omdat Ik hobbys heb en dat graag deel met anderequote:Op zondag 18 december 2016 18:48 schreef GGMM het volgende:
Waarom moet elke oninteressante persoonlijkheid tegenwoordig vlogger worden?
ik ga niks vertellen over dingen die ik niet heb.quote:
Of ik dit nog ooit van iemand ga gelovenquote:Op zondag 18 december 2016 18:58 schreef tailfox het volgende:
Ga trouwens ook niet het kanaal verwijderen ofzo
Ik kan niks beloven spreek ook warrigquote:Op zondag 18 december 2016 19:23 schreef Catch22- het volgende:
Ik hoop dat je beter spreekt dan typt
Ik (vriendin van tailfox) ga ook maand zonder suiker meedoen dus hoop ook zeker mee te mogen bloggenquote:
wanneer gaan we beginnen dan?quote:Op maandag 19 december 2016 11:19 schreef Henkelientje het volgende:
[..]
Ik (vriendin van tailfox) ga ook maand zonder suiker meedoen dus hoop ook zeker mee te mogen bloggen
Echt hèquote:Op zondag 18 december 2016 18:59 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Of ik dit nog ooit van iemand ga geloven
Het is vloggen, interesseer je eens in je levenspartner schele appelkut.quote:Op maandag 19 december 2016 11:19 schreef Henkelientje het volgende:
[..]
Ik (vriendin van tailfox) ga ook maand zonder suiker meedoen dus hoop ook zeker mee te mogen bloggen
Haha hey vriendin van tailfox.quote:Op maandag 19 december 2016 11:19 schreef Henkelientje het volgende:
[..]
Oh, laat dan maar zittenquote:Op maandag 19 december 2016 11:19 schreef Henkelientje het volgende:
[..]
rechterhandquote:Op maandag 19 december 2016 11:57 schreef Leonos het volgende:
Als Henkelientje jou vriendin is, is Fylax ook mijn vriend
Ja, mijn gegevens heeft hij ook gehad. Maar mooi dat ik niet geverifieerd (ja, zo schrijf je dat) ben.quote:Op maandag 19 december 2016 14:44 schreef tailfox het volgende:
overleg maar met Danny.
Mijn gegevens heeft die al dus ben al geverificeert
Je moet Danny ook eerst een blowjob geven he. Dat is de laatste stap in dat verificatieproces. Mij werd dat ook gevraagd maar heb het niet gedaan, rot op.quote:Op maandag 19 december 2016 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, mijn gegevens heeft hij ook gehad. Maar mooi dat ik niet geverifieerd (ja, zo schrijf je dat) ben.
Ik moest bij het lezen van jouw post een beetje overgeven. Zurig, uiteraard.quote:Op maandag 19 december 2016 14:48 schreef Tamabralski het volgende:
Je moet Danny ook eerst een blowjob geven he. Dat is de laatste stap in dat verificatie proces. Mij werd dat ook gevraagd maar heb het niet gedaan, rot op.
Ik ga er klaar voor zitten manquote:Op maandag 19 december 2016 17:00 schreef tailfox het volgende:
om kwart voor 8 begin ik met livestreamen
Als hij niet live gaat moet jij het maar compenseren ben ik bang.quote:
Zeg het ze bradsterquote:Op maandag 19 december 2016 19:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, luister mee op Radio49.nl
Maar als ik op YouTube naar een live stream KIJK, verwacht ik wel dat de YouTuber op YOUTUBE aan het streamen is.
En niet da t'ie ons doorverwijst.
quote:Op maandag 19 december 2016 19:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
DAN ZAL IK GVD MAAR WEL WEER LIVE GAAN
Waarom zou je iemand anders spotlight pikken? Dit is tailfox' topic.quote:Op maandag 19 december 2016 19:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
DAN ZAL IK GVD MAAR WEL WEER LIVE GAAN
Die ene die je dicht wilde hebben? Je wou toch geen topic meer?quote:Op maandag 19 december 2016 19:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh ja, kutDacht dat ik nog in dat BradgeTV topic zat.
Ja, die je dicht wilde hebben.quote:Op maandag 19 december 2016 19:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
WEB / BradgeTV heeft zijn kanaal verwijderd
Ik heb het over die.
Die is niet van jouquote:Op maandag 19 december 2016 19:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
WEB / BradgeTV heeft zijn kanaal verwijderd
Ik heb het over die.
Wispelturige jongen.quote:Op maandag 19 december 2016 20:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
Tailfox jonge, wat gaat er mis?
#teambraadquote:Op maandag 19 december 2016 19:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand anders spotlight pikken? Dit is tailfox' topic.
Nou die postte genoeg maar haalde ze vaak ook net zo snel weer weg.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:42 schreef vaduz het volgende:
Nog geen video'swat is dezen? Je lijkt braadmans wel.
eindresultaat?quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou die postte genoeg maar haalde ze vaak ook net zo snel weer weg.
de live shit snel. De echte vlogs ergens in de vakantiequote:Op dinsdag 20 december 2016 16:57 schreef Fopje het volgende:
Wanneer kunnen we de eerste video verwachten?
Ik voel hier een Braadslee 2.0 aankomen aankomenquote:Op dinsdag 20 december 2016 16:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
de live shit snel. De echte vlogs ergens in de vakantie
Zou het dan toch zo zijn dat tail zijn account aan braddie heeft verkochtquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik voel hier een Braadslee 2.0 aankomen aankomenba dum tss.
Knul zegt dit broekiequote:Op dinsdag 20 december 2016 17:36 schreef tailfox het volgende:
Braddie is een goede knul maar ik ben hem niet
quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:09 schreef KaBuf het volgende:
Ben jij dit vosje?
http://nos.nl/op3/artikel(...)nd-in-het-leven.html
quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:09 schreef KaBuf het volgende:
Ben jij dit vosje?
http://nos.nl/op3/artikel(...)nd-in-het-leven.html
Gaaf artikel manquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:07 schreef Toto69 het volgende:
Seks voor het huwelijk?
En seks voor het huwelijk dan? Annemijn: "We hebben daar best veel over gesproken, maar denken er allebei hetzelfde over: het hoort bij een gezonde relatie, dus het is geen bezwaar voor ons."
Ik weet wat jij vanavond doet tail
Onmogelijk. Niemand heeft hier een vriendin. Hooguit een opblaaspop verborgen op zolder!quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:22 schreef leolinedance het volgende:
Dit topic mag onderhand wel een slotje krijgen
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:22 schreef leolinedance het volgende:
Dit topic mag onderhand wel een slotje krijgen
Omdat we onderhand een week wachten en er maar niks komt. Zelfs geen update wat zijn plan nu eigenlijk is.quote:
Niet zo ingewikkeld dusquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Braddie geen kanaal = geen topic, Braddie wel kanaal = wel topic.
Dezelfde regels als altijd gelden gewoon: geen gebash/geflame. Da wast, is nie zo ingewikkeld.
Tailfox heeft wel een kanaal. Dus ook een topic. Dat er dan verder op zijn kanaal niets gebeurd.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat we onderhand een week wachten en er maar niks komt. Zelfs geen update wat zijn plan nu eigenlijk is.
[..]
Niet zo ingewikkeld dus
Hij zegt toch dat hij pas in januari zou gaan vloggen als ze met dat suikervrije dieet beginnen? En gewoon alvast een topic heeft gemaakt want z'n kanaal bestaat al en 't is bijna januari. Hij zou eerder al eens proberen te streamen wat om technische redenen niet is gelukt, kan gebeuren. Boeiend.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat we onderhand een week wachten en er maar niks komt. Zelfs geen update wat zijn plan nu eigenlijk is.
[..]
Niet zo ingewikkeld dus
Wel consequent blijven hé!quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij pas in januari zou gaan vloggen als ze met dat suikervrije dieet beginnen? En gewoon alvast een topic heeft gemaakt want z'n kanaal bestaat al en 't is bijna januari. Hij zou eerder al eens proberen te streamen wat om technische redenen niet is gelukt, kan gebeuren. Boeiend.
Laat toch lekker joh
Ja een leeg kanaalquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:51 schreef vaduz het volgende:
[..]
Tailfox heeft wel een kanaal. Dus ook een topic. Dat er dan verder op zijn kanaal niets gebeurd.
Ik zie niet wat daar inconsequent aan is. Hij heeft gewoon vanaf het begin aangegeven dat hij in januari begint met vloggen.quote:
dit dus.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij pas in januari zou gaan vloggen als ze met dat suikervrije dieet beginnen? En gewoon alvast een topic heeft gemaakt want z'n kanaal bestaat al en 't is bijna januari. Hij zou eerder al eens proberen te streamen wat om technische redenen niet is gelukt, kan gebeuren. Boeiend.
Laat toch lekker joh
kanaal begint toch pas een van deze weken.quote:
Ga je ook pretparken vloggen en stedentrips in NL enzo?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
kanaal begint toch pas een van deze weken.
Maar je kan vragen stellen over het nieuwsbericht (wat ook een vlog gaat zijn)
ik ga nu geen nee zeggen want voor zelfde geld doe ik het ooit.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga je ook pretparken vloggen en stedentrips in NL enzo?
stedentrips in NL zou leuk zijn jaquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga je ook pretparken vloggen en stedentrips in NL enzo?
Ga je je vervoersmiddel reviewen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ga nu geen nee zeggen want voor zelfde geld doe ik het ooit.
Maar staat niet op de planning
mijn aygo? Die heeft 4 wielen en een stuur aan de linker kant.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga je je vervoersmiddel reviewen?
Wat uitgebreider als vlog! Moet je doen is leuk.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn aygo? Die heeft 4 wielen en een stuur aan de linker kant.
Heeft hij ook stoelverwarming?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn aygo? Die heeft 4 wielen en een stuur aan de linker kant.
ik vlog lekker waar ik zin in hebquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat uitgebreider als vlog! Moet je doen is leuk.
Wrm in cpslck?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:48 schreef tjaptjoep het volgende:
KUNNEN WE JE OOK BELLEN OP SKYPE!?
DAT DIT KAN IN NEDERLAND.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland!1!
Ik zit eraan te denken ook zo'n Twingo te kopenquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:55 schreef tjaptjoep het volgende:
Ik zie de laatste tijd enorm veel Renault Twingo's op de Nederlandse snelwegen. Bradley maakt wel wat los in het land.
Livestreams met vrienden doen het altijd goedquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hebben we nog ideeen voor tail zijn yt kanaal?
Mensen door bushokjes tyfen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hebben we nog ideeen voor tail zijn yt kanaal?
Ik heb een keer zo'n twingo gehuurd. Ik kan je vertellen ouwe pik, ik heb nog nooit zoveel sjans gehad.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken ook zo'n Twingo te kopen
Dus wij kijken hoe tail met zijn vrienden gaat ouwehoeren? Of hoe moet ik dit zien?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:58 schreef Awsom het volgende:
[..]
Livestreams met vrienden doen het altijd goed
Het ligt eraan op welke website hij zijn content gaat aanbieden, misschien kunnen we wel meer zien. Chaturbate bijvoorbeeld.quote:Op zondag 25 december 2016 00:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus wij kijken hoe tail met zijn vrienden gaat ouwehoeren? Of hoe moet ik dit zien?
Snap ik maar ik doe het niet voor de sjans (sterker nog liever iets minder ik word er soms gek van).quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:59 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n twingo gehuurd. Ik kan je vertellen ouwe pik, ik heb nog nooit zoveel sjans gehad.
ah naar tail zijn fapsessies kijken dus. Weet niet of dat zo'n goed idee is.quote:Op zondag 25 december 2016 00:02 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Het ligt eraan op welke website hij zijn content gaat aanbieden, misschien kunnen we wel meer zien. Chaturbate bijvoorbeeld.
Bieden, bieden en niks kopen..quote:Op maandag 26 december 2016 19:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
januariee zal morgen eens kijken of ik al een camera kan kopen
Superplanquote:Op zondag 25 december 2016 00:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ah naar tail zijn fapsessies kijken dus. Weet niet of dat zo'n goed idee is.
Whehe nice, ben benieuwdquote:Op zondag 1 januari 2017 21:32 schreef tailfox het volgende:
Vandaag een kleine 4 cameras getest die ik kon lenen van omgeving.
Fack alles heeft tyfus slechte kwaliteit.
morgen of dinsdag komt de eerste vlog.(ik wissel wel elke keer met camera todat ik iets normaals heb)
het gaat hier over
LIF / 31 dagen zonder suiker.
JAAAAAJAAAAA.quote:
Toegevoegd door mens of machine.quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:37 schreef Moira. het volgende:
Maar mag je dan ook geen appels en ander fruit meer eten enzo? Daar zitten toch ook gewoon suikers (fructose) in? Lang niet alles is toegevoegd, maar ook gewoon natuurlijk.
Edit: http://www.fructoosje.nl/info/?id=24
Maar als ze ook geen honing mogen omdat het de bloedsuikerspiegel verhoogt? Dat doen appels toch ook of heb ik 't mis?quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:43 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Toegevoegd door mens of machine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |