Ik zou rennen man. Die beesten hebben echt een klotereputatie.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:14 schreef lnloggen het volgende:
[..]
Schoorvoetend erkennen dat ik ernaast zat. En blij zijn dat ik weer wat geleerd heb en mijn wereldbeeld weer wat kan bijstellen met dit voortschrijdend inzicht. En Jantje uitlachen.
Nah, ongelijk hebben is tof. Het lijkt me fantastisch als de wereld ineens tóch plat blijkt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:19 schreef marko777 het volgende:
arme jantje. Blijkt dat hij er helemaal naast zat met zijn bewering.
Inderdaad, wat zal ik lachen. Soms levert ongelijk zijn een enorme voldoening. Niks mis met verassingen, anders is het fucking saai!quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nah, ongelijk hebben is tof. Het lijkt me fantastisch als de wereld ineens tóch plat blijkt.
Precies! Onlangs bleken er bijvoorbeeld 20 keer meer sterrenstelsels te bestaan dan tot dan toe werd aangenomen. Hoe tof is dat? En nu lijkt het erop dat de altijd veronderstelde donkere materie toch niet bestaat. Ik zie geen mensen balen. Integendeel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:28 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Inderdaad, wat zal ik lachen. Soms levert ongelijk zijn een enorme voldoening. Niks mis met verassingen, anders is het fucking saai!
Inderdaad, met de beperkingen die het geloof creert kan het best saai wordenquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:28 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Inderdaad, wat zal ik lachen. Soms levert ongelijk zijn een enorme voldoening. Niks mis met verassingen, anders is het fucking saai!
Mwoah, als je ooit een eenhoorn hebt gezien... Rennen is niet echt nodig.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:44 schreef truthortruth het volgende:
Of dat je dus zo'n roze eenhoorn tegenkomt, geweldig toch. Ik zou keihard rennen, maar toch.
aangezien het allemaal denkbeeldig is lijkt het mij toch niet zo prettig als er constant een roze eenhoorn door je kop blijft racen. Dat is nog eens mindfuckingquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah, als je ooit een eenhoorn hebt gezien... Rennen is niet echt nodig.
Dat zou kut zijn ja.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:53 schreef marko777 het volgende:
[..]
aangezien het allemaal denkbeeldig is lijkt het mij toch niet zo prettig als er constant een roze eenhoorn door je kop blijft racen. Dat is nog eens mindfucking
Ik ben niet zo van de anale penetratie.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah, als je ooit een eenhoorn hebt gezien... Rennen is niet echt nodig.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:57 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de anale penetratie.
Narwals komen er wel mee weg vind ik, niet echt nichterig. Maar zo'n roze pony.quote:
Beetje de Gordon onder de mythische wezens inderdaad.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:02 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Narwals komen er wel mee weg vind ik, niet echt nichterig. Maar zo'n roze pony.
misschien kan je het eens van een andere kant bekijken........doet gordon ookquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Beetje de Gordon onder de mythische wezens inderdaad.
Precies, ook een zogenaamde 'ongelovige' atheïst gelooft in zijn atheïstische opvattingen die hij net als de religieus nooit kan hardmaken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:50 schreef Habbezak het volgende:
"Ongelovigen bestaan niet" aldus Elzies
quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:07 schreef Elzies het volgende:
[..]
Precies, ook een zogenaamde 'ongelovige' atheïst gelooft in zijn atheïstische opvattingen die hij net als de religieus nooit kan hardmaken.
Grappig dat je nu bij gebrek aan voldoende tegenargumenten jezelf verlaagd tot glashard liegen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:40 schreef Jigzoz het volgende:
Mensen, Elzies gelooft nu eenmaal dat atheïsten diepgelovig zijn en een groot deel van hun leven opofferen aan het aanbidden van niet-god. Verder gelooft hij dat wetenschap ook maar gewoon een mening is en dat de evolutietheorie op geen enkele manier ook maar een beetje op bewijs steunt. En zo zal hij nog wel een aantal flink idiote overtuigingen hebben.
Dan kun je je daar twee, drie, honderd, duizend keer over verbazen, maar dat is gewoon zo. Doe je niks aan. Valt niks aan te snappen, valt niks aan te veranderen, het is gewoon zo. Zo is die pipo nu eenmaal.
Verlaagt. Leer nou eens schrijven man. Tegenwoordige tijd: hoor je een t, dan schrijf je een t. Hoe moeilijk is dat.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:28 schreef Elzies het volgende:
[..]
Grappig dat je nu bij gebrek aan voldoende tegenargumenten jezelf verlaagd tot glashard liegen.
Opnieuw geen tegenargumenten maar afleidende woordspelletjes rondom spelling. Hilarisch wat atheïsten bij gebrek aan uit de kast proberen te halen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Verlaagt. Leer nou eens schrijven man. Tegenwoordige tijd: hoor je een t, dan schrijf je een t. Hoe moeilijk is dat.
Voor de rest geloof je maar raak, ik neem het niet serieus. Niemand doet dat trouwens.
Ik heb je post dan ook niet gelezen. Leek me zonde van de tijd, want je schrijft toch constant dezelfde onzin.quote:
Maar je reageert wel. Hou je grootje voor de gek.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb je post dan ook niet gelezen. Leek me zonde van de tijd, want je schrijft toch constant dezelfde onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |