Waarschijnlijk omdat hij meeleest en zag dat ik negatief reageerde. We weten allemaal hoe zeer Braddie aan mijn mening hecht he.quote:Op woensdag 21 december 2016 13:53 schreef Sked het volgende:
Maar is de video nou verwijderd omdat de review niet komt of wat?
Heeft hij het account van tailfox gehackt of iets dergelijks?quote:Op woensdag 21 december 2016 13:12 schreef LurkJeRot het volgende:
Jezus Christus, hij kan het ook echt niet hebben als iemand anders aandacht krijgt en hij niet he
Eerst die ultrasneue actie met Tailfox, en nou weer snel iets ritselen met Omniradius... ziekelijk bijna.
Dan hopen dat jouw video langer online blijftquote:Op woensdag 21 december 2016 14:06 schreef dick_laurent het volgende:
Ho, take it easy mensen, ik heb een poosje terug wat contact gezocht met Bradley.
Dus het initiatief voor een eventuele co-op video kwam van mij. En of die video er komt, gaan jullie vanzelf wel zien
tailfox zou een live stream doen, maar kreeg het een ander niet 123 aan de praat. Toen ging bradge maar live streamen, ondanks het feit dat hij 10 minuten eerder daarvoor nog zei dat hij dat niet meer zou doen.quote:Op woensdag 21 december 2016 14:17 schreef Grillz het volgende:
[..]
Heeft hij het account van tailfox gehackt of iets dergelijks?
beeld?
Leuk ideequote:Op woensdag 21 december 2016 14:06 schreef dick_laurent het volgende:
Ho, take it easy mensen, ik heb een poosje terug wat contact gezocht met Bradley.
Dus het initiatief voor een eventuele co-op video kwam van mij. En of die video er komt, gaan jullie vanzelf wel zien
Maar hij had geen contract getekend dat ie niet meer zou streamen!quote:Op woensdag 21 december 2016 14:26 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
tailfox zou een live stream doen, maar kreeg het een ander niet 123 aan de praat. Toen ging bradge maar live streamen, ondanks het feit dat hij 10 minuten eerder daarvoor nog zei dat hij dat niet meer zou doen.
Oh ja, dat was ik nog vergetenquote:Op woensdag 21 december 2016 14:39 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Maar hij had geen contract getekend dat ie niet meer zou streamen!
Die wordt een beetje oud, schat.quote:Op woensdag 21 december 2016 14:53 schreef Awsom het volgende:
Dit topic gaat vandaag weer als een speer.
quote:Op maandag 19 december 2016 14:34 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dus over een tijdje kunnen we weer genieten van de eerste livestreamTop
Overigens: diezelfde avond nog een livestreamquote:
Hij zei dat hij het niet meer zou doen, en binnen letterlijk 2 minuten was hij online om te streamen.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:02 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
[..]
Overigens: diezelfde avond nog een livestream
quote:Op woensdag 21 december 2016 15:22 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Hij zei dat hij het niet meer zou doen, en binnen letterlijk 2 minuten was hij online om te streamen.
Gvd wat slechtquote:
quote:Op woensdag 21 december 2016 19:29 schreef Voszje het volgende:
Hoop toch dat er weer leuke vlogs aankomen, inclusief de Twingo!
quote:Op maandag 19 december 2016 14:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh, en ik zeg ook nergens dat ik nooit meer ga vloggen, alleen ga ik dit gewoon een hele poos NIET MEER DOEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |