Jij draait ook al een tijdje mee volgens mijquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:09 schreef DevFreak het volgende:
[..]
* DevFreak is stiekem helemaal niet zo nieuw
Sinds 2009 ofzoquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij draait ook al een tijdje mee volgens mij
Klopt er is een post hier nieuwe muziek post. Maar die richt zich meer op nieuwe artiesten.quote:
Hah, indeedee.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
MUZ / Tip hier nieuwe nummers #32
Ik zie ook geen georganiseerde lijst, wat mij nogal irriteertquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt er is een post hier nieuwe muziek post. Maar die richt zich meer op nieuwe artiesten.
ik ben geen mod. Gewoon aan het mopperen door ovquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:19 schreef DevFreak het volgende:
[..]
[..]
Ik zie ook geen georganiseerde lijst, wat mij nogal irriteert
oh wat dan? staan in de trein?quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben geen mod. Gewoon aan het mopperen door ov
De lijn Den Helder - Schagen ligt eruitquote:
ik ben nog niet thuis. Met de auto zou ik er 1 uur over doen.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben nog niet thuis. Met de auto zou ik er 1 uur over doen.
Nu ben ik om 10 uur vertrokken.
Tyfus
Ja, dat zuigt he? Als ik naar school ga doe ik er ook 1.5 uur over, tenzij ik heel vroeg vertrek, dan is het een uurtje.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:26 schreef tailfox het volgende:
Thuis auto pakken en meteen door naar de studio
hopelijk niet zou betekenen dat ik een mic openlaatstaan ;pquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:32 schreef DevFreak het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat zuigt he? Als ik naar school ga doe ik er ook 1.5 uur over, tenzij ik heel vroeg vertrek, dan is het een uurtje.
ben je straks live te horen ofzo dan?
buiten of een spammer aan de telefoon gehad? xDquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:16 schreef Melting het volgende:
Zo.... net even iemand van de Vriendenloterij een half uur bezig gehouden.
Hij kreeg van zijn baas te horen dat hij het gesprek maar eens moest afronden.
Die hele verbinding naar Den Helder kan er uit toch? Tenminste, volgens mij is dat wat de NS nu regelmatig test.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
De lijn Den Helder - Schagen ligt eruit
Ik heb hun gebeld.quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:31 schreef DevFreak het volgende:
[..]
buiten of een spammer aan de telefoon gehad? xD
Is dat iets dat het lot bepaald heeft?quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb hun gebeld.
Heb mijn lot opgezegd.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:36 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Is dat iets dat het lot bepaald heeft?
XDquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... door geen prijzen die er toe doen aan te trekken.
Ik vond hem leuk.quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:40 schreef DevFreak het volgende:
[..]
XD
Misschien dat dit zo ongeveer mijn flauwste woordgarp ooit was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |