Ja. Het is overal zo kut.quote:Op maandag 19 december 2016 22:14 schreef marcodej het volgende:
Nu al zin in 2017. Het kan niet slechter gaan.
De Duitse autoriteiten houden nieuws rondom 'incidenten' met bepaalde groepen heel krampachtig uit het nieuws.quote:Op maandag 19 december 2016 22:17 schreef monkyyy het volgende:
twitter:PolizeiBerlin_E twitterde op maandag 19-12-2016 om 22:05:46The background is still unclear. Our #LKA takes the investigations. #Breitscheidplatz reageer retweet
Misschien leek hij geen moslim? Ik ga wel in zo'n gewaad de straat op...quote:Op maandag 19 december 2016 22:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
die politieagent die werd neergeschoten bij charlie hebdo was ook moslim.
Pardon? De welbekende moslimkreet werd luid gebezigd door die knaker vlak nadat ie die andere knaker doodgeschoten had anders.quote:Op maandag 19 december 2016 22:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat had neits met islam te maken trouwens
Duidelijk te horen op het NOS journaalquote:Op maandag 19 december 2016 22:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Die schreeuwde veel maar volgens mij geen allahu akbar
Op dit scenario zou ik mijn geld ook zetten.quote:Op maandag 19 december 2016 22:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Haatbaard kaapt vrachtwagen, vermoordt de bestuurder en ploegt met zijn vrachtwagen door kerstmarkt.
Wel degelijkquote:Op maandag 19 december 2016 22:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Jawel maar is geen Jihadist volgens mij.quote:Op maandag 19 december 2016 22:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was daar 2 jaar terug tijdens oud en nieuw, ze zetten daar een groot podium daar neer, allemaal mensen die met flessen champagne over straat rond lopen, groots vuurwerk, prachtig.quote:Op maandag 19 december 2016 22:16 schreef MCH het volgende:
Ik vraag me af wat dit gaat betekenen voor het Oud&Nieuwfeest van dit jaar. Er komen altijd 1 miljoen mensen naar de Brandenburger Tor.
Ja, dat lijkt me vreemd idd. Het is allemaal vrij onduidelijk wat er naar buiten komt nu.quote:Op maandag 19 december 2016 22:17 schreef Physsic het volgende:
[..]
En dan de hele middag/avond rondgereden met een dooie naast zich in de cabine?
Wel hoor. Eén vuile bom in een wereldstad en het gaat flink slechter.quote:Op maandag 19 december 2016 22:14 schreef marcodej het volgende:
Nu al zin in 2017. Het kan niet slechter gaan.
Yep.quote:
Het topic daarover is inmiddels ingehaald qua lengtequote:Op maandag 19 december 2016 22:17 schreef LelijKnap het volgende:
Ik was al bijna weer vergeten dat een Allahu Akbar schreeuwende malloot vanavond een Russische ambassadeur heeft neergeschoten.
Zeg je nu dat moslims dictators nodig hebben omdat ze anders oorlogen gaan voeren?quote:Op maandag 19 december 2016 22:18 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ja, het Westen had geen invloed op de val van Saddam, op de val van Kadhafi, op het steunen van Israel....
Dat ja.quote:Op maandag 19 december 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft niet zozeer met schuld aan westen toe wijzen te maken dan wel met constateren dat bepaalde globale beslissingen IS wel in de kaart hebben gespeeld.
Nogmaals, het is er letterlijk bijverzonnenquote:Op maandag 19 december 2016 22:18 schreef RAVW het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/terreur-(...)lijn.html?redirect=1
De eigenaar van de Poolse vrachtwagen zou op de Poolse televisie hebben gezegd dat de vrachtwagen werd gereden door zijn neef. Hij stel ervan uit te gaan dat de chauffeur is overvallen door de dader van de aanslag.
Maar dit is een incidentje.quote:Op maandag 19 december 2016 22:18 schreef Minimunt het volgende:
http://nos.nl/artikel/214(...)scentrum-zurich.htmlDit is ook niet de oplossing mensen...
En over herdenk Aleppo, dat wordt bestookt door Assad/Russen. Iemand gelieerd aan rebellen die vechten in Aleppo dus.quote:Op maandag 19 december 2016 22:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Pardon? De welbekende moslimkreet werd luid gebezigd door die knaker vlak nadat ie die andere knaker doodgeschoten had anders.
Nee, maar de resulterende regering welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |