omg ja. walgelijke teef.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daar heeft ze ook gelijk in, misselijke Do, alles is ordinair bij een ander, Room in dit geval, maar wel je naaktfotos laten slingeren, want bij Do is alles classy, heeft ze een gouden kut ofzo?
Ik heb het wel gezien en ik vond Romy onredelijk bezig zijn. Het was puur jalouzie omdat Bil en Do samen bezig waren. En ook ik vind Do geen prettig mens, maar dit was niet terecht. Romy vind ik soms grappig, maar meestal vind ik haar echt een kleuter, ze heeft totaal geen schaamte en houdt geen rekening met andere mensen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:15 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik heb dat van gisteren niet gezien. Maar begreep uit de Cos dat het ging over dat kotselijke fakegedrag van Do. Daar heeft ze toch gelijk in? Het is dat ik daar niet ben, maar die Do roept bij mij ook agressie op.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:29 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien en ik vond Romy onredelijk bezig zijn. Het was puur jalouzie omdat Bil en Do samen bezig waren. En ook ik vind Do geen prettig mens, maar dit was niet terecht. Romy vind ik soms grappig, maar meestal vind ik haar echt een kleuter, ze heeft totaal geen schaamte en houdt geen rekening met andere mensen.
geeft niet opaquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
Sorry voor spelfouten heb mijn bril niet bij me. Is echt blindtypen nu voor me.
tja,dat is wat jaloezie met een mens kan doen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Do is een kutwijf Ramona had precies hetzelfde gevoel bij haar een hele tijd
Dat doe je best nog knap danquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
kan je dit nog lezenquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
iedereen jaloers op Do, ik denk het nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:31 schreef lonneberga het volgende:
[..]
tja,dat is wat jaloezie met een mens kan doen.
Cemal wi lde toch ook naar huis, goed idee lekker samen hand in hand de poort uitlopenquote:
waarom zou je jaloers zijn op zo'n dom mokkel? ik had al heel lang een voorgevoel over dit creature en het komt uit!quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
iedereen jaloers op Do, ik denk het niet
zeg ik iedereen?quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
iedereen jaloers op Do, ik denk het niet
Eergisteren inderdaad, dus ga alsjeblieft samen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cemal wi lde toch ook naar huis, goed idee lekker samen hand in hand de poort uitlopen
Nou dat was mijn idee ook. Cemal stond daar heel sneu, wat hij dan moest. Ik dacht, huh? Jij zeurt toch ook al dagen dat je het niet meer ziet zitten daar, ga dan beide gewoon lekker wegquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cemal wi lde toch ook naar huis, goed idee lekker samen hand in hand de poort uitlopen
ik denk vrees dat de meesten daar abnormaal zijn Spook.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ieder normaal mens had al lang met Romy gaan praten ook
Omdat ze om aandacht vraagt, juist nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan ben ik ook geen normaal mens, ze kon bij mij komen dan zou ik praten, maar ik ging niet naar haarquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze is wel echt, en dus een echt ordinaire verwend kind.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:36 schreef Bramenstruik het volgende:
Room is Room, boeren, schijten, grote waffel, maar wel ok, ze is wel echt
oh mijn godquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:42 schreef DKUp het volgende:
Blijft nog oprecht in Utopia
[ afbeelding ]
Vanuit oogunt dieren welzijn snap ik hem welquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Man o man wat een gezeik van Bas, hij wil voorstellen dat supermarkten maar een beperkt aantal kilo vlees kan inkopen en dan nog biologisch ook, vuile kwijlebal laat iedereen lekker zelf beslissen wat ze willen eten.
Kutje Vic vind het een mooi voorstel en denkt dat niemand hier nee tegen zou zeggen
Nou achterlijk wijf, ik zeg er wel nee tegen, je ontneemt mensen hun brood sukkels
Ik koop mijn vlees altijd bij de slager.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Man o man wat een gezeik van Bas, hij wil voorstellen dat supermarkten maar een beperkt aantal kilo vlees kan inkopen en dan nog biologisch ook, vuile kwijlebal laat iedereen lekker zelf beslissen wat ze willen eten.
Kutje Vic vind het een mooi voorstel en denkt dat niemand hier nee tegen zou zeggen
Nou achterlijk wijf, ik zeg er wel nee tegen, je ontneemt mensen hun brood sukkels
gewoon lachwekkend, verloren met een ruzie. Die vreselijke ontevreden smoel.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:42 schreef DKUp het volgende:
Blijft nog oprecht in Utopia
[ afbeelding ]
Die zullen er ook wel aan moeten geloven van die twee achterlijke wereld verbeteraard, stelletje kwijleballen..........volgens mij ben ik geirri irriquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik koop mijn vlees altijd bij de slager.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zullen er ook wel aan moeten geloven van die twee achterlijke wereld verbeteraard, stelletje kwijleballen..........volgens mij ben ik geirri irri
Ik ook wel, alleen mensen tot iets dwingen werkt niet. Mensen bewust maken wel.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vanuit oogunt dieren welzijn snap ik hem wel
Gisteren had ze nog zo`n grote bek...quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:56 schreef Poezewoes het volgende:
Wat stelt die Romy zich aan met haar nep zielige stem nu, jakkie!
Echt he, die is nu toch alle geloofwaardigheid verloren,quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:56 schreef Poezewoes het volgende:
Wat stelt die Romy zich aan met haar nep zielige stem nu, jakkie!
Helemaal mrt je eensquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ook wel, alleen mensen tot iets dwingen werkt niet. Mensen bewust maken wel.
Dieren eten ook dierenquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die arme Cemal ........quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gisteren had ze nog zo`n grote bek...
omdat carnivoren niks anders kunnen eten. Omnivoren wel.quote:
zelf plantariërs zoals koeien en herten eten vlees, af en toe een kikker, muisje of kuikentje.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:00 schreef Alocanda het volgende:
[..]
omdat carnivoren niks anders kunnen eten. Omnivoren wel.
is die tattoo nieuw?quote:
Ik ook. Bij een slager die zelf slacht en zijn vee in de regio inkoopt. Dus geen lange transporten, en geen martelpraktijken zoals in Argentijnse of Mexicaanse slachthuizen. En dan eet ik toch net iets lekkerder mijn stukje vlees.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik koop mijn vlees altijd bij de slager.
al die hopen vlees in de supermarkt zijn ook overbodig, er ligt veel te veel wat vernietigd wordt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Free spirit. Eergisteren gezet door Boyd.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:02 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
is die tattoo nieuw?
aan de voorkant en wat staat er?
ohh...quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:03 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Free spirit. Eergisteren gezet door Boyd.
Dan moeten ze het goedkoper makenquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
al die hopen vlees in de supermarkt zijn ook overbodig, er ligt veel te veel wat vernietigd wordt.
uhm nee gewoon minder aanbieden, niemand heeft zoveel keuze in producten nodigquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moeten ze het goedkoper maken
Maar ook dat men belasting betaald voor de subsidies die de bio industrie handhaven. Dus die plofkop kost duurder dan iedereen denkt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind dat er tegenwoordig helemaal niet veel vlees meer in de winkels ligtquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm nee gewoon minder aanbieden, niemand heeft zoveel keuze in producten nodig
3 soorten reepjes kipfilet, onzin en dikke verspilling
het bio deel is sowieso wat lastig, wil je 100% bio kunnen claimen moet elke onderdeel van het proces bio zijn, en dat is is bij 90% van de bio producten niet zo, maar het geeft wel meer marge op het productquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:06 schreef eskil het volgende:
[..]
Maar ook dat men belasting betaald voor de subsidies die de bio industrie handhaven. Dus die plofkop kost duurder dan iedereen denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |