alles waar geen http://www.mindyourfeed.n(...)efit_suikerkaart.pdf inzit.quote:
Het brood of groente is waar je t minst zorgen om moet maken, eerder elk ander soort voedsel wat je koopt.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:38 schreef Zith het volgende:
Ik vond je Joylent avontuur wel leuk, maar dit vind ik een beetje onzin en/of naïef.
Wat is het verschil tussen toegevoegde suikers en suikers die van nature in producten zitten? Bananen zijn 30% suiker, maar je eet dus liever een banaan dan groenten waar 2% glucosestroop aan is toegevoegd?
Ook is er praktisch (in je lichaam ) geen verschil tussen wit brood en suiker, boeit je verder ook niets?
Interessanter zou zijn als je jezelf in ketosis laat gaan voor een maand. Dat wil zeggen, een maand geen koolhydraten eten. Geen fruit, brood, rijst, suiker, etc.
zover ik heb gelezen bevat een appel genoeg vezels zodat je bloedsuikerspiegel niet stijgt.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:38 schreef Zith het volgende:
Ik vond je Joylent avontuur wel leuk, maar dit vind ik een beetje onzin en/of naïef.
Wat is het verschil tussen toegevoegde suikers en suikers die van nature in producten zitten? Bananen zijn 30% suiker, maar je eet dus liever een banaan dan groenten waar 2% glucosestroop aan is toegevoegd?
Ook is er praktisch (in je lichaam ) geen verschil tussen wit brood en suiker, boeit je verder ook niets?
Interessanter zou zijn als je jezelf in ketosis laat gaan voor een maand. Dat wil zeggen, een maand geen koolhydraten eten. Geen fruit, brood, rijst, suiker, etc.
Boeit toch niet of het toegevoegd is of er al in zit? Suiker = suiker.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
DAT IS TOCH NIET TOEGEVOEGD OF WEL DAN??
dankjequote:Op maandag 2 januari 2017 02:50 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
Ja, 'n appeltje the day is altijd gezond, wel met de schil.![]()
Nou, succes dan maar.
Natuurlijk wel, door biologische processen toegevoegd.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel door de Here zelf!quote:Op zondag 1 januari 2017 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als je pakjes überhaupt zo veel mogelijk uitbant, dan je een heel eind komt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:24 schreef tailfox het volgende:
IK WIL GEWOON KUNNEN ETEN ZONDER DIE PAKJES TE MOETEN LEZEN.
verder is het easy maar jeetje wat bevat veel suiker
ik kook nu sws zonder pakjes maar dingen als pakjes vlees kunnen bijna nooit.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:42 schreef avotar het volgende:
[..]
Wel door de Here zelf!
[..]
Ik vermoed dat als je pakjes überhaupt zo veel mogelijk uitbant, dan je een heel eind komt.
Dan stop je toch ook met vlees eten.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik kook nu sws zonder pakjes maar dingen als pakjes vlees kunnen bijna nooit.
Je vlees kopen bij een vleesboerderijquote:Op woensdag 11 januari 2017 10:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik kook nu sws zonder pakjes maar dingen als pakjes vlees kunnen bijna nooit.
Komkommer heeft niet veel voedingswaarde en met alleen dezelfde paar dingen eten, bouw je tekorten op. Dat merk je meestal niet meteen en het kan ook na meer dan een maand pas blijken. Het kan zijn dat je door de ongemerkte tekorten een paar zwakke punten over de rand duwt.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
alles waar geen http://www.mindyourfeed.n(...)efit_suikerkaart.pdf inzit.
verder mag ik maar 3 stuks fruit per dag dus ik denk dat ik alleen maar addisonsbrood ga eten en komkomen
Check zijn link dan. Honing mag niet volgens dat plaatje.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:10 schreef Zith het volgende:
Hij kan gewoon eten wat hij wil, want het gaat om toegevoegde suikers.
Dus lekker pannenkoeken met maple syrup, appelstroop en honing.
[ afbeelding ]
Dus je gaat minder suiker eten in de zomer maar meer zoet zomerfruit. Dat maakt dus geen klap uit danquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:25 schreef muhahaha het volgende:
Zelf vorig jaar een suikerstop ingelast, die heeft toch 6 maanden geduurd maar het is echt heel lastig omdat bewerkt suiker bijna overal in zit. Wel brood, ongezouten pinda's en fruit gegeten. Ging meer om suiker wat er als extra is toegevoegd in het product (muv brood dus).
Wat mij vooral tegenstond is de beperkte variatie die er dan overblijft. Nu ik wel weer meer producten nuttig begint het verlangen naar meer ook weer terug te komen.
Het resultaat is wel nice trouwens, circa 9 kilo afgevallen. Mooie bijkomstigheid. Mijn vriendin en ik willen dit van de zomer zeker weer gaan doen omdat er dan ook een hoger fruitaanbod is tegen een mooiere prijs.
Vooruit, maar appelstroop mag dan wel, toch?quote:Op maandag 16 januari 2017 12:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Check zijn link dan. Honing mag niet volgens dat plaatje.
Belangrijkste ingredient, geconcentreerd beetwortelsapquote:Op maandag 16 januari 2017 12:10 schreef Zith het volgende:
Hij kan gewoon eten wat hij wil, want het gaat om toegevoegde suikers.
Dus lekker pannenkoeken met maple syrup, appelstroop en honing en dan beetje mopperen om het snufje dextrose die ze in boterhamworst stoppen. .
[ afbeelding ]
Maar beetwortelsap is -volgens tailfox- prima, net als een appel goed is ook al zit er fruitsuiker in (en als je de appel een paar uur kookt heb je appelstroop).quote:Op maandag 16 januari 2017 12:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Belangrijkste ingredient, geconcentreerd beetwortelsap
Beetwortel is suikerbiet.
Heb hier een kilo zeer geconcentreerd beetwortelsap
[ afbeelding ]
Ben het helemaal met je eensquote:Op maandag 16 januari 2017 12:19 schreef Zith het volgende:
[..]
Maar beetwortelsap is -volgens tailfox- prima, net als een appel goed is ook al zit er fruitsuiker in (en als je de appel een paar uur kookt heb je appelstroop).
Lijkt mij wel.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Vooruit, maar appelstroop mag dan wel, toch?
ja goed verhaal. (of nouja soort van)quote:
Hoe verklaar je het gewichtsafname dan? Ik ben niet meer gaan sporten/bewegen.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Dus je gaat minder suiker eten in de zomer maar meer zoet zomerfruit. Dat maakt dus geen klap uit dan
Minder Kcal intakequote:Op maandag 16 januari 2017 13:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe verklaar je het gewichtsafname dan? Ik ben niet meer gaan sporten/bewegen.
Ja, uiteraard anders kan je niet afvallenquote:
Je kan prima meer eten dan je deed en afvallen hoor. Als je meer sportquote:Op maandag 16 januari 2017 13:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, uiteraard anders kan je niet afvallen
Dat wat ik beschreven heb is dat wat we verandert hebben aan het voedingspatroon. Koekjes/snoep/frisdrank vervangen voor fruit. Geen honger geleden of minder gaan eten.
Ik sport 1 keer per week en dat deed ik daarvoor ookquote:Op maandag 16 januari 2017 13:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je kan prima meer eten dan je deed en afvallen hoor. Als je meer sport
Ja dat snap ik. Maar jij zei: uiteraard anders kan je niet afvallenquote:Op maandag 16 januari 2017 13:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik sport 1 keer per week en dat deed ik daarvoor ook
Ik heb alleen mijn voedingspatroon aangepast. Beweging, hoeveelheid en dergelijke zijn nagenoeg hetzelfde gebleven.
Klopt, geen goede woordkeuze geweestquote:Op maandag 16 januari 2017 13:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar jij zei: uiteraard anders kan je niet afvallen
en dat klopt dus niet perse.
Rietjes piet.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Appelsap bevat trouwens net zoveel suiker als cola en de fruitzuren zorgen voor meer tanderosie dan cola
Humbugquote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan knalt het niet zo tegen je tandjes.
Tuurlijk wel, een zak snoep vreet je zo leeg een zak appels niet. Dus als je ipv snoep fruit eet zit je sneller vol en hoef je sus automatisch minder. Qua suiker zal het het zelfde zijn maar je gaat waarachijnlijk wel minder snel door eten of te veel etenquote:Op maandag 16 januari 2017 12:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Dus je gaat minder suiker eten in de zomer maar meer zoet zomerfruit. Dat maakt dus geen klap uit dan
Heb je een link want ik kan je niet vinden?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:05 schreef tailfox het volgende:
Veel post hier. Ik heb 2 vlogs gemaakt over het onderwerp. Als jullie die hebben gekeken en jullie hebben nog vragen stuur ze gerust.
Op youtube heet ik tailvlogs
WEB / Tailvlogs; de nieuwe FOK! vlogger. #2quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:05 schreef 111210 het volgende:
[..]
Heb je een link want ik kan je niet vinden?
Simpel eet geen pakjes hahahaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:24 schreef tailfox het volgende:
IK WIL GEWOON KUNNEN ETEN ZONDER DIE PAKJES TE MOETEN LEZEN.
verder is het easy maar jeetje wat bevat veel suiker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |