better safe than sorryquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:56 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mattie van me moest 3 langs de Amerikaanse ambassade voor interviews aangezien hij ooit in Teheran was geweest.
Ziek zijn met kerst en oud & nieuw is echt fucking matig.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Klopt, nog een weekje werken en dan een weekje vrij dus ik hoop dat het niet die week door zet
Vraag maar raak hoorquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm oke.
Ja een stamp van Iran is niet zo handig denk ik.
Handig man, zo'n bron van info als jij
Ben niet vaak ziek, maar als ik ziek ben is het in het weekend of in de vakantiequote:Op vrijdag 16 december 2016 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Klopt, nog een weekje werken en dan een weekje vrij dus ik hoop dat het niet die week door zet
Hoef ik tenminste geen kerst te vieren ;squote:Op vrijdag 16 december 2016 21:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ziek zijn met kerst en oud & nieuw is echt fucking matig.
Mijn ouders waren jaren achter elkaar met kerst ziek, omstebeurt. Dat was best kutquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ben niet vaak ziek, maar als ik ziek ben is het in het weekend of in de vakantie
Vind je dat vervelend dan?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoef ik tenminste geen kerst te vieren ;s
Kan gewoon.. gaan ze je wel ondervragen maar dat is allemaal niet zo engquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm ga waarsch volgend jaar naar Egypte maar wil ook nog wel een keer naar Israel toe...
Welke snackbar? Kom ik wel ff kroketje etenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind je dat vervelend dan?Ach ik heb alleen 1ste kerstdag iets. 2de kerstdag ga ik alleen in de snackbar zitten.
Chill man thanksquote:
Nee valt wel mee, maar zou het dit jaar niet erg vinden om het niet te vierenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind je dat vervelend dan?Ach ik heb alleen 1ste kerstdag iets. 2de kerstdag ga ik alleen in de snackbar zitten.
Gezellig. Burger Queen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke snackbar? Kom ik wel ff kroketje eten
denken dat je alles weet over reizen en visums terwijl je ouders heel het jaar moeten sparen om met de auto naar Marokko te gaan om de 2 jaar.quote:
logisch toch, snap het ook van de Iraniërs, die willen ook niet dat er een of andere Amerikaanse spion of Mossad agent zomaar ongezien binnenkomtquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik vind dit onzin, maar helaas gebeurt het langs beide kanten.
Zit die in t centrum of nahquote:
Ja kijk daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:00 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
logisch toch, snap het ook van de Iraniërs, die willen ook niet dat er een of andere Amerikaanse spion of Mossad agent zomaar ongezien binnenkomt
In je anus stoppenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:00 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb een biertje. Wat zal ik met de lege flesjes doen.
inleveren bij de AHquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:00 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb een biertje. Wat zal ik met de lege flesjes doen.
vind jij dat lekker ofzoquote:
Wij gaan heel vaak bij dat café zitten met die serre, tussen de winkelstraat en het winkelcentrum. Geen idee hoe dat ding heet maar ze hebben wel lekkere broodjesquote:
Dat lijkt me super vet. Laat me dan wel van te voren weten wanneer je komt, dan kan ik daar op inspelen want het leger is onverbiddelijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Chill man thanks
Als ik die kant op kom doen we gewoon Israël meet. Lijkt me wel ontzettend baasheb al eens een meet met FOK!kers gedaan in Lissabon
he he eindelijk ben je erquote:
gvdquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoe kom ik anders aan al die wonden gek
Ja snap ik man. Best pittige leef heb je lijkt mequote:Op vrijdag 16 december 2016 22:02 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dat lijkt me super vet. Laat me dan wel van te voren weten wanneer je komt, dan kan ik daar op inspelen want het leger is onverbiddelijk
Brasserie?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij gaan heel vaak bij dat café zitten met die serre, tussen de winkelstraat en het winkelcentrum. Geen idee hoe dat ding heet maar ze hebben wel lekkere broodjes
so so fakequote:Op vrijdag 16 december 2016 22:00 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
denken dat je alles weet over reizen en visums terwijl je ouders heel het jaar moeten sparen om met de auto naar Marokko te gaan om de 2 jaar.
En je woont in Limburg. Je weet niks.
Denk het niet, als ik gewoon als toerist kom.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:59 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Kan gewoon.. gaan ze je wel ondervragen maar dat is allemaal niet zo eng
Yesquote:
Ik zit altijd met een tent in mijn broek als jij postquote:
weet niet of ik die muurkast lelijker vind of dat ze die oude kast midden in de kamer hebben gezetquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
he he eindelijk ben je er
wat vind je van die belachelijke kast van de foefjes
Verschilt niet zo veel van je dagelijkse werk tochquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb net 3 dagen plat in bed gelegen
wat liefquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zit altijd met een tent in mijn broek als jij post
Vallen op bbwquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zit altijd met een tent in mijn broek als jij post
Had je dat einde gehoord, dat slome stukje van die vlog die ze aan het editten warenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:04 schreef zeer het volgende:
[..]
weet niet of ik die muurkast lelijker vind of dat ze die oude kast midden in de kamer hebben gezet
Wat is je vriendin dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |