Wat een avontuur toch allemaal weerquote:Op woensdag 21 december 2016 19:55 schreef Eejit het volgende:
En de eerste vlog staat alweer online!
Goede publiciteitsstunt tegen teruglopende views.quote:
Handig voor de werkgever; deze ziet gelijk hoe goed BradgeTV zich informeert alvorens hij actie onderneemt.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:55 schreef Eejit het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2016 22:08 schreef MissionPhailed het volgende:
In het kader van deze feestelijke decembermaand kan ik het heuglijke nieuws mededelen dat BradgeTV ook weer op Autoweek teruggekeerd is. Met uitzondering van FOK! is het fenomeen BradgeTV dan ook weer volledig in bedrijf ... !
Het is geen vlog, maar een review. Je moet wel lezen, hè.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:55 schreef Eejit het volgende:
Dit snap ik ook niet zo goed neequote:Op woensdag 21 december 2016 21:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom gooit hij dan al zijn abonnees weg?
Dit.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:35 schreef delano.888 het volgende:
Zeg mods, moeten jullie Braddie niet gewoon een keer tegen zichzelf beschermen, door deze topics toch eindelijk een keer te verbannen? Het is nu toch wel leuk geweest?
Ik zal het nog eens mee naar achter nemen. In principe moet hier gewoon elk kanaal besproken kunnen worden, ook negatieve meningen mogen, maar userbash dan weer niet. Dat is in het geval van Brad vaak een dunne lijn. Ik neem 't nog ff mee.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:35 schreef delano.888 het volgende:
Zeg mods, moeten jullie Braddie niet gewoon een keer tegen zichzelf beschermen, door deze topics toch eindelijk een keer te verbannen? Het is nu toch wel leuk geweest?
Ik zou dat onzin vinden. Ik bedoel, hij is naief en impulsief maar het is toch geen volslagen debiel en aan zijn reacties te lezen weet hij ook heus wel wat er gebeurt als hij iets plaatst. Of dat nu gebash is of niet. Dan kun je een Brummetje ook wel verbannen. En nog wel een aantal meer. Als hj zichzelfquote:Op donderdag 22 december 2016 01:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zal het nog eens mee naar achter nemen. In principe moet hier gewoon elk kanaal besproken kunnen worden, ook negatieve meningen mogen, maar userbash dan weer niet. Dat is in het geval van Brad vaak een dunne lijn. Ik neem 't nog ff mee.
Daarom vind ik 't ook een beetje lastig, 't is tweeledigquote:Op donderdag 22 december 2016 01:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zou dat onzin vinden. Ik bedoel, hij is naief en impulsief maar het is toch geen volslagen debiel en aan zijn reacties te lezen weet hij ook heus wel wat er gebeurt als hij iets plaatst. Of dat nu gebash is of niet. Dan kun je een Brummetje ook wel verbannen. En nog wel een aantal meer. Als hj zichzelf hier nu zichzelf of anderen beschadigt en hij zou ergens achteraf in een inrichting zitten zou ik zeggen, oke. Maar hij weet heus wel wat hij doet, hij zet zichzelf voor schut. Dat is alles.
Dat is ook lastig inderdaad. Maar zoals ik al zei, als hij zichzelf of anderen niet beschadigt zou ik het laten. En hem soms ook gewoon eens zijn eigen dingen op laten lossen ipv steeds maar voor hem in de bres te springen. Dan ervaart hij zelf op een gegeven moment wel hoe het werkt. Of niet.. De ergste bash kun je altijd wel weghalen maar gooi hem maar eens in het diepe.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom vind ik 't ook een beetje lastig, 't is tweeledig
Naast dat dit een review is, wat het eigenlijk niet is. Voldoet het aardig aan de definitie van een vlog; Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden. De vlog is een variant op het blog (afkorting voor weblog), waarbij de inhoud voornamelijk tekst is.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:26 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Het is geen vlog, maar een review. Je moet wel lezen, hè.
Schreeuw om aandacht. Dreigen niet meer terug te komen, mensen gaan 'smeken' dat hij moet blijven en uiteindelijk komt hij weer terug.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom gooit hij dan al zijn abonnees weg?
Inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2016 09:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Het is toch eigenlijk ook allemaal dieptriest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |