omg ja. walgelijke teef.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daar heeft ze ook gelijk in, misselijke Do, alles is ordinair bij een ander, Room in dit geval, maar wel je naaktfotos laten slingeren, want bij Do is alles classy, heeft ze een gouden kut ofzo?
Ik heb het wel gezien en ik vond Romy onredelijk bezig zijn. Het was puur jalouzie omdat Bil en Do samen bezig waren. En ook ik vind Do geen prettig mens, maar dit was niet terecht. Romy vind ik soms grappig, maar meestal vind ik haar echt een kleuter, ze heeft totaal geen schaamte en houdt geen rekening met andere mensen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:15 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik heb dat van gisteren niet gezien. Maar begreep uit de Cos dat het ging over dat kotselijke fakegedrag van Do. Daar heeft ze toch gelijk in? Het is dat ik daar niet ben, maar die Do roept bij mij ook agressie op.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:29 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien en ik vond Romy onredelijk bezig zijn. Het was puur jalouzie omdat Bil en Do samen bezig waren. En ook ik vind Do geen prettig mens, maar dit was niet terecht. Romy vind ik soms grappig, maar meestal vind ik haar echt een kleuter, ze heeft totaal geen schaamte en houdt geen rekening met andere mensen.
geeft niet opaquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
Sorry voor spelfouten heb mijn bril niet bij me. Is echt blindtypen nu voor me.
tja,dat is wat jaloezie met een mens kan doen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Do is een kutwijf Ramona had precies hetzelfde gevoel bij haar een hele tijd
Dat doe je best nog knap danquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
kan je dit nog lezenquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
iedereen jaloers op Do, ik denk het nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:31 schreef lonneberga het volgende:
[..]
tja,dat is wat jaloezie met een mens kan doen.
Cemal wi lde toch ook naar huis, goed idee lekker samen hand in hand de poort uitlopenquote:
waarom zou je jaloers zijn op zo'n dom mokkel? ik had al heel lang een voorgevoel over dit creature en het komt uit!quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
iedereen jaloers op Do, ik denk het niet
zeg ik iedereen?quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
iedereen jaloers op Do, ik denk het niet
Eergisteren inderdaad, dus ga alsjeblieft samen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cemal wi lde toch ook naar huis, goed idee lekker samen hand in hand de poort uitlopen
Nou dat was mijn idee ook. Cemal stond daar heel sneu, wat hij dan moest. Ik dacht, huh? Jij zeurt toch ook al dagen dat je het niet meer ziet zitten daar, ga dan beide gewoon lekker wegquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cemal wi lde toch ook naar huis, goed idee lekker samen hand in hand de poort uitlopen
ik denk vrees dat de meesten daar abnormaal zijn Spook.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ieder normaal mens had al lang met Romy gaan praten ook
Omdat ze om aandacht vraagt, juist nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan ben ik ook geen normaal mens, ze kon bij mij komen dan zou ik praten, maar ik ging niet naar haarquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze is wel echt, en dus een echt ordinaire verwend kind.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:36 schreef Bramenstruik het volgende:
Room is Room, boeren, schijten, grote waffel, maar wel ok, ze is wel echt
oh mijn godquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:42 schreef DKUp het volgende:
Blijft nog oprecht in Utopia
[ afbeelding ]
Vanuit oogunt dieren welzijn snap ik hem welquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Man o man wat een gezeik van Bas, hij wil voorstellen dat supermarkten maar een beperkt aantal kilo vlees kan inkopen en dan nog biologisch ook, vuile kwijlebal laat iedereen lekker zelf beslissen wat ze willen eten.
Kutje Vic vind het een mooi voorstel en denkt dat niemand hier nee tegen zou zeggen
Nou achterlijk wijf, ik zeg er wel nee tegen, je ontneemt mensen hun brood sukkels
Ik koop mijn vlees altijd bij de slager.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Man o man wat een gezeik van Bas, hij wil voorstellen dat supermarkten maar een beperkt aantal kilo vlees kan inkopen en dan nog biologisch ook, vuile kwijlebal laat iedereen lekker zelf beslissen wat ze willen eten.
Kutje Vic vind het een mooi voorstel en denkt dat niemand hier nee tegen zou zeggen
Nou achterlijk wijf, ik zeg er wel nee tegen, je ontneemt mensen hun brood sukkels
gewoon lachwekkend, verloren met een ruzie. Die vreselijke ontevreden smoel.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:42 schreef DKUp het volgende:
Blijft nog oprecht in Utopia
[ afbeelding ]
Die zullen er ook wel aan moeten geloven van die twee achterlijke wereld verbeteraard, stelletje kwijleballen..........volgens mij ben ik geirri irriquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik koop mijn vlees altijd bij de slager.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zullen er ook wel aan moeten geloven van die twee achterlijke wereld verbeteraard, stelletje kwijleballen..........volgens mij ben ik geirri irri
Ik ook wel, alleen mensen tot iets dwingen werkt niet. Mensen bewust maken wel.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vanuit oogunt dieren welzijn snap ik hem wel
Gisteren had ze nog zo`n grote bek...quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:56 schreef Poezewoes het volgende:
Wat stelt die Romy zich aan met haar nep zielige stem nu, jakkie!
Echt he, die is nu toch alle geloofwaardigheid verloren,quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:56 schreef Poezewoes het volgende:
Wat stelt die Romy zich aan met haar nep zielige stem nu, jakkie!
Helemaal mrt je eensquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ook wel, alleen mensen tot iets dwingen werkt niet. Mensen bewust maken wel.
Dieren eten ook dierenquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die arme Cemal ........quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gisteren had ze nog zo`n grote bek...
omdat carnivoren niks anders kunnen eten. Omnivoren wel.quote:
zelf plantariërs zoals koeien en herten eten vlees, af en toe een kikker, muisje of kuikentje.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:00 schreef Alocanda het volgende:
[..]
omdat carnivoren niks anders kunnen eten. Omnivoren wel.
is die tattoo nieuw?quote:
Ik ook. Bij een slager die zelf slacht en zijn vee in de regio inkoopt. Dus geen lange transporten, en geen martelpraktijken zoals in Argentijnse of Mexicaanse slachthuizen. En dan eet ik toch net iets lekkerder mijn stukje vlees.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik koop mijn vlees altijd bij de slager.
al die hopen vlees in de supermarkt zijn ook overbodig, er ligt veel te veel wat vernietigd wordt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Free spirit. Eergisteren gezet door Boyd.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:02 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
is die tattoo nieuw?
aan de voorkant en wat staat er?
ohh...quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:03 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Free spirit. Eergisteren gezet door Boyd.
Dan moeten ze het goedkoper makenquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
al die hopen vlees in de supermarkt zijn ook overbodig, er ligt veel te veel wat vernietigd wordt.
uhm nee gewoon minder aanbieden, niemand heeft zoveel keuze in producten nodigquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moeten ze het goedkoper maken
Maar ook dat men belasting betaald voor de subsidies die de bio industrie handhaven. Dus die plofkop kost duurder dan iedereen denkt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind dat er tegenwoordig helemaal niet veel vlees meer in de winkels ligtquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm nee gewoon minder aanbieden, niemand heeft zoveel keuze in producten nodig
3 soorten reepjes kipfilet, onzin en dikke verspilling
het bio deel is sowieso wat lastig, wil je 100% bio kunnen claimen moet elke onderdeel van het proces bio zijn, en dat is is bij 90% van de bio producten niet zo, maar het geeft wel meer marge op het productquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:06 schreef eskil het volgende:
[..]
Maar ook dat men belasting betaald voor de subsidies die de bio industrie handhaven. Dus die plofkop kost duurder dan iedereen denkt.
Mams van Ka is best nog wel hip ondanks ze er nooit uitkomt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat er tegenwoordig helemaal niet veel vlees meer in de winkels ligt
Maar ik ben dat gezeur van Bas zo zat, hou niet van mensen die andere iets op willen dringen.
Hun manier van leven opleggen aan andere, laat iedereen in zijn waarde.
Boyd loopt als snotterend buiten een peuk draaiend
En de mams van Kajin is er bij gaan zitten
Dat is moederquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:08 schreef Gooddeal het volgende:
Heeft Karin nou iemand op bezoek die net zo praat als zijzelf? Ik geloof dat ik dubbel hoor of zo.
Haar mams ook een gezicht.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:08 schreef Gooddeal het volgende:
Heeft Karin nou iemand op bezoek die net zo praat als zijzelf? Ik geloof dat ik dubbel hoor of zo.
het aanbod vleesproducten is in 20 jaar meer dan verdubbelt, ik vind dat heel onnodig, de keuze voor bio of geen, wel vlees of niet, moet je altijd zelf mogen maken inderdaad, maar de overdaad is wel iets wat onnodig dieren schaad imhoquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat er tegenwoordig helemaal niet veel vlees meer in de winkels ligt
Maar ik ben dat gezeur van Bas zo zat, hou niet van mensen die andere iets op willen dringen.
Hun manier van leven opleggen aan andere, laat iedereen in zijn waarde.
Boyd loopt als snotterend buiten een peuk draaiend
En de mams van Kajin is er bij gaan zitten
Echt,quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:11 schreef Ebinas het volgende:
Wat lijkt ze op haar moeder zeg, ook in doen en laten. Geluid. Noem maar op
Echt hequote:Op vrijdag 16 december 2016 12:08 schreef Gooddeal het volgende:
Hoe oud was mams ook al weer.??quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:11 schreef Ebinas het volgende:
Wat lijkt ze op haar moeder zeg, ook in doen en laten. Geluid. Noem maar op
Is al net zo zuipschuit als haar dochter, ze gaat al aan de wijnquote:
Woensdag gezet.Free Spirit.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:02 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
is die tattoo nieuw?
aan de voorkant en wat staat er?
quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:19 schreef LLgetikt het volgende:
uit solidariteit neem ik een teckel ui
Ja,quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Lijkt op Wiep (Kiki Classen) uit Zeg `ns AAA
Nee,mocht nooit van haar vader.quote:
oh...quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,mocht nooit van haar vader.
will moeder ook en Tattoo?quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:21 schreef Gooddeal het volgende:
Moeders vindt het leuk um te heuren dat ze er goed uitziet.
Er is nog een lange weg te gaan. Zoals het nu gaat met al die megastallen is slecht voor mens en dier.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
het bio deel is sowieso wat lastig, wil je 100% bio kunnen claimen moet elke onderdeel van het proces bio zijn, en dat is is bij 90% van de bio producten niet zo, maar het geeft wel meer marge op het product
quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:24 schreef Ebinas het volgende:
Jacco lijkt wel een begeleider van Karin.
"Zeg maar dank je wel tegen Maxime"
Geen fitties nee, ook niet al te veel drama.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:24 schreef Urb het volgende:
Tsja d'r valt toch ook niet bijster veel te laten zijn aan Karin.
ja iddquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:18 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Is mij nog niet duidelijk, maar zo te zien wel.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:24 schreef Ebinas het volgende:
Jacco lijkt wel een begeleider van Karin.
"Zeg maar dank je wel tegen Maxime"
Zeker sinds de exit van Cees, die konden nog wel eens flink botsen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen fitties nee, ook niet al te veel drama.
Inderdaad was ik alweer vergeten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Zeker sinds de exit van Cees, die konden nog wel eens flink botsen.
alleen haar haar staat elke dag omhoog maar das grappig!quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen fitties nee, ook niet al te veel drama.
Nee hoor, Do is druk bezig buiten met het uitzetten van de markt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:25 schreef sararaats het volgende:
ligt Do weer te janken dat iedereen tegen haar is?
Ik vind moeders geweldig. Leuk mens.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik vind moeders een stuk scherper dan Karin.
Moeders maakt haar zinnen af en Ka niet. Maar voor de rest is het een.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik vind moeders een stuk scherper dan Karin.
Ja, Guus dacht ik.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:31 schreef Ebinas het volgende:
"Weet je wat je moet doen, gewoon nooit meer komen"
Heeft moeders tegen iemand in haar omgeving gezegd.
Het is een hele vinnige.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die maak je niet zo iets wijs hoor
Nee.Ligt zielig in bed..quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:34 schreef Charmian het volgende:
ik heb ff een visje gehaaldis reums al weg?
Tuurlijk niet die ligt te mokken in bed en wil niet de vide af.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:34 schreef Charmian het volgende:
ik heb ff een visje gehaaldis reums al weg?
daaag teamromyquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk niet die ligt te mokken in bed en wil niet de vide af.
Vind dat van die lelijke hondenquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:19 schreef LLgetikt het volgende:
uit solidariteit neem ik een teckel ui
Wat staat er, wou net lezen komen die bomen weer in beeld.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:37 schreef eskil het volgende:
Nu moet Row elke dag een trui met afzakschouder aan zeker
ohh ik zei het als grapje maar ze is dus nu echt ook officieel een bedligger bij tegenslagen gewordenquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk niet die ligt te mokken in bed en wil niet de vide af.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
ohh ik zei het als grapje maar ze is dus nu echt ook officieel een bedligger bij tegenslagen geworden
Free Spiritquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat staat er, wou net lezen komen die bomen weer in beeld.
Free Spirit...quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
ufree .pirit... zo lees ik hetquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, anders zie je haar tattoo nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:37 schreef eskil het volgende:
Nu moet Row elke dag een trui met afzakschouder aan zeker
vind het ook beetje raar staan zo haaks scheefquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:40 schreef Urb het volgende:
[..]
Een onafhankelijke sterke vrije geest.![]()
Die van man naar man huppelt.![]()
Of meer wie van de twee.?quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:42 schreef formule het volgende:
Billy en Ramona over de persoonlijke groei van Boyd
Die gozer is al 2.07...quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:42 schreef formule het volgende:
Billy en Ramona over de persoonlijke groei van Boyd
Ze gelooft het zelf, ze is zooooo gegroeid!quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:40 schreef Urb het volgende:
[..]
Een onafhankelijke sterke vrije geest.![]()
Die van man naar man huppelt.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:44 schreef Dotteke het volgende:
Row wil een klein concertje gaan geven, met een dansje er in
waarom? vraag je je dan af...wie wil je straffenquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:44 schreef Dotteke het volgende:
nou, ze zei het zelf ook min of meer. En onze theaterster ookquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:43 schreef formule het volgende:
Billy is verliefd op Boyd, mijn woorden
Nee he, is dat het enige wat ze weet te bedenken om zich daar nog enigszins nuttig te maken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:44 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:51 schreef eskil het volgende:
[..]
Helemaal mooi is die niet echt. En dat extra frutseltje in de F staat ook een beetje raar.
wat hebben die dan inderdaad ineens een dikke kont gekregenquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:55 schreef LLgetikt het volgende:
wiggle wiggle
hallo ik ben geit met junk in the trunk
check me anus
![]()
[ afbeelding ]
ze blijven wel schattigquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat hebben die dan inderdaad ineens een dikke kont gekregen
yepquote:
Ja echtquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo lijkt het net een muis.
Jeemie mag vaker alleen komen als kind zijnde.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:58 schreef snetje het volgende:
Wat lief dat de moeder van Karin ook eindelijk eens mee mag...
De stank is blijkbaar overal hetzelfdequote:Op vrijdag 16 december 2016 13:00 schreef georgeclooney-lover het volgende:
De gym ook. Vies en goor. De koeien hebben daar vaak geplast. Lig je dan op de grond in de pis. GOOR
Die tegels kunnen ze wel gewoon boenen maar dat ze die matten niet vervangen hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:00 schreef georgeclooney-lover het volgende:
De gym ook. Vies en goor. De koeien hebben daar vaak geplast. Lig je dan op de grond in de pis. GOOR
dat ze de bewoners niet vervangen hebben!quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:05 schreef eskil het volgende:
[..]
Die tegels kunnen ze wel gewoon boenen maar dat ze die matten niet vervangen hebben
quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:55 schreef LLgetikt het volgende:
wiggle wiggle
hallo ik ben geit met junk in the trunk
check me anus
![]()
[ afbeelding ]
Ja, beter nog!quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat ze de bewoners niet vervangen hebben!
Leuke UI Saar.quote:
en het slaat nog steeds nergens opquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:09 schreef eskil het volgende:
Tjeezzz die Ruud, is nog bezig met zijn rap
Hij zet zich gigantisch voor schut nu...quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:09 schreef eskil het volgende:
Tjeezzz die Ruud, is nog bezig met zijn rap
al vanaf het moment dat hij geboren werd. Die gozer spoort nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij zet zich gigantisch voor schut nu...
Ik zie het nog steeds niet...quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:11 schreef zodeju het volgende:
Ruud nog steeds er niet overuit dat hij verloren heeft. En nu alles er uitgooien. Stumpert zie je wel dat ik het kan zie je wel.
Nee echt niet, maar wel met zichzelf ingenomen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
en het slaat nog steeds nergens op
Maar dat komt ook door Rowena. Die prijst die halve zool de hemel in met alles wat hij zegt en doet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:13 schreef eskil het volgende:
[..]
Nee echt niet, maar wel met zichzelf ingenomen.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
en het slaat nog steeds nergens op
ja ja mooi mooi.. ga door met deze rapquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij zet zich gigantisch voor schut nu...
quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:16 schreef Paule33 het volgende:
Vandaag Ruud is veel beter met zijn woorden,bij Boyd heb ik niks van begrijpen !
nou wat hij gisteren uitkraamde over zelfmoordquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:18 schreef Paule33 het volgende:
Ik vind Ruud heel goed,sorry mensen,mijn mening!
quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een paar zinnen...
[..]
[ afbeelding ]
Hier een paar zinnen...
[..]
[ afbeelding ]
Hier een paar zinnen...
En maar lachen om zijn ' grappen'quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat komt ook door Rowena. Die prijst die halve zool de hemel in met alles wat hij zegt en doet.
Geef niet,zijn stem komt bij mij niet,de stem van Ruud mooi is,de heel Ruud allure is mooi,ik vind deze Boyde een arrogante man die denkt dat alle vrouwen gek op hem is,ik hou niet van zo iemand..alles wat bij hem komt is arrogante..ik doe nooit met de massa.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een paar zinnen...
Ik hoop voor je dat dat komt omdat Nederlands niet je moedertaal isquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:18 schreef Paule33 het volgende:
Ik vind Ruud heel goed,sorry mensen,mijn mening!
die van boyd was ook echt keihard eigenlijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:22 schreef rowan634 het volgende:
Dat van ruud was verschrikkelijk slecht
Hij zette zichzelf weer goed voor lul
ik wacht op jullie volgende spitzinquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dat komt omdat Nederlands niet je moedertaal is
jaaaaquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:23 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
die van boyd was ook echt keihard eigenlijk
klop,nee,maar ik zie met mijn ogen,ik haat arrogantie,Ruud is simpelquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dat komt omdat Nederlands niet je moedertaal is
ja dat is wel laagquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:24 schreef rowan634 het volgende:
[..]
jaaaahard, grappig en over nagedacht
En toen kwam ruud met zelfmoordde kneus
ruud is degene die denkt dat hij geweldig isquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:22 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Geef niet,zijn stem komt bij mij niet,de stem van Ruud mooi is,de heel Ruud allure is mooi,ik vind deze Boyde een arrogante man die denkt dat alle vrouwen gek op hem is,ik hou niet van zo iemand..alles wat bij hem komt is arrogante..ik doe nooit met de massa.
koekoekquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:26 schreef sjampoeh het volgende:
ginado heeft moeite met voor haarzelf opkomen ?
dat dacht ik niet....quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:26 schreef Paule33 het volgende:
Mascara bij mannen is nu normaal.ik zie het overaal.echt..het is de mode
romy idemquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat komt ook door Rowena. Die prijst die halve zool de hemel in met alles wat hij zegt en doet.
Gelukkig,ik wilde al naar de winkel om mascara te halen...quote:
Gaat ze toch?quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:26 schreef freaky40 het volgende:
Romy vertrekt dus. Mooi zo, opgeruimd staat netjes. Nog voor de kerst een nieuwe er in, hop hop!
Je weet wat arrogant betekent toch? Dat is 'arrogant' in het Fransquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:26 schreef Paule33 het volgende:
Mascara bij mannen is nu normaal.ik zie het overaal.echt..het is de mode
Nee joh.quote:
ik kom vaak uit in Amsterdam,paris overaal,ik zie altijd mannen echte mannen met mascara..echtquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gelukkig,ik wilde al naar de winkel om mascara te halen...
Weet ik niet. Vandaag of morgen ergens.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoe laat?
freaky's bronnen zeggen altijd het tegenovergestelde helaasquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoe laat?
quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:29 schreef rowan634 het volgende:
[..]
freaky's bronnen zeggen altijd het tegenovergestelde helaas
Omdat ze geile op reuzekleuter Gina bij de Febo.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:29 schreef kejo het volgende:
Waarom word gina de hele tijd gevolgd pffff
Ja hoor, geloof je het zelf? Die is morgen al weer vergeten dat ze vandaag weg wouquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Vandaag of morgen ergens.
Dat zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Vandaag of morgen ergens.
Denk dat maar niet. Dit broeit...quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor, geloof je het zelf? Die is morgen al weer vergeten dat ze vandaag weg wou
ECHTE mannen?quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:29 schreef Paule33 het volgende:
[..]
ik kom vaak uit in Amsterdam,paris overaal,ik zie altijd mannen echte mannen met mascara..echt
quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:29 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Het gaat in ieder geval niet meer goed komen tussen Romy en Do..quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:29 schreef rowan634 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Het gaat in ieder geval niet meer goed komen tussen Romy en Do..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |