Suburbia in 2017 erbij? Lukt me stug, zeg ik als fan. Stem er al jaren op, maar het haalt niks uit. In 2017 zien we alleen It's A Sin en West End Girls nog in de lijst.quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:14 schreef MadMaster het volgende:
Ook maar even gepromoot in het Top 2000 topic...
MUZ / Top 2000 Editie 2016 #14 En in 2017 is Suburbia er ook bij!
Je hebt gelijk, maar die discussie heb ik wel gehad...quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ach de inhoud van de top 2000 wordt gestuurd.
Ben wel benieuwd hoe de lijst er uit zou zien als iedereen zelf alles moet invullen.
16.30 Uur ga ik niet redden, dus je moet maar even wat regelen vanaf 19.00 uur én wakker blijven...quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:25 schreef Fogel het volgende:
Cool!
Als de wifi meewerkt (werkte vorige maand naar de VS helaas niet) verwacht ik rond 1630 in te kunnen tunen vrijdag. Vanaf dan kan ik een uur of 10 meeluisteren, al verwacht ik ondertussen wel een keer in slaap te vallen![]()
Binnen Europa was de stream stabiel genoeg, weet nog niet hoe dat nu gaat worden.
Ik geef uitsluitend aan vanaf wanneer ik waarschijnlijk internet heb, niks meer, niks minder.quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
16.30 Uur ga ik niet redden, dus je moet maar even wat regelen vanaf 19.00 uur én wakker blijven...
Deze smiley vergeten:quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik geef uitsluitend aan vanaf wanneer ik waarschijnlijk internet heb, niks meer, niks minder.
Van 19-23 wakker blijven zal geen probleem zijn, maar ik heb wel de ambitie zoveel mogelijk verschillende dingen te proeven van de drankenlijst
Zou wat zijn als DJ's hun programma op 1 user aan zouden passenquote:Op dinsdag 20 december 2016 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze smiley vergeten:
Ik zie wel of je er wel of niet bent, ik ga sowieso draaien...
Ik wou zo om middernacht nog even gaan draaien, maar dat gaat nu natuurlijk niet meer door...quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou wat zijn als DJ's hun programma op 1 user aan zouden passen
Ik ga nu wel pitten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wou zo om middernacht nog even gaan draaien, maar dat gaat nu natuurlijk niet meer door...
Welterustenwaarom niet 2 luisterarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2016 00:16:36 ]
quote:Op woensdag 21 december 2016 10:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik verheug me op de show van vrijdagavond
Het komt weer ...ben koffie aan het tankenquote:
oh nu nog, ik doe weinig vandaag lekker vrijquote:Op woensdag 21 december 2016 15:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het komt weer ...ben koffie aan het tankenHowdo
Muziekje erbij?quote:Op woensdag 21 december 2016 15:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh nu nog, ik doe weinig vandaag lekker vrij
Elk jaar wel eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb al een tijdje de belg op die hebben een leuker glazen huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |