Wrm in cpslck?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:48 schreef tjaptjoep het volgende:
KUNNEN WE JE OOK BELLEN OP SKYPE!?
DAT DIT KAN IN NEDERLAND.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland!1!
Ik zit eraan te denken ook zo'n Twingo te kopenquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:55 schreef tjaptjoep het volgende:
Ik zie de laatste tijd enorm veel Renault Twingo's op de Nederlandse snelwegen. Bradley maakt wel wat los in het land.
Livestreams met vrienden doen het altijd goedquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hebben we nog ideeen voor tail zijn yt kanaal?
Mensen door bushokjes tyfen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hebben we nog ideeen voor tail zijn yt kanaal?
Ik heb een keer zo'n twingo gehuurd. Ik kan je vertellen ouwe pik, ik heb nog nooit zoveel sjans gehad.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken ook zo'n Twingo te kopen
Dus wij kijken hoe tail met zijn vrienden gaat ouwehoeren? Of hoe moet ik dit zien?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:58 schreef Awsom het volgende:
[..]
Livestreams met vrienden doen het altijd goed
Het ligt eraan op welke website hij zijn content gaat aanbieden, misschien kunnen we wel meer zien. Chaturbate bijvoorbeeld.quote:Op zondag 25 december 2016 00:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus wij kijken hoe tail met zijn vrienden gaat ouwehoeren? Of hoe moet ik dit zien?
Snap ik maar ik doe het niet voor de sjans (sterker nog liever iets minder ik word er soms gek van).quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:59 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n twingo gehuurd. Ik kan je vertellen ouwe pik, ik heb nog nooit zoveel sjans gehad.
ah naar tail zijn fapsessies kijken dus. Weet niet of dat zo'n goed idee is.quote:Op zondag 25 december 2016 00:02 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Het ligt eraan op welke website hij zijn content gaat aanbieden, misschien kunnen we wel meer zien. Chaturbate bijvoorbeeld.
Bieden, bieden en niks kopen..quote:Op maandag 26 december 2016 19:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
januariee zal morgen eens kijken of ik al een camera kan kopen
Superplanquote:Op zondag 25 december 2016 00:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ah naar tail zijn fapsessies kijken dus. Weet niet of dat zo'n goed idee is.
Whehe nice, ben benieuwdquote:Op zondag 1 januari 2017 21:32 schreef tailfox het volgende:
Vandaag een kleine 4 cameras getest die ik kon lenen van omgeving.
Fack alles heeft tyfus slechte kwaliteit.
morgen of dinsdag komt de eerste vlog.(ik wissel wel elke keer met camera todat ik iets normaals heb)
het gaat hier over
LIF / 31 dagen zonder suiker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |