abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167555141
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:14 schreef lnloggen het volgende:

[..]

Schoorvoetend erkennen dat ik ernaast zat. En blij zijn dat ik weer wat geleerd heb en mijn wereldbeeld weer wat kan bijstellen met dit voortschrijdend inzicht. En Jantje uitlachen.
Ik zou rennen man. Die beesten hebben echt een klotereputatie.
pi_167555187
arme jantje. Blijkt dat hij er helemaal naast zat met zijn bewering.
pi_167555248
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:19 schreef marko777 het volgende:
arme jantje. Blijkt dat hij er helemaal naast zat met zijn bewering.
Nah, ongelijk hebben is tof. Het lijkt me fantastisch als de wereld ineens tóch plat blijkt.
pi_167555416
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nah, ongelijk hebben is tof. Het lijkt me fantastisch als de wereld ineens tóch plat blijkt.
Inderdaad, wat zal ik lachen. Soms levert ongelijk zijn een enorme voldoening. Niks mis met verassingen, anders is het fucking saai!
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_167555564
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:28 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Inderdaad, wat zal ik lachen. Soms levert ongelijk zijn een enorme voldoening. Niks mis met verassingen, anders is het fucking saai!
Precies! Onlangs bleken er bijvoorbeeld 20 keer meer sterrenstelsels te bestaan dan tot dan toe werd aangenomen. Hoe tof is dat? En nu lijkt het erop dat de altijd veronderstelde donkere materie toch niet bestaat. Ik zie geen mensen balen. Integendeel.
pi_167555677
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:28 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Inderdaad, met de beperkingen die het geloof creert kan het best saai worden
pi_167555808
Of dat je dus zo'n roze eenhoorn tegenkomt, geweldig toch. Ik zou keihard rennen, maar toch.
pi_167555877
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:44 schreef truthortruth het volgende:
Of dat je dus zo'n roze eenhoorn tegenkomt, geweldig toch. Ik zou keihard rennen, maar toch.
Mwoah, als je ooit een eenhoorn hebt gezien... Rennen is niet echt nodig.
pi_167555990
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

aangezien het allemaal denkbeeldig is lijkt het mij toch niet zo prettig als er constant een roze eenhoorn door je kop blijft racen. Dat is nog eens mindfucking
pi_167556031
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:53 schreef marko777 het volgende:

[..]

aangezien het allemaal denkbeeldig is lijkt het mij toch niet zo prettig als er constant een roze eenhoorn door je kop blijft racen. Dat is nog eens mindfucking
Dat zou kut zijn ja.

Desalniettemin: ik doelde op de narwal. Hoorns daarvan zijn lang verkocht als eenhoornhoorns (wat ze feitelijk natuurlijk ook echt zijn). Vandaar ook die gedraaide vorm van de hoorn van zo'n nichtpaard.
pi_167556063
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de anale penetratie.
pi_167556091
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:57 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van de anale penetratie.
pi_167556180
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Narwals komen er wel mee weg vind ik, niet echt nichterig. Maar zo'n roze pony.
pi_167556195
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 18:02 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Narwals komen er wel mee weg vind ik, niet echt nichterig. Maar zo'n roze pony.
Beetje de Gordon onder de mythische wezens inderdaad.
pi_167556497
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 18:03 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Beetje de Gordon onder de mythische wezens inderdaad.
misschien kan je het eens van een andere kant bekijken........doet gordon ook
pi_167572352

[ Bericht 55% gewijzigd door Elzies op 24-12-2016 10:04:54 ]
pi_167572378
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 13:50 schreef Habbezak het volgende:
"Ongelovigen bestaan niet" aldus Elzies
Precies, ook een zogenaamde 'ongelovige' atheïst gelooft in zijn atheïstische opvattingen die hij net als de religieus nooit kan hardmaken.
pi_167572511
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:07 schreef Elzies het volgende:

[..]

Precies, ook een zogenaamde 'ongelovige' atheïst gelooft in zijn atheïstische opvattingen die hij net als de religieus nooit kan hardmaken.
pi_167572652
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 13:40 schreef Jigzoz het volgende:
Mensen, Elzies gelooft nu eenmaal dat atheïsten diepgelovig zijn en een groot deel van hun leven opofferen aan het aanbidden van niet-god. Verder gelooft hij dat wetenschap ook maar gewoon een mening is en dat de evolutietheorie op geen enkele manier ook maar een beetje op bewijs steunt. En zo zal hij nog wel een aantal flink idiote overtuigingen hebben.

Dan kun je je daar twee, drie, honderd, duizend keer over verbazen, maar dat is gewoon zo. Doe je niks aan. Valt niks aan te snappen, valt niks aan te veranderen, het is gewoon zo. Zo is die pipo nu eenmaal.
Grappig dat je nu bij gebrek aan voldoende tegenargumenten jezelf verlaagd tot glashard liegen.

Citeer me dat ik opschrijf dat atheïsme een religie is.

Citeer me waar ik opschrijf dat atheïsten diep gelovig zijn.

Citeer me waar ik opschrijf dat atheïsten hun leven opofferen aan het vereren van een niet-God.

Citeer me waar ik opschrijf dat wetenschap louter is gebaseerd op een persoonlijke mening.

Citeer me waar ik letterlijk opschrijf dat de evolutietheorie op geen enkele manier op bewijs steunt.

Liegen, liegen, liegen bij gebrek aan valide tegenargumenten. Dit is momenteel het waarheidsgehalte van de gemiddelde atheïst in deze discussie bij gebrek aan. Nadat ze een legioen kaboutertjes opgetrommeld hebben konden sommigen anderen het niet laten om te gaan schelden en nu worden woorden verdraaid en leugens opgeschreven. Zie hier de ware atheïst die al het mogelijke uit de kast probeert te halen om zijn eigen bekrompen waarheidshokje te verdedigen maar inhoudelijk de discussie allang heeft verloren. Ik ga me iedere dag steeds meer amuseren met dit soort atheïsten. Zo simplistisch en zo voorspelbaar. :)
pi_167572688
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:28 schreef Elzies het volgende:

[..]

Grappig dat je nu bij gebrek aan voldoende tegenargumenten jezelf verlaagd tot glashard liegen.
Verlaagt. Leer nou eens schrijven man. Tegenwoordige tijd: hoor je een t, dan schrijf je een t. Hoe moeilijk is dat.

Voor de rest geloof je maar raak, ik neem het niet serieus. Niemand doet dat trouwens.
pi_167572718
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Verlaagt. Leer nou eens schrijven man. Tegenwoordige tijd: hoor je een t, dan schrijf je een t. Hoe moeilijk is dat.

Voor de rest geloof je maar raak, ik neem het niet serieus. Niemand doet dat trouwens.
Opnieuw geen tegenargumenten maar afleidende woordspelletjes rondom spelling. Hilarisch wat atheïsten bij gebrek aan uit de kast proberen te halen. _O_
pi_167572745
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:31 schreef Elzies het volgende:

[..]

Opnieuw geen tegenargumenten
Ik heb je post dan ook niet gelezen. Leek me zonde van de tijd, want je schrijft toch constant dezelfde onzin.
pi_167573312
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik heb je post dan ook niet gelezen. Leek me zonde van de tijd, want je schrijft toch constant dezelfde onzin.
Maar je reageert wel. Hou je grootje voor de gek. :')

Wederom toon ik aan dat wat je opschrijft (over wat ik zou hebben opgeschreven) gebaseerd is op gebakken lucht. Je bent niet bij machte om ook maar één citaat over wat ik zou hebben opgeschreven daadwerkelijk aan te tonen. Dus kunnen we constateren dat je tegenargumenten zijn gebaseerd op zelf gefabriceerde leugentjes.

Dat is kenmerkend binnen de discussie met een atheïst. Woorden en zinnen verdraaien, van onderwerp veranderen, liegen over wat een ander zou hebben opgeschreven en bovenal een stortvloed aan ontkenningen. Ze kunnen niet anders want ze hebben geen valide tegenargumenten. We zitten nu op #4 en tja, buiten veel kaboutertjes en grappige filmpjes lees ik verder niets nieuws onder de zon.

Maar het aller grappigste vind ik het gegeven dat de atheïst niet kan loslaten. Ze blèren iedere dag dat wat ik opschrijf onzin is en niet serieus te nemen is, maar tegelijkertijd kan de atheïst de verleiding niet weerstaan om te reageren. Ongeacht welk tijdstip van de dag. Er moet en zal een tegenreactie komen om het eigen waarheidshokje in stand te houden. Hoe gelovig wil je het hebben? :W
pi_167573364
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:05 schreef Elzies het volgende:

[..]

Maar je reageert wel.
Scherp gezien. Knap.
pi_167573485
Maar goed, Elzies gelooft nu eenmaal dat atheïsten diepgelovig zijn en een groot deel van hun leven opofferen aan het aanbidden van niet-god. Verder gelooft hij dat wetenschap ook maar gewoon een mening is en dat de evolutietheorie op geen enkele manier ook maar een beetje op bewijs steunt. En zo zal hij nog wel een aantal flink idiote overtuigingen hebben.

Dan kun je je daar twee, drie, honderd, duizend keer over verbazen, maar dat is gewoon zo. Doe je niks aan. Valt niks aan te snappen, valt niks aan te veranderen, het is gewoon zo. Zo is die pipo nu eenmaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')