Bah, ziek!quote:Op vrijdag 30 december 2016 00:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook dubieus, maar ene Klipnap stond erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mad hype voor zo'n beetje het enige goede aankomend seizoen, anyone?
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op vrijdag 30 december 2016 05:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bah, ziek!Sheet hij leeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mad hype voor zo'n beetje het enige goede aankomend seizoen, anyone?/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Tja, na +/- 80 uur in FFXV was ik wel ff toe aan wat anders.quote:
Ik hoor dat het internet een goede plek is om te zoeken.quote:Op vrijdag 30 december 2016 13:33 schreef Janeiros het volgende:
Is hier iemand die misschien weet waar ik alle seizoenen van Dragon Ball Z kan vinden met engelse ondertitelingen?
Echt waar? Ik ga meteen op zoek!quote:Op vrijdag 30 december 2016 13:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoor dat het internet een goede plek is om te zoeken.
gewoon kissanime toch, al weet ik niet waarom je DBZ met subs zou willen kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2016 13:33 schreef Janeiros het volgende:
Is hier iemand die misschien weet waar ik alle seizoenen van Dragon Ball Z kan vinden met engelse ondertitelingen?
[..]Meen je dat nu? De grafzerk was net afbetaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Kissanimequote:Op vrijdag 30 december 2016 13:33 schreef Janeiros het volgende:
mooi, dan kan ik batches in de gaten gaan houden om S2 ook eens te kijkenquote:Op donderdag 29 december 2016 15:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
O.K. het was gay, Kyoani vond een manier, maar ik kan niet helpen me af te vragen of het de juiste manier was.
[ afbeelding ]
[..]
Bah, ziek!oh gutje toch!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mad hype voor zo'n beetje het enige goede aankomend seizoen, anyone?
Geweldig nummer. Een van de betere OP's van afgelopen jaren.quote:
Wel 1 van de beste op's de afgelopen tijdquote:Op zaterdag 31 december 2016 02:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Geweldig nummer. Een van de betere OP's van afgelopen jaren.
Suidobashi Heavy Industries niet, wel MegaBots Inc.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:37 schreef outcast_within het volgende:
Iemand ooit nog wat gehoord over die japanse mechabot, vs de amerikaanse mechabot.
Ik zag het ooit op youtube dat de twee landen elkaar uitdaagden. De japanse leek meer op een robot en de amerikaanse meer op een monstertruck met vlammenwerper.
Er is ook geen seizoen 2 dakgootquote:Op zaterdag 31 december 2016 02:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
En waar blijft seizoen 3 van toradora
En seizoen 4 van Haruhi.quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ah kijk geabboneerd. Niet dat ik zit te wachten op een amerikaanse discovery stijl achtige show. Maar ik kan ik iig skippen tot het gevecht.quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Suidobashi Heavy Industries niet, wel MegaBots Inc.
mooi jaquote:
ja zeker, Haikyuu s3 was ook wel top thoquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Please tell me that pic is a fake!!quote:Op zaterdag 31 december 2016 19:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga mee met de tijd, die is al jaren geleden uitgekomen. Ik zelf vond de spinoff over Ryuuji's moeder leuker: Strijdlied van een kroegtijger.
ik dacht net even snel kijken voordat ik sociaal moet gaan doen, is het 1 uur 12 minutenquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
[HorribleSubs] Fate Grand Order - First Order - 01 [720p].mkv
Welke plaats neemt dit in in het web van Fate universa?quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
[HorribleSubs] Fate Grand Order - First Order - 01 [720p].mkv
Not a Fate/Nasuverse expert here but I can at least tell you that it's a mobile game with basically all the Servants you could ever want and plenty more new onesquote:Op zaterdag 31 december 2016 22:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Welke plaats neemt dit in in het web van Fate universa?
Als de spinoff maar zo goed is als Illyaquote:Op zaterdag 31 december 2016 22:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Not a Fate/Nasuverse expert here but I can at least tell you that it's a mobile game with basically all the Servants you could ever want and plenty more new ones
aldus een expert op reddit. gewoon een spin-off als ik het goed begrijp
Onderdeel van LN/VN universum?quote:Op zaterdag 31 december 2016 22:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Not a Fate/Nasuverse expert here but I can at least tell you that it's a mobile game with basically all the Servants you could ever want and plenty more new ones
aldus een expert op reddit. gewoon een spin-off als ik het goed begrijp
ik denk wel met iets minder kussende meisjesquote:Op zaterdag 31 december 2016 22:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als de spinoff maar zo goed is als Illya
ik weet er verder niks van, ik ben maar een anime only plebquote:Op zaterdag 31 december 2016 22:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Onderdeel van LN/VN universum?
Hoe moeten ze dan mana overdragen?quote:Op zaterdag 31 december 2016 22:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk wel met iets minder kussende meisjes
oh guttekequote:Op zaterdag 31 december 2016 22:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet er verder niks van, ik ben maar een anime only pleb
iets met vliegende dolfijnen kan ik me uit UBW herinnerenquote:Op zaterdag 31 december 2016 22:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hoe moeten ze dan mana overdragen?
oh als we het op die manier doenquote:Op zaterdag 31 december 2016 23:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Favorieten dit jaar
#1 K-ON!
#2 K-ON!!
#3 K-ON!! Movie
#4 Free!
#5 Free!!
Happy nieuw jaarquote:Op zondag 1 januari 2017 01:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh als we het op die manier doen
1. Gintama°
2. Gintama Movie: Yorozuya Forever
3. Gintama
4. Gintama'
5. Gintama': Enchousen
heppie new year
[..]
Bah, ziek!Muis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mad hype voor zo'n beetje het enige goede aankomend seizoen, anyone?
Tevens nieuwjaarspost.
''Sony has its tentacles everywhere''quote:Op maandag 2 januari 2017 00:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
Grand Order. Groter dan Pokemon go. PS: Shielder kleedt zich sletterig dus Grand Order wordt nooit een succes in Amerika.
Ik heb een lange, lage boekenkast onder m'n ramen. Dus daar valt sowieso nooit direct zonlicht op. Van verkleuring heb ik eigenlijk geen last.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:17 schreef Xaryna het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal
[ afbeelding ]
Beetje laat
Binnenkort ga ik de manga Orange krijgen of aanschaffen, ben benieuwd hoeveel manga ik dan heb. Zal het wel zien na de verhuizing begin feb
Edit: Hebben jullie tips om manga mooi te displayen zonder dat ze verkleuren?
Dat is best een gaaf ideequote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een lange, lage boekenkast onder m'n ramen. Dus daar valt sowieso nooit direct zonlicht op. Van verkleuring heb ik eigenlijk geen last.
Shit, ga ik met Aer Lingus vliegenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:36 schreef Qunix het volgende:
http://entertainment.klm.(...)se-movies/your-name-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |