Ja maar ondanks dat is het een werkgever die juist laat zien dat het ook anders kan. Maar voor hoelang. Voor mij niet eens een groot issue persoonlijk maar wel voor de jongeren.quote:Op woensdag 21 december 2016 14:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij bent toch machinist dacht ik?
Van ambtenaar naar particulier?
leg dan eens uit waarom in 1980 er grootschalige rellen konden uitbreken wegens de woningsnood en nu hooguit wat mensen boze dingen roepen op hun sociale media-accounts in da IntraWebs ?quote:Op woensdag 21 december 2016 14:44 schreef john2406 het volgende:
Tel daar eens de huren bij op van tegenwoordig tegenover de huren van 1980
Er is nog teveel verschil, de ene heeft net 100 euro meer waarom die angst heeft om die ook nog te verliezen!quote:Op woensdag 21 december 2016 14:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
leg dan eens uit waarom in 1980 er grootschalige rellen konden uitbreken wegens de woningsnood en nu hooguit wat mensen boze dingen roepen op hun sociale media-accounts in da IntraWebs ?
Andere generatie die het niet pikte dit in tegenstelling tot de huidige generatie die niet schopt tegen de elite maar het zoekt bij hun eigen klasse, buitenlanders en ouderen etc. De sociale samenhang is weg.quote:Op woensdag 21 december 2016 14:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
leg dan eens uit waarom in 1980 er grootschalige rellen konden uitbreken wegens de woningsnood en nu hooguit wat mensen boze dingen roepen op hun sociale media-accounts in da IntraWebs ?
Dit. Maar helaas we hebben de tijd niet mee.quote:Op woensdag 21 december 2016 14:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Je ziet het in dit topic ook terugkomen. "ik heb het goed dus dan zal het ook wel goed zijn voor iedereen"
En de meest kwalijke zaak vind ik de uitspraak "we hebben het zo goed, we kunnen best een stapje terug doen"
Ja niet dus. Als je niet wil strijden voor wat je hebt of had ben je het sowieso al niet waard. Wat een klote mentaliteit is dat zeg.
Ja? Jij bent elke dag aan het strijden voor wat je hebt? Je bent professioneel ridder of zo?quote:Op woensdag 21 december 2016 14:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Je ziet het in dit topic ook terugkomen. "ik heb het goed dus dan zal het ook wel goed zijn voor iedereen"
En de meest kwalijke zaak vind ik de uitspraak "we hebben het zo goed, we kunnen best een stapje terug doen"
Ja niet dus. Als je niet wil strijden voor wat je hebt of had ben je het sowieso al niet waard. Wat een klote mentaliteit is dat zeg.
Jij niet dan doe jij minder als wat er van jou verwacht wordt?quote:Op woensdag 21 december 2016 15:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja? Jij bent elke dag aan het strijden voor wat je hebt? Je bent professioneel ridder of zo?
Als je de post niet begrijpt althans de kern dan houd natuurlijk alles op. Ook weer een probleem van deze tijd 😎quote:Op woensdag 21 december 2016 15:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja? Jij bent elke dag aan het strijden voor wat je hebt? Je bent professioneel ridder of zo?
Ik begrijp deze zin niet.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij niet dan doe jij minder als wat er van jou verwacht wordt?
Jij begrijpt nogal veel niet denk ik?quote:
Ja, was een geintje. Rustig maar, niet meteen het hele decennium vervloeken. Ik vind alleen die grote woorden altijd een beetje...quote:Op woensdag 21 december 2016 15:09 schreef Cherna het volgende:
[..]
Als je de post niet begrijpt althans de kern dan houd natuurlijk alles op. Ook weer een probleem van deze tijd 😎
Ik ben bijzonder dom inderdaad en ben nooit verder gekomen dan de peuterspeelzaal.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij begrijpt nogal veel niet denk ik?
Vergeet niet dat men dankzij de Euro uit de crisis is gekomen!quote:Op woensdag 21 december 2016 15:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zie het al weer. Alle geneugten zijn met de euro geboren, daarvoor leefden we in de middeleeuwen.
Mooie manier van discussiėren weer hoor, bovendien verdraai je mijn uitspraak.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:02 schreef SicSicSics het volgende:
Bijzondere uitspraak: Als je zegt dat je best met wat minder toe kunt, ben je 'het' niet waard?
Veeg het schuim uit je mondhoeken en denk nog eens na.
Of bedoel je wat anders? Want een stukje bescheidenheid staat een mens prima.
Ze vergeten er altijd bij te vertellen dat we dankzij de euro ook in de crisis zijn beland.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat men dankzij de Euro uit de crisis is gekomen!
Dat beweer ik niet, maar jij hebt werk of niet?quote:Op woensdag 21 december 2016 15:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ben bijzonder dom inderdaad en ben nooit verder gekomen dan de peuterspeelzaal.
Zou ik het met jouw eens of eens zijn?quote:Op woensdag 21 december 2016 15:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ze vergeten er altijd bij te vertellen dat we dankzij de euro ook in de crisis zijn beland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |