Begin van het eindequote:Op zaterdag 17 december 2016 23:22 schreef DevFreak het volgende:
En dan toch weer de laptop in bed erbijpakken. Jeez wat een addict ben ik toch
schaam je niet, ik loop hier rond sinds 1999quote:
Ahw, dat is zo coolquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
schaam je niet, ik loop hier rond sinds 1999
hihi omdat mijn dochter hier al rondliepquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:28 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ahw, dat is zo cool
vertel, hoe ben je hier begonnen?
echt balen joh, ik leef met jullie meequote:
Zo te zien in je posthistorie is het begonnen met Big Brotherquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
hihi omdat mijn dochter hier al rondliep
[..]
echt balen joh, ik leef met jullie mee
Stalker alert.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:38 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Zo te zien in je posthistorie is het begonnen met Big Brother
Ik weet mijn 1e post zelfs nogquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:38 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Zo te zien in je posthistorie is het begonnen met Big Brother
laten we het nieuwsgierig noemenquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:46 schreef DevFreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ook last van een fotografisch geheugen?
Je bent een geheelonthouder?quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:46 schreef DevFreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ook last van een fotografisch geheugen?
Ja helaas wel. Het klinkt heel aantrekkelijk enzo maar is het niet hoor.quote:
kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:51 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ja helaas wel. Het klinkt heel aantrekkelijk enzo maar is het niet hoor.
Ik kan een telefoonnummer in één keer onthouden maar het is wel vrij vermoeiend
Uit het leven gegrepen; na 15 hersenschuddingen kan ik eindelijk dingen vergetenquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:51 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ja helaas wel. Het klinkt heel aantrekkelijk enzo maar is het niet hoor.
Ik kan een telefoonnummer in één keer onthouden maar het is wel vrij vermoeiend
15quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uit het leven gegrepen; na 15 hersenschuddingen kan ik eindelijk dingen vergeten
Weet alleen niet of dat zo werkt voor iedereen
quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
hihi omdat mijn dochter hier al rondliep
[..]
echt balen joh, ik leef met jullie mee
en met kerst ga je naar je moeder toe ?quote:
Mijn risicoanalysecapaciteiten zijn niet erg optimaal.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
15![]()
![]()
wat heb je allemaal uitgefogeld
Broer; mijn moeder zal daar ook zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:58 schreef just me het volgende:
[..]
en met kerst ga je naar je moeder toe ?
das duidelijk, hoop dat de kinderen dan niet zo op jou lijken !quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn risicoanalysecapaciteiten zijn niet erg optimaal.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Broer; mijn moeder zal daar ook zijn.
Hoe doe je dat dan?quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uit het leven gegrepen; na 15 hersenschuddingen kan ik eindelijk dingen vergeten
Weet alleen niet of dat zo werkt voor iedereen
Hoezo? Niks mis met een beetje lomp zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:58 schreef just me het volgende:
[..]
das duidelijk, hoop dat de kinderen dan niet zo op jou lijken !
Ik zeg ook niet dat het mis is om een beetje lomp te zijnquote:Op zondag 18 december 2016 00:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoezo? Niks mis met een beetje lomp zijn.
En niet bang zijn is handig.
Dochter begon na een paar pogingen op de kinderpiste gewoon meteen op de rode piste (OK, dat was niet de bedoeling, maarja, daar kwam de lift blijkbaar uit).
trustequote:Op zondag 18 december 2016 00:05 schreef just me het volgende:
Maarruh... klokkje van gehoorzaamheid heeft geslagen, tijd om te slapen
Het lijkt er wel op.quote:Op zondag 18 december 2016 01:37 schreef Tuned22 het volgende:
Iedereen al in de zondagsrustmodus hier
Ja leukquote:Op zondag 18 december 2016 02:32 schreef tailfox het volgende:
Zal ik draaien? Kan alleen niet roosteren
Meuwem, is dat een nieuwe diersoort?quote:Op zondag 18 december 2016 02:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
slapen is voor apen.
Geeuwen is voor meuwem
anders rijmt toch nietquote:Op zondag 18 december 2016 02:37 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Meuwem, is dat een nieuwe diersoort?
quote:Op zondag 18 december 2016 02:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
slapen is voor apen.
Geeuwen is voor meuwem
Ik kan het me nu tenminste nog veroorloven...quote:Op zondag 18 december 2016 02:36 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens geroepen hier
Deze had ik dan eigenlijk ook niet moeten quotenquote:Op zondag 18 december 2016 02:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
door je qoute kan ik het toch niet meer aanpassen
ik wil draaien.quote:Op zondag 18 december 2016 02:43 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Deze had ik dan eigenlijk ook niet moeten quoten
Hey Tail, is het allemaal nog gelukt vandaag gisteren?quote:Op zondag 18 december 2016 02:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
door je qoute kan ik het toch niet meer aanpassen
Ja.quote:Op zondag 18 december 2016 02:45 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Hey Tail, is het allemaal nog gelukt vandaag gisteren?
haha ja oke, maar ik had de indruk dat je vandaag heel wat van plan was om te doenquote:Op zondag 18 december 2016 02:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
dingen doen die je leuk vind gaan altijd
mijn dagen zitten altijd vol.quote:Op zondag 18 december 2016 02:51 schreef DevFreak het volgende:
[..]
haha ja oke, maar ik had de indruk dat je vandaag heel wat van plan was om te doen
vandaar eigenlijk
wat lees je graag en wat voor sportenquote:Op zondag 18 december 2016 02:54 schreef DevFreak het volgende:
[..]
oh van alles
FOKken sowieso, school, lezen, sporten, muziek luisteren, noem maar op
ik kan geen roosteraar vinden. Dus het houd opquote:Op zondag 18 december 2016 02:55 schreef Tuned22 het volgende:
Ga je nog draaien denk je Tail...?anders ga ik zo maffen.
Avond was alweer enerverend genoeg
Tja, dat blijft een probleem. Ik kan ook niet roosteren.quote:Op zondag 18 december 2016 02:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik kan geen roosteraar vinden. Dus het houd op
Informatieve boeken, heb er nu eentje over sociale intelligentie waar ik aan ga beginnenquote:Op zondag 18 december 2016 02:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat lees je graag en wat voor sporten
ik ga rob een berichten.quote:Op zondag 18 december 2016 02:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, dat blijft een probleem. Ik kan ook niet roosteren.
zomaar draaien zonder dat ik luister?quote:Op zondag 18 december 2016 02:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed hoor en met jou? In de vroege avond nog even een showtje gedraaid.
Zou op zich wel handig zijn als jij en ik zelf kunnen inroosteren... We draaien zo onderhand lang genoeg mee, lijkt me.quote:Op zondag 18 december 2016 02:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ga rob een berichten.
Bedoel piet was het nacht rooster
ik lees nu vooral over de geest.quote:Op zondag 18 december 2016 02:57 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Informatieve boeken, heb er nu eentje over sociale intelligentie waar ik aan ga beginnen
als sport doe ik hardlopen
en jij
2014 ben ik begonnen volgens mijquote:Op zondag 18 december 2016 02:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou op zich wel handig zijn als jij en ik zelf kunnen inroosteren... We draaien zo onderhand lang genoeg mee, lijkt me.
Dat probleem heb ik ook altijd met Elfquote:Op zondag 18 december 2016 02:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
zomaar draaien zonder dat ik luister?
Jaquote:Op zondag 18 december 2016 02:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
zomaar draaien zonder dat ik luister?
Ik kan het ook niet helpen dat je om 03:00 uur wel aanwezig bent en om 20:00 uur nietquote:Op zondag 18 december 2016 03:00 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook altijd met Elf
Cool. Doe me als je tijd hebt een keer titels doormailen?quote:Op zondag 18 december 2016 02:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik lees nu vooral over de geest.
Sporten aikido, fitness, snowboarden
Die van Tears For Fears is moooooiiiquote:Op zondag 18 december 2016 03:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja![]()
Je hebt onder meer dit gemist:
Rest van de playlist hier: MUZ / Radio 49 #1586 - De zaterdagavond is begonnen
Zeker. Ik draai louter kwaliteit, natuurlijk...quote:Op zondag 18 december 2016 03:03 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Die van Tears For Fears is moooooiii
wat ben jij eigenlijk voor nachtbraker?quote:Op zondag 18 december 2016 03:03 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Die van Tears For Fears is moooooiii
Ik had een goed excuusquote:Op zondag 18 december 2016 03:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat je om 03:00 uur wel aanwezig bent en om 20:00 uur niet
Zie 03:05:40quote:Op zondag 18 december 2016 03:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat ben jij eigenlijk voor nachtbraker?
Ik ben zelf nog gewoon jong en vind het soms heel fjn om ff wakker te zijb
Slaap lekkerquote:Op zondag 18 december 2016 03:10 schreef DevFreak het volgende:
[..]
ja ik zie het zo gebeuren dat het zo 4AM is...
Truste
Kan gebeuren hčquote:Op zondag 18 december 2016 03:05 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik had een goed excuus![]()
En vervolgens zo laat thuis dat je dan de slaap weer eens niet kunt vatten
Trustenquote:Op zondag 18 december 2016 03:10 schreef DevFreak het volgende:
[..]
ja ik zie het zo gebeuren dat het zo 4AM is...
Truste
Moet sws nog zien om nachtmerrievrij te slapenquote:
Klinkt ernstig. Sterkte alvastquote:Op zondag 18 december 2016 03:23 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Moet sws nog zien om nachtmerrievrij te slapenna een soort van Foute Party voor 65+ers te hebben bezocht
Op zich best slim dat ze destijds het 4e gebod al gebaseerd hadden op de zaterdagnachtenquote:
Dan ga ik me maar weer met de rust bezig houdenquote:Op zondag 18 december 2016 11:50 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Op zich best slim dat ze destijds het 4e gebod al gebaseerd hadden op de zaterdagnachten![]()
Iets met een vooruitziende blik ofzo...
Was het wel gemütlich und so weiter ?quote:
Jawel, maar stervensdruk.quote:Op zondag 18 december 2016 13:09 schreef just me het volgende:
[..]
Was het wel gemütlich und so weiter ?
quote:Op zondag 18 december 2016 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar stervensdruk.
Heb wel mooie kerstschoenen gekocht:
[ afbeelding ]
Met zulke schoenen zul je helemaal het heertje zijn.quote:Op zondag 18 december 2016 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar stervensdruk.
Heb wel mooie kerstschoenen gekocht:
[ afbeelding ]
dat is wat anders dan in den Heerequote:Op zondag 18 december 2016 13:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met zulke schoenen zul je helemaal het heertje zijn.
Gelukkig wel.quote:Op zondag 18 december 2016 13:38 schreef just me het volgende:
[..]
dat is wat anders dan in den Heere
Klinkt wel heel ergquote:Op zondag 18 december 2016 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Ik moest als kind tot mijn 8e halfjaarlijks naar het academisch ziekenhuis in Utrecht.
Mijn moeder kleedde me dan aan, compleet met stropdassen zo, dan zag ik er altijd uit om door een ringetje te halen, misschien dat ik er daarom zo'n hekel eraan heb.
Voordeel is dan weer dat jij wel weet waar het trauma vandaan komtquote:Op zondag 18 december 2016 13:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een waar trauma aan overgehouden.
Het andere is de kapper, tot een bepaalde lftd moest ik met moeders naar de kapper, en dat was altijd drama, janken, kwam altijd diep ongelukkig daar vandaan.quote:Op zondag 18 december 2016 13:49 schreef just me het volgende:
[..]
Voordeel is dan weer dat jij wel weet waar het trauma vandaan komt
Ja, wat denk je?quote:Op zondag 18 december 2016 13:52 schreef Tuned22 het volgende:
Zit ik met m'n duffe hoofd in het vorige deel te lezen![]()
Maar wat heb je met brandend zand, just me?
Gert Timmerman..?quote:Op zondag 18 december 2016 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, wat denk je?
Gert Timmerman natuurlijk.
Klopt, Gert zingt altijd over mijn harenquote:Op zondag 18 december 2016 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, wat denk je?
Gert Timmerman natuurlijk.
Met eerbied.quote:Op zondag 18 december 2016 13:58 schreef just me het volgende:
[..]
Klopt, Gert zingt altijd over mijn haren
Junior is psycholoog, heeft nog wel tijd voor jequote:Op zondag 18 december 2016 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het andere is de kapper, tot een bepaalde lftd moest ik met moeders naar de kapper, en dat was altijd drama, janken, kwam altijd diep ongelukkig daar vandaan.
Mijn oudere broer voor mij overigens net zo.
En wie zal dat betalen?quote:Op zondag 18 december 2016 13:58 schreef just me het volgende:
[..]
Junior is psycholoog, heeft nog wel tijd voor je
Zoete lieve Gerritjequote:
Ken je die niet?quote:Op zondag 18 december 2016 13:57 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Gert Timmerman..?
*opent google maar weer*
Volgens google is het de wederhelft van Hermienquote:
Dat klopt wel met mijn leeftijdquote:Op zondag 18 december 2016 14:03 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Volgens google is het de wederhelft van Hermienmaar zijn versie van brandend zand stamt uit de middeleeuwen hoor ik nu op yt
Die werd volgens mij later uitgebracht, weet ik niet zeker, het is niet mijn genre.quote:Op zondag 18 december 2016 14:06 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Die 'clip' is lachen![]()
Maar brandend zand van Anneke Grönloh is heel anders.
quote:Op zondag 18 december 2016 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die werd volgens mij later uitgebracht, weet ik niet zeker, het is niet mijn genre.
Allemaal vrouwen met een Beatrix-coupe en een man die een flesje douchegel als microfoon gebruiktquote:Op zondag 18 december 2016 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die werd volgens mij later uitgebracht, weet ik niet zeker, het is niet mijn genre.
Hij kwam alleen even de plantjes water geven.quote:
quote:Op zondag 18 december 2016 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij kwam alleen even de plantjes water geven.
Ja, ik had het tegen jouquote:
quote:Op zondag 18 december 2016 14:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Heilige Maria, geen gemor.
Was.quote:Op zondag 18 december 2016 14:03 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Volgens google is het de wederhelft van Hermien
En dat alles uit de Naam van de Heere!quote:Op zondag 18 december 2016 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was.
Die sloeg Gert eerst alle hoeken van de kamer door en toen overleed ze.
Hun dochters gingen in de goedbetaalde naaktbusiness...
Uiteraard, heb u naaste lief gelijk uzelf...quote:Op zondag 18 december 2016 14:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat alles uit de Naam van de Heere!
zal ik die vandaag maximaal in gub zetten?quote:Op zondag 18 december 2016 14:06 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Die 'clip' is lachen![]()
Maar brandend zand van Anneke Grönloh is heel anders.
Zijn er verschillende dj's of zijn het gewoon playlists?quote:Op zondag 18 december 2016 15:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
welkom in radio49. Een ongeregeld zooitje wat we een online radio noemen
gup is onze interactieve playlist.quote:Op zondag 18 december 2016 15:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zijn er verschillende dj's of zijn het gewoon playlists?
Ja sorry was een beetje lui. Ik lees nu pas OP.quote:Op zondag 18 december 2016 15:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
gup is onze interactieve playlist.
Verder heeft elke dj een eigen stijl.
Vanavond ga ik sws draaien
Moet je op tijd een roosteraar vindenquote:Op zondag 18 december 2016 15:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
gup is onze interactieve playlist.
Verder heeft elke dj een eigen stijl.
Vanavond ga ik sws draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |