Vooroordelen over linksquote:Op maandag 19 december 2016 22:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Regressief links
Minderheden niet durven bekritiseren vanwege politiek correcte redenen.
Het hout niet op! Niet vanelf!quote:Op maandag 19 december 2016 22:21 schreef Harvest89 het volgende:
En ja hoor het is eindelijk raak!
Je kon dit al lang zien aankomen. Om te kotsen weer dit.![]()
Hoelang moeten we dit nog pikken??
Duitsland leek dat ook lange tijd, kwestie van tijdquote:Op maandag 19 december 2016 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sws blijven wij buiten schot, lijkt het.
kwestie van tijd lijkt me zo.quote:Op maandag 19 december 2016 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat het concept vrijheid nogal lastig is binnen religie had ik al door, maar dat je het zo durft te stellen is toch idioot. Dan scheer je moslims pas echt over 1 kam, iets wat ik niet zou doen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dictators zijn soms beter dan volledige instabiliteit.
Het is niet de vraag of het gebeurt, maar wanneer.quote:Op maandag 19 december 2016 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2016 22:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat hoorde ik net bij Nieuwsuur. Verslaggever ter plekke zei het.
Das geen woordvoerder..quote:Op maandag 19 december 2016 22:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat hoorde ik net bij Nieuwsuur. Verslaggever ter plekke zei het.
joehoe... komt er nog een reactie?quote:Op maandag 19 december 2016 22:21 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wij zijn eigenlijk best een makkelijk slachtoffer als ik er zo over nadenk.
So fucking what. Het Westen is ook verantwoordelijk voor het ineenstorten van de Soviet Unie, het Japanse empire, Nazi Duitsland etc. Maar ik zie geen Russen, Japanners of Duitsers random burgers afslachten in het Westen uit naam van hun geloof.quote:Op maandag 19 december 2016 22:18 schreef crystal_meth het volgende:
Ja, het Westen had geen invloed op de val van Saddam, op de val van Kadhafi, op het steunen van Israel....
Ik denk dat hij bedoelde dat die vrachtwagen daar (en in de omgeving) echt niets te zoeken heeft.quote:
Hallo kun je even op mijn link klikken? Ben je meteen weer op de hoogte zegmaar. En dan hoef je geen verkeerde dingen meer te roepen hier.quote:
Nederland heeft gelukkig een mindere grote aantrekkingskracht dan een Duitsland of België.quote:Op maandag 19 december 2016 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
twitter:PolizeiBerlin_E twitterde op maandag 19-12-2016 om 22:20:33Facebook hat #SafetyCheck geschaltet. Nutzen Sie ihn, um zu erfahren, ob Ihre Lieben sicher sind.#Breitscheidplatzhttps://t.co/cbeIICZksQ reageer retweet
Andere mensen niet de vrijheid gunnen die je zelf wel genietquote:Op maandag 19 december 2016 22:20 schreef ccs het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat voor soort leider ze nodig hebben in moslimlanden?
Niet gezien maar je vervelende manier van reageren heeft mijn interesse absoluut weggenomen. Dus nee!quote:Op maandag 19 december 2016 22:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hallo kun je even op mijn link klikken? Ben je meteen weer op de hoogte zegmaar. En dan hoef je geen verkeerde dingen meer te roepen hier.
Dank alvast.
waarom is dat dan?quote:Op maandag 19 december 2016 22:22 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Nederland heeft gelukkig een mindere grote aantrekkingskracht dan een Duitsland of België.
Stop de inmenging in moslimlanden, stop massa-immigratie en stop met het steunen van Israël. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op maandag 19 december 2016 22:22 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat het concept vrijheid nogal lastig is binnen religie had ik al door, maar dat je het zo durft te stellen is toch idioot. Dan scheer je moslims pas echt over 1 kam, iets wat ik niet zou doen.
Mijn uitspraak staat volledig los van religie, maar leuk geprobeerd.quote:Op maandag 19 december 2016 22:22 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat het concept vrijheid nogal lastig is binnen religie had ik al door, maar dat je het zo durft te stellen is toch idioot. Dan scheer je moslims pas echt over 1 kam, iets wat ik niet zou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |