Komt denk ik voornamelijk door de kut planning van de vakantiequote:
Vakanties zijn nog niet begonnenquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:34 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Komt denk ik voornamelijk door de kut planning van de vakantie
Ja, dat is wel echt matig inderdaad. Zonde. Maar ze kunnen denk ik niet veel anders.quote:
Zit te twijfelen of ik nog even ga kijken haha. Toch nog niet moequote:
Ken hem alleen maar van DWDD.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:34 schreef richolio het volgende:
Eerlijk.. Ik vind Frank best een leuke DJ.
Ga met Dionne op de foto.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:34 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Zit te twijfelen of ik nog even ga kijken haha. Toch nog niet moe
Beveiliging is ook nog extra aangescherpt naar aanleiding van Berlijnquote:Op dinsdag 20 december 2016 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
Kijk die beveiliging dan, poortje en alles. Was er vroeger niet hoor.
Nee.quote:
Nightquote:Op dinsdag 20 december 2016 01:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga slapen, of misschien nog even op mobiel zo
Vind ik er wel een beetje bij horen hoor.quote:
Trustequote:Op dinsdag 20 december 2016 01:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga slapen, of misschien nog even op mobiel zo
Dat was het eerste jaar dat ik het echt volgde, maar toen zat ik nog niet op FOK! Al heb ik in 2006 ook wel gekeken want Chelsea Dagger kan ik me ook herinneren.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Vind ik er wel een beetje bij horen hoor.Maar bijvoorbeeld nu zou het geen zin hebben, dus dan hoeft het inderdaad ook niet zo van mij. Er staat zeg maar niet een heel plein klaar om te springen op een nummer ofzo
Dit was goud, maar dat ga je niet meer krijgen;
Die was volgens mij vandaag alquote:Op dinsdag 20 december 2016 01:45 schreef LekkerWeertje het volgende:
Gaan ze weer een Glazen Houseparty doen met allemaal bezoekers in het Huis? Dat was wel geniaal vorig jaar. Of mag dat niet meer van de beveiliging?
Klopt, om 22 uur.quote:
En hoe was die? Niet gekekenquote:
Ik zat darten te kijken, maar wat ik hoorde was niet slecht (ookal is house niet echt mijn genre).quote:
Wie moet er het huis in dan?quote:Op dinsdag 20 december 2016 02:01 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Maar ze mochten het huis niet in.
Ik moest vorig jaar ook op het plein blijven staan hoorquote:Op dinsdag 20 december 2016 02:01 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Maar ze mochten het huis niet in.
Die ene is toch van de Opposites?quote:
Jep Twan geloof ikquote:Op dinsdag 20 december 2016 02:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die ene is toch vab de Opposites?
Yush, ik ken SpaceKees dan persoonlijk, dus ik vind het geniaal hoewel ik eigenlijk naar bed moet..quote:Op dinsdag 20 december 2016 02:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die ene is toch vab de Opposites?
Belde jij net naar Kees?quote:Op dinsdag 20 december 2016 02:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yush, ik ken SpaceKees dan persoonlijk, dus ik vind het geniaal hoewel ik eigenlijk naar bed moet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |