Beetje drama mag best af en toequote:Op dinsdag 20 december 2016 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind deze ook niet heel vervelend hoor, wel een beetje melodrama maar echt slecht vind ik m ook weer niet. Beetje zoals Kodaline en sommige liedjes van James Blunt
Die van Kodaline was wel echt een enorme draak van een plaat zeg.... daar is dit nog vrolijk bij...quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind deze ook niet heel vervelend hoor, wel een beetje melodrama maar echt slecht vind ik m ook weer niet. Beetje zoals Kodaline en sommige liedjes van James Blunt
Ik vind You're Beautiful van Blunt ook gewoon een prima liedje.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die van Kodaline was wel echt een enorme draak van een plaat zeg.... daar is dit nog vrolijk bij...
Ik hou ook van melodrama liedjes, maar niet op zo'n manier...
best een goed liedje, maar die stemquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind You're Beautiful van Blunt ook gewoon een prima liedje.
En dat gekke intro met twee keer 'my life is brilliant'.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
best een goed liedje, maar die stem
kennelijk wist hij al dat hij flink zou binnen lopen met dat nummer.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat gekke intro met twee keer 'my life is brilliant'.
Ohja, dat stukje is wel gaar.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat gekke intro met twee keer 'my life is brilliant'.
dat vooral inderdaad....quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik ook met dat "hoooooooooooooooooo" stuk van Tom Odell en ook bij Kodaline... tekst op ofzo, meteen jankenquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja, dat stukje is wel gaar.
Die valt in dat liedje nog wel mee, in Goodbye My Lover stoort dat me VEEL meerquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
oeh dat is echt een draak ja...quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die valt in dat liedje nog wel mee, in Goodbye My Lover stoort dat me VEEL meer
dat is inderdaad pure terreurquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die valt in dat liedje nog wel mee, in Goodbye My Lover stoort dat me VEEL meer
Dat lag dus niet aan mij.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Over die stem gesproken, dit meisje....
quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mark en Ramon is wel een leuk duo
Ik vond jou wel iemand die het origineel van Kim Lian van der Meij beter zou vinden.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
Leuke jaren 80 plaat(en dat zeg ik niet snel over jaren 80 muziek)
Kim Lian van der Meijquote:Op dinsdag 20 december 2016 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond jou wel iemand die het origineel van Kim Lian van der Meij beter zou vinden.
Goede film wel. Spock is een goed karakter.quote:
wolfrolf zit klem onder z'n bureauquote:
quote:
prima gitarist als'ie covers speelt...quote:
Collectief Particulier Opdrachtgeverschap?quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wolfrolf zit klem onder z'n bureau
die gaat z'n zoon later ook R2D2 noemen... of 3-CPO
jamaar dat doet hij constantquote:Op dinsdag 20 december 2016 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
prima gitarist als'ie covers speelt...
hij moet alleen zelf niet van die zwijmelshit maken en erbij gaan zingen
ik vind daughters nog wel ok, de rest is niet te pruimen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
prima gitarist als'ie covers speelt...
hij moet alleen zelf niet van die zwijmelshit maken en erbij gaan zingen
Dit nummer is echtquote:Op dinsdag 20 december 2016 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik vind daughters nog wel ok, de rest is niet te pruimen.
Gravity gaat ook nog wel (vooral de gitaar is chill). De rest is meh.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik vind daughters nog wel ok, de rest is niet te pruimen.
Mja is ook niet heel boeiend ofzo maar mijn zaad sterft hierbij níet af.quote:
Nou mijn eisprong heeft zich zojuist ongedaan gemaakt.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja is ook niet heel boeiend ofzo maar mijn zaad sterft hierbij níet af.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Two Doors Cinema Club
dat vind ik nu echt hipstermuziek voor mensen die er niets van snappen
Yes. Dat was ook leuk trouwens.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:40 schreef rubbereend het volgende:
dit was toch de klusjesmannentune?
Volgens mij ook alleen maar populair in Nederland vanwege 3FM.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Two Doors Cinema Club
dat vind ik nu echt hipstermuziek voor mensen die er niets van snappen
Gewoon Phoenix luisteren man, hetzelfde idee maar lang niet zo eendimensionaalquote:Op dinsdag 20 december 2016 15:40 schreef richolio het volgende:
Ik vind het leuk. Maar ook omdat ik er goede herinneren aan heb, dan vind je nummers altijd net iets leuker.
Phoenix is ook goed jaquote:Op dinsdag 20 december 2016 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon Phoenix luisteren man, hetzelfde idee maar lang niet zo eendimensionaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |