Maar ik noem mezelf "ongelovige". Hou ik mezelf zeker weer voor de gek?quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:40 schreef Jigzoz het volgende:
Mensen, Elzies gelooft nu eenmaal dat atheïsten diepgelovig zijn en een groot deel van hun leven opofferen aan het aanbidden van niet-god. Verder gelooft hij dat wetenschap ook maar gewoon een mening is en dat de evolutietheorie op geen enkele manier ook maar een beetje op bewijs steunt. En zo zal hij nog wel een aantal flink idiote overtuigingen hebben.
Dan kun je je daar twee, drie, honderd, duizend keer over verbazen, maar dat is gewoon zo. Doe je niks aan. Valt niks aan te snappen, valt niks aan te veranderen, het is gewoon zo. Zo is die pipo nu eenmaal.
Ja, dat is dus niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar ik noem mezelf "ongelovige". Hou ik mezelf zeker weer voor de gek?
Ongelovigen zijn atheïsten, atheïsme is een religie, dus ongelovigen zijn eh... Ook maar een mening?quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:50 schreef Habbezak het volgende:
"Ongelovigen bestaan niet" aldus Elzies
Je gelooft dat ongelovigen niet bestaan. Daarmee is dat dus ook een geloof en dus geloven ongelovigen dus ook, ook al geloven ze dat ze niet geloven geloven ze dat alleen maar. Wordt wel een beetje een Kees Toorn achtig gebeuren zo.quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:50 schreef Habbezak het volgende:
"Ongelovigen bestaan niet" aldus Elzies
quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:01 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je gelooft dat ongelovigen niet bestaan. Daarmee is dat dus ook een geloof en dus geloven ongelovigen dus ook, ook al geloven ze dat ze niet geloven geloven ze dat alleen maar. Wordt wel een beetje een Kees Toorn achtig gebeuren zo.
Haha, ziet er goed uit:quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:09 schreef Jigzoz het volgende:
Overigens iemand het boek 2084 van Boualem Sansal?
Ik overweeg te aan te schaffen om deze Kerst te lezen.
quote:Het werk van de Algerijnse schrijver Boualem Sansal (1949) is in eigen land verboden.
Man schijnt fantastisch te schrijven. Hoewel het geen nieuwe Houellebecq zal zijn, ze zeggen dat in Frankrijk niet snel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha, ziet er goed uit:
https://www.hebban.nl/boeken/2084-boualem-sansal
Een Algerijnse versie van 1984..
[..]
Je bent de enige die dat denktquote:Op vrijdag 23 december 2016 09:20 schreef Elzies het volgende:
Ik denk dat ik met deze discussie inmiddels onomstotelijk heb aangetoond dat
Oh nou misschien heb je er overheen gelezen, maar onder andere dit en dit en dit toont onomstotelijk glashelder aan dat het prima mogelijk is om noch te geloven dat iets waar, noch te geloven dat iets onwaar is.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:38 schreef Elzies het volgende:
Ik heb nog geen één valide argument gelezen die mijn stelling onderuit haalt.
Laat het los..... Elzies is 'The black knight' .quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:02 schreef lnloggen het volgende:
Een andere vraag die Elzies ook nog stééds weigert te beantwoorden:
Jantje beweert dat roze eenhoorns niet bestaan. Vind jij Jantje's overtuiging een geloofsopvatting?
Wat een nichterig paard.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:41 schreef marko777 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit een bewijs zijn waar je naar zoekt, inloggen?
En nog niet eens omgebouwd, het heeft z'n ding nog.quote:
Is dat niet gewoon zo'n voorbindding?quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:01 schreef truthortruth het volgende:
[..]
En nog niet eens omgebouwd, het heeft z'n ding nog.
Thanks for the imagequote:Op vrijdag 23 december 2016 17:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon zo'n voorbindding?
Vroeger misschien anaal vernederd door roze eenhoorns?quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:07 schreef marko777 het volgende:
misschien heeft jantje wel een enorme antipathie tegen roze eenhoorns waarom hij beweert dat roze eenhoorns niet bestaan
Ja, of Jantje is stronteigenwijs en blijft hangen in de ontkenningsfase.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:07 schreef marko777 het volgende:
misschien heeft jantje wel een enorme antipathie tegen roze eenhoorns waarom hij beweert dat roze eenhoorns niet bestaan
Wat zou jij in dat geval doen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:11 schreef lnloggen het volgende:
[..]
Ja, of Jantje is stronteigenwijs en blijft hangen in de ontkenningsfase.
Zoals ook bepaalde users in dit topic trouwens. Al zou er een roze eenhoorn in levende lijve voor zijn neus staan, gewoon blijven ontkennen
als dat gebeurd zou zijn dan zal jantje dat wel het liefst blijven ontkennenquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Vroeger misschien anaal vernederd door roze eenhoorns?
Schoorvoetend erkennen dat ik ernaast zat. En blij zijn dat ik weer wat geleerd heb en mijn wereldbeeld weer wat kan bijstellen met dit voortschrijdend inzicht. En Jantje uitlachen.quote:
herkenbaar voor je, inloggen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:11 schreef lnloggen het volgende:
[..]
Ja, of Jantje is stronteigenwijs en blijft hangen in de ontkenningsfase.
Zoals ook bepaalde users in dit topic trouwens. Al zou er een roze eenhoorn in levende lijve voor zijn neus staan, gewoon blijven ontkennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |