Ik denk dat dat percentage hoger had gelegen als ze de prijs direct op 10 euro hadden gezet, in plaats van een upgrade via iap. Als je de reviews leest, zie je ook alleen maar mensen janken dat je na drie levels "opeens" moet betalen voor het "gratis" spel. Veel mensen zijn. Nu eenmaal te dom om het concept van een demo te snappen. Dat kun je beter ondervangen door het spel te marketen als een premium paid spelquote:Op woensdag 1 februari 2017 11:14 schreef chibibo het volgende:
Nintendo Beats Profit, Lifts Forecast on Pokemon Ahead of Switch
Super Mario Run is tot nu toe 78 miljoen keer gedownload, waarvan 40 miljoen in de eerste vier dagen.
5% heeft het spel ook daadwerkelijk gekocht. Dat is een hogere zgn. 'conversion rate' dan de gemiddelde app, maar ver beneden de verwachtingen van Nintendo, die blijkbaar op minimaal 10% rekenden.
Dat maakt niet zoveel uit, vrijwel niemand speelt het spel meer, het spel staat niet eens meer in de top 50 van populairste downloads voor iOSquote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:25 schreef Redbullkid het volgende:
Ik ga hem niet downloaden denk ik.
December voor ios en maart android.
Als het dezelfde server is zijn de mensen van ios veel verder en beter als mij.
Vind het echt heel gaar..
Of maakt dat niet uit?
Wat heeft dat met elkaar te maken? Ik speel het spel wel. Maar ik download het niet, omdat ik dat al gedaan heb.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 23:02 schreef koei het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit, vrijwel niemand speelt het spel meer, het spel staat niet eens meer in de top 50 van populairste downloads voor iOS
Best wel veel. Dingen als WhatsApp, Snapchat, instagram etc. staan nog wel in de top 10, terwijl iedereen die apps toch ook allang een keer heeft gedownload als ze daar interesse in hebben. Dat hij nu al zo is weggezakt zegt echt wel wat. Plus dat ik buiten de echte gamers ook niemand ken die het spel überhaupt heeft geprobeerd, ondanks dat de meeste mensen wel een recente iPhone hebben. Ik kan me echt niet voorstellen dat Nintendo tevreden is met de resultaten van het spel. Ik gok dat ze het bij een volgende game anders aan zullen pakken, al twijfel ik of het aan het spel zelf ligt of aan hoe ze het hebben uitgebracht.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken? Ik speel het spel wel. Maar ik download het niet, omdat ik dat al gedaan heb.
Ja, af en toe. Nintendo terecht kunnen afzeiken blijft toch leukquote:
Wat brengt versie 2.0 voor extras? Ik hoop toch wel op wat extra levels. In vind het een leuk spel, maar voor een tientje bood het echt weinig Gameplay. Af en toe een Toad Race spelen is leuk, maar na een of twee heb je dat ook wel gezien, als je alles wint.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 07:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
23/3 naar Android. Direct versie 2.0. werd tijd zeg.
Mwah ik lig daar niet zo wakker van. De beste games op iOS staan niet in de top 10. Geen van de GTA games vind je terug in de top 10. Bastion ook niet, Transistor niet, Implosion niet. Space Marshalls alleen tijdens een sale, en de Telltale spellen zijn nergens te bekennen. Toch zijn dat stuk voor stuk toppers die iOS en echt game platform maken.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:13 schreef koei het volgende:
[..]
Best wel veel. Dingen als WhatsApp, Snapchat, instagram etc. staan nog wel in de top 10, terwijl iedereen die apps toch ook allang een keer heeft gedownload als ze daar interesse in hebben. Dat hij nu al zo is weggezakt zegt echt wel wat. Plus dat ik buiten de echte gamers ook niemand ken die het spel überhaupt heeft geprobeerd, ondanks dat de meeste mensen wel een recente iPhone hebben. Ik kan me echt niet voorstellen dat Nintendo tevreden is met de resultaten van het spel. Ik gok dat ze het bij een volgende game anders aan zullen pakken, al twijfel ik of het aan het spel zelf ligt of aan hoe ze het hebben uitgebracht.
quote:Op zaterdag 18 maart 2017 08:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat brengt versie 2.0 voor extras? Ik hoop toch wel op wat extra levels. In vind het een leuk spel, maar voor een tientje bood het echt weinig Gameplay. Af en toe een Toad Race spelen is leuk, maar na een of twee heb je dat ook wel gezien, als je alles wint.
Polygon.quote:Nintendo’s first Mario game for mobile devices, Super Mario Run, is coming to Android platforms via the Google Play Store on March 23, Nintendo announced today.
On March 23, the iOS version of Super Mario Run will also be updated to version 2.0.0, Nintendo said. That update will add new playable characters to Super Mario Run. And if players complete one of Bowser’s challenges in the free version of the game, they’ll unlock World 1-4. Currently, only the first three levels of Super Mario Run are playable in the free version.
The iPhone and iPad versions of Super Mario Run were released in December 2016. The following month, Nintendo announced an Android version would drop sometime in March 2017.
Super Mario Run is an original platformer built with touchscreen devices in mind. The game features 24 levels in its World Tour mode and asymmetrical multiplayer challenges in its Toad Rally mode. Players can collect items and decorate their own Mushroom Kingdom with the Kingdom Builder mode. The game is free to download and includes a one-time $9.99 purchase to unlock all of its features.
¤10,99 tegenwoordig...quote:Op woensdag 19 juli 2017 15:39 schreef Marsenal het volgende:
Oh ja, ik ga deze nog eens installeren om er zeker van te zijn dat tien euro te veel was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |