Dat kwam er wat lullig uit dan.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Mooie manier van discussiëren weer hoor, bovendien verdraai je mijn uitspraak.
Jij zet je niet voor de volle 100 procent in om jezelf en je leven beter te maken waar dat kan? Heeft niets mets bescheidenheid te maken maar alles met mentaliteit.
Werk, dat is het immers, jij hebt jij verhuurd aan je werkgever om voor een bepaald bedrag een functie uit te voeren!quote:Op woensdag 21 december 2016 15:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, leek net.
[..]
Yep.
[..]
Minder of meer dan wat?
Of ik meer of minder werk voor mijn salaris? Eh...quote:Op woensdag 21 december 2016 15:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
Werk, dat is het immers jij hebt jij verhuurd aan je werkgever om voor een bepaald bedrag een functie uit te voeren!
Die ken ik ook die welke de kantjes ervan af lopen.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Of ik meer of minder werk voor mijn salaris? Eh...
Precies genoeg of zo?
Eerder niet wenselijk voor het bedrijfsleven. De politiek gaat hier natuurlijk op inspelen.quote:Op woensdag 21 december 2016 09:30 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dit is voor de politiek niet wenselijk natuurlijk.
Nou, laat ze er niet mee wegkomen, zou ik zeggen!quote:Op woensdag 21 december 2016 15:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die ken ik ook die welke de kantjes ervan af lopen.
Wat sla jij voor dan, zelfde als de politiek?quote:Op woensdag 21 december 2016 15:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, laat ze er niet mee wegkomen, zou ik zeggen!
Ja, ik ben echt net politiek. Eerste Kamer, Tweede Kamer, lijsttrekkers, Kamerdebatten, alles. Dat sla ik echt voor.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat sla jij voor dan, zelfde als de politiek?
Ja, zover ben ik helaas nog niet, maar ik wacht het rustig af.quote:Ze willen wel totdat ze zien in welke puinhoop dat ze terecht zijn gekomen?
Nooit gedacht dat los ik eens op in je uppie?quote:Op woensdag 21 december 2016 15:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt net politiek. Eerste Kamer, Tweede Kamer, lijsttrekkers, Kamerdebatten, alles. Dat sla ik echt voor.
[..]
Ja, zover ben ik helaas nog niet, maar ik wacht het rustig af.
Ik weet niet wat dit betekent.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat los ik eens op in je uppie?
En volbracht gekregen of heb jij het over gelaten aan de anderen?
Daar jij zag dat het alleen niet op te lossen was, en het dweilen met de kraan open was.
Het Latijn bestaat gewoon nog hoor...quote:Op woensdag 21 december 2016 15:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Misschien kan een ander het toelichten, ik ben aan het eind van het latijn met jou!
Wist jij dat niet al voordat, of had jij er bevestiging van nodig?quote:Op woensdag 21 december 2016 15:40 schreef Klopkoek het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)onomische-groei.html
Die hele flexibilisering is er door rechts heen gedrukt
En dat is dus exáct wat er niet klopt aan die hele discussie: al die zaken waar zo fel over geklaagd wordt zijn te wijten aan rechts. Niet aan links. Sterker nog: we hebben de laatste decennia nooit een links kabinet gehad.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:40 schreef Klopkoek het volgende:
Net zoals het idee dat Pauw en DWDD kneiterlinks zijn. Nou, de deskundigen die daar zitten zijn rechtse houwdegens als Kelder en Stellinga, die het allemaal heel manipulatief framen.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dat is dus exáct wat er niet klopt aan die hele discussie: al die zaken waar zo fel over geklaagd wordt zijn te wijten aan rechts. Niet aan links. Sterker nog: we hebben de laatste decennia nooit een links kabinet gehad.
Links of het gewezen links zat gewoon erbij in, in het kabinet!quote:Op woensdag 21 december 2016 15:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dat is dus exáct wat er niet klopt aan die hele discussie: al die zaken waar zo fel over geklaagd wordt zijn te wijten aan rechts. Niet aan links. Sterker nog: we hebben de laatste decennia nooit een links kabinet gehad.
Noem dat typisch linkse beleid maar op dan. Gewoon twee voorbeeldjes.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Links of het gewezen links zat gewoon erbij in, in het kabinet!
Sterker nog ze hadden het bij aantreden al kunnen laten omvallen!
Het is de populisten gelukt om met een heel merkwaardige vorm van gescheidsvervalsing een beeld te schetsen dat voor geen meter klopt. Niet waar het gaat om het verleden en niet waar het gaat om het heden.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Net zoals het idee dat Pauw en DWDD kneiterlinks zijn. Nou, de deskundigen die daar zitten zijn rechtse houwdegens als Kelder en Stellinga, die het allemaal heel manipulatief framen.
Mee eens. De flexibilisering van de arbeidsmarkt zou, net zo als marktwerking in de zorg en de privatisering van de post en NS, zorgen voor een liberaal welvarend paradijs. Ayn Rand lag te soppen in haar kist.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:40 schreef Klopkoek het volgende:
Dat was te zoeken, en zal ook in de toekomst te zoeken zijn, zie de reactie hierboven.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Noem dat typisch linkse beleid maar op dan. Gewoon twee voorbeeldjes.
Maar je kunt geen twee voorbeelden noemen van links beleid dat problemen veroorzaakt?quote:Op woensdag 21 december 2016 15:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat was te zoeken, en zal ook in de toekomst te zoeken zijn, zie de reactie hierboven.
Maak er maar iets van wat jou het beste uitkomt!
Als ze gewild hadden het zorgplan van de Pvda en toegezegd in het regeerakkoord van de VVD met deze partij?
Hadden ze het kabinet nog voordat het er zat kunnen laten omvallen.
Heeft het dan niet iets opgebracht?quote:Op woensdag 21 december 2016 15:48 schreef NgInE het volgende:
[..]
Mee eens. De flexibilisering van de arbeidsmarkt zou, net zo als marktwerking in de zorg en de privatisering van de post en NS, zorgen voor een liberaal welvarend paradijs. Ayn Rand ligt te soppen in haar kist.
Want betaalbare ziektekosten en een vaste baan zijn linkse hobbies.
En nu zeuren diezelfde kiezers dat het allemaal niet goed gaat, terwijl de oplossing heel makkelijk is; stem eens voor je eigenbelang in plaats van er tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |