450 niet kennenquote:Op maandag 19 december 2016 14:33 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Er zijn maar 450 muziekkanalen op youtube?
Wahaha. Denk eerder 4500.
Dus over een tijdje kunnen we weer genieten van de eerste livestreamquote:Op maandag 19 december 2016 14:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja ho ho, MUZIEK kanaal.
Lijkt mij niet dat mensen zich daar mee bezig houden, ik zet mijzelf niet voor lul namelijk omdat ik wel weet dat ik een redelijke muzikant ben
Oh, en ik zeg ook nergens dat ik nooit meer ga vloggen, alleen ga ik dit gewoon een hele poos NIET MEER DOEN.
Je zou ook een hele tijd niet terugkomen. We zijn nu wat? 2 dagen verder?quote:Op maandag 19 december 2016 14:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh, en ik zeg ook nergens dat ik nooit meer ga vloggen, alleen ga ik dit gewoon een hele poos NIET MEER DOEN.
Had je maar goed moeten gokken.quote:Op maandag 19 december 2016 14:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had echt die nieuwe wasmachine nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik zou wel meer niet.quote:Op maandag 19 december 2016 14:34 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Je zou ook een hele tijd niet terugkomen. We zijn nu wat? 2 dagen verder?
En nee, ik ken 450 niet. Ben geen fok junkie. Helemaal geen klb.
Wie weet ooit.quote:Op maandag 19 december 2016 14:34 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dus over een tijdje kunnen we weer genieten van de eerste livestreamTop
Ik doe genoeg dingen niet.quote:Op maandag 19 december 2016 14:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zou wel meer niet.
Deed jij ook maar eens iets NIET.
Aandacht. Positief, negatief, maakt allemaal niet uit, zo lang hij maar aandacht krijgt.quote:Op maandag 19 december 2016 14:37 schreef LurkJeRot het volgende:
Maar Braddie, als je het hier allemaal zo kut vindt, waarom kom je dan steeds terug?
Wanneer weer een video? De scriptschrijvers zijn inmiddels alweer aan beweging toegekomen, nu jij nog:quote:
quote:Op zondag 18 december 2016 19:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Ja, weet je, ik ben toch weer begonnen met YouTube. Maar er gaan wel wat dingen veranderen. Ik ga dus om te beginnen niet weer allemaal prive informatie erop gooien want daar snij ik mezelf alleen maar mee in de vingers als ik ga solliciteren als pizza koerier. Zo'n bedrijf wil toch een representatief iemand langs de deuren sturen. Dus ja, dat begrijp ik ook nog wel. Wat ga ik dan wel op mijn kanaal zetten? Nou voornamelijk afval videos. Ik heb mezelf een doel gesteld. Zomer 2017 ga ik op vakantie naar Hoek van Holland. En dan wil ik 75 kilo wegen. Waarom gaat het nu wel lukken? Omdat ik nu dus een concreet doel heb. Een stok achter de deur. Dus dat kunnen jullie verwachten."
- Braddie, 20-12-2016
Okee, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 19 december 2016 14:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
Toch een stukje gezelligheid, want het is ondanks een aantal kutte users best leuk hier.
En eh, eenzaamheid vooral.
Oke braddie.quote:
Thanks, hopelijk word het muziek kanaal iets, ik ben daar al blij met 10 subsquote:Op maandag 19 december 2016 14:38 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Okee, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Succes met je nieuwe kanaal dan.
Ik gok dat de eerste vlog nog in 2016 online komt.quote:Op maandag 19 december 2016 14:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Thanks, hopelijk word het muziek kanaal iets, ik ben daar al blij met 10 subs![]()
En ooit op een dag zal ik ook wel weer gaan vloggen, maar nu eh ja, niet
Dit topic gaat momenteel als een speer dus dit wordt zeker wel een reeks.quote:Op maandag 19 december 2016 14:40 schreef Moira. het volgende:
Jongens, doe effe zuinig met de postcount in dit topic, dit wordt geen reeks namelijk.
Ik niet.quote:Op maandag 19 december 2016 15:03 schreef groggy het volgende:
[..]
Ik gok dat de eerste vlog nog in 2016 online komt.
Nee hoor, hierna is het wel mooi geweest en gaan eventueel geopende vervolgdelen gewoon op slot. Daarom zeg ik: doe maar zuinig met de postcount van dit topic, want dicht is dicht.quote:Op maandag 19 december 2016 15:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
Dit topic gaat momenteel als een speer dus dit wordt zeker wel een reeks.
Censuur!!!!!!quote:Op maandag 19 december 2016 15:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee hoor, hierna is het wel mooi geweest en gaan eventueel geopende vervolgdelen gewoon op slot. Daarom zeg ik: doe maar zuinig met de postcount van dit topic, want dicht is dicht.
Ja:quote:Op maandag 19 december 2016 15:10 schreef Nibb-it het volgende:
Ik heb op de negentiende gestemd, win ik nu een huiskamerconcert?
quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
De poll winnaars krijgen een huiskamerconcert van mij!
Sorry maar ik geloof je niet op jouw woord. Die blijken niet zoveel waard te zijn, helaas.quote:
Nee prima, hoeft natuurlijk ook absoluut niet, maar 2016 word geen vlog jaar.quote:Op maandag 19 december 2016 15:20 schreef groggy het volgende:
[..]
Sorry maar ik geloof je niet op jouw woord. Die blijken niet zoveel waard te zijn, helaas.
Jij bent anders een aanzienlijk deel van 2016 bezig geweest met vloggen, echter zonder enige vorm van resultaat.quote:Op maandag 19 december 2016 15:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee prima, hoeft natuurlijk ook absoluut niet, maar 2016 word geen vlog jaar.
Ik schenk die van mij graag aan iemand anders.quote:
Dit is gewoon een schreeuw om aandacht. Roepen dat je weggaat, zodat mensen vervolgens gaan roepen dat je moet blijven. Alles voor de aandacht.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nee niet eens, maar ik heb gewoon even een beetje rust nodig om mezelf te herpakken, en ik merk dat een forum zoals een Autoweek of een FOK! daar niet echt bij helpen.
YouTuben blijf ik doen tot op zekere hoogte, maar ik ga mezelf ff niet meer begeven op forums.
Ben sowieso wel weer terug over een poos, maar weet niet wanneer
Doeg
Was het maar Jiskefet2.0, het is allemaal authentiek.quote:Op maandag 19 december 2016 15:35 schreef groggy het volgende:
Dit alles is toch niet echt? Braddie is toch een typetje van een acteur?
Braddie ben jij dat?quote:Op maandag 19 december 2016 15:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee hoor, hierna is het wel mooi geweest en gaan eventueel geopende vervolgdelen gewoon op slot. Daarom zeg ik: doe maar zuinig met de postcount van dit topic, want dicht is dicht.
Maar even serieus, je kan toch niet het best lopende topic/reeks van het subforum sluiten?quote:
Ik vind ook dat dat niet kan.quote:Op maandag 19 december 2016 15:44 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Maar even serieus, je kan toch niet het best lopende topic/reeks van het subforum sluiten?
Het lijkt me dat zo'n reeks weinig bestaansrecht meer heeft zonder kanaal en 'lijdend voorwerp' dat daar geen zin in heeft. Daarnaast zijn er inmiddels 2 andere topics over vloggende FOK!kers open, biedt ook potentie en imo een verademing ten opzichte van dit drama de hele tijd.quote:Op maandag 19 december 2016 15:44 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Maar even serieus, je kan toch niet het best lopende topic/reeks van het subforum sluiten?
Zullen wel niet zo spectaculair zijn als die van BRADGETVquote:Op maandag 19 december 2016 15:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het lijkt me dat zo'n reeks weinig bestaansrecht meer heeft zonder kanaal en 'lijdend voorwerp' dat daar geen zin in heeft. Daarnaast zijn er inmiddels 2 andere topics over vloggende FOK!kers open, biedt ook potentie en imo een verademing ten opzichte van dit drama de hele tijd.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 19 december 2016 15:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het lijkt me dat zo'n reeks weinig bestaansrecht meer heeft zonder kanaal en 'lijdend voorwerp' dat daar geen zin in heeft. Daarnaast zijn er inmiddels 2 andere topics over vloggende FOK!kers open, biedt ook potentie en imo een verademing ten opzichte van dit drama de hele tijd.
Omniradius heeft een leuke kat en een mooie auto!quote:Op maandag 19 december 2016 15:53 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zullen wel niet zo spectaculair zijn als die van BRADGETV
Ik weet wel zeker van niet.quote:Op maandag 19 december 2016 15:53 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zullen wel niet zo spectaculair zijn als die van BRADGETV
Over content gesproken, check je mailquote:Op maandag 19 december 2016 16:22 schreef dick_laurent het volgende:
Thanks @ Bradge, Lurkjerot en Moira.
Ik ga de "strijd" met de Braddiefans verder niet aan, aangezien mijn kanaal totaal anders van opzet is en wij totaal verschillende figuren zijn. Dus no worries!![]()
En Bradge zal heus wel weer wat content gaan maken verwacht ik....
quote:Op maandag 19 december 2016 16:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Over content gesproken, check je mail
Het blijft angstvallig stil mbt het huiskamerconcert.quote:Op maandag 19 december 2016 16:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Over content gesproken, check je mail
Welk huiskamerconcertquote:Op maandag 19 december 2016 17:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Het blijft angstvallig stil mbt het huiskamerconcert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |