Die van Lisa Lois bij de Toppers is supermooi vind ikquote:Op zondag 18 december 2016 16:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik betwijfel of ik dit origineel ooit heb gehoord. Wel de 36 covers die ervan gemaakt zijn...
Sorry, maar ik wil er niet één horen.quote:Op zondag 18 december 2016 16:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik betwijfel of ik dit origineel ooit heb gehoord. Wel de 36 covers die ervan gemaakt zijn...
We zijn het eens.quote:Op zondag 18 december 2016 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik wil er niet één horen.
Verschrikkelijk nummer vind ik het, vals sentiment.
Helemaal die versie van Buckley...
Niks mis met het origineel. Sommige covers zijn inderdaad vals sentiment.quote:Op zondag 18 december 2016 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik wil er niet één horen.
Verschrikkelijk nummer vind ik het, vals sentiment.
Helemaal die versie van Buckley...
Ik heb nog nooit van Black Top gehoord.quote:Op zondag 18 december 2016 16:48 schreef DevFreak het volgende:
jongens wat vinden jullie trouwens van het nieuwe album van Black Top?
Ik wil hem graag hebben maar ik kan hem nergens vinden
Nee ik heb ze ook leren kennen via de Arrow podcastquote:Op zondag 18 december 2016 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van Black Top gehoord.Is dat erg?
Hier is het tijd voor koffie.quote:
Even wachten tot na vanavond:quote:Op zondag 18 december 2016 16:48 schreef DevFreak het volgende:
jongens wat vinden jullie trouwens van het nieuwe album van Black Top?
Ik wil hem graag hebben maar ik kan hem nergens vinden
Wil ik een keer iets kopen, bieden ze het nergens aan.
Ik zal ze eens op Spotify opzoeken. Twee dingen door elkaar heen luistert wat lastigquote:Op zondag 18 december 2016 16:50 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Nee ik heb ze ook leren kennen via de Arrow podcast
Ik heb alleen dit, maar ik wil de CD
https://nl.7digital.com/a(...)erry-picking-5997968
vooral de tweede is lekker
geen voorkeurquote:Op zondag 18 december 2016 16:50 schreef Elfletterig het volgende:
O ja: mijn N-show (deel 2) wil ik dinsdag of woensdag gaan doen. Nog voorkeuren?
als het maar gezellige mensen zijn met wie je gaat borrelenquote:Op zondag 18 december 2016 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben beide dagen aan het kerstborrelen...
Dat valt te bezien, het zijn wel wat 'verplichte' borrels, zeg maar.quote:Op zondag 18 december 2016 16:54 schreef just me het volgende:
[..]
als het maar gezellige mensen zijn met wie je gaat borrelen
wij hebben donderdagavond kerstdiner met de kinderen op school, daarna "verplicht" borrelen met de collega's en dan krijgen we ons kerstpakket. Linnentasje gevuld met ah-goederenquote:Op zondag 18 december 2016 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt te bezien, maar het zijn wel wat 'verplichte' borrels, zeg maar.
Misschien ben ik er na een uur al weg, we'll see...
Dan gaat het waarschijnlijk dinsdag worden. Misschien begin ik al om 19:30 uur, in plaats van 20:00 uur.quote:
Altijd nog beter dan geen kerstpakket of geen werk.quote:Op zondag 18 december 2016 16:56 schreef just me het volgende:
[..]
wij hebben donderdagavond kerstdiner met de kinderen op school, daarna "verplicht" borrelen met de collega's en dan krijgen we ons kerstpakket. Linnentasje gevuld met ah-goederen
Leuk, kerstdiner met de kids.quote:Op zondag 18 december 2016 16:56 schreef just me het volgende:
[..]
wij hebben donderdagavond kerstdiner met de kinderen op school, daarna "verplicht" borrelen met de collega's en dan krijgen we ons kerstpakket. Linnentasje gevuld met ah-goederen
Dat is waar maar ik vind het een stom pakketquote:Op zondag 18 december 2016 16:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan geen kerstpakket of geen werk.
ik zit dan in groep 8, die kids eten echt totdat ze vol zitten enzo....quote:Op zondag 18 december 2016 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, kerstdiner met de kids.
Broodjes knakworst met dillesaus?
Met jou zeker?quote:Op zondag 18 december 2016 17:00 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik vind het een stom pakket
had de directeur even moet overleggen met mensen die wel smaak hebben
Beetje zoetsappig, maar wel één van z'n betere tracks, inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2016 17:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Tijd voor het prachtige Earth Song van Michael Jackson.
Zou gekund hebben... ik vind het zonde van het geld om dingen te krijgen waar je niet op zit te wachten... geef het dan aan een goed doelquote:
Het meeste komt wel op, toch? Of je maakt er een ander blij mee.quote:Op zondag 18 december 2016 17:03 schreef just me het volgende:
[..]
Zou gekund hebben... ik vind het zonde van het geld om dingen te krijgen waar je niet op zit te wachten... geef het dan aan een goed doel
Kan het bewaren tot volgend jaar voor de fok!kerstpakkettenquote:Op zondag 18 december 2016 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het meeste komt wel op, toch? Of je maakt er een ander blij mee.
Het Goede Doel klinkt aan de ene kant heel gedateerd, maar hun muziek is ook weer tijdloos. Eigenlijk hoort "België" gewoon bij de tien beste Nederlandstalige platen ooit.quote:Op zondag 18 december 2016 17:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het is tijd voor België van Het Goede Doel!
Ik vond laatst via Reddit de Engelse versie van dit nummer. Zo slecht.quote:Op zondag 18 december 2016 17:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het Goede Doel klinkt aan de ene kant heel gedateerd, maar hun muziek is ook weer tijdloos. Eigenlijk hoort "België" gewoon bij de tien beste Nederlandstalige platen ooit.
Ik zie het al helemaal voor me: bosbessenjam die 4 maanden over datum is, een fles rode wijn (uit een heel goed jaar) die smaakt naar azijn, ragout-bladerdeeg dat uit zichzelf naar je toe komt lopen...quote:Op zondag 18 december 2016 17:08 schreef just me het volgende:
[..]
Kan het bewaren tot volgend jaar voor de fok!kerstpakketten
Dat klinkt ernstig. Misschien moet je die track dan even aan DJ Vout doorspelen.quote:Op zondag 18 december 2016 17:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik vond laatst via Reddit de Engelse versie van dit nummer. Zo slecht.
quote:Op zondag 18 december 2016 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me: bosbessenjam die 4 maanden over datum is, een fles rode wijn (uit een heel goed jaar) die smaakt naar azijn, ragout-bladerdeeg dat uit zichzelf naar je toe komt lopen...
Jij zegt dat je de spulletjes voor het FOK!-kerstpakket van volgend jaar bewaart...quote:Op zondag 18 december 2016 17:12 schreef just me het volgende:
[..]jij denkt wel erg slecht over mij
Ja maar dan ga ik toch geen spullen sturen die over de datum zijnquote:Op zondag 18 december 2016 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij zegt dat je de spulletjes voor het FOK!-kerstpakket van volgend jaar bewaart...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |