quote:

Ja is wel leuk, maar dat strand in TLV is kankismerigquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh das wel prima te doen ja. Lekker dagje naar 't strand en zoal zal dat nu wel meevallen qua temperaturen. Graadje of 16-17
 meer plastic, drollen en andere vuligheid dan water.. dan kan je beter het strand in Haifa pakken. 12 graden nu, heb zo een 24/7 winkel waar ze de tijd en graden weergeven op een bord tegenover mijn appartement
 meer plastic, drollen en andere vuligheid dan water.. dan kan je beter het strand in Haifa pakken. 12 graden nu, heb zo een 24/7 winkel waar ze de tijd en graden weergeven op een bord tegenover mijn appartement  

Hier moet een peimel inquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Lach niet zo met je rattengezicht

quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:42 schreef xcachet het volgende:
Ik zie nu een nieuwe #b00s, dus ga die ff kijken

Haha echt?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:41 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ja is wel leuk, maar dat strand in TLV is kankismerigmeer plastic, drollen en andere vuligheid dan water.. dan kan je beter het strand in Haifa pakken. 12 graden nu, heb zo een 24/7 winkel waar ze de tijd en graden weergeven op een bord tegenover mijn appartement
 en ik wilde er dan nog wel heengaan, maar ik mag toch niet zwemmen dus dan is het hoogstens chillen op het strand
 en ik wilde er dan nog wel heengaan, maar ik mag toch niet zwemmen dus dan is het hoogstens chillen op het strand 
 maar er heen reizen absoluut wel, en ik denk dat genoeg mensen dat al niet durven
 maar er heen reizen absoluut wel, en ik denk dat genoeg mensen dat al niet durven  

SLAYER?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
goed hoor beetje verrot wel.

Hard gewerkt weer?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
goed hoor beetje verrot wel.

Dan zit je veiligquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm ja, dat is ook wel zo. Ik ben wel benieuwd naar je naam nu
Mijn naam is gelukkig wel heel Nederlands. Achternaam in elk geval. Voornaam is meer Engels.
 moet je je voorstellen met abu voor je naam dan krijgen ze instant erect penis
 moet je je voorstellen met abu voor je naam dan krijgen ze instant erect penis

Wat??quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:43 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dan zit je veiligmoet je je voorstellen met abu voor je naam dan krijgen ze instant erect penis

yayyyyyyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Chickie ik denk dat jou kaartje er morgen ook is!

Strand en omgeving zijn chilll dus geen zorgenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha echt?en ik wilde er dan nog wel heengaan, maar ik mag toch niet zwemmen dus dan is het hoogstens chillen op het strand
Haifa is ook maar half uurtje met de trein of zo, toch?
Haha nice man. Ik weet niet of ik zoals jij er zou kunnen wonen. Ik denk dat ik daarvoor toch niet de ballen hebmaar er heen reizen absoluut wel, en ik denk dat genoeg mensen dat al niet durven
 en een uurtje reizen wel als de omstandigheden gunstig zijn. Kom naar Israel en geniet, je hebt niets te vrezen
 en een uurtje reizen wel als de omstandigheden gunstig zijn. Kom naar Israel en geniet, je hebt niets te vrezen  

Tsjonge jonge.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:46 schreef Oberkullie het volgende:
Anne Frank mogelijk toch niet verraden
http://www.parool.nl/amst(...)t-verraden~a4435839/
Plottwist

Dat ze verraden is zorgde wel voor een beter verhaalquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:46 schreef Oberkullie het volgende:
Anne Frank mogelijk toch niet verraden
http://www.parool.nl/amst(...)t-verraden~a4435839/
Plottwist

Nicequote:Op vrijdag 16 december 2016 21:48 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Strand en omgeving zijn chilll dus geen zorgenen een uurtje reizen wel als de omstandigheden gunstig zijn. Kom naar Israel en geniet, je hebt niets te vrezen

Al kaasknabbels gegeten?quote:

Kom we gaan chili cheese nuggets halenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:42 schreef Amarantha het volgende:
Wie komt mij even zak chips brengen.

Die zijn echt goorquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:51 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom we gaan chili cheese nuggets halen

Israel ja, maar met zo een naam ben je in de West Bank niet veiligquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat??
Ik zou eerder denken dat je met een naam als Ben Gurion (pun intended) zo binnenkomt.
weetnie eig, maar als er geen reden is om jou te verdenken (denk bijv. aan stamps van bepaalde Arabische landen) dan kom je gewoon zonder problemen langs de beveiligingquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:45 schreef Toto69 het volgende:
Ik hoorde trouwens ook dat ze op Ben Gurion met een schaal werken qua hoe verdacht je bent? 1 en 2 is alleen voor mensen uit Israël, 3 is veilig, 4 is lichtelijk verdacht, 5 is behoorlijk verdacht en 6 is code rood?

quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:51 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom we gaan chili cheese nuggets halen

Dat idd en dat is sws ver van jouw geplande bestemmingenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice
Vrees ook niet echt hoor. Je weet gewoon welke regio's je moet vermijden. O.a. Gaza. En grenzen met Syrië en Libanon.

echt een nepmoslim jij, palestina israel noemen...quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:52 schreef Fushia2 het volgende:
Als ik naar Israel ga kom ik nooit meer andere landen binnen

Heb je haar weer.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:53 schreef Crip het volgende:
[..]
echt een nepmoslim jij, palestina israel noemen...

Wou een trip naar Iran maken toen ik een nieuw NLs paspoort kreeg, al die bijlagen zo lekkerblank leeg maar nu moet ik weer 10 jaar wachten of zoquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:52 schreef Fushia2 het volgende:
Als ik naar Israel ga kom ik nooit meer andere landen binnen

Griep gaat rond hoorde ik.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:55 schreef supersof het volgende:
heb het gevoel dat ik weer ziek word

Mattie van me moest 3 langs de Amerikaanse ambassade voor interviews aangezien hij ooit in Teheran was geweest.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:55 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Wou een trip naar Iran maken toen ik een nieuw NLs paspoort kreeg, al die bijlagen zo lekkerblank leeg maar nu moet ik weer 10 jaar wachten of zo

x/10?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:51 schreef Fushia2 het volgende:
Zo, net 10 min met een Syrische vluchteling gesproken. Zo'n gesprekken geven een mens kracht.

Hmm oke.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:52 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Israel ja, maar met zo een naam ben je in de West Bank niet veilig
[..]
weetnie eig, maar als er geen reden is om jou te verdenken (denk bijv. aan stamps van bepaalde Arabische landen) dan kom je gewoon zonder problemen langs de beveiliging
 .
. 

Mhm ga waarsch volgend jaar naar Egypte maar wil ook nog wel een keer naar Israel toe...quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:52 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Israel ja, maar met zo een naam ben je in de West Bank niet veilig
[..]
weetnie eig, maar als er geen reden is om jou te verdenken (denk bijv. aan stamps van bepaalde Arabische landen) dan kom je gewoon zonder problemen langs de beveiliging

echt fakerd jijquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:54 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb je haar weer.
Als je ooit in Israel was zonder geldige redenen kom je in veel moslim landen niet binnen.

Klopt, nog een weekje werken en dan een weekje vrij dus ik hoop dat het niet die week door zetquote:

better safe than sorryquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:56 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mattie van me moest 3 langs de Amerikaanse ambassade voor interviews aangezien hij ooit in Teheran was geweest.

Ziek zijn met kerst en oud & nieuw is echt fucking matig.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Klopt, nog een weekje werken en dan een weekje vrij dus ik hoop dat het niet die week door zet

Vraag maar raak hoorquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm oke.
Ja een stamp van Iran is niet zo handig denk ik.
Handig man, zo'n bron van info als jij

Ben niet vaak ziek, maar als ik ziek ben is het in het weekend of in de vakantiequote:Op vrijdag 16 december 2016 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Klopt, nog een weekje werken en dan een weekje vrij dus ik hoop dat het niet die week door zet

Hoef ik tenminste geen kerst te vieren ;squote:Op vrijdag 16 december 2016 21:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ziek zijn met kerst en oud & nieuw is echt fucking matig.

Mijn ouders waren jaren achter elkaar met kerst ziek, omstebeurt. Dat was best kutquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ben niet vaak ziek, maar als ik ziek ben is het in het weekend of in de vakantie

Vind je dat vervelend dan?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoef ik tenminste geen kerst te vieren ;s
 Ach ik heb alleen 1ste kerstdag iets. 2de kerstdag ga ik alleen in de snackbar zitten.
 Ach ik heb alleen 1ste kerstdag iets. 2de kerstdag ga ik alleen in de snackbar zitten.

Kan gewoon.. gaan ze je wel ondervragen maar dat is allemaal niet zo engquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm ga waarsch volgend jaar naar Egypte maar wil ook nog wel een keer naar Israel toe...

Welke snackbar? Kom ik wel ff kroketje etenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind je dat vervelend dan?Ach ik heb alleen 1ste kerstdag iets. 2de kerstdag ga ik alleen in de snackbar zitten.

Chill man thanksquote:

heb al eens een meet met FOK!kers gedaan in Lissabon
 heb al eens een meet met FOK!kers gedaan in Lissabon  

Nee valt wel mee, maar zou het dit jaar niet erg vinden om het niet te vierenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind je dat vervelend dan?Ach ik heb alleen 1ste kerstdag iets. 2de kerstdag ga ik alleen in de snackbar zitten.

Gezellig. Burger Queen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke snackbar? Kom ik wel ff kroketje eten

denken dat je alles weet over reizen en visums terwijl je ouders heel het jaar moeten sparen om met de auto naar Marokko te gaan om de 2 jaar.quote:

logisch toch, snap het ook van de Iraniërs, die willen ook niet dat er een of andere Amerikaanse spion of Mossad agent zomaar ongezien binnenkomtquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik vind dit onzin, maar helaas gebeurt het langs beide kanten.

Zit die in t centrum of nahquote:

Ja kijk daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:00 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
logisch toch, snap het ook van de Iraniërs, die willen ook niet dat er een of andere Amerikaanse spion of Mossad agent zomaar ongezien binnenkomt

In je anus stoppenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:00 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb een biertje. Wat zal ik met de lege flesjes doen.

inleveren bij de AHquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:00 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb een biertje. Wat zal ik met de lege flesjes doen.

vind jij dat lekker ofzoquote:

Wij gaan heel vaak bij dat café zitten met die serre, tussen de winkelstraat en het winkelcentrum. Geen idee hoe dat ding heet maar ze hebben wel lekkere broodjesquote:

Dat lijkt me super vet. Laat me dan wel van te voren weten wanneer je komt, dan kan ik daar op inspelen want het leger is onverbiddelijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Chill man thanks
Als ik die kant op kom doen we gewoon Israël meet. Lijkt me wel ontzettend baasheb al eens een meet met FOK!kers gedaan in Lissabon

he he eindelijk ben je erquote:

gvdquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoe kom ik anders aan al die wonden gek

Ja snap ik man. Best pittige leef heb je lijkt mequote:Op vrijdag 16 december 2016 22:02 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dat lijkt me super vet. Laat me dan wel van te voren weten wanneer je komt, dan kan ik daar op inspelen want het leger is onverbiddelijk

Brasserie?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij gaan heel vaak bij dat café zitten met die serre, tussen de winkelstraat en het winkelcentrum. Geen idee hoe dat ding heet maar ze hebben wel lekkere broodjes

so so fakequote:Op vrijdag 16 december 2016 22:00 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
denken dat je alles weet over reizen en visums terwijl je ouders heel het jaar moeten sparen om met de auto naar Marokko te gaan om de 2 jaar.
En je woont in Limburg. Je weet niks.

Denk het niet, als ik gewoon als toerist kom.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:59 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Kan gewoon.. gaan ze je wel ondervragen maar dat is allemaal niet zo eng

Yesquote:

Ik zit altijd met een tent in mijn broek als jij postquote:

weet niet of ik die muurkast lelijker vind of dat ze die oude kast midden in de kamer hebben gezetquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
he he eindelijk ben je er
wat vind je van die belachelijke kast van de foefjes

Verschilt niet zo veel van je dagelijkse werk tochquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb net 3 dagen plat in bed gelegen

wat liefquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zit altijd met een tent in mijn broek als jij post

Vallen op bbwquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zit altijd met een tent in mijn broek als jij post

Had je dat einde gehoord, dat slome stukje van die vlog die ze aan het editten warenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:04 schreef zeer het volgende:
[..]
weet niet of ik die muurkast lelijker vind of dat ze die oude kast midden in de kamer hebben gezet

Wat is je vriendin dan?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |