Knisperboekjes!quote:Op maandag 19 december 2016 17:39 schreef Mies_poes het volgende:
Ik heb geen verstand van de pil![]()
Fijn dat James het goed oppakt Gm! Een beetje hulp van zuurstof is helemaal niet erg, hij komt van zo ver![]()
Wat doen of deden jullie met je baby van drie maanden ter vermaak? Ik wandel veel (maar dan gaat ze bijna altijd slapen), heb een babygym maar daar heeft ze nog niet zo'n interesse in en de box vindt ze ook niet heel grappig.
Een damespaard... Een herenpaard... Een boerenknol... Een gat in de weg!quote:Op maandag 19 december 2016 17:39 schreef Mies_poes het volgende:
Ik heb geen verstand van de pil![]()
Fijn dat James het goed oppakt Gm! Een beetje hulp van zuurstof is helemaal niet erg, hij komt van zo ver![]()
Wat doen of deden jullie met je baby van drie maanden ter vermaak? Ik wandel veel (maar dan gaat ze bijna altijd slapen), heb een babygym maar daar heeft ze nog niet zo'n interesse in en de box vindt ze ook niet heel grappig.
Hmja als je nog niet ongesteld was van tevoren dan toch ook niet ineens met de pil? Afwachten lijkt me inderdaad? Wel lastig die onduidelijkheid.quote:Op maandag 19 december 2016 17:15 schreef ikke_84 het volgende:
Nouk ik was nog niet ongesteld geweest en gelijk gestart met de pil (als je binnenkort 25 dagen na de bevalling begon was het gelijk veilig) toen 2x normaal ongesteld zoals ik gewend ben en de afgelopen keer veel te laat en maar 2 dagen heel weinig. Nu is t nog afwachten.
Uni ik weet dat het niet een echte menstruatie is maar normaal bloed ik altijd 4 dagen vrij veel. Zelfs na de eerste zwangerschap pakte mijn lichaam het zo weer op. Alleen toen had ik geen pil.
Ow joh nu nog een hechting verloren? Geen last van nu?
Met een arm onder haar buik en dan tussen haar benen doorquote:Op maandag 19 december 2016 18:54 schreef Nazil het volgende:
Hoe houden jullie m vast met vliegtuigje? In oei ik groei stond het ook alleen snapte ik niet hoe ik m vast moest houden. Knisperboekje moet ik ook maar eens gaan halen!
Jij doet het dan staand denk? Ik doe het liggend op mijn rug met mijn handen in haar okseltjes/over haar buikje. Is niet de meest verantwoorde manier geloof ik.quote:Op maandag 19 december 2016 19:05 schreef Arja het volgende:
[..]
Met een arm onder haar buik en dan tussen haar benen door
Tip: houd ten alle tijden je mond dicht tijdens vliegtuigje boven je hoofdquote:Op maandag 19 december 2016 18:52 schreef Mies_poes het volgende:
Prexies wat ik ook doe dus, heb alleen geen knisperboekjes dus die moeten we even kopen. Wij doen trouwens ook vliegtuigje
Als je haar lid maakt van de bieb krijg je een heel leuk knisperboekje. En een gratis lidmaatschap tot haar 18equote:Op maandag 19 december 2016 18:52 schreef Mies_poes het volgende:
Prexies wat ik ook doe dus, heb alleen geen knisperboekjes dus die moeten we even kopen. Wij doen trouwens ook vliegtuigje
thanksquote:Op maandag 19 december 2016 19:05 schreef Arja het volgende:
[..]
Met een arm onder haar buik en dan tussen haar benen door
Dank je wel!quote:Op maandag 19 december 2016 20:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn baby vindt het prima om op een kleedje bij de kerststal te liggen(is een houten van de hema, mag ze lekker mee rommelen) en verder zit ze gewoon het liefste overal gezellig bij, heel hard mee te kletsen
.
GM, wat fijn dat er stappen genomen worden de goede kant op met James. Je kleine, lieve manneke. Pfff. En je lieve, kleine meisje zo moeten missen lijkt me ook echt heel rot. Ik hoop dat jullie snel weer samen zijn en weer van elkaar mogen genieten zoals dat bedoeld was.
Sterkte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |