Ja ho ho, MUZIEK kanaal.quote:
450 niet kennenquote:Op maandag 19 december 2016 14:33 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Er zijn maar 450 muziekkanalen op youtube?
Wahaha. Denk eerder 4500.
Dus over een tijdje kunnen we weer genieten van de eerste livestreamquote:Op maandag 19 december 2016 14:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja ho ho, MUZIEK kanaal.
Lijkt mij niet dat mensen zich daar mee bezig houden, ik zet mijzelf niet voor lul namelijk omdat ik wel weet dat ik een redelijke muzikant ben
Oh, en ik zeg ook nergens dat ik nooit meer ga vloggen, alleen ga ik dit gewoon een hele poos NIET MEER DOEN.
Je zou ook een hele tijd niet terugkomen. We zijn nu wat? 2 dagen verder?quote:Op maandag 19 december 2016 14:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh, en ik zeg ook nergens dat ik nooit meer ga vloggen, alleen ga ik dit gewoon een hele poos NIET MEER DOEN.
Had je maar goed moeten gokken.quote:Op maandag 19 december 2016 14:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had echt die nieuwe wasmachine nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik zou wel meer niet.quote:Op maandag 19 december 2016 14:34 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Je zou ook een hele tijd niet terugkomen. We zijn nu wat? 2 dagen verder?
En nee, ik ken 450 niet. Ben geen fok junkie. Helemaal geen klb.
Wie weet ooit.quote:Op maandag 19 december 2016 14:34 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dus over een tijdje kunnen we weer genieten van de eerste livestreamTop
Ik doe genoeg dingen niet.quote:Op maandag 19 december 2016 14:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zou wel meer niet.
Deed jij ook maar eens iets NIET.
Aandacht. Positief, negatief, maakt allemaal niet uit, zo lang hij maar aandacht krijgt.quote:Op maandag 19 december 2016 14:37 schreef LurkJeRot het volgende:
Maar Braddie, als je het hier allemaal zo kut vindt, waarom kom je dan steeds terug?
Wanneer weer een video? De scriptschrijvers zijn inmiddels alweer aan beweging toegekomen, nu jij nog:quote:
quote:Op zondag 18 december 2016 19:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Ja, weet je, ik ben toch weer begonnen met YouTube. Maar er gaan wel wat dingen veranderen. Ik ga dus om te beginnen niet weer allemaal prive informatie erop gooien want daar snij ik mezelf alleen maar mee in de vingers als ik ga solliciteren als pizza koerier. Zo'n bedrijf wil toch een representatief iemand langs de deuren sturen. Dus ja, dat begrijp ik ook nog wel. Wat ga ik dan wel op mijn kanaal zetten? Nou voornamelijk afval videos. Ik heb mezelf een doel gesteld. Zomer 2017 ga ik op vakantie naar Hoek van Holland. En dan wil ik 75 kilo wegen. Waarom gaat het nu wel lukken? Omdat ik nu dus een concreet doel heb. Een stok achter de deur. Dus dat kunnen jullie verwachten."
- Braddie, 20-12-2016
Okee, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 19 december 2016 14:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
Toch een stukje gezelligheid, want het is ondanks een aantal kutte users best leuk hier.
En eh, eenzaamheid vooral.
Oke braddie.quote:
Thanks, hopelijk word het muziek kanaal iets, ik ben daar al blij met 10 subsquote:Op maandag 19 december 2016 14:38 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Okee, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Succes met je nieuwe kanaal dan.
Ik gok dat de eerste vlog nog in 2016 online komt.quote:Op maandag 19 december 2016 14:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Thanks, hopelijk word het muziek kanaal iets, ik ben daar al blij met 10 subs![]()
En ooit op een dag zal ik ook wel weer gaan vloggen, maar nu eh ja, niet
Dit topic gaat momenteel als een speer dus dit wordt zeker wel een reeks.quote:Op maandag 19 december 2016 14:40 schreef Moira. het volgende:
Jongens, doe effe zuinig met de postcount in dit topic, dit wordt geen reeks namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |