wil je me chips voeren?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie een database met alle quotes van niels
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:20 schreef xcachet het volgende:
Na jelly, caren, mad nu de hersenbloeding. De lol is er wel af.
Ik ga een pak koekjes leeg eten. En 1 probleem is nu opgelost dus ik ben iets minder gestresst nu.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Neem een hete douche en ga met een zak chips in bed liggen
Elke dag pizza halen zeker?quote:
Oh, zo quoten. Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Net gaf je nog af op dat ze Niels' post zaten te quoten???
Heeft geen nut.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:27 schreef supersof het volgende:
Zal ik kijken of je kaartje er is ama?
Een aantal vrienden van mij zijn aan het einde van hun trip in Israel naar Ramallah gegaan. Zo hoppa langs een grenspost en een taxi gepakt naar de stad, gewapend met een camera en een backup verhaal dat ze journalisten waren die aan een Palestijnsgezind stuk in de krant werkten. Als je dat vertelt dan heb je ze allemaal aan het soppen. Ze zeiden dat de sfeer en de mensen over het algemeen prettig waren, maar dat ze wel het gevoel hadden dat ze constant alert moesten blijven. Leuk om mee te maken wel, zo een avontuur..quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Ligt in Palestijnse gebieden, toch? Lijkt me niet heel verstandig.
Ja sorry, had even geen zin om de hele zin te typen haha maar ik typ er nu wel een helemaal, zelf met een hoofdletter, maar er missen wel wat leestekens oke doeiquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoi ik ben hier om een vleugje positivisme achter te laten
Hoezo nietquote:
Heb jij chips? Zo ja, ja.quote:
Wie is hetquote:
Heb hem gisteravond verstuurd dus is er morgen pas (of maandag, ligt eraan hoe druk ze het hebben).quote:
Nog maar een beetjequote:
Oooh, oke dan ga ik morgen kijkenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb hem gisteravond verstuurd dus is er morgen pas (of maandag, ligt eraan hoe druk ze het hebben).
Wtfquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:28 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Een aantal vrienden van mij zijn aan het einde van hun trip in Israel naar Ramallah gegaan. Zo hoppa langs een grenspost en een taxi gepakt naar de stad, gewapend met een camera en een backup verhaal dat ze journalisten waren die aan een Palestijnsgezind stuk in de krant werkten. Als je dat vertelt dan heb je ze allemaal aan het soppen. Ze zeiden dat de sfeer en de mensen over het algemeen prettig waren, maar dat ze wel het gevoel hadden dat ze constant alert moesten blijven. Leuk om mee te maken wel, zo een avontuur..
20 minuten als er geen files zijnquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Elke dag pizza halen zeker?
Hoe lang doe je erover om in het 'centrum' van Tel Aviv te zijn dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |