SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik moet niksquote:
quote:
quote:Op zondag 18 december 2016 15:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik word helaas niet bruin van het licht uit mijn laptop
quote:
ik gooi wat druppeltjes in een bak water en doe daar mijn voeten in, schijnt te helpen tegen droge voetenquote:
roosteraar lief aan kijkenquote:Op zondag 18 december 2016 15:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zit niemand te draaien? Ik wil wel om 4 uur.
die hoor ik voor het eerst je hebt geen zweetpoten dusquote:Op zondag 18 december 2016 15:40 schreef just me het volgende:
[..]
ik gooi wat druppeltjes in een bak water en doe daar mijn voeten in, schijnt te helpen tegen droge voeten
quote:Op zondag 18 december 2016 15:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zit niemand te draaien? Ik wil wel om 4 uur.
quote:16:00 - 18:00 DJ GtaBoy - Fleurt de zondagmiddag
peter tosh johnny b goodquote:Op zondag 18 december 2016 15:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Verzoekjes mogen gevraagd worden, dus komt u maar doorrrrrrr
Ja, die heb ik natuurlijk helemaal niet!quote:Op zondag 18 december 2016 15:20 schreef just me het volgende:
[..]
Wat zijn jouw slechte eigenschappen dan ?
* just me rookt en drinkt
Ik hoop dat je mijn speakers niet opblaastquote:
Ik vond deze best lekker klinkenquote:Op zondag 18 december 2016 16:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
WE GAAN LOS!
Beginnend met Sticks, die in de soul zit in het nummer Trip!
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op zondag 18 december 2016 16:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Van het heerlijke album The Nylon Curtain van Billy Joel is hier Goodnight Saigon.
[ afbeelding ]
oja ik weet het weer queen bohemian rhapsodyquote:Op zondag 18 december 2016 15:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nu ik eraan denk had jij er nog een van mij tegoed. Ik ga even achterhalen welke dat was.
Ik dacht dat ik die toen wel had gespeeld. Nou ja, dan (nog) maar een keer!quote:Op zondag 18 december 2016 16:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
oja ik weet het weer queen bohemian rhapsody
Merkwaardig...quote:Op zondag 18 december 2016 16:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
En nu De Bom van Doe Maar. Dit is een single die niet op een normaal album(dus geen the best of etc) is verschenen!
[ afbeelding ]
Best wel vreemd inderdaad. Ze gingen het opnemen als single, met geen enkele intentie te hebben om het ooit bij het toekomstige album van de band te gooien. Toch een van de grootste hits.quote:
Die van Lisa Lois bij de Toppers is supermooi vind ikquote:Op zondag 18 december 2016 16:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik betwijfel of ik dit origineel ooit heb gehoord. Wel de 36 covers die ervan gemaakt zijn...
Sorry, maar ik wil er niet één horen.quote:Op zondag 18 december 2016 16:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik betwijfel of ik dit origineel ooit heb gehoord. Wel de 36 covers die ervan gemaakt zijn...
We zijn het eens.quote:Op zondag 18 december 2016 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik wil er niet één horen.
Verschrikkelijk nummer vind ik het, vals sentiment.
Helemaal die versie van Buckley...
Niks mis met het origineel. Sommige covers zijn inderdaad vals sentiment.quote:Op zondag 18 december 2016 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik wil er niet één horen.
Verschrikkelijk nummer vind ik het, vals sentiment.
Helemaal die versie van Buckley...
Ik heb nog nooit van Black Top gehoord.quote:Op zondag 18 december 2016 16:48 schreef DevFreak het volgende:
jongens wat vinden jullie trouwens van het nieuwe album van Black Top?
Ik wil hem graag hebben maar ik kan hem nergens vinden
Nee ik heb ze ook leren kennen via de Arrow podcastquote:Op zondag 18 december 2016 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van Black Top gehoord.Is dat erg?
Hier is het tijd voor koffie.quote:
Even wachten tot na vanavond:quote:Op zondag 18 december 2016 16:48 schreef DevFreak het volgende:
jongens wat vinden jullie trouwens van het nieuwe album van Black Top?
Ik wil hem graag hebben maar ik kan hem nergens vinden
Wil ik een keer iets kopen, bieden ze het nergens aan.
Ik zal ze eens op Spotify opzoeken. Twee dingen door elkaar heen luistert wat lastigquote:Op zondag 18 december 2016 16:50 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Nee ik heb ze ook leren kennen via de Arrow podcast
Ik heb alleen dit, maar ik wil de CD
https://nl.7digital.com/a(...)erry-picking-5997968
vooral de tweede is lekker
geen voorkeurquote:Op zondag 18 december 2016 16:50 schreef Elfletterig het volgende:
O ja: mijn N-show (deel 2) wil ik dinsdag of woensdag gaan doen. Nog voorkeuren?
als het maar gezellige mensen zijn met wie je gaat borrelenquote:Op zondag 18 december 2016 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben beide dagen aan het kerstborrelen...
Dat valt te bezien, het zijn wel wat 'verplichte' borrels, zeg maar.quote:Op zondag 18 december 2016 16:54 schreef just me het volgende:
[..]
als het maar gezellige mensen zijn met wie je gaat borrelen
wij hebben donderdagavond kerstdiner met de kinderen op school, daarna "verplicht" borrelen met de collega's en dan krijgen we ons kerstpakket. Linnentasje gevuld met ah-goederenquote:Op zondag 18 december 2016 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt te bezien, maar het zijn wel wat 'verplichte' borrels, zeg maar.
Misschien ben ik er na een uur al weg, we'll see...
Dan gaat het waarschijnlijk dinsdag worden. Misschien begin ik al om 19:30 uur, in plaats van 20:00 uur.quote:
Altijd nog beter dan geen kerstpakket of geen werk.quote:Op zondag 18 december 2016 16:56 schreef just me het volgende:
[..]
wij hebben donderdagavond kerstdiner met de kinderen op school, daarna "verplicht" borrelen met de collega's en dan krijgen we ons kerstpakket. Linnentasje gevuld met ah-goederen
Leuk, kerstdiner met de kids.quote:Op zondag 18 december 2016 16:56 schreef just me het volgende:
[..]
wij hebben donderdagavond kerstdiner met de kinderen op school, daarna "verplicht" borrelen met de collega's en dan krijgen we ons kerstpakket. Linnentasje gevuld met ah-goederen
Dat is waar maar ik vind het een stom pakketquote:Op zondag 18 december 2016 16:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan geen kerstpakket of geen werk.
ik zit dan in groep 8, die kids eten echt totdat ze vol zitten enzo....quote:Op zondag 18 december 2016 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, kerstdiner met de kids.
Broodjes knakworst met dillesaus?
Met jou zeker?quote:Op zondag 18 december 2016 17:00 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik vind het een stom pakket
had de directeur even moet overleggen met mensen die wel smaak hebben
Beetje zoetsappig, maar wel één van z'n betere tracks, inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2016 17:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Tijd voor het prachtige Earth Song van Michael Jackson.
Zou gekund hebben... ik vind het zonde van het geld om dingen te krijgen waar je niet op zit te wachten... geef het dan aan een goed doelquote:
Het meeste komt wel op, toch? Of je maakt er een ander blij mee.quote:Op zondag 18 december 2016 17:03 schreef just me het volgende:
[..]
Zou gekund hebben... ik vind het zonde van het geld om dingen te krijgen waar je niet op zit te wachten... geef het dan aan een goed doel
Kan het bewaren tot volgend jaar voor de fok!kerstpakkettenquote:Op zondag 18 december 2016 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het meeste komt wel op, toch? Of je maakt er een ander blij mee.
Het Goede Doel klinkt aan de ene kant heel gedateerd, maar hun muziek is ook weer tijdloos. Eigenlijk hoort "België" gewoon bij de tien beste Nederlandstalige platen ooit.quote:Op zondag 18 december 2016 17:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het is tijd voor België van Het Goede Doel!
Ik vond laatst via Reddit de Engelse versie van dit nummer. Zo slecht.quote:Op zondag 18 december 2016 17:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het Goede Doel klinkt aan de ene kant heel gedateerd, maar hun muziek is ook weer tijdloos. Eigenlijk hoort "België" gewoon bij de tien beste Nederlandstalige platen ooit.
Ik zie het al helemaal voor me: bosbessenjam die 4 maanden over datum is, een fles rode wijn (uit een heel goed jaar) die smaakt naar azijn, ragout-bladerdeeg dat uit zichzelf naar je toe komt lopen...quote:Op zondag 18 december 2016 17:08 schreef just me het volgende:
[..]
Kan het bewaren tot volgend jaar voor de fok!kerstpakketten
Dat klinkt ernstig. Misschien moet je die track dan even aan DJ Vout doorspelen.quote:Op zondag 18 december 2016 17:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik vond laatst via Reddit de Engelse versie van dit nummer. Zo slecht.
quote:Op zondag 18 december 2016 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me: bosbessenjam die 4 maanden over datum is, een fles rode wijn (uit een heel goed jaar) die smaakt naar azijn, ragout-bladerdeeg dat uit zichzelf naar je toe komt lopen...
Jij zegt dat je de spulletjes voor het FOK!-kerstpakket van volgend jaar bewaart...quote:Op zondag 18 december 2016 17:12 schreef just me het volgende:
[..]jij denkt wel erg slecht over mij
Ja maar dan ga ik toch geen spullen sturen die over de datum zijnquote:Op zondag 18 december 2016 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij zegt dat je de spulletjes voor het FOK!-kerstpakket van volgend jaar bewaart...
Mooiquote:Op zondag 18 december 2016 17:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Iedereen weet nu wel waar het tijd voor is. Tijd voor mijn favoriete nummer uit België. Dit is Mia van Gorki.
OKquote:Op zondag 18 december 2016 17:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ja maar dan ga ik toch geen spullen sturen die over de datum zijn
ik controleer mijn eigen voorraad ook regelmatig
Spann0nd!quote:Op zondag 18 december 2016 17:28 schreef Elfletterig het volgende:
Officiële aankondiging tussendoor:
[ afbeelding ]
![]()
Moet wel nog even daadwerkelijk worden ingeroosterd.
Dit was het lievelingsnummer van mijn oma (al meer dan 20 jaar geleden overleden). Het staat me niet bij of het ook tijdens haar uitvaart is gespeeld. Het raakt mijn moeder nog steeds (begrijpelijk).quote:Op zondag 18 december 2016 17:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
Van Otis Redding naar Paul de Leeuw, dit is Droomland samen met André Hazes.
het raakte mij net ookquote:Op zondag 18 december 2016 17:40 schreef Elfletterig het volgende:
Het raakt mijn moeder nog steeds (begrijpelijk).
Heftig zeg. Dit jaar is een oud-buurjongen van me verongelukt bij een bedrijfsongeval; 28 jaar. Vroeger nog regelmatig opgepast daar. Je schrikt je rot als je zulk nieuws hoort.quote:Op zondag 18 december 2016 17:40 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Iek... ik ook. Van iemand die zelfmoord pleegde op de sterfdag van Hazes... oef.
quote:Op zondag 18 december 2016 17:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dan is het nu tijd voor Alive van Pearl Jam!
VEEL beter!quote:Op zondag 18 december 2016 17:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dan is het nu tijd voor Alive van Pearl Jam!
Tragisch. Hakt er idd altijd enorm in, zulke berichten.quote:Op zondag 18 december 2016 17:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heftig zeg. Dit jaar is een oud-buurjongen van me verongelukt bij een bedrijfsongeval; 28 jaar. Vroeger nog regelmatig opgepast daar. Je schrikt je rot als je zulk nieuws hoort.
Tof nummer!quote:Op zondag 18 december 2016 17:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
Prince mag ook een nummer spelen, dit is When Doves Cry.
Hij heeft fantastische dingen gedaan, die man. Een vriend van me is groot fan en heeft zo'n beetje alles van Prince; ook de meest obscure live-opnames en moeilijk verkrijgbare albums. Prince heeft zijn muziek een tijdlang alleen digitaal uitgebracht, via z'n eigen website.quote:Op zondag 18 december 2016 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof nummer!
Prince zelf wordt qua persoon hier niet bepaald gewaardeerd vanwege al die rechtszaken enzo, maar ik vind zijn muziek wel gaaf!
sign of the times vind ik de beste elpee van prince, en hij heeft wel meer goeie nummersquote:Op zondag 18 december 2016 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof nummer!
Prince zelf wordt qua persoon hier niet bepaald gewaardeerd vanwege al die rechtszaken enzo, maar ik vind zijn muziek wel gaaf!
absoluutquote:Op zondag 18 december 2016 17:52 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Toen werden er blijkbaar nog liedjes gemaakt met mooie teksten
dank je wel GTAquote:Op zondag 18 december 2016 17:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
We sluiten af! Zoals 9 van de 10 keer is het wederom Going Home van Mark Knopfler. Dank voor het luisteren, DJ Gtaboy out.
Bedankt Gtaboyquote:Op zondag 18 december 2016 17:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
We sluiten af! Zoals 9 van de 10 keer is het wederom Going Home van Mark Knopfler. Dank voor het luisteren, DJ Gtaboy out.
Die worden nog wel gemaakt, maar ze krijgen niet altijd de aandacht die ze verdienen.quote:Op zondag 18 december 2016 17:52 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Toen werden er blijkbaar nog liedjes gemaakt met mooie teksten
Maar deze ging dan over een spook die nog witter zag dan bleek?quote:Op zondag 18 december 2016 17:54 schreef just me het volgende:
[..]
absoluut
ik kan ze zelfs nog zachtjes meezingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2016 17:56 schreef ToT het volgende:
Net ff wat op zolder aan het fröbelen geweest met fluorescerende verf, een UV-lamp, een plasmalamp, wat LED-lampjes en een rescue-deken.Wel gemeten met een geigerteller?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso!quote:Op zondag 18 december 2016 17:57 schreef just me het volgende:
Ik dacht dat je leuke dingen met je vriendin aan het doen was ToT
ziet er cool uit
Hehehe die sticker heb ik van eBay!quote:
Neuh ik wachtte serieus even op een antwoord!quote:Op zondag 18 december 2016 18:03 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dát was de retorische vraag van vandaag
quote:Op zondag 18 december 2016 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik kan wel ff een uurtje!
Kan iemand me inroosteren of moet ik het zelf even doen?
Ik had even een kerstliedje van ze klaargezetquote:Op zondag 18 december 2016 18:06 schreef Tuned22 het volgende:
9 nummers in de wachtrij ... pet shop boys... goh, wie zou dat gedaan hebben
Helaas helaas, dat wordt na mijn show!quote:Op zondag 18 december 2016 18:06 schreef Tuned22 het volgende:
9 nummers in de wachtrij ... pet shop boys... goh, wie zou dat gedaan hebben
Ah.... serieus kijkende mensen met lang haar. Gelukkig maar. Ik begon me al een beetje zorgen te maken.quote:
Deze heb ik wel vaker gedraaid hoor, vooral voor Muis.quote:Op zondag 18 december 2016 18:07 schreef Elfletterig het volgende:
Dit klinkt trouwens best on-ToT-achtig...
quote:Op zondag 18 december 2016 18:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah.... serieus kijkende mensen met lang haar. Gelukkig maar. Ik begon me al een beetje zorgen te maken.
Chicks on Speed?quote:Op zondag 18 december 2016 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]Verrek!
(Okee deze heeft 2 chicks.
)
Nou die daarna wordt als het goed is anders!
Hehehe, is het nodig?quote:Op zondag 18 december 2016 18:17 schreef Tuned22 het volgende:
Verdrijft deze muziek ook geesten uit je huis toevallig?
Heb je daar last van dan?quote:Op zondag 18 december 2016 18:17 schreef Tuned22 het volgende:
Verdrijft deze muziek ook geesten uit je huis toevallig?
quote:Op zondag 18 december 2016 18:18 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Aaah de spice girls, maar dan anders
Mwah, het hoeft niet per sé huisgebonden te zijn; kan ook een "lifter" zijn (als je in geesten zou geloven).quote:Op zondag 18 december 2016 18:21 schreef Tuned22 het volgende:
Ik vermoed soms wel dat hier geesten in huis zitten maar het is nieuwbouw dus zou eigenlijk niet kunnenmaar euhhh nee onzin, ik geloof niet in dat soort dingen.
Toch hoor je soms creepy verhalen. Ik las laatst iets over een kind dat had gelachen toen ze een foto van haar overleden oma / opa zag (was al overleden voor haar geboorte). Ik weet het niet letterlijk meer, maar ze had zoiets gezegd als: die leest altijd verhaaltjes aan me voor.quote:Op zondag 18 december 2016 18:21 schreef Tuned22 het volgende:
Ik vermoed soms wel dat hier geesten in huis zitten maar het is nieuwbouw dus zou eigenlijk niet kunnenmaar euhhh nee onzin, ik geloof niet in dat soort dingen.
Nee ik geloof daar echt niet in. Als ze door deze muziek dan ook maar niet gelokt wordenquote:Op zondag 18 december 2016 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, het hoeft niet per sé huisgebonden te zijn; kan ook een "lifter" zijn (als je in geesten zou geloven).
quote:Op zondag 18 december 2016 18:26 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nee ik geloof daar echt niet in. Als ze door deze muziek dan ook maar niet gelokt worden
quote:Op zondag 18 december 2016 18:29 schreef tailfox het volgende:
Duitse muzieekkk.
ik ga even wat mensen werven
Der Schwanzfuchs ist wieder daquote:Op zondag 18 december 2016 18:29 schreef tailfox het volgende:
Duitse muzieekkk.
ik ga even wat mensen werven
We zullen het maar weer geloven...quote:Op zondag 18 december 2016 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Der Schwanzfuchs ist wieder da
Disclaimer: Schwanz heeft in het Duits ook nog een andere betekenis... maar volgens Google Translate is het de juiste vertaling van staart...
Joh!quote:Op zondag 18 december 2016 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
De shows van ToT zijn altijd een ware audiovisuele belevenis. Obscure muziek, aangevuld met plaatjes van obscure mensen
quote:Op zondag 18 december 2016 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
De shows van ToT zijn altijd een ware audiovisuele belevenis. Obscure muziek, aangevuld met plaatjes van obscure mensen
goed voor het netvliesquote:Op zondag 18 december 2016 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2016 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bewijst mijn punt weer perfect
quote:Op zondag 18 december 2016 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
ToT, draai je nog door na 19:00 uur?
minimaal ff 2 uur los gaan hequote:Op zondag 18 december 2016 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]Ik was de show NET aan het verlengen!
Of wil jij?
Is cool!quote:Op zondag 18 december 2016 18:49 schreef tailfox het volgende:
ik ga ff vhdl programmeren.
maa luister wel nog mee
quote:Op zondag 18 december 2016 18:51 schreef DevFreak het volgende:
ik ben ook al een tijdje ingetuned trouwens
Nee, ga maar lekker een uurtje door. Bevalt me welquote:Op zondag 18 december 2016 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]Ik was de show NET aan het verlengen!
Of wil jij?
quote:Op zondag 18 december 2016 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ga maar lekker een uurtje door. Bevalt me wel
Misschien neem ik straks het roer over (weet ik nog niet zeker)
quote:Op zondag 18 december 2016 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]Okee dan!
Het volgende nummer gaat overigens over een gehoornde heidense god.
quote:Op zondag 18 december 2016 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna: 5 serieus kijkende mensen, van wie 1 een vrouw is
Daarna: idem
quote:Op zondag 18 december 2016 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
We kunnen wel een keer een show doen met ToT als DJ, waarbij iedereen dan z'n favoriete gothic-platen kan aanvragen. En dan noemen we dat Serious Request.
Hoe heet de band?quote:Op zondag 18 december 2016 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik deze hoorde....DAMN! Echt als een mokerslag!
Euzen.quote:
Tnx voor het delenquote:Op zondag 18 december 2016 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Euzen.Het nummer heette "Judged by". Zit ook een bijzondere clip bij. (Zie Youtube).
The great escape is ook wel een erg goede van hen. Die clip is zelfs nog gaver!
Dan heb je in elk geval wat te luisterenquote:Op zondag 18 december 2016 19:04 schreef DevFreak het volgende:
Oh dit is leuk weer hoor, geweldig. Een serie downloads met 10.000 MP3'tjes in perfecte kwaliteit die natuurlijk weer niet met het juiste genre getagged zijn![]()
Ze zien eruit alsof ze de zangeres, die kort daarvoor nog lid van hun band was, zojuist hebben vermoord.quote:Op zondag 18 december 2016 19:06 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
Pas bij een live optreden leren kennen!Ik kende echt maar 2 bands die optraden, en die 2 vielen zwaar tegen vergeleken met de rest wat er optrad!
Omdat dat elk jaar weer gebeurt... - Mariah Carey staat er vast ook wel in?quote:Op zondag 18 december 2016 19:09 schreef DevFreak het volgende:
Waarom staan Last Christmas en Driving Home For Christmas trouwens in de top 40?
quote:Op zondag 18 december 2016 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze zien eruit alsof ze de zangeres, die kort daarvoor nog lid van hun band was, zojuist hebben vermoord.
Wist ik veel xDquote:Op zondag 18 december 2016 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat dat elk jaar weer gebeurt... - Mariah Carey staat er vast ook wel in?
Single Top 100 van 17-12-2016 (officiële verkooplijst)quote:Op zondag 18 december 2016 19:11 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Wist ik veel xD
Ik zag het ineens staan onder nieuwe binnenkomers
en dacht van...uhhh is dat geen foutje? Dat is toch geen nieuwe muziek?
Mariah Kerrie?quote:Op zondag 18 december 2016 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat dat elk jaar weer gebeurt... - Mariah Carey staat er vast ook wel in?
Ze zingt nu alleen zo ontiegelijk vals. Mijn hemel.quote:Op zondag 18 december 2016 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ook wel bekend als Kip Kerrie (kip is immers een goede vertaling van chick)
Slade staat er niet in maar Justin Bieber welquote:Op zondag 18 december 2016 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Single Top 100 van 17-12-2016 (officiële verkooplijst)
4 (18) Mariah Carey - All I Want For Christmas is You (71%)
21 (57) Wham! - Last Christmas (39%)
48 (RE) Michael Bublé - It's Beginning To Look A Lot Like Christmas (24%)
58 (RE) Andy Williams - It's The Most Wonderful Time Of The Year (20%)
61 (RE) Chris Rea - Driving Home For Christmas (29%)
66 (RE) Train - Shake Up Christmas (19%)
71 (RE) Justin Bieber - Mistletoe (18%)
77 (RE) José Feliciano - Feliz Navidad (17%)
81 (RE) Band Aid - Do They Know It's Christmas? (17%)
95 (RE) Frank Sinatra - Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! (15%)
96 (RE) Coldplay - Christmas Lights (15%)
En let wel: Mariah Carey zit al in de 48e week. En dan staat ze op 71% van de nummer 1; zo dichtbij dus. Ook in 2014 en 2015 reikte de plaat tot nummer 4.
quote:Op zondag 18 december 2016 19:23 schreef tailfox het volgende:
WEB / tailflox de nieuwe FOK! vlogger.
voor de mensen
ik heb nu een vlog kanaal zonder content.
want ja dat is leuk.
ik ga dus ook R49 shows opnemen.(gaat leuk worden met copyrights)
maar dat dus
De Single Top 100 pretendeert de kale / pure verkooplijst te zijn. Airplay en dergelijke wegen niet mee. Het is eigenlijk een incourante hitlijst, want deze lijst wordt verder nergens voor gebruikt of uitgezonden. De Mega Top 50 en de Top 40 zijn op de radio te horen, maar dat zijn lijsten die airplay en streams meewegen. De Top 40 heeft ook nog een soort enquête-systeem geloof ik.quote:Op zondag 18 december 2016 19:20 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Slade staat er niet in maar Justin Bieber wel![]()
En hoezo verkoop... wie heeft er de afgelopen 8 jaar nog muziek gekocht zou je denken.
Waar baseren ze dit op
Lachenquote:Op zondag 18 december 2016 19:23 schreef tailfox het volgende:
voor de mensen
want ja dat is leuk.
maar dat dus
Cool! Ik ben daar alleen nooit ingelogd dus houdt ons op de hoogtequote:Op zondag 18 december 2016 19:23 schreef tailfox het volgende:
voor de mensen
want ja dat is leuk.
maar dat dus
Dat kan nooit kloppen.quote:Op zondag 18 december 2016 19:25 schreef ToT het volgende:
Okee okee, ere wie ere toekomt; die vorige foto klopt eigenlijk niet.
De echte artiest is:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 december 2016 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat kan nooit kloppen.Deze man kijkt veel te vriendelijk.
https://www.youtube.com/channel/UCwte5baIjq4UQlHRzwrnIRA/videos dit is een leeg kanaalquote:Op zondag 18 december 2016 19:25 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Cool! Ik ben daar alleen nooit ingelogd dus houdt ons op de hoogte![]()
oh echt, is ie daar van?quote:Op zondag 18 december 2016 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja, maar de serie zelf is echt waanzinnig goed!Game of Thrones!
ik heb aflevering een niet eens afgekekenquote:Op zondag 18 december 2016 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja, maar de serie zelf is echt waanzinnig goed!Game of Thrones!
quote:Op zondag 18 december 2016 19:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb aflevering een niet eens afgekeken
Als je van fantasy houdt: dikke aanrader!quote:Op zondag 18 december 2016 19:30 schreef DevFreak het volgende:
[..]
oh echt, is ie daar van?
heb de serie eerlijk gezegd nooit gezien
Jammer, het steekt echt geniaal in elkaar! Absoluut onvoorspelbaar en met enorm veel subtiliteiten en manipulatie enzo!quote:Op zondag 18 december 2016 19:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb aflevering een niet eens afgekeken
Was sowieso nodig, omdat dit allemaal gesproken is in de serie, maar ik vind het ook mooi zo ja!quote:
Hehehe cool!quote:Op zondag 18 december 2016 19:39 schreef Elfletterig het volgende:
Eigenlijk moet deze plaat dinsdag ook wel in mijn show.
Voor wie het nog niet had gelezen: dinsdag om 19:30 uur: deel 2 van mijn N-show.
Moet vast wel lukken!quote:Op zondag 18 december 2016 19:40 schreef DevFreak het volgende:
ToT heb je misschien ene lijst met alles dat je hebt afgespeeld?
Klopt ja.quote:Op zondag 18 december 2016 19:42 schreef tailfox het volgende:
wat een niet fijne cover.
orgineel is van tenecous toch?
Gewoon alle plaatjes uit dit topic onder elkaar zettenquote:Op zondag 18 december 2016 19:40 schreef DevFreak het volgende:
ToT heb je misschien ene lijst met alles dat je hebt afgespeeld?
Die plaatjes zeggen me alleen geen flikkerquote:Op zondag 18 december 2016 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon alle plaatjes uit dit topic onder elkaar zetten
ToT: plaatjes met plaatjes erbij
je begint met een nummer.quote:Op zondag 18 december 2016 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het best... Ik heb alleen nog geen idee hoe ik die show dan vul.
quote:Op zondag 18 december 2016 19:57 schreef ToT het volgende:
02. 0:00:14 Omnia - Earth Warrior
03. 0:04:34 Nightwish - Bless The Child
04. 0:10:48 Qntal - Palestinalied
05. 0:16:40 The Crüxshadows - Return (Coming Home)
06. 0:21:36 Lacrimosa - Der Morgen danach (1)
07. 0:25:56 Goethes Erben - Goethes Erben - 09 - Rotleuchtende Einst WeiYae Engel
08. 0:30:16 Wolfsheim - Love Is Strange
09. 0:34:00 Therion - Une fleur dans le coeur
10. 0:37:02 Blutengel - My time
11. 0:42:20 Das Ich - Gottes Tod
12. 0:47:44 Faith and the Muse - Cernunnos
13. 0:51:14 Euzen - Judged By
14. 0:55:02 Deine Lakaien - Slowly Comes My Night
15. 0:59:22 Fever Ray - When I Grow Up
16. 1:03:54 Týr - Ramund Hin Unge
17. 1:08:16 Alestorm - Wenches & Meat
19. 1:12:18 Lesiem - Fundamentum
20. 1:17:06 Om - State Of Non-Return
21. 1:23:02 Ramin Djawadi - Main Titles
22. 1:24:46 THE DRAGONS DAUGHTER - Game of Thrones Tribute Remix
23. 1:27:44 Umbra et Imago - Lieber Gott....
24. 1:31:44 Susanne Sundfør - White Foxes
25. 1:35:48 Omnia - Fuck Her Gently
26. 1:37:58 Qntal - Von den Elben
27. 1:43:56 Nightwish - Wishmaster (Live)
28. 1:48:48 Die Form - Rain of blood (download version)
Vandaar de showtitel!quote:Op zondag 18 december 2016 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het best... Ik heb alleen nog geen idee hoe ik die show dan vul.
Oké, als iemand mij dan even inroostert. ToT?quote:Op zondag 18 december 2016 19:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
je begint met een nummer.
en dan 2 uur later je eindnomer
Done!quote:Op zondag 18 december 2016 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, als iemand mij dan even inroostert. ToT?
DJ11 - Omdat het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |