Je weet dat roasts zo werken? eerst de andere gasten en dan Gordon.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:45 schreef Gremen het volgende:
Het gaat meer over de andere dan over Gordon?
Is altijd zo.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:45 schreef Gremen het volgende:
Het gaat meer over de andere dan over Gordon?
Deze man had wel een vooruitziende blik!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:50 schreef LangeJan het volgende:
Zouden ze in Nederland ook moeten doen!
"Het roosteren van Gordon" bijvoorbeeld.
En dat ze dan zo gaan van,
Gordon! Je bent zo dik dat je waarschijnlijk kanker krijgt aan je anus, sterker nog ik hoop dat je dood gaat aan AIDS![]()
lololol, want je bent homo en niet veilige sex enzo whahahahahaha!!!
En dan iedereen in het publiek zo van "Ahahahahaha!"
quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is altijd zo.
[..]
Deze man had wel een vooruitziende blik!
Dit.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:55 schreef Cheiron het volgende:
Dit is de reden dat je iemand met een achtergrond in standup moet hebben. Hij is lekker bezig.
En dit.quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:01 schreef The_Temp het volgende:
Vond hem bij DWDD nooit best, maar dit was echt goed
Dat van Pannekoek is nu al 't beste moment van de avond jaquote:Op dinsdag 20 december 2016 21:04 schreef Maraca het volgende:
Ik zette de tv aan op het moment dat Pannekoek bezig was. Maar dit was een positieve uitzondering op de rest als ik het goed begrijp?
Fylaxjequote:Op dinsdag 20 december 2016 21:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat van Pannekoek is nu al 't beste moment van de avond ja
Vergeet de lachband nietquote:Op dinsdag 20 december 2016 21:05 schreef franklop het volgende:
Is redelijk in geknipt, of een versneller onder gezet. Wel jammer. Desondanks erg geslaagde grappen van Sander en Peter
Het gaat iets te snel ja.quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:05 schreef franklop het volgende:
Is redelijk in geknipt, of een versneller onder gezet. Wel jammer. Desondanks erg geslaagde grappen van Sander en Peter
Braboneger niet kennenquote:Op dinsdag 20 december 2016 21:08 schreef franklop het volgende:
(wie is de Braboneger in hemelsnaam?)
ja sorry, ik ben ouder dan 14quote:
Heel slechtquote:Op dinsdag 20 december 2016 21:09 schreef thedeedster het volgende:
Meneer de Zwart, uw timing is slecht...
Jepquote:Op dinsdag 20 december 2016 21:10 schreef potjecreme het volgende:
Ik val er nu net in. Ik begrijp dat ik de beste al heb gemist.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:10 schreef potjecreme het volgende:
Ik val er nu net in. Ik begrijp dat ik de beste al heb gemist.
eens jaquote:Op dinsdag 20 december 2016 21:13 schreef franklop het volgende:
Bij de Amerikaanse versie zitten er ook een aantal slechte tussen. Wat dat betreft prima 'kopie'
De laatste paar (Rob Lowe, Bieber) wel, maar daarvoor vond ik het altijd veel beter gebalanceerd.quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:13 schreef franklop het volgende:
Bij de Amerikaanse versie zitten er ook een aantal slechte tussen. Wat dat betreft prima 'kopie'
De roasts met Seth McFarlane als roastmaster vind ik sowieso leuker. Je zou hem moeten hemmet met Jeff Ross en Jimmy Carter. Frankie Boyle erbij zou helemaal geniaal zijn. Maar die kunnen de Amerikanen toch niet verstaan.quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:17 schreef Cheiron het volgende:
[..]
De laatste paar (Rob Lowe, Bieber) wel, maar daarvoor vond ik het altijd veel beter gebalanceerd.
Sophie doet het ook leuk
De timing doet ze echt zelfquote:
Inderdaad. Ze deed dit prima.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:17 schreef Cheiron het volgende:
[..]
De laatste paar (Rob Lowe, Bieber) wel, maar daarvoor vond ik het altijd veel beter gebalanceerd.
Sophie doet het ook leuk
Bedoel je Jimmy Carr? Die zat er bij de laatste roast toch bij? Vond hem daarin ook goedquote:Op dinsdag 20 december 2016 21:20 schreef Eejit het volgende:
[..]
De roasts met Seth McFarlane als roastmaster vind ik sowieso leuker. Je zou hem moeten hemmet met Jeff Ross en Jimmy Carter. Frankie Boyle erbij zou helemaal geniaal zijn. Maar die kunnen de Amerikanen toch niet verstaan.
Ja die bedoel ik, autocorrectie van mijn telefoon...quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Bedoel je Jimmy Carr? Die zat er bij de laatste roast toch bij? Vond hem daarin ook goed
Zie dat die ook alweer 6 jaar dood isquote:
Pete Davidsonquote:Op dinsdag 20 december 2016 21:24 schreef ForzaMilan het volgende:
Die gozer waarvan z'n vader is omgekomen bij 9/11 is ook goed.
Bin Laden junior?quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:24 schreef ForzaMilan het volgende:
Die gozer waarvan z'n vader is omgekomen bij 9/11 is ook goed.
Ann Coulterquote:Op dinsdag 20 december 2016 21:23 schreef ForzaMilan het volgende:
Bij die laatste roast werd zo'n rechts wijf anderhalf uur lang afgemaakt terwijl het eigenlijk de roast van Rob Lowe was. Dat was wel genot.
Omdat ze het niet kan hebbenquote:
Kloptquote:Op dinsdag 20 december 2016 21:29 schreef franklop het volgende:
We mogen best zeggen dat de opzet prima geslaagd is nu al
Die had er beter niet bij kunnen zijnquote:Op dinsdag 20 december 2016 21:30 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind de meeste grappen over Bridget ook niet leuk.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:33 schreef Zelfscanner het volgende:
Sylvana Simons gaat zo een berichtje tweeten denk
twitter:SylvanaSimons twitterde op dinsdag 30-06-2015 om 14:38:17Zo. Wat een ongepaste grap zeg van Brabodonkergetinte #Gordonroast reageer retweet
Lekker man, niks mis meequote:Op dinsdag 20 december 2016 21:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bridget wordt nog het meest beledigd. Echt op het hatelijke af
Soms wel net iets te laag jaquote:Op dinsdag 20 december 2016 21:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bridget wordt nog het meest beledigd. Echt op het hatelijke af
En minus Erik de Zwart.quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:52 schreef Yaku het volgende:
Veel beter dan verwacht dit. Als ze dit niveau kunnen volhouden (minus Bridget/Bobbi) dan zou ik heus nog wel een paar andere roasts willen zien. Lees ook op Twitter dat mensen dit al op oudejaarsavond zouden willen zien. Ben ik wel voor.
Zijn al paar andere versies geweest, maar die waren lang niet zo hard.quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
Wel ballen dit te proberen in NL. Stel t was geflopt
1.67 volgens googlequote:
Ik meen weleens een variant met Tijl Beckand (?) te hebben gezien. Maar dat was behoorlijk saai.quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
Wel ballen dit te proberen in NL. Stel t was geflopt
Was met Ruben Nicolai Iets met Gehakt in de titel.quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik meen weleens een variant met Tijl Beckand (?) te hebben gezien. Maar dat was behoorlijk saai.
Katja Schuurman?quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:58 schreef Kwaliteit het volgende:
heerlijk programma
wie wordt de volgende roast?
Laat hem maar lekker als roastee zittenquote:Op dinsdag 20 december 2016 22:01 schreef Yaku het volgende:
Peter Pannekoek als volgende Roast Master?
morgen om 18.55 ookquote:
Aankomende maanden nog wel een keertje of 30.quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:03 schreef franklop het volgende:
[..]
morgen om 18.55 ook
en donderdag om 22.00u ook
U heeft mij onder valse voorwendselen naar deze studio gelokt. We zouden het hebben over mijn laatste boek, maar in plaats daarvan maakt u mij belachelijk. Nee, ik heb de e-mail hier bij mij. U heeft niks gezegd over een 'roast'. Als u dat had willen doen had u dat eerlijk moeten zeggen. Maar nu ben ik onder valse voorwendselen naar de studio gelokt.quote:
Alberto Stegemanquote:Op dinsdag 20 december 2016 22:09 schreef Zelfscanner het volgende:
Idee voor de volgende show:
AliB
Gerard Joling
Peter R de Vries
Carlo Boshard
Katja Schuurmans
Victor Brand
Humberto Tang
Pauwquote:Op dinsdag 20 december 2016 22:10 schreef Karina het volgende:
Jeroen Pauw, zat grappen te maken over zijn player zijn
Denk er maar iets langer over na.quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:09 schreef Zelfscanner het volgende:
AliB
Gerard Joling
Peter R de Vries
Carlo Boshard
Katja Schuurmans
Victor Brand
Humberto Tan
Over 15 minuten is de herhaling.quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:13 schreef XDo het volgende:
Pannekoek gemist. Staat dat ergens online?
Half 11 herhaling op ccquote:Op dinsdag 20 december 2016 22:13 schreef XDo het volgende:
http://theroast.comedycentral.nl/quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:13 schreef XDo het volgende:
Prem lijkt me ook een wel een goeie optie. Die is al een keer aan de beurt geweest in Woensdag Gehaktdag (slecht uitgewerkte versie van een roast door de AVRO) maar dat mag nog wel een keer maar dan goed.quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:09 schreef Zelfscanner het volgende:
AliB
Gerard Joling
Peter R de Vries
Carlo Boshard
Katja Schuurmans
Victor Brand
Humberto Tang
en dan? Je mag dat niet zomaar downloaden en hergebruiken he. Dus regel dat maar buiten dit topic, fok.quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:38 schreef Fylax het volgende:
Kan iemand dat op een of andere manier downloaden en dan 't stukje van peter pannenkoek knippen?
Hahaha ik hoor het hem nog zeggen..quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
U heeft mij onder valse voorwendselen naar deze studio gelokt. We zouden het hebben over mijn laatste boek, maar in plaats daarvan maakt u mij belachelijk. Nee, ik heb de e-mail hier bij mij. U heeft niks gezegd over een 'roast'. Als u dat had willen doen had u dat eerlijk moeten zeggen. Maar nu ben ik onder valse voorwendselen naar de studio gelokt.
Ze is ook de knapste van het hele stel, maar dat is ieder z'n smaak.quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Sophie Hildebrand is gewoon de leukste. Klassewijf.
Die lama's zijn ook zooooo gemaakt idd.quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik meen weleens een variant met Tijl Beckand (?) te hebben gezien. Maar dat was behoorlijk saai.
Vind haar ook nog steeds behoorlijk lekker. In elk geval heb ik haar liever naast me liggen dan Bobi Eden of het ijskonijn. Ze mag dan nu wat rimpels hebben, het basismateriaal is goed!quote:Op woensdag 21 december 2016 02:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ze is ook de knapste van het hele stel, maar dat is ieder z'n smaak.
Eensquote:Op woensdag 21 december 2016 07:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Vind haar ook nog steeds behoorlijk lekker. In elk geval heb ik haar liever naast me liggen dan Bobi Eden of het ijskonijn. Ze mag dan nu wat rimpels hebben, het basismateriaal is goed!
Gordon wil er wel overheen denk ikquote:Op dinsdag 20 december 2016 21:02 schreef thedeedster het volgende:
Kan iemand nog over Pannekoek heen?
Silvana Simonsquote:Op dinsdag 20 december 2016 22:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Denk er maar iets langer over na.
Ze heeft geleefd, gelachen en heeft schijt aan botox ed. Ik zal wel zelf ook oud worden maar dat vind ik best geil, op een bepaalde manier.quote:
Sinds Kreatief Met Kurk kan ik het woord basismateriaal niet meer los zien van dat programmaquote:Op woensdag 21 december 2016 07:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Vind haar ook nog steeds behoorlijk lekker. In elk geval heb ik haar liever naast me liggen dan Bobi Eden of het ijskonijn. Ze mag dan nu wat rimpels hebben, het basismateriaal is goed!
quote:24 2030 ROAST OF GORDON CCH 3,0 7,3 464.000
Ik denk dat het kijkcijfer voor een zender als Comedy Central niet betrouwbaar te meten is met de huidige kijkcijfer techniek.quote:Op woensdag 21 december 2016 09:26 schreef Karina het volgende:
De uitzending valt nog NET binnen de top 25 wat betreft kijkcijfers, nummertje 24:
[..]
Heb je gelijk in maar het geeft wel een indicatie als je kijkt naar de cijfers van de andere CC programma's, als je hier kijkt is het hoogste cijfer 174000 voor Modern Family.quote:Op woensdag 21 december 2016 09:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik denk dat het kijkcijfer voor een zender als Comedy Central niet betrouwbaar te meten is met de huidige kijkcijfer techniek.
Een deel van het panel dat een kijkcijfer kastje heeft weet waarschijnlijk nauwelijks op welke zender ze hem moet afstellen om het mee te nemen in de metingen.
Gelijk heeft ie in dit geval. Ze zei bij Late Night dat Gordon niet kon incasseren. Hij had gelijk dat hij daar wat van zei, want als ie niet kon incasseren had ie niet in dat programma gaan zitten als roastslachtoffer en de enige die daar zat te zuren en niet kon incasseren was ze zelfquote:Op woensdag 21 december 2016 09:34 schreef Stimorol- het volgende:
De Roast of Gordon was vooraf al veelbesproken. De grote vraag was: had de entertainer voldoende incasseringsvermogen voor deze show? Dat zorgde na de opnames voor een relletje toen Bridget Maasland, een van de roasters, in RTL Late Night zei dat de zanger totaal geen zelfspot heeft. Gordon reageerde als door een wesp gestoken: ,,Als je dit nou zegt, dan ben je toch echt te dom voor woorden. Degene die daar met een zure bek zat, was jij. Zo dom wat je nu zegt."
Brond ad.nl
Eens. Zat eigenlijk al met de tenen klaar om te krommen. Viel me alles mee. Van de duizenden tweets is er geloof ik welgeteld één negatief (tempo te hoog). Meer dan verdiende lof dus voor CC.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:02 schreef Mike het volgende:
Ik had hier heel weinig van verwacht, maar Comedy Central heeft flink uitgepakt. Mooie entourage, goede regie, behoorlijke tekstschrijvers...ik zou dit wel vaker willen zien!
En Gordon heeft gelijk.quote:Op woensdag 21 december 2016 09:34 schreef Stimorol- het volgende:
De Roast of Gordon was vooraf al veelbesproken. De grote vraag was: had de entertainer voldoende incasseringsvermogen voor deze show? Dat zorgde na de opnames voor een relletje toen Bridget Maasland, een van de roasters, in RTL Late Night zei dat de zanger totaal geen zelfspot heeft. Gordon reageerde als door een wesp gestoken: ,,Als je dit nou zegt, dan ben je toch echt te dom voor woorden. Degene die daar met een zure bek zat, was jij. Zo dom wat je nu zegt."
Brond ad.nl
Raymann was het best.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:58 schreef aspi het volgende:
Braboneger en vooral Peter Pannekoek waren het beste.
Ach iedereen zijn eigen smaak toch. Vond je ze niet goed?quote:Op woensdag 21 december 2016 11:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Het beste in flink zenuwachtig zijn bedoel je.
Het is (ruim) het best bekeken programma ooit van de CC. Het zegt dus inderdaad heel veel. Werd zelfs veel beter bekeken dan de Amerikaanse versies, die ook altijd relatief hoog scoren.quote:Op woensdag 21 december 2016 09:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je gelijk in maar het geeft wel een indicatie als je kijkt naar de cijfers van de andere CC programma's, als je hier kijkt is het hoogste cijfer 174000 voor Modern Family.
De herhaling scoorde overigens volgens dit lijstje ook nog eens 175K kijkers.
Er zat er maar een bij die geen blijk van incasseringsvermogen had.quote:Op woensdag 21 december 2016 09:34 schreef Stimorol- het volgende:
Brond ad.nl
En uitgerekend zij gaat dan een ander daarvan beschuldigen. Serieus dom, want de opname was toen al geweest toen ze dat zei dus ze had beter moeten kunnen inschatten dat ze beter haar mond had kunnen houden. Je kunt van Gordon vinden wat je wilt maar hij incasseerde meer dan prima.quote:Op woensdag 21 december 2016 16:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er zat er maar een bij die geen blijk van incasseringsvermogen had.
Nog nooit een roast gezien? Was zelfde format als de Amerikaanse versie namelijk.quote:Op woensdag 21 december 2016 11:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vond er niets aan .. Heb na een half uurtje de opname verwijderd. Ik had namelijk opgenomen.
Dat plus omdat het materiaal niet of niet helemaal van hemzelf was gok ik zo.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Was die Peter Pannenkoek nou zoveel leuker dan bij DWDD omdat die nu zo lomp een aantal grenzen kon overschrijden wat bij DWDD onmogelijk was?
Hij had nu veel tijd om te schaven en te verzinnen. De stukjes bij DWDD waren vaak over de actualiteit en die moesten snel in elkaar gezet worden.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Was die Peter Pannenkoek nou zoveel leuker dan bij DWDD omdat die nu zo lomp een aantal grenzen kon overschrijden wat bij DWDD onmogelijk was?
Ik ga hem vanaf nu ook gewoon Peter Kankerkoek noemen.Hij begon er zelf over.
Volgens ComedyCentral heeft Peter Pannenkoek als enige geen gebruik gemaakt van tekstschrijvers, maar zijn eigen teksten volledig zelf geschreven.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:57 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dat plus omdat het materiaal niet of niet helemaal van hemzelf was gok ik zo.
waar staatdatquote:Op donderdag 22 december 2016 22:55 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Volgens ComedyCentral heeft Peter Pannenkoek als enige geen gebruik gemaakt van tekstschrijvers, maar zijn eigen teksten volledig zelf geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |