Bah, ziek!quote:Op vrijdag 30 december 2016 00:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook dubieus, maar ene Klipnap stond erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mad hype voor zo'n beetje het enige goede aankomend seizoen, anyone?
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op vrijdag 30 december 2016 05:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bah, ziek!Sheet hij leeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mad hype voor zo'n beetje het enige goede aankomend seizoen, anyone?/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Tja, na +/- 80 uur in FFXV was ik wel ff toe aan wat anders.quote:
Ik hoor dat het internet een goede plek is om te zoeken.quote:Op vrijdag 30 december 2016 13:33 schreef Janeiros het volgende:
Is hier iemand die misschien weet waar ik alle seizoenen van Dragon Ball Z kan vinden met engelse ondertitelingen?
Echt waar? Ik ga meteen op zoek!quote:Op vrijdag 30 december 2016 13:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoor dat het internet een goede plek is om te zoeken.
gewoon kissanime toch, al weet ik niet waarom je DBZ met subs zou willen kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2016 13:33 schreef Janeiros het volgende:
Is hier iemand die misschien weet waar ik alle seizoenen van Dragon Ball Z kan vinden met engelse ondertitelingen?
[..]Meen je dat nu? De grafzerk was net afbetaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Kissanimequote:Op vrijdag 30 december 2016 13:33 schreef Janeiros het volgende:
mooi, dan kan ik batches in de gaten gaan houden om S2 ook eens te kijkenquote:Op donderdag 29 december 2016 15:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
O.K. het was gay, Kyoani vond een manier, maar ik kan niet helpen me af te vragen of het de juiste manier was.
[ afbeelding ]
[..]
Bah, ziek!oh gutje toch!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mad hype voor zo'n beetje het enige goede aankomend seizoen, anyone?
Geweldig nummer. Een van de betere OP's van afgelopen jaren.quote:
Wel 1 van de beste op's de afgelopen tijdquote:Op zaterdag 31 december 2016 02:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Geweldig nummer. Een van de betere OP's van afgelopen jaren.
Suidobashi Heavy Industries niet, wel MegaBots Inc.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:37 schreef outcast_within het volgende:
Iemand ooit nog wat gehoord over die japanse mechabot, vs de amerikaanse mechabot.
Ik zag het ooit op youtube dat de twee landen elkaar uitdaagden. De japanse leek meer op een robot en de amerikaanse meer op een monstertruck met vlammenwerper.
Er is ook geen seizoen 2 dakgootquote:Op zaterdag 31 december 2016 02:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
En waar blijft seizoen 3 van toradora
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |