alles waar geen http://www.mindyourfeed.n(...)efit_suikerkaart.pdf inzit.quote:
Het brood of groente is waar je t minst zorgen om moet maken, eerder elk ander soort voedsel wat je koopt.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:38 schreef Zith het volgende:
Ik vond je Joylent avontuur wel leuk, maar dit vind ik een beetje onzin en/of naïef.
Wat is het verschil tussen toegevoegde suikers en suikers die van nature in producten zitten? Bananen zijn 30% suiker, maar je eet dus liever een banaan dan groenten waar 2% glucosestroop aan is toegevoegd?
Ook is er praktisch (in je lichaam ) geen verschil tussen wit brood en suiker, boeit je verder ook niets?
Interessanter zou zijn als je jezelf in ketosis laat gaan voor een maand. Dat wil zeggen, een maand geen koolhydraten eten. Geen fruit, brood, rijst, suiker, etc.
zover ik heb gelezen bevat een appel genoeg vezels zodat je bloedsuikerspiegel niet stijgt.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:38 schreef Zith het volgende:
Ik vond je Joylent avontuur wel leuk, maar dit vind ik een beetje onzin en/of naïef.
Wat is het verschil tussen toegevoegde suikers en suikers die van nature in producten zitten? Bananen zijn 30% suiker, maar je eet dus liever een banaan dan groenten waar 2% glucosestroop aan is toegevoegd?
Ook is er praktisch (in je lichaam ) geen verschil tussen wit brood en suiker, boeit je verder ook niets?
Interessanter zou zijn als je jezelf in ketosis laat gaan voor een maand. Dat wil zeggen, een maand geen koolhydraten eten. Geen fruit, brood, rijst, suiker, etc.
Boeit toch niet of het toegevoegd is of er al in zit? Suiker = suiker.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
DAT IS TOCH NIET TOEGEVOEGD OF WEL DAN??
dankjequote:Op maandag 2 januari 2017 02:50 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
Ja, 'n appeltje the day is altijd gezond, wel met de schil.![]()
Nou, succes dan maar.
Natuurlijk wel, door biologische processen toegevoegd.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel door de Here zelf!quote:Op zondag 1 januari 2017 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als je pakjes überhaupt zo veel mogelijk uitbant, dan je een heel eind komt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:24 schreef tailfox het volgende:
IK WIL GEWOON KUNNEN ETEN ZONDER DIE PAKJES TE MOETEN LEZEN.
verder is het easy maar jeetje wat bevat veel suiker
ik kook nu sws zonder pakjes maar dingen als pakjes vlees kunnen bijna nooit.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:42 schreef avotar het volgende:
[..]
Wel door de Here zelf!
[..]
Ik vermoed dat als je pakjes überhaupt zo veel mogelijk uitbant, dan je een heel eind komt.
Dan stop je toch ook met vlees eten.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik kook nu sws zonder pakjes maar dingen als pakjes vlees kunnen bijna nooit.
Je vlees kopen bij een vleesboerderijquote:Op woensdag 11 januari 2017 10:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik kook nu sws zonder pakjes maar dingen als pakjes vlees kunnen bijna nooit.
Komkommer heeft niet veel voedingswaarde en met alleen dezelfde paar dingen eten, bouw je tekorten op. Dat merk je meestal niet meteen en het kan ook na meer dan een maand pas blijken. Het kan zijn dat je door de ongemerkte tekorten een paar zwakke punten over de rand duwt.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
alles waar geen http://www.mindyourfeed.n(...)efit_suikerkaart.pdf inzit.
verder mag ik maar 3 stuks fruit per dag dus ik denk dat ik alleen maar addisonsbrood ga eten en komkomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |