Knisperboekjes!quote:Op maandag 19 december 2016 17:39 schreef Mies_poes het volgende:
Ik heb geen verstand van de pil![]()
Fijn dat James het goed oppakt Gm! Een beetje hulp van zuurstof is helemaal niet erg, hij komt van zo ver![]()
Wat doen of deden jullie met je baby van drie maanden ter vermaak? Ik wandel veel (maar dan gaat ze bijna altijd slapen), heb een babygym maar daar heeft ze nog niet zo'n interesse in en de box vindt ze ook niet heel grappig.
Een damespaard... Een herenpaard... Een boerenknol... Een gat in de weg!quote:Op maandag 19 december 2016 17:39 schreef Mies_poes het volgende:
Ik heb geen verstand van de pil![]()
Fijn dat James het goed oppakt Gm! Een beetje hulp van zuurstof is helemaal niet erg, hij komt van zo ver![]()
Wat doen of deden jullie met je baby van drie maanden ter vermaak? Ik wandel veel (maar dan gaat ze bijna altijd slapen), heb een babygym maar daar heeft ze nog niet zo'n interesse in en de box vindt ze ook niet heel grappig.
Hmja als je nog niet ongesteld was van tevoren dan toch ook niet ineens met de pil? Afwachten lijkt me inderdaad? Wel lastig die onduidelijkheid.quote:Op maandag 19 december 2016 17:15 schreef ikke_84 het volgende:
Nouk ik was nog niet ongesteld geweest en gelijk gestart met de pil (als je binnenkort 25 dagen na de bevalling begon was het gelijk veilig) toen 2x normaal ongesteld zoals ik gewend ben en de afgelopen keer veel te laat en maar 2 dagen heel weinig. Nu is t nog afwachten.
Uni ik weet dat het niet een echte menstruatie is maar normaal bloed ik altijd 4 dagen vrij veel. Zelfs na de eerste zwangerschap pakte mijn lichaam het zo weer op. Alleen toen had ik geen pil.
Ow joh nu nog een hechting verloren? Geen last van nu?
Met een arm onder haar buik en dan tussen haar benen doorquote:Op maandag 19 december 2016 18:54 schreef Nazil het volgende:
Hoe houden jullie m vast met vliegtuigje? In oei ik groei stond het ook alleen snapte ik niet hoe ik m vast moest houden. Knisperboekje moet ik ook maar eens gaan halen!
Jij doet het dan staand denk? Ik doe het liggend op mijn rug met mijn handen in haar okseltjes/over haar buikje. Is niet de meest verantwoorde manier geloof ik.quote:Op maandag 19 december 2016 19:05 schreef Arja het volgende:
[..]
Met een arm onder haar buik en dan tussen haar benen door
Tip: houd ten alle tijden je mond dicht tijdens vliegtuigje boven je hoofdquote:Op maandag 19 december 2016 18:52 schreef Mies_poes het volgende:
Prexies wat ik ook doe dus, heb alleen geen knisperboekjes dus die moeten we even kopen. Wij doen trouwens ook vliegtuigje
Als je haar lid maakt van de bieb krijg je een heel leuk knisperboekje. En een gratis lidmaatschap tot haar 18equote:Op maandag 19 december 2016 18:52 schreef Mies_poes het volgende:
Prexies wat ik ook doe dus, heb alleen geen knisperboekjes dus die moeten we even kopen. Wij doen trouwens ook vliegtuigje
thanksquote:Op maandag 19 december 2016 19:05 schreef Arja het volgende:
[..]
Met een arm onder haar buik en dan tussen haar benen door
Dank je wel!quote:Op maandag 19 december 2016 20:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn baby vindt het prima om op een kleedje bij de kerststal te liggen(is een houten van de hema, mag ze lekker mee rommelen) en verder zit ze gewoon het liefste overal gezellig bij, heel hard mee te kletsen
.
GM, wat fijn dat er stappen genomen worden de goede kant op met James. Je kleine, lieve manneke. Pfff. En je lieve, kleine meisje zo moeten missen lijkt me ook echt heel rot. Ik hoop dat jullie snel weer samen zijn en weer van elkaar mogen genieten zoals dat bedoeld was.
Sterkte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ik klap nog net niet uit elkaar!♡quote:Op maandag 19 december 2016 23:01 schreef Nazil het volgende:
Wat knap gm! En echte vechter, je mag trots op 'm zijn!
Nee ze moeten de morfine rustig afbouwen, en hoelang dat duurt weten ze niet... maar we zien t wel, dit is al zo'n grote stap voorwaarts.quote:Op dinsdag 20 december 2016 11:08 schreef Roomsnoes het volgende:
Ach kleine frummel.
Maar wat ongelooflijk fijn dat jullie wat dichter naar huis mogen!! Hebben ze enig idee hoe het nu verder zal gaan? Hoe lang jullie nog moeten blijven enzo?
quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gm wat tof!![]()
(eerste keer geloof ik dat ik blij voor iemand ben dat ze naar Gouda mogen )![]()
Fijn dat jullie weer in Gouda zijn, maar dat hij nog tot 1 januari daar moet liggen is wel rot met die feestdagenquote:Op dinsdag 20 december 2016 18:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
tja...
Nou we zijn dus inmiddels in Gouda, meneertje werd als koning onthaald
We zitten hier nog tot 1 januari ongeveer... james moet afkicken/afbouwen vd morfine en dormicum, heeft n schema meegekregen van de kinderarts en dat loopt tot 1 januari... en al die tijd moet hij aan de monitor liggen... kerst en oud en nieuw in n ziekenhuis, t is een nieuwe ervaring.
Kattenquote:Op woensdag 21 december 2016 07:55 schreef Amsel het volgende:
Dat je het pak melkpoeder even open laat staan, en dat je je peuter opeens hoort roepen "Poesie mag niet! Is baby melk!" en dat je kat dan met z'n kop in het pak het melkpoeder zit op te likken![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gm wat tof!![]()
(eerste keer geloof ik dat ik blij voor iemand ben dat ze naar Gouda mogen )![]()
Ik snap je gevoel heel, heel goed. Lijkt me vreselijk om hem "achter" te moeten laten. Maar jullie hebben nog een lange weg te gaan, en het is voor James heel wat waard als jij enigszins uitgerust bent.quote:Op woensdag 21 december 2016 09:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
onrustige nacht gehad, de monitor piept regelmatig en james was onrustig. In principe zou ik nu thuis kunnen slapen maar voel me dan zo'n vreselijke moeder.. dan laat ik m alleen en is ie eenzaam enz enz
Als James onrustig is kunnen de piepjes heel duidelijk valse registratie zijn he?quote:Op woensdag 21 december 2016 09:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
onrustige nacht gehad, de monitor piept regelmatig en james was onrustig. In principe zou ik nu thuis kunnen slapen maar voel me dan zo'n vreselijke moeder.. dan laat ik m alleen en is ie eenzaam enz enz
Emmy vandaag 67 cm en 7990 gram.quote:Op woensdag 21 december 2016 08:25 schreef Svane het volgende:
[..]![]()
![]()
Fijn GM! Dat is al bijna thuis!
Oooooh en Amsel de kat en het melkpoeder! De kat zou wel blij geweest zijn met de lekkere snack.![]()
Mijn zoon is echt geobsedeerd door onze kat haha! Als hij onrustig is en de kat komt voorbij is hij meteen stil en hangt z'n mond open en blijft ie hem aanstaren. En nu achtervolgt hij hem ook echt, de kat schrikt van al die aandacht.wel handig entertainment.
Gisteren 6 maanden en ook de 6 maanden check op cb. 8180 gram en 71 cm!Hij doet het verder super, maar dat wisten we natuurlijk al.
Zijn jullie zes maanders ook van die kletskousen? Echt de hele dag random geluiden en ook met intonatie alsof hij daadwerkelijk verwacht dat we hem begrijpen.
Ja, 2 aan beide kanten 1quote:Op woensdag 21 december 2016 12:59 schreef Svane het volgende:
Mooie stats ook! Dat nephoesten klinkt echt hilarisch!![]()
Dat imiteren is tof om te zien he, zo knap dat onze babies dus zoveel leren gewoon door kijken en luisteren en dan proberen.
Hee was de tand van Emmy nu echt een kies?
quote:Op woensdag 21 december 2016 15:03 schreef Miezziej het volgende:
Mijn baby zat lekker naar me te lachen. Om me vervolgens onder te kotsen![]()
Bijzonder van de kiezen Arja! Dan kan de rest alleen maar meevallen toch?![]()
Sterkte GM
Er zijn zelfs kinderen naar aken en antwerpen vervoerd omdat er in NL geen plek is.. Het is dit jaar bizar heftig.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:06 schreef Sylvana het volgende:
Nooohhh GM wat liefHij ziet er echt al een stuk beter uit nu
En goed dat je zelf even gaat bijslapen, dat heb je ook wel nodig
Het was net zelfs op het nieuws dat het RS-virus zo rondgaat dat in Noord-Holland zelfs kinderen overgeplaatst worden naar deze kant van het land (Enschede)omdat er geen plek is en dat er tieners naar volwassenen-afdelingen worden overgeplaatst etc. Echt rot dat jullie dan net bij die 0.5-1% horen waar het zo is gegaan
Poeh dat is helemaal heftig dan idd. Echt bizar dat het dit jaar zo heftig is.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Er zijn zelfs kinderen naar aken en antwerpen vervoerd omdat er in NL geen plek is.. Het is dit jaar bizar heftig.
Tussen de witte jassenquote:Op woensdag 21 december 2016 19:27 schreef Arja het volgende:
Ah die lieve Saar.
Hoe gaan julie de feestdagen vieren?
Gewoon op de kinderafdeling... geen academisch ziekenhuis ofzo hoor. T is Gouda.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:15 schreef Burdie het volgende:
Hier lag de afdeling ook helemaal vol inderdaad. GM vaak organiseer het ziekenhuis nog wel iets leuks voor de kinderen. Ik neem aan dat hij op de neo ligt?
Hebben ze geen weeg-uurtje? Ik ben ook benieuwd.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:06 schreef Chanty het volgende:
De cb arts is ook ziek, dus afspraak is gecanceld. Eerstvolgende mogelijkheid is 18 januariik was nog wel zo benieuwd naar haar stats. Morgen maar met haar op de weegschaal gaan staan.
Ja op mijn werkdagen. Kan naar een andere wijk op mijn vrije dag maar acht de kans groot dat het cb dicht is volgende week. En de weken daarna heb ik op mijn vrije dagen al allemaal afspraken staan. Plus dat je toch niet kan meten. Wegen kan ik thuis nog.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:12 schreef Arja het volgende:
[..]
Hebben ze geen weeg-uurtje? Ik ben ook benieuwd.
in rveen is morgen weeg uurtje er staat altijd bij of het dicht is op de site..quote:Op woensdag 21 december 2016 21:06 schreef Chanty het volgende:
De cb arts is ook ziek, dus afspraak is gecanceld. Eerstvolgende mogelijkheid is 18 januariik was nog wel zo benieuwd naar haar stats. Morgen maar met haar op de weegschaal gaan staan.
Ja maar dan werk ik dusquote:Op woensdag 21 december 2016 21:25 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
in rveen is morgen weeg uurtje er staat altijd bij of het dicht is op de site..
Rokkeveen, wijk in onze woonplaatsquote:Op woensdag 21 december 2016 21:49 schreef Nouk84 het volgende:
Rveen? Als in Roelofarendsveen?
Fijn dat julli weer in Gouda zijn GM! Vannacht hopelijk lekker slapen
Dacht al, volgens mij wonen jullie beiden niet in de buurt van die plaatsquote:Op woensdag 21 december 2016 22:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Rokkeveen, wijk in onze woonplaats
Wauwquote:Op donderdag 22 december 2016 10:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat goed van M. luna![]()
James is van de zuurstof af![]()
tnt gaat dat goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |