Handig voor de werkgever; deze ziet gelijk hoe goed BradgeTV zich informeert alvorens hij actie onderneemt.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:55 schreef Eejit het volgende:
En de eerste vlog staat alweer online!
quote:Op woensdag 21 december 2016 22:08 schreef MissionPhailed het volgende:
In het kader van deze feestelijke decembermaand kan ik het heuglijke nieuws mededelen dat BradgeTV ook weer op Autoweek teruggekeerd is. Met uitzondering van FOK! is het fenomeen BradgeTV dan ook weer volledig in bedrijf ... !
Het is geen vlog, maar een review. Je moet wel lezen, hè.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:55 schreef Eejit het volgende:
En de eerste vlog staat alweer online!
Dit snap ik ook niet zo goed neequote:Op woensdag 21 december 2016 21:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom gooit hij dan al zijn abonnees weg?
Dit.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:35 schreef delano.888 het volgende:
Zeg mods, moeten jullie Braddie niet gewoon een keer tegen zichzelf beschermen, door deze topics toch eindelijk een keer te verbannen? Het is nu toch wel leuk geweest?
Ik zal het nog eens mee naar achter nemen. In principe moet hier gewoon elk kanaal besproken kunnen worden, ook negatieve meningen mogen, maar userbash dan weer niet. Dat is in het geval van Brad vaak een dunne lijn. Ik neem 't nog ff mee.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:35 schreef delano.888 het volgende:
Zeg mods, moeten jullie Braddie niet gewoon een keer tegen zichzelf beschermen, door deze topics toch eindelijk een keer te verbannen? Het is nu toch wel leuk geweest?
Ik zou dat onzin vinden. Ik bedoel, hij is naief en impulsief maar het is toch geen volslagen debiel en aan zijn reacties te lezen weet hij ook heus wel wat er gebeurt als hij iets plaatst. Of dat nu gebash is of niet. Dan kun je een Brummetje ook wel verbannen. En nog wel een aantal meer. Als hj zichzelfquote:Op donderdag 22 december 2016 01:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zal het nog eens mee naar achter nemen. In principe moet hier gewoon elk kanaal besproken kunnen worden, ook negatieve meningen mogen, maar userbash dan weer niet. Dat is in het geval van Brad vaak een dunne lijn. Ik neem 't nog ff mee.
Daarom vind ik 't ook een beetje lastig, 't is tweeledigquote:Op donderdag 22 december 2016 01:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zou dat onzin vinden. Ik bedoel, hij is naief en impulsief maar het is toch geen volslagen debiel en aan zijn reacties te lezen weet hij ook heus wel wat er gebeurt als hij iets plaatst. Of dat nu gebash is of niet. Dan kun je een Brummetje ook wel verbannen. En nog wel een aantal meer. Als hj zichzelf hier nu zichzelf of anderen beschadigt en hij zou ergens achteraf in een inrichting zitten zou ik zeggen, oke. Maar hij weet heus wel wat hij doet, hij zet zichzelf voor schut. Dat is alles.
Dat is ook lastig inderdaad. Maar zoals ik al zei, als hij zichzelf of anderen niet beschadigt zou ik het laten. En hem soms ook gewoon eens zijn eigen dingen op laten lossen ipv steeds maar voor hem in de bres te springen. Dan ervaart hij zelf op een gegeven moment wel hoe het werkt. Of niet.. De ergste bash kun je altijd wel weghalen maar gooi hem maar eens in het diepe.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom vind ik 't ook een beetje lastig, 't is tweeledig
Naast dat dit een review is, wat het eigenlijk niet is. Voldoet het aardig aan de definitie van een vlog; Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden. De vlog is een variant op het blog (afkorting voor weblog), waarbij de inhoud voornamelijk tekst is.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:26 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Het is geen vlog, maar een review. Je moet wel lezen, hè.
Schreeuw om aandacht. Dreigen niet meer terug te komen, mensen gaan 'smeken' dat hij moet blijven en uiteindelijk komt hij weer terug.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom gooit hij dan al zijn abonnees weg?
Inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2016 09:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Het is toch eigenlijk ook allemaal dieptriest
Goede beslissing voor dit momentquote:Op donderdag 22 december 2016 10:45 schreef Fopje het volgende:
Topic blijft vooralsnog gewoon open. Hij is volwassen genoeg om te weten dat hij bepaalde reacties uitlokt als hij over bepaalde onderwerpen praat.
En jullie zouden ook met z'n alle comments onder zijn video kunnen plaatsen. Dus waarom zouden wij de mensen die er blijkbaar over willen praten monddood moeten maken?
Zolang zijn content openbaar is, zien wij geen probleem. Maar het grof afzeiken zal wel verwijderd worden omdat hij toch een beetje onze FOK!boy is.
Onder de youtube videos werkt het allemaal niet zo goed met die comments...quote:Op donderdag 22 december 2016 10:45 schreef Fopje het volgende:
Topic blijft vooralsnog gewoon open. Hij is volwassen genoeg om te weten dat hij bepaalde reacties uitlokt als hij over bepaalde onderwerpen praat.
En jullie zouden ook met z'n alle comments onder zijn video kunnen plaatsen. Dus waarom zouden wij de mensen die er blijkbaar over willen praten monddood moeten maken?
Zolang zijn content openbaar is, zien wij geen probleem. Maar het grof afzeiken zal wel verwijderd worden omdat hij toch een beetje onze FOK!boy is.
Brad heeft z'n auto uitgeleend aan dick_laurent/omniradius om z'n Twingo te reviewen, vind ik dan wel weer tof van 'mquote:Op donderdag 22 december 2016 17:30 schreef dick_laurent het volgende:
Ladies and gentlemen, hier is ie dan. De enige echte, onafhankelijke OMNIRADIUS Twingo review:
? Hij is weer terug hoorquote:
quote:
Wil jij soms beweren dat de persoon in de onderstaande video niet Braddie is?quote:
Ik geloof wel dat hij dat wil.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:14 schreef delano.888 het volgende:
En maar zeggen dat hij wil afvallen
Waar een wil is, is geen wegquote:Op zaterdag 24 december 2016 14:41 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat hij dat wil.
Een tosti is ook maar een boterham met kaas en een sneetje met ham.quote:
Ik vind dat niet gek veel. 4 bolletjes en 4 sneetjes brood op een dag. Maar of dit alles is wat ie heeft gegeten? Ik betwijfel 't. Sowieso moet ie ook nog ergens vitamine C enzo uithalen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Fucking hell, het gaat echt nooit goed komen meer.
Hij eet ELKE DAG TOSTI? Goed plan man.
En dan ook nog uitleggen dat iemand van zijn omvang wel continue door de dag eten in huis moet hebben, want anders gaat hij zich leeg voelen.
En maar zeggen dat hij wil afvallen![]()
Haha nee zeker niet dat dit alles is, zitten nog wel wat pizza's en frikandellen tussendoor hoor. Hij zegt toch zelfs in het filmpje dat hij de hele dag door eten moet hebben. Na 2 uur heeft hij weer honger.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:15 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik vind dat niet gek veel. 4 bolletjes en 4 sneetjes brood op een dag. Maar of dit alles is wat ie heeft gegeten? Ik betwijfel 't. Sowieso moet ie ook nog ergens vitamine C enzo uithalen.
wtfquote:Op zaterdag 24 december 2016 14:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wil jij soms beweren dat de persoon in de onderstaande video niet Braddie is?
omdat hij geestesziek isquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
wtf
waarom heeft hij een nieuwe gemaakt
Nouja ten eerste elke keer de leugens (dat hij nu echt niet meer terug komt of wat dan ook) en ten tweede wil hij heel graag de grens bereiken dat hij uitbetaald krijgt van youtube (en dat is minimaal 40 euro oid) en dat gaat natuurlijk never nooit niet lukken als je elke keer alles wat je hebt opgebouwd weg gooit.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:19 schreef frietenstamp het volgende:
Wat is er mis met om de zoveel maanden opnieuw beginnen?
Dat hoort allemaal bij de voorstelling.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nouja ten eerste elke keer de leugens (dat hij nu echt niet meer terug komt of wat dan ook) en ten tweede wil hij heel graag de grens bereiken dat hij uitbetaald krijgt van youtube (en dat is minimaal 40 euro oid) en dat gaat natuurlijk never nooit niet lukken als je elke keer alles wat je hebt opgebouwd weg gooit.
Hij geilt op de aandacht die hij op FOK! krijgt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
wtf
waarom heeft hij een nieuwe gemaakt
Klinkt hard om te zeggen maar viel mij ook op...quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:43 schreef Stimorol- het volgende:
Brad, wat ben je weer aangekomen zeg....
Ook het feit dat er al 2 maanden geen weegmoment meer is langsgekomen, vind ik zeer verdacht.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:43 schreef Stimorol- het volgende:
Harder is dat ik manboobs zie.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:49 schreef -Hildr- het volgende:
[..]
Klinkt hard om te zeggen maar viel mij ook op...
Dat komt omdat iedereen hier zo op hem haat. Raakt hij depressief van, gaat hij meer van eten en blijft langer in zijn bed liggen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:43 schreef Stimorol- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |