quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gm wat tof!![]()
(eerste keer geloof ik dat ik blij voor iemand ben dat ze naar Gouda mogen )![]()
Fijn dat jullie weer in Gouda zijn, maar dat hij nog tot 1 januari daar moet liggen is wel rot met die feestdagenquote:Op dinsdag 20 december 2016 18:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
tja...
Nou we zijn dus inmiddels in Gouda, meneertje werd als koning onthaald
We zitten hier nog tot 1 januari ongeveer... james moet afkicken/afbouwen vd morfine en dormicum, heeft n schema meegekregen van de kinderarts en dat loopt tot 1 januari... en al die tijd moet hij aan de monitor liggen... kerst en oud en nieuw in n ziekenhuis, t is een nieuwe ervaring.
Kattenquote:Op woensdag 21 december 2016 07:55 schreef Amsel het volgende:
Dat je het pak melkpoeder even open laat staan, en dat je je peuter opeens hoort roepen "Poesie mag niet! Is baby melk!" en dat je kat dan met z'n kop in het pak het melkpoeder zit op te likken![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gm wat tof!![]()
(eerste keer geloof ik dat ik blij voor iemand ben dat ze naar Gouda mogen )![]()
Ik snap je gevoel heel, heel goed. Lijkt me vreselijk om hem "achter" te moeten laten. Maar jullie hebben nog een lange weg te gaan, en het is voor James heel wat waard als jij enigszins uitgerust bent.quote:Op woensdag 21 december 2016 09:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
onrustige nacht gehad, de monitor piept regelmatig en james was onrustig. In principe zou ik nu thuis kunnen slapen maar voel me dan zo'n vreselijke moeder.. dan laat ik m alleen en is ie eenzaam enz enz
Als James onrustig is kunnen de piepjes heel duidelijk valse registratie zijn he?quote:Op woensdag 21 december 2016 09:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
onrustige nacht gehad, de monitor piept regelmatig en james was onrustig. In principe zou ik nu thuis kunnen slapen maar voel me dan zo'n vreselijke moeder.. dan laat ik m alleen en is ie eenzaam enz enz
Emmy vandaag 67 cm en 7990 gram.quote:Op woensdag 21 december 2016 08:25 schreef Svane het volgende:
[..]![]()
![]()
Fijn GM! Dat is al bijna thuis!
Oooooh en Amsel de kat en het melkpoeder! De kat zou wel blij geweest zijn met de lekkere snack.![]()
Mijn zoon is echt geobsedeerd door onze kat haha! Als hij onrustig is en de kat komt voorbij is hij meteen stil en hangt z'n mond open en blijft ie hem aanstaren. En nu achtervolgt hij hem ook echt, de kat schrikt van al die aandacht.wel handig entertainment.
Gisteren 6 maanden en ook de 6 maanden check op cb. 8180 gram en 71 cm!Hij doet het verder super, maar dat wisten we natuurlijk al.
Zijn jullie zes maanders ook van die kletskousen? Echt de hele dag random geluiden en ook met intonatie alsof hij daadwerkelijk verwacht dat we hem begrijpen.
Ja, 2 aan beide kanten 1quote:Op woensdag 21 december 2016 12:59 schreef Svane het volgende:
Mooie stats ook! Dat nephoesten klinkt echt hilarisch!![]()
Dat imiteren is tof om te zien he, zo knap dat onze babies dus zoveel leren gewoon door kijken en luisteren en dan proberen.
Hee was de tand van Emmy nu echt een kies?
quote:Op woensdag 21 december 2016 15:03 schreef Miezziej het volgende:
Mijn baby zat lekker naar me te lachen. Om me vervolgens onder te kotsen![]()
Bijzonder van de kiezen Arja! Dan kan de rest alleen maar meevallen toch?![]()
Sterkte GM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |