abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167479087
Gm wat tof! *O*
(eerste keer geloof ik dat ik blij voor iemand ben dat ze naar Gouda mogen ) _O-
pi_167479169
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 18:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gm wat tof! *O*
(eerste keer geloof ik dat ik blij voor iemand ben dat ze naar Gouda mogen ) _O-
_O- _O- tja...

Nou we zijn dus inmiddels in Gouda, meneertje werd als koning onthaald :P
We zitten hier nog tot 1 januari ongeveer... james moet afkicken/afbouwen vd morfine en dormicum, heeft n schema meegekregen van de kinderarts en dat loopt tot 1 januari... en al die tijd moet hij aan de monitor liggen... kerst en oud en nieuw in n ziekenhuis, t is een nieuwe ervaring.
S. 2014
J. 2016
pi_167479302
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 18:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

_O- _O- tja...

Nou we zijn dus inmiddels in Gouda, meneertje werd als koning onthaald :P
We zitten hier nog tot 1 januari ongeveer... james moet afkicken/afbouwen vd morfine en dormicum, heeft n schema meegekregen van de kinderarts en dat loopt tot 1 januari... en al die tijd moet hij aan de monitor liggen... kerst en oud en nieuw in n ziekenhuis, t is een nieuwe ervaring.
Fijn dat jullie weer in Gouda zijn, maar dat hij nog tot 1 januari daar moet liggen is wel rot met die feestdagen ;( :* Hopelijk gaat het afbouwen goed :*
  dinsdag 20 december 2016 @ 21:41:11 #254
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_167485485
Vanaf nu hopelijk alleen nog maar bergopwaarts gm :)

Wij zijn weer thuis. Was wel weer lang genoeg. Vlucht terug ging net als de heenvlucht goed. Kregen allemaal complimenten dat ze zo lief waren. Niet dat dat onze verdienste is maar toch leuk.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_167486564
Fijn dat je weer naar Gouda mag GM! En wat ziet hij er al een stuk beter uit zeg! Fijn!
Kwak
  Manager PR/Moderator dinsdag 20 december 2016 @ 22:21:38 #256
269689 crew  Viv
pi_167487053
Wat een goede berichten gm, wel jammer van de feestdagen. Ik hoop dat jullie in 2017 in héél rustig vaarwater terechtkomen qua ziekenhuis en toestanden. :*
pi_167491787
Miespoes, wat fijn dat het oppassen zo goed ging. Ik kan me voorstellen dat het voor haar ook spannend is (wat als het slapen niet lukt) maar zo'n eerste goede ervaring geeft jullie beide hopelijk wat vertrouwen.

Chanty, fijn weer thuis te zijn en de kindjes zo relaxed op de vlucht. Vind het wel stoer hoor, met baby en peuter is dat toch een hele onderneming!

Gm, das jammer van de feestdagen, maar wel begrijpelijk van het afbouwen. Kan me voorstellen dat hij het dan ook zonder monitor nog even goed moet doen voor hij naar huis mag. Maar als de stijgende lijn doorzet worden het hopelijk wel steeds minder "stressvolle" bezoekjes.

Hier gaan de nachten de laatste dagen vrij jammer. Grootste wordt rond 1 uur wakker (en dan minstens half uur bezig om beide weer stil te krijgen), om 4 uur is kleine wakker (zelfde verhaal) en tegen 6 uur zijn ze klaar om de dag te beginnen. :O
pi_167491926
Dat je het pak melkpoeder even open laat staan, en dat je je peuter opeens hoort roepen "Poesie mag niet! Is baby melk!" en dat je kat dan met z'n kop in het pak het melkpoeder zit op te likken }:| _O-
pi_167491928
En wat super dat James terug naar Gouda mag!!
pi_167492039
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 07:55 schreef Amsel het volgende:
Dat je het pak melkpoeder even open laat staan, en dat je je peuter opeens hoort roepen "Poesie mag niet! Is baby melk!" en dat je kat dan met z'n kop in het pak het melkpoeder zit op te likken }:| _O-
Katten :') _O-
Een van onze katten wil op alles van de baby liggen: box, wipstoel, tripp trapp, omslagdoeken, kleedjes... Vraag me af of dat uit jaloezie is of dat ze de baby zo leuk vindt (ze komt nooit bij M. kijken)
pi_167492069
Amsel _O- _O-

L net naar kdv gebracht maar ik ben heel bang dat hij volgende week weer ziek is. 3 kinderen met een ab-kuur :{
pi_167492076
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 18:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gm wat tof! *O*
_O- _O-

Fijn GM! Dat is al bijna thuis!

Oooooh en Amsel de kat en het melkpoeder! De kat zou wel blij geweest zijn met de lekkere snack. :+

Mijn zoon is echt geobsedeerd door onze kat haha! Als hij onrustig is en de kat komt voorbij is hij meteen stil en hangt z'n mond open en blijft ie hem aanstaren. En nu achtervolgt hij hem ook echt, de kat schrikt van al die aandacht. :+ wel handig entertainment.

Gisteren 6 maanden en ook de 6 maanden check op cb. 8180 gram en 71 cm! O+ Hij doet het verder super, maar dat wisten we natuurlijk al.

Zijn jullie zes maanders ook van die kletskousen? Echt de hele dag random geluiden en ook met intonatie alsof hij daadwerkelijk verwacht dat we hem begrijpen. :+
pi_167492792
:W onrustige nacht gehad, de monitor piept regelmatig en james was onrustig. In principe zou ik nu thuis kunnen slapen maar voel me dan zo'n vreselijke moeder.. dan laat ik m alleen en is ie eenzaam enz enz ;(
S. 2014
J. 2016
pi_167492903
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 09:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
:W onrustige nacht gehad, de monitor piept regelmatig en james was onrustig. In principe zou ik nu thuis kunnen slapen maar voel me dan zo'n vreselijke moeder.. dan laat ik m alleen en is ie eenzaam enz enz ;(
Ik snap je gevoel heel, heel goed. Lijkt me vreselijk om hem "achter" te moeten laten. Maar jullie hebben nog een lange weg te gaan, en het is voor James heel wat waard als jij enigszins uitgerust bent.
pi_167493198
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 09:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als James onrustig is kunnen de piepjes heel duidelijk valse registratie zijn he?
Blijf naar hem kijken en probeer een beetje om de monitor heen te kijken naar je knulletje.
Maar hij is net aan het opknappen dus dat heeft even weer vertrouwen nodig.
En als je er overdag de hele dag bent, is het niet 'erg' als je juist de nacht bijtankt thuis.
Of kan papa/oma/zus/goeie vriendin/goeie bekende een nachtje slapen zodat jij even op adem kan komen?
Je moet nog even en mama's moeten ook goed voor zichzelf zorgen voor ze ook voor een ander kunnen zorgen ;)
Fijn dat hij lekker in de buurt is in elk geval!
  woensdag 21 december 2016 @ 11:36:32 #266
52229 Chanty
pi_167494670
Och gm ;( kun je niet afwisselen met je man of ander familielid? Ik zou zelf ook niet naar huis kunnen gaan maar je moet idd ook zelf overeind blijven :*

Svane mooie stats! Hier kletst mevrouw al maanden de oren van onze kop :D Lucas was een stuk minder "spraakzaam". Daarvoor kon Lucas al in een Ikea stoel zitten terwijl mevrouw echt nog niet recht genoeg zit daarvoor.
pi_167495881
Kan de papa dan bij James in de buurt blijven? Beetje elkaar afwisselen? En dan oppas voor de andere kinderen regelen?
pi_167496319
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 08:25 schreef Svane het volgende:

[..]

_O- _O-

Fijn GM! Dat is al bijna thuis!

Oooooh en Amsel de kat en het melkpoeder! De kat zou wel blij geweest zijn met de lekkere snack. :+

Mijn zoon is echt geobsedeerd door onze kat haha! Als hij onrustig is en de kat komt voorbij is hij meteen stil en hangt z'n mond open en blijft ie hem aanstaren. En nu achtervolgt hij hem ook echt, de kat schrikt van al die aandacht. :+ wel handig entertainment.

Gisteren 6 maanden en ook de 6 maanden check op cb. 8180 gram en 71 cm! O+ Hij doet het verder super, maar dat wisten we natuurlijk al.

Zijn jullie zes maanders ook van die kletskousen? Echt de hele dag random geluiden en ook met intonatie alsof hij daadwerkelijk verwacht dat we hem begrijpen. :+
Emmy vandaag 67 cm en 7990 gram.

Ze kletst ook wat af. En nephoesten en dan keihard lachen.
Gisteren was er een vriend die een paar keer hallooo tegen haar zei en ze deed hem gewoon na en met een beetje fantasie klonk het ook zo.
pi_167496352
Mooie stats ook! Dat nephoesten klinkt echt hilarisch! O+

Dat imiteren is tof om te zien he, zo knap dat onze babies dus zoveel leren gewoon door kijken en luisteren en dan proberen.

Hee was de tand van Emmy nu echt een kies?
pi_167496413
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 12:59 schreef Svane het volgende:
Mooie stats ook! Dat nephoesten klinkt echt hilarisch! O+

Dat imiteren is tof om te zien he, zo knap dat onze babies dus zoveel leren gewoon door kijken en luisteren en dan proberen.

Hee was de tand van Emmy nu echt een kies?
Ja, 2 aan beide kanten 1 :D
Maar geen voortanden
  woensdag 21 december 2016 @ 13:58:21 #271
52229 Chanty
pi_167497336
Een kies, dat is wel bijzonder. Die komen meestal als laatst. Lucas moet nog vier kiezen :p

En mooie stats. Denk dat Amélie zeker een kilo minder weegt, morgen zullen we het weten.
pi_167498508
Mijn baby zat lekker naar me te lachen. Om me vervolgens onder te kotsen :')

Bijzonder van de kiezen Arja! Dan kan de rest alleen maar meevallen toch? ;)

Sterkte GM :*
pi_167501511
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 15:03 schreef Miezziej het volgende:
Mijn baby zat lekker naar me te lachen. Om me vervolgens onder te kotsen :')

Bijzonder van de kiezen Arja! Dan kan de rest alleen maar meevallen toch? ;)

Sterkte GM :*
_O- baby's O+

Ik ga vanavond thuis slapen. T is beter voor iedereen als ik uitgerust ben en de verpleging is fantastisch hier.
En dan kan ik morgen Saar naar psz brengen en weer terug hierheen.

Saar zag haar broertje weer vh eerst sinds 9 december.

S. 2014
J. 2016
pi_167501606
Wederom een prachtfoto zeg! Saar lijkt me heel lief en zorgzaam.

Haha miezziej :D Erg herkenbaar ook. Mijnes is begonnen met lachen nu, en na elk lachje geeft ie over. Maf kind. Maar nu weet ik het en kan ik net op tijd een boekje pakken :P
  woensdag 21 december 2016 @ 17:24:55 #275
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_167501861
Mnohhh GM O+
Fijn dat het de goede kant uitgaat nu!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_167504255
Nooohhh GM wat lief O+ Hij ziet er echt al een stuk beter uit nu ^O^
En goed dat je zelf even gaat bijslapen, dat heb je ook wel nodig :*

Het was net zelfs op het nieuws dat het RS-virus zo rondgaat dat in Noord-Holland zelfs kinderen overgeplaatst worden naar deze kant van het land (Enschede) ;( omdat er geen plek is en dat er tieners naar volwassenen-afdelingen worden overgeplaatst etc. Echt rot dat jullie dan net bij die 0.5-1% horen waar het zo is gegaan ;(
pi_167504597
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 19:06 schreef Sylvana het volgende:
Nooohhh GM wat lief O+ Hij ziet er echt al een stuk beter uit nu ^O^
En goed dat je zelf even gaat bijslapen, dat heb je ook wel nodig :*

Het was net zelfs op het nieuws dat het RS-virus zo rondgaat dat in Noord-Holland zelfs kinderen overgeplaatst worden naar deze kant van het land (Enschede) ;( omdat er geen plek is en dat er tieners naar volwassenen-afdelingen worden overgeplaatst etc. Echt rot dat jullie dan net bij die 0.5-1% horen waar het zo is gegaan ;(
Er zijn zelfs kinderen naar aken en antwerpen vervoerd omdat er in NL geen plek is.. Het is dit jaar bizar heftig.
S. 2014
J. 2016
pi_167504881
Gm, wat een lieve foto zeg O+
pi_167504893
Ah die lieve Saar.
Hoe gaan julie de feestdagen vieren?
pi_167504942
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 19:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Er zijn zelfs kinderen naar aken en antwerpen vervoerd omdat er in NL geen plek is.. Het is dit jaar bizar heftig.
Poeh dat is helemaal heftig dan idd. Echt bizar dat het dit jaar zo heftig is.
pi_167505387
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 19:27 schreef Arja het volgende:
Ah die lieve Saar.
Hoe gaan julie de feestdagen vieren?
Tussen de witte jassen ;) Ik heb eerlijk gezegd nog niet echt een plan. Ik wil mn gezin graag bij elkaar en dat zal dan in t zkh zijn maar verder...
S. 2014
J. 2016
pi_167505894
http://www.ad.nl/nieuws/k(...)ekenhuizen~ae2c90a6/

Inderdaad nu ook in het nieuws over RSvirus.
pi_167506167
GM O+ prachtige foto.
Fijn dat jullie weer terug zijn in Gouda. Nog even en dan met zn alle weer thuis.

Nazil ik zie er ook al tegenop om Mats vrijdag naar het kdv te brengen. Zal je zien dat we met kerst allemaal ziek zijn.
Er zijn echt veel mensen ziek of verkouden bah.
Scheelt wel dat de kinderen met ab waarschijnlijk niet meer besmettelijk zijn

Welkom terug chanty. Fijn dat het zo goed ging.

Arja :D ik heb vannacht gedroomd dat Stijn 4 kiezen en 2 tandjes had. Ik denk dat dat door de kiesjes van Emmy komt haha
Kan je ze zo zien als ze lacht ofzo of moet je echt goed in haar mondje kijken?
Die interactie is zo leuk ♡

Miez :7 lekkerrrr

Madivi pfff wat een nachten. Hopelijk gaat het aankomende nacht beter.

[ Bericht 5% gewijzigd door ikke_84 op 21-12-2016 20:22:16 ]
  woensdag 21 december 2016 @ 20:15:21 #284
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_167506588
Hier lag de afdeling ook helemaal vol inderdaad. GM vaak organiseer het ziekenhuis nog wel iets leuks voor de kinderen. Ik neem aan dat hij op de neo ligt?
KuikenGuppy
pi_167507607
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:15 schreef Burdie het volgende:
Hier lag de afdeling ook helemaal vol inderdaad. GM vaak organiseer het ziekenhuis nog wel iets leuks voor de kinderen. Ik neem aan dat hij op de neo ligt?
Gewoon op de kinderafdeling... geen academisch ziekenhuis ofzo hoor. T is Gouda. :')

Ik zal t morgen eens vragen, nu onderweg naar huis..
S. 2014
J. 2016
pi_167507688
ikke, ik kan ze zo niet zien, alleen voelen. Ze zitten ergens in het midden aan beide kanten een puntje.

Gm: kerstboompje meenemen?
pi_167507736
Ik hoop heel erg dat het allemaal het zelfde virus is wat L. Vorige week heeft gehad. Ik hoop dat met z'n allen ziek in bed ons bespaard blijft.

Gm ik vind het heel spijtig dat jullie de kerst wel zo door moeten brengen. Ik denk vaak aan jullie en jullie prachtige kinderen. Zo'n mooie foto dit ook weer!
  woensdag 21 december 2016 @ 21:06:14 #288
52229 Chanty
pi_167508918
De cb arts is ook ziek, dus afspraak is gecanceld. Eerstvolgende mogelijkheid is 18 januari -O- ik was nog wel zo benieuwd naar haar stats. Morgen maar met haar op de weegschaal gaan staan.
pi_167509196
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 21:06 schreef Chanty het volgende:
De cb arts is ook ziek, dus afspraak is gecanceld. Eerstvolgende mogelijkheid is 18 januari -O- ik was nog wel zo benieuwd naar haar stats. Morgen maar met haar op de weegschaal gaan staan.
Hebben ze geen weeg-uurtje? Ik ben ook benieuwd.
  woensdag 21 december 2016 @ 21:21:26 #290
52229 Chanty
pi_167509587
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 21:12 schreef Arja het volgende:

[..]

Hebben ze geen weeg-uurtje? Ik ben ook benieuwd.
Ja op mijn werkdagen. Kan naar een andere wijk op mijn vrije dag maar acht de kans groot dat het cb dicht is volgende week. En de weken daarna heb ik op mijn vrije dagen al allemaal afspraken staan. Plus dat je toch niet kan meten. Wegen kan ik thuis nog.
pi_167509771
GM wat fijn dat jullie in Gouda zijn! Hopelijk toch nog een beetje fijne feestdagen zo, mooi dat het beter gaat met de kleine man. Wat een doorzetter zeg ^O^ . Nu jij zelf ook een beetje tot rust komen. Wat een impact moet dit hebben op jullie allemaal!
  woensdag 21 december 2016 @ 21:25:20 #292
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_167509777
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 21:06 schreef Chanty het volgende:
in rveen is morgen weeg uurtje er staat altijd bij of het dicht is op de site..
  woensdag 21 december 2016 @ 21:32:09 #293
52229 Chanty
pi_167510127
quote:
17s.gif Op woensdag 21 december 2016 21:25 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

in rveen is morgen weeg uurtje er staat altijd bij of het dicht is op de site..
Ja maar dan werk ik dus ;) maar zag op de site dat het weeguur volgende week verzet is naar donderdag. Dus dan wil ik wel gaan en vraag ik of ik haar even mag opmeten.
pi_167510927
GM, wat fijn dat het zoveel beter gaat! En wat een mooie foto van de hereniging van je kindjes!

Chanty, vervelend is dat! Ik heb een keer een afspraak afegezegd omdat M. verhoging had, kon ik ook gelijk een maand wachten of de volgende. Ons CB zit voor mijn gevoel echt aan hun maximale capaciteit.

M. kan tegenwoordig van zijn speeldeken afschuiven. Hij schuifelt en wiebelt langzaam de hele woonkamer door. Ik heb nog niet echt het idee dat hij heel goed kan bepalen welke kant hij opgaat, maar dat maakt hem verder niets uit!
  woensdag 21 december 2016 @ 21:49:22 #295
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_167510963
Rveen? Als in Roelofarendsveen? :)

Fijn dat julli weer in Gouda zijn GM! Vannacht hopelijk lekker slapen :*
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  woensdag 21 december 2016 @ 22:05:49 #296
52229 Chanty
pi_167511912
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2016 21:49 schreef Nouk84 het volgende:
Rveen? Als in Roelofarendsveen? :)

Fijn dat julli weer in Gouda zijn GM! Vannacht hopelijk lekker slapen :*
Rokkeveen, wijk in onze woonplaats
  woensdag 21 december 2016 @ 22:21:32 #297
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_167512529
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:05 schreef Chanty het volgende:

[..]

Rokkeveen, wijk in onze woonplaats
Dacht al, volgens mij wonen jullie beiden niet in de buurt van die plaats :)
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_167519344
M heeft vannacht voor het eerst op zijn eigen kamertje geslapen en sliep tot half zeven door. Helaas werd ik wel om 5 uur wakker omdat ik M mistte en hij normaal rond die tijd wakker begint te worden. Ik heb het er dus moeilijker mee dan hij... Na de ochtendvoeding dus nog maar even geknuffeld in bed en nu ben ik een beetje laat voor mijn werk
pi_167521213
Wat goed van M. luna O+

James is van de zuurstof af *O* *O* tnt gaat dat goed!
S. 2014
J. 2016
pi_167522049
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat goed van M. luna O+

James is van de zuurstof af *O* *O* tnt gaat dat goed!
Wauw *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')