald omdat ze een hele irritante baan hebben die maar weinig mensen willen doen.
Maar van het geld zijn ze dan wel niet vies wat ze ervoor ontvangen, terwijl het zo een baan is wat niemand wil?
Dan zou men toch in de vrije sector het veelvoudige kunnen verdienen, maar dan is het wel werken he.
pi_167500315
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 16:14 schreef john2406 het volgende:

[..]

Maar van het geld zijn ze dan wel niet vies wat ze ervoor ontvangen, terwijl het zo een baan is wat niemand wil?
Dan zou men toch in de vrije sector het veelvoudige kunnen verdienen, maar dan is het wel werken he.
Het is in beide takken van sport flink werken. Als je denkt dat politici luie graaiers zijn dan kom je over het algemeen bedrogen uit. Die mensen maken verschrikkelijk lange dagen en als dank spammen gebruikers op Fok! allerlei klachten over hun beleid.

Als het je puur om geld te doen is, dan kun je inderdaad beter in de vrije sector aan de slag ipv. politicus worden. Vooral als je bij de SP zit, want dan verdien je niet heel veel meer dan modaal.
  woensdag 21 december 2016 @ 16:17:00 #220
321876 Cherna
Fuck the System
pi_167500327
quote:
6s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:25 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wanneer je als personeel overgenomen wordt, dan kun je een nieuw contract aangeboden krijgen bij de nieuwe werkgever. Van een oude BV naar een nieuwe/ andere BV. Daar hoef je alleen niet zonder meer akkoord mee te gaan...

Natuurlijk is de praktijk weerbarstig, maar ik ben benieuwd welke casus Cherna heeft.
Casus overname Hermes naar Veolia en nu naar Arriva warbij Arriva artikel 40 wil negeren. De arbeidsomstandigheden zijn sinds Hermes verslechtert zo ook het loon.

Maar ja het zijn maar buschauffeurs en die moeten niet zeuren of maar iets anders zoeken.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_167500357
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2016 16:16 schreef NgInE het volgende:

[..]

Als het je puur om geld te doen is, dan kun je inderdaad beter in de vrije sector aan de slag ipv. politicus worden. Vooral als je bij de SP zit, want dan verdien je niet heel veel meer dan modaal.
Of zou het niet kunnen zijn dat ze een pretpakket gevolgd hebben op school?
pi_167500417
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 16:17 schreef john2406 het volgende:

[..]

Of zou het niet kunnen zijn dat ze een pretpakket gevolgd hebben op school?
Ik geloof niet in ''pretpakketten''. Ik heb zelf alleen maar linkse-hobby opleidingen gedaan en tot nu toe pakt dat prima uit.
Het is wel zo dat er veel mensen op dat soort opleidingen zitten die daar eigenlijk niks te zoeken hebben, maar ze willen het zo graag, ookal is er geen talent aanwezig.
  woensdag 21 december 2016 @ 16:23:17 #223
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_167500459
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 16:17 schreef Cherna het volgende:
Casus overname Hermes naar Veolia en nu naar Arriva warbij Arriva artikel 40 wil negeren. De arbeidsomstandigheden zijn sinds Hermes verslechtert zo ook het loon.

Maar ja het zijn maar buschauffeurs en die moeten niet zeuren of maar iets anders zoeken.
Dat zijn wel vervelende dingen ja. Ik weet alleen ff niet wat artikel 40 is, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Wat gebeurd er als je weigert te tekenen? In principe kunnen ze je namelijk niet dwingen. In de praktijk kunnen ze je het natuurlijk wel onmogelijk maken om het niet te doen.

Maar als je niet tekent bij de nieuwe, sta je dan op straat want je oude bedrijf, waar je een contract mee had is ontbonden?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_167500466
quote:
12s.gif Op woensdag 21 december 2016 16:20 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ik geloof niet in ''pretpakketten''. Ik heb zelf alleen maar linkse-hobby opleidingen gedaan en tot nu toe pakt dat prima uit.
Het is wel zo dat er veel mensen op dat soort opleidingen zitten die daar eigenlijk niks te zoeken hebben, maar ze willen het zo graag, ookal is er geen talent aanwezig.
Ik voel mij ook links met trekjes naar rechts, ik zag trouwens het liefste centrum links!
Met een gezonde oppositie, en geen sinterklaas spelen met cadeautje gooien dus, of kwartetten dat hoort niet daar maar op de speel tafel vindt ik.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2016 16:26:00 ]
  woensdag 21 december 2016 @ 16:25:25 #225
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_167500497
quote:
12s.gif Op woensdag 21 december 2016 16:20 schreef NgInE het volgende:
Najah. Ik zat ooit eens op een feestje met 20 studenten 'Creatieve Therapie' en met alle respect van de wereld heb ik ze wel gevraagd wat hun plan B was. Er is maar "zoveel" ruimte voor creatieve trommelaars en therapeutisch toneel en dan zit je wel in een hoek waar de klappen vallen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')