quote:
Ja is wel leuk, maar dat strand in TLV is kankismerigquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh das wel prima te doen ja. Lekker dagje naar 't strand en zoal zal dat nu wel meevallen qua temperaturen. Graadje of 16-17
Hier moet een peimel inquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Lach niet zo met je rattengezicht
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:42 schreef xcachet het volgende:
Ik zie nu een nieuwe #b00s, dus ga die ff kijken
Haha echt?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:41 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ja is wel leuk, maar dat strand in TLV is kankismerigmeer plastic, drollen en andere vuligheid dan water.. dan kan je beter het strand in Haifa pakken. 12 graden nu, heb zo een 24/7 winkel waar ze de tijd en graden weergeven op een bord tegenover mijn appartement
SLAYER?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
goed hoor beetje verrot wel.
Hard gewerkt weer?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
goed hoor beetje verrot wel.
Dan zit je veiligquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm ja, dat is ook wel zo. Ik ben wel benieuwd naar je naam nu
Mijn naam is gelukkig wel heel Nederlands. Achternaam in elk geval. Voornaam is meer Engels.
Wat??quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:43 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dan zit je veiligmoet je je voorstellen met abu voor je naam dan krijgen ze instant erect penis
yayyyyyyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Chickie ik denk dat jou kaartje er morgen ook is!
Strand en omgeving zijn chilll dus geen zorgenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha echt?en ik wilde er dan nog wel heengaan, maar ik mag toch niet zwemmen dus dan is het hoogstens chillen op het strand
Haifa is ook maar half uurtje met de trein of zo, toch?
Haha nice man. Ik weet niet of ik zoals jij er zou kunnen wonen. Ik denk dat ik daarvoor toch niet de ballen hebmaar er heen reizen absoluut wel, en ik denk dat genoeg mensen dat al niet durven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |