Klinkt hard om te zeggen maar viel mij ook op...quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:43 schreef Stimorol- het volgende:
Brad, wat ben je weer aangekomen zeg....
Ook het feit dat er al 2 maanden geen weegmoment meer is langsgekomen, vind ik zeer verdacht.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:43 schreef Stimorol- het volgende:
Harder is dat ik manboobs zie.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:49 schreef -Hildr- het volgende:
[..]
Klinkt hard om te zeggen maar viel mij ook op...
Dat komt omdat iedereen hier zo op hem haat. Raakt hij depressief van, gaat hij meer van eten en blijft langer in zijn bed liggen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:43 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:22 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen hier zo op hem haat. Raakt hij depressief van, gaat hij meer van eten en blijft langer in zijn bed liggen.
Omdat Moira. heeft bepaalt. Moira.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:43 schreef Elan het volgende:
Laten we die stumper gewoon geen aandacht meer geven, hij post tenslotte ook niet meer op FOK! dus waarom hij überhaupt een podium krijgt is mij een raadsel.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:47 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik heb er niet aan bijgedragen.
Hij post niet op zn main omdat ie een ban heeft.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:43 schreef Elan het volgende:
Laten we die stumper gewoon geen aandacht meer geven, hij post tenslotte ook niet meer op FOK! dus waarom hij überhaupt een podium krijgt is mij een raadsel.
Ik neem het woord van een ervaringsdeskundige voor waar aan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:43 schreef Stimorol- het volgende:
Hij kan hier niet posten, moet je 'm op YT vragenquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:52 schreef tjaptjoep het volgende:
Braadslee, wanneer kunnen we weer wat livestreams gaan verwachten?
Kan er niet een uitzondering op zijn ban gemaakt voor dit topic/deze reeks?quote:Op zondag 25 december 2016 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij kan hier niet posten, moet je 'm op YT vragen
Nopequote:Op zondag 25 december 2016 00:14 schreef vaduz het volgende:
[..]
Kan er niet een uitzondering op zijn ban gemaakt voor dit topic/deze reeks?
Nooit meerquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:52 schreef tjaptjoep het volgende:
Braadslee, wanneer kunnen we weer wat livestreams gaan verwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |