Met zulke schoenen zul je helemaal het heertje zijn.quote:Op zondag 18 december 2016 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar stervensdruk.
Heb wel mooie kerstschoenen gekocht:
[ afbeelding ]
dat is wat anders dan in den Heerequote:Op zondag 18 december 2016 13:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met zulke schoenen zul je helemaal het heertje zijn.
Gelukkig wel.quote:Op zondag 18 december 2016 13:38 schreef just me het volgende:
[..]
dat is wat anders dan in den Heere
Klinkt wel heel ergquote:Op zondag 18 december 2016 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Ik moest als kind tot mijn 8e halfjaarlijks naar het academisch ziekenhuis in Utrecht.
Mijn moeder kleedde me dan aan, compleet met stropdassen zo, dan zag ik er altijd uit om door een ringetje te halen, misschien dat ik er daarom zo'n hekel eraan heb.
Voordeel is dan weer dat jij wel weet waar het trauma vandaan komtquote:Op zondag 18 december 2016 13:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een waar trauma aan overgehouden.
Het andere is de kapper, tot een bepaalde lftd moest ik met moeders naar de kapper, en dat was altijd drama, janken, kwam altijd diep ongelukkig daar vandaan.quote:Op zondag 18 december 2016 13:49 schreef just me het volgende:
[..]
Voordeel is dan weer dat jij wel weet waar het trauma vandaan komt
Ja, wat denk je?quote:Op zondag 18 december 2016 13:52 schreef Tuned22 het volgende:
Zit ik met m'n duffe hoofd in het vorige deel te lezen![]()
Maar wat heb je met brandend zand, just me?
Gert Timmerman..?quote:Op zondag 18 december 2016 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, wat denk je?
Gert Timmerman natuurlijk.
Klopt, Gert zingt altijd over mijn harenquote:Op zondag 18 december 2016 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, wat denk je?
Gert Timmerman natuurlijk.
Met eerbied.quote:Op zondag 18 december 2016 13:58 schreef just me het volgende:
[..]
Klopt, Gert zingt altijd over mijn haren
Junior is psycholoog, heeft nog wel tijd voor jequote:Op zondag 18 december 2016 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het andere is de kapper, tot een bepaalde lftd moest ik met moeders naar de kapper, en dat was altijd drama, janken, kwam altijd diep ongelukkig daar vandaan.
Mijn oudere broer voor mij overigens net zo.
En wie zal dat betalen?quote:Op zondag 18 december 2016 13:58 schreef just me het volgende:
[..]
Junior is psycholoog, heeft nog wel tijd voor je
Zoete lieve Gerritjequote:
Ken je die niet?quote:Op zondag 18 december 2016 13:57 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Gert Timmerman..?
*opent google maar weer*
Volgens google is het de wederhelft van Hermienquote:
Dat klopt wel met mijn leeftijdquote:Op zondag 18 december 2016 14:03 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Volgens google is het de wederhelft van Hermienmaar zijn versie van brandend zand stamt uit de middeleeuwen hoor ik nu op yt
Die werd volgens mij later uitgebracht, weet ik niet zeker, het is niet mijn genre.quote:Op zondag 18 december 2016 14:06 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Die 'clip' is lachen![]()
Maar brandend zand van Anneke Grönloh is heel anders.
quote:Op zondag 18 december 2016 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die werd volgens mij later uitgebracht, weet ik niet zeker, het is niet mijn genre.
Allemaal vrouwen met een Beatrix-coupe en een man die een flesje douchegel als microfoon gebruiktquote:Op zondag 18 december 2016 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die werd volgens mij later uitgebracht, weet ik niet zeker, het is niet mijn genre.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |