We hadden nooit moslims in dit land moeten toelaten of iig op tijd moeten stoppen. 30 jaar geleden was al bekend dat ze voor een hoop ellende gingen zorgen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:31 schreef Megumi het volgende:
[..]
Leg jij mij dan eens praktisch uit hoe je voorkomt dat een vrachtwagen gekaapt kan worden om een aanslag te plegen. En ho3e je dat met een 100% garantie gaat voorkomen? Ik weet twee opties?
Klopt, soort poor man's aanslag. Of althans je moet weten hoe je met een auto kan rijden en je kunt toeslaan. Very low key dus.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
Niet mee eens. Dit soort aanslagen zijn enger omdat elke auto een moordwapen kan zijn. Ook heb je bij dit soort aanslagen minder voorbereiding nodig. Een geradicaliseerde debiel die opeens bedenkt dat hij een aanslag wil plegen kan dat over 5 minuten uitvoeren. Die hoeft niet van tevoren een Kalasjnikov te regelen waar je toch niet zomaar aankomt of een bom te produceren waarvoor je kennis moet hebben en ingrediënten die tegenwoordig niet meer zo makkelijk zijn te regelen.
Er lijkt wel een ruime tijd tussen het stelen en het uitvoeren te zitten zoals ik het lees.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Met een bebloed lijk naast zich dat alle kanten op stuitert?
Ja, kan...
Nou ja, het lijkt me een raar verhaal.
We zouden ze wel eens even de Verlichting leren.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We hadden nooit moslims in dit land moeten toelaten of iig op tijd moeten stoppen. 30 jaar geleden was al bekend dat ze voor een hoop ellende gingen zorgen.
Terroristen zijn technologisch trouwens vrij primitief. Ik zou het met een afstandbesturing zeg een drone vrachtwagen gedaan hebben. Plus bom met nucleair materiaal. Maar dat zou meer dan een miljoen mark kosten.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus die vrachtwagen rijdt het publiek in, stopt, bestuurder kleedt zich in de cabine om, stapt uit, zegt iets als 'potverdorie zeg, wat is hier allemaal gebeurd?' en loopt vervolgens doodleuk weg? Of hoe stel je je dat voor?
Israel heeft ook nog het voordeel dat veel burgers daar bewapend zijn. Een terrorist wordt vrijwel direct door het publiek doodgeschoten.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, soort poor man's aanslag. Of althans je moet weten hoe je met een auto kan rijden en je kunt toeslaan. Very low key dus.
Overigens idem met die golf van keukenmes-aanslagen in Israël van de zomer, nog lower key, alleen aantal slachtoffers is dan vaak beperkt...
Tja, ik heb ook altijd geloofd dat men zich zou aanpassen en op zou gaan in de algemene populatie. Maar op grond van het argument dat dat nu eenmaal gesteld werd en logisch leek. En wat daar de grond van is? Niet ingebed in enige kennis omtrent culturen en religies van die mensen iig.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
We zouden ze wel eens even de Verlichting leren.
De turk hier om de hoek is gelukkig geen moslim, dus kan daar van blijven genieten.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
Als moslims wegmoeten hebben we dan straks ook geen Turkse pizza of doner meer?
#dtv
Misschien kunnen 'jullie' eerst nog wel even die kennis overdragen aan ons Westerlingen?quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
Als moslims wegmoeten hebben we dan straks ook geen Turkse pizza of doner meer?
#dtv
Klopt idd, dat nadeel hebben onze landen en dat voordeel heeft Israël, daarom is uiteindelijk die golf van keukenmes-aanvallen weer geluwd, omdat de kans dat je het er niet levend vanaf brengt groot was tegen hoogstens iemand verwonden of 1 of 2 mensen doden. Die ratio was niet werkzaam voor de terroristen wrs.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:38 schreef SeLang het volgende:
[..]
Israel heeft ook nog het voordeel dat veel burgers daar bewapend zijn. Een terrorist wordt vrijwel direct door het publiek doodgeschoten.
Een nuke op Raqqa geeft ook veel verlichting.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
30 jaar gelden hadden we nog die goede oude koude oorlog waar de vijand bekend was en die je met een rode telefoon nog kon bellen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We hadden nooit moslims in dit land moeten toelaten of iig op tijd moeten stoppen. 30 jaar geleden was al bekend dat ze voor een hoop ellende gingen zorgen.
Recept kun je gewoon opzoeken op internet, toch?quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:41 schreef SeLang het volgende:
Alsof westerlingen niet weten hoe ze kebab moeten maken of pizza's
Ik vind dat geen voordeel hoor... Ik heb liever niet dat elke burger gewapend met een vuurwapen over straat gaat. Levensgevaarlijk voor iedereen.. Brrr!quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:38 schreef SeLang het volgende:
[..]
Israel heeft ook nog het voordeel dat veel burgers daar bewapend zijn. Een terrorist wordt vrijwel direct door het publiek doodgeschoten.
De verlichting binnen het christendom was een proces van eeuwen. Misschien dat je achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achterkleinkinderen het nog meemaken.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wie niet? Van Wilders tot Terlouw, allemaal verlangen ze naar de vervlogen tijden van vertrouwen en naastenliefde.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
30 jaar gelden hadden we nog die goede oude koude oorlog waar de vijand bekend was en die je met een rode telefoon nog kin bellen.Nu moeten we zoeken naar een vijand die zich als ratten in een grot verstopt waar je niet mee kan bellen. Nee ik zou wat dat aangaat zo 30 jaar terug willen.
...die er nooit waren.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wie niet? Van Wilders tot Terlouw, allemaal verlangen ze naar de vervlogen tijden van vertrouwen en naastenliefde.
Pas als iedereen het moorden en de achterlijkheid écht zat is.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De verlichting binnen het christendom was een proces van eeuwen. Misschien dat je achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achterkleinkinderen het nog meemaken.
Wat een bom/kogel (om het zo maar even te noemen) wellicht ook 'enger' maakt is om te zien dat diegene die een dergelijke aanslag plegen echt fanatieke jihadisten (of watdan ook) zijn, terwijl een aanslag als dit ook door de dorpsgek gedaan kan worden.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt idd, dat nadeel hebben onze landen en dat voordeel heeft Israël, daarom is uiteindelijk die golf van keukenmes-aanvallen weer geluwd, omdat de kans dat je het er niet levend vanaf brengt groot was tegen hoogstens iemand verwonden of 1 of 2 mensen doden. Die ratio was niet werkzaam voor de terroristen wrs.
Daar werkt het in elk geval wel. Natuurlijk krijgen die ook allemaal een militaire opleiding, zowel de mannen als de vrouwen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind dat geen voordeel hoor... Ik heb liever niet dat elke burger gewapend met een vuurwapen over straat gaat. Levensgevaarlijk voor iedereen.. Brrr!
Elk ander land had hetzelfde gedaan. Dat is geen prestatie.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:43 schreef SecretPret het volgende:
Het lichaam van Karlov is eerder vandaag door Turkije met militaire eer overgedragen aan Rusland.
Heel goed van de Turken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |