Ja. Het is overal zo kut.quote:Op maandag 19 december 2016 22:14 schreef marcodej het volgende:
Nu al zin in 2017. Het kan niet slechter gaan.
De Duitse autoriteiten houden nieuws rondom 'incidenten' met bepaalde groepen heel krampachtig uit het nieuws.quote:Op maandag 19 december 2016 22:17 schreef monkyyy het volgende:
twitter:PolizeiBerlin_E twitterde op maandag 19-12-2016 om 22:05:46The background is still unclear. Our #LKA takes the investigations. #Breitscheidplatz reageer retweet
Misschien leek hij geen moslim? Ik ga wel in zo'n gewaad de straat op...quote:Op maandag 19 december 2016 22:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
die politieagent die werd neergeschoten bij charlie hebdo was ook moslim.
Pardon? De welbekende moslimkreet werd luid gebezigd door die knaker vlak nadat ie die andere knaker doodgeschoten had anders.quote:Op maandag 19 december 2016 22:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat had neits met islam te maken trouwens
Duidelijk te horen op het NOS journaalquote:Op maandag 19 december 2016 22:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Die schreeuwde veel maar volgens mij geen allahu akbar
Op dit scenario zou ik mijn geld ook zetten.quote:Op maandag 19 december 2016 22:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Haatbaard kaapt vrachtwagen, vermoordt de bestuurder en ploegt met zijn vrachtwagen door kerstmarkt.
Wel degelijkquote:Op maandag 19 december 2016 22:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Jawel maar is geen Jihadist volgens mij.quote:Op maandag 19 december 2016 22:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was daar 2 jaar terug tijdens oud en nieuw, ze zetten daar een groot podium daar neer, allemaal mensen die met flessen champagne over straat rond lopen, groots vuurwerk, prachtig.quote:Op maandag 19 december 2016 22:16 schreef MCH het volgende:
Ik vraag me af wat dit gaat betekenen voor het Oud&Nieuwfeest van dit jaar. Er komen altijd 1 miljoen mensen naar de Brandenburger Tor.
Ja, dat lijkt me vreemd idd. Het is allemaal vrij onduidelijk wat er naar buiten komt nu.quote:Op maandag 19 december 2016 22:17 schreef Physsic het volgende:
[..]
En dan de hele middag/avond rondgereden met een dooie naast zich in de cabine?
Wel hoor. Eén vuile bom in een wereldstad en het gaat flink slechter.quote:Op maandag 19 december 2016 22:14 schreef marcodej het volgende:
Nu al zin in 2017. Het kan niet slechter gaan.
Yep.quote:
Het topic daarover is inmiddels ingehaald qua lengtequote:Op maandag 19 december 2016 22:17 schreef LelijKnap het volgende:
Ik was al bijna weer vergeten dat een Allahu Akbar schreeuwende malloot vanavond een Russische ambassadeur heeft neergeschoten.
Zeg je nu dat moslims dictators nodig hebben omdat ze anders oorlogen gaan voeren?quote:Op maandag 19 december 2016 22:18 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ja, het Westen had geen invloed op de val van Saddam, op de val van Kadhafi, op het steunen van Israel....
Dat ja.quote:Op maandag 19 december 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft niet zozeer met schuld aan westen toe wijzen te maken dan wel met constateren dat bepaalde globale beslissingen IS wel in de kaart hebben gespeeld.
Nogmaals, het is er letterlijk bijverzonnenquote:Op maandag 19 december 2016 22:18 schreef RAVW het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/terreur-(...)lijn.html?redirect=1
De eigenaar van de Poolse vrachtwagen zou op de Poolse televisie hebben gezegd dat de vrachtwagen werd gereden door zijn neef. Hij stel ervan uit te gaan dat de chauffeur is overvallen door de dader van de aanslag.
Maar dit is een incidentje.quote:Op maandag 19 december 2016 22:18 schreef Minimunt het volgende:
http://nos.nl/artikel/214(...)scentrum-zurich.htmlDit is ook niet de oplossing mensen...
En over herdenk Aleppo, dat wordt bestookt door Assad/Russen. Iemand gelieerd aan rebellen die vechten in Aleppo dus.quote:Op maandag 19 december 2016 22:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Pardon? De welbekende moslimkreet werd luid gebezigd door die knaker vlak nadat ie die andere knaker doodgeschoten had anders.
Nee, maar de resulterende regering welquote:
Het is één groot rechts complot om aan de macht te komen!quote:Op maandag 19 december 2016 22:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De Duitse autoriteiten houden nieuws rondom 'incidenten' met bepaalde groepen heel krampachtig uit het nieuws.
Wel.quote:Op maandag 19 december 2016 22:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Komt er nog een antwoord?quote:Op maandag 19 december 2016 22:14 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En dat durf jij nu nog te typen.
Dictators zijn soms beter dan volledige instabiliteit.quote:Op maandag 19 december 2016 22:19 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Zeg je nu dat moslims dictators nodig hebben omdat ze anders oorlogen gaan voeren?
want?quote:Op maandag 19 december 2016 22:19 schreef Physsic het volgende:
Politie bevestigt toch echt een aanslag. Volgens NOS-man die naast de vrachtwagen staat kan een ongeluk niet eens.
De val van Saddam was een zegen. Dat men daarna de extremistische idioten de ruimte gaven om een burgeroorlog te ontketenen is de grote fout geweest.quote:Op maandag 19 december 2016 22:18 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ja, het Westen had geen invloed op de val van Saddam, op de val van Kadhafi, op het steunen van Israel....
En waar haalt IS de inspiratie voor hun gruweldaden vandaan? Uit de koranquote:Op maandag 19 december 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft niet zozeer met schuld aan westen toe wijzen te maken dan wel met constateren dat bepaalde globale beslissingen IS wel in de kaart hebben gespeeld.
Naja, iemand die een aanslag wil plegen zal niet wakker liggen van een dooie meer of minder naast zich.quote:Op maandag 19 december 2016 22:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me vreemd idd. Het is allemaal vrij onduidelijk wat er naar buiten komt nu.
Of ergens een dijk door geprikt.quote:Op maandag 19 december 2016 22:20 schreef BoneThugss het volgende:
Vind het eigenlijk wel een wonder dat er nog niks op Schiphol is ontploft.
hier graag bron bijquote:Op maandag 19 december 2016 22:20 schreef tesssssssss het volgende:
De poltie heeft bevestigd dat het om een aanslag gaat.
Bron?quote:Op maandag 19 december 2016 22:19 schreef Physsic het volgende:
Politie bevestigt toch echt een aanslag. Volgens NOS-man die naast de vrachtwagen staat kan een ongeluk niet eens.
Sws blijven wij buiten schot, lijkt het.quote:Op maandag 19 december 2016 22:20 schreef BoneThugss het volgende:
Vind het eigenlijk wel een wonder dat er nog niks op Schiphol is ontploft.
Wie ben jij om te bepalen wat voor soort leider ze nodig hebben in moslimlanden?quote:Op maandag 19 december 2016 22:19 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Zeg je nu dat moslims dictators nodig hebben omdat ze anders oorlogen gaan voeren?
Ach, partij met halve A4 partij agenda kan je zeer serieus nemen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee, maar de resulterende regering wel
Wij zijn eigenlijk best een makkelijk slachtoffer als ik er zo over nadenk.quote:
Uiteraard. Dat staat ook buiten kijf. En als IS vernietigd wordt komt er wel weer een andere groepering naar boven drijven. Dat dat een probleem is was het hele punt ook niet.quote:Op maandag 19 december 2016 22:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
En waar haalt IS de inspiratie voor hun gruweldaden vandaan? Uit de koran
Dat hoorde ik net bij Nieuwsuur. Verslaggever ter plekke zei het.quote:
Vooroordelen over linksquote:Op maandag 19 december 2016 22:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Regressief links
Minderheden niet durven bekritiseren vanwege politiek correcte redenen.
Het hout niet op! Niet vanelf!quote:Op maandag 19 december 2016 22:21 schreef Harvest89 het volgende:
En ja hoor het is eindelijk raak!
Je kon dit al lang zien aankomen. Om te kotsen weer dit.![]()
Hoelang moeten we dit nog pikken??
Duitsland leek dat ook lange tijd, kwestie van tijdquote:Op maandag 19 december 2016 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sws blijven wij buiten schot, lijkt het.
kwestie van tijd lijkt me zo.quote:Op maandag 19 december 2016 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat het concept vrijheid nogal lastig is binnen religie had ik al door, maar dat je het zo durft te stellen is toch idioot. Dan scheer je moslims pas echt over 1 kam, iets wat ik niet zou doen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dictators zijn soms beter dan volledige instabiliteit.
Het is niet de vraag of het gebeurt, maar wanneer.quote:Op maandag 19 december 2016 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2016 22:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat hoorde ik net bij Nieuwsuur. Verslaggever ter plekke zei het.
Das geen woordvoerder..quote:Op maandag 19 december 2016 22:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat hoorde ik net bij Nieuwsuur. Verslaggever ter plekke zei het.
joehoe... komt er nog een reactie?quote:Op maandag 19 december 2016 22:21 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wij zijn eigenlijk best een makkelijk slachtoffer als ik er zo over nadenk.
So fucking what. Het Westen is ook verantwoordelijk voor het ineenstorten van de Soviet Unie, het Japanse empire, Nazi Duitsland etc. Maar ik zie geen Russen, Japanners of Duitsers random burgers afslachten in het Westen uit naam van hun geloof.quote:Op maandag 19 december 2016 22:18 schreef crystal_meth het volgende:
Ik denk dat hij bedoelde dat die vrachtwagen daar (en in de omgeving) echt niets te zoeken heeft.quote:
Hallo kun je even op mijn link klikken? Ben je meteen weer op de hoogte zegmaar. En dan hoef je geen verkeerde dingen meer te roepen hier.quote:
Nederland heeft gelukkig een mindere grote aantrekkingskracht dan een Duitsland of België.quote:Op maandag 19 december 2016 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
twitter:PolizeiBerlin_E twitterde op maandag 19-12-2016 om 22:20:33Facebook hat #SafetyCheck geschaltet. Nutzen Sie ihn, um zu erfahren, ob Ihre Lieben sicher sind.#Breitscheidplatzhttps://t.co/cbeIICZksQ reageer retweet
Andere mensen niet de vrijheid gunnen die je zelf wel genietquote:Op maandag 19 december 2016 22:20 schreef ccs het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat voor soort leider ze nodig hebben in moslimlanden?
Niet gezien maar je vervelende manier van reageren heeft mijn interesse absoluut weggenomen. Dus nee!quote:Op maandag 19 december 2016 22:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hallo kun je even op mijn link klikken? Ben je meteen weer op de hoogte zegmaar. En dan hoef je geen verkeerde dingen meer te roepen hier.
Dank alvast.
waarom is dat dan?quote:Op maandag 19 december 2016 22:22 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Nederland heeft gelukkig een mindere grote aantrekkingskracht dan een Duitsland of België.
Stop de inmenging in moslimlanden, stop massa-immigratie en stop met het steunen van Israël. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op maandag 19 december 2016 22:22 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat het concept vrijheid nogal lastig is binnen religie had ik al door, maar dat je het zo durft te stellen is toch idioot. Dan scheer je moslims pas echt over 1 kam, iets wat ik niet zou doen.
Mijn uitspraak staat volledig los van religie, maar leuk geprobeerd.quote:Op maandag 19 december 2016 22:22 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat het concept vrijheid nogal lastig is binnen religie had ik al door, maar dat je het zo durft te stellen is toch idioot. Dan scheer je moslims pas echt over 1 kam, iets wat ik niet zou doen.
Link was al weer weg, waarom weet ik ook niet.quote:Op maandag 19 december 2016 22:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet gezien maar je vervelende manier van reageren heeft mijn interesse absoluut weggenomen. Dus nee!
quote:Op maandag 19 december 2016 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dictators zijn soms beter dan volledige instabiliteit.
wil je niet zo redelijk doen pls. Het is veel makkelijker voor het gros hier als iedereen gewoon boosch meepostquote:Op maandag 19 december 2016 22:23 schreef Zolderkamer het volgende:
Nog steeds live tv interview: ongeluk, aanslag, het staat beide open..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Neh, dan val je weer ten prooi aan Geert W. en zijn knokploeg.quote:Op maandag 19 december 2016 22:18 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Misschien leek hij geen moslim? Ik ga wel in zo'n gewaad de straat op...
Dat kan je wel raden lijkt me.quote:Op maandag 19 december 2016 22:24 schreef Gutmensch het volgende:
Ik ga morgen naar Berlijn, ben benieuwd hoe de sfeer zal zijn.
Zomaar wat speculatiequote:Op maandag 19 december 2016 22:21 schreef skysherrif het volgende:
ik las trouwens overal dat die bijrijder (volgens jullie de poolse eigenaar) dood ging bij de collision. Dan zou hij hem moeten hebben vastgebonden daar, zou gek verhaal zijn toch?
Sowieso is dit een heel vreemd verhaal.
Misschien anders goed lezen wat ik schrijf voor je je tien minuten druk maakt over een post van mij. Dag.quote:Op maandag 19 december 2016 22:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Link was al weer weg, waarom weet ik ook niet.
http://nos.nl/artikel/214(...)ie-lijkt-motief.html
Een keer of wat schreeuwt ie allah akbar. Video in de link. Niet meer zeggen dat ie dat niet deed dus.
Dit zijn posts zijn ook redelijk overbodig hoor, als je denkt dat je boven dat niveau staatquote:Op maandag 19 december 2016 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wil je niet zo redelijk doen pls. Het is veel makkelijker voor het gros hier als iedereen gewoon boosch meepost
[..]
Toptip:quote:Op maandag 19 december 2016 22:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hallo kun je even op mijn link klikken? Ben je meteen weer op de hoogte zegmaar. En dan hoef je geen verkeerde dingen meer te roepen hier.
Dank alvast.
Je kijkt in ieder geval veel films, zoveel is wel duidelijk.quote:Op maandag 19 december 2016 22:24 schreef Nintex het volgende:
[..]
Zomaar wat speculatie
- 2 chauffers, eentje vermoord, een gegijzeld.
Gegijzelde man moest onder bedreiging weg wijzen naar Berlijn / kerstmarkt.
+ lijk achter laten in Truck(?), zodat de aanslagpleger zelf niet gepakt zou worden.
Jij schreef dat ie vanalles riep maar volgens jouw geen allah akbar. Dat is feitelijk onjuist. En daar wijs ik je even op. Doe nu aub niet net of ik hier de schlemiel ben. Dankjequote:Op maandag 19 december 2016 22:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien anders goed lezen wat ik schrijf voor je je tien minuten druk maakt over een post van mij. Dag.
Klopt idd.quote:Op maandag 19 december 2016 22:26 schreef beantherio het volgende:
Ok, de hele avond achter de computer zitten te Fok!en stond eigenlijk niet op mijn programma. Ajuus.
Dit is eigenlijk het scenario waar ik heel veel mensen nu over zie tweeten/posten/denkenquote:Op maandag 19 december 2016 22:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kijkt in ieder geval veel films, zoveel is wel duidelijk.
U loopt voorop op de feiten.quote:Op maandag 19 december 2016 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neh, dan val je weer ten prooi aan Geert W. en zijn knokploeg.
Duitsers zetten uit principe niet het leger in in dit soort gevallen. Unlike België en Frankrijk.quote:
Wat pikken? Dit is het werk van een gekke individu. Kun je toch niet alle migranten over 1 kam voor scheren?quote:Op maandag 19 december 2016 22:21 schreef Harvest89 het volgende:
En ja hoor het is eindelijk raak!
Je kon dit al lang zien aankomen. Om te kotsen weer dit.![]()
Hoelang moeten we dit nog pikken??
Europa heeft te maken met de ene na de andere islamitisch geïnspireerde aanslag en jij vraagt om nuancequote:Op maandag 19 december 2016 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
We zijn al een paar uur verder en weten nog niks.
Wat we wel weten: een hoop racisten, islamofoben en bevooroordeelden hier in dit topic. Kom op boys, iets meer nuance en vocht.
Legend²
quote:Op maandag 19 december 2016 22:26 schreef ccs het volgende:
En die Duitsers zijn ook maar een stel verwijfde mietjes met hun feminisme en migrantenliefde. Ze verdienen het om vervangen te worden door moslims. Die weten tenminste nog wat eer is.
Ik schreef inderdaad dat hij volgens mij van alles riep maar geen allah akbar.quote:Op maandag 19 december 2016 22:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij schreef dat ie vanalles riep maar volgens jouw geen allah akbar. Dat is feitelijk onjuist. En daar wijs ik je even op. Doe nu aub niet net of ik hier de schlemiel ben. Dankje
Je weet dat WW2 voortvloeide uit WW1?quote:Op maandag 19 december 2016 22:22 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
So fucking what. Het Westen is ook verantwoordelijk voor het ineenstorten van de Soviet Unie, het Japanse empire, Nazi Duitsland etc. Maar ik zie geen Russen, Japanners of Duitsers random burgers afslachten in het Westen uit naam van hun geloof.
Ja, dat is fucking ziek. Die mensen zijn fucking ziek.quote:Een ideologie van waaruit het afmaken van random ongelovigen (of ex-Moslims for that matter) goed gepraat kan worden, is gewoon fucking ziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |