omg ja. walgelijke teef.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daar heeft ze ook gelijk in, misselijke Do, alles is ordinair bij een ander, Room in dit geval, maar wel je naaktfotos laten slingeren, want bij Do is alles classy, heeft ze een gouden kut ofzo?
Ik heb het wel gezien en ik vond Romy onredelijk bezig zijn. Het was puur jalouzie omdat Bil en Do samen bezig waren. En ook ik vind Do geen prettig mens, maar dit was niet terecht. Romy vind ik soms grappig, maar meestal vind ik haar echt een kleuter, ze heeft totaal geen schaamte en houdt geen rekening met andere mensen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:15 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik heb dat van gisteren niet gezien. Maar begreep uit de Cos dat het ging over dat kotselijke fakegedrag van Do. Daar heeft ze toch gelijk in? Het is dat ik daar niet ben, maar die Do roept bij mij ook agressie op.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:29 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien en ik vond Romy onredelijk bezig zijn. Het was puur jalouzie omdat Bil en Do samen bezig waren. En ook ik vind Do geen prettig mens, maar dit was niet terecht. Romy vind ik soms grappig, maar meestal vind ik haar echt een kleuter, ze heeft totaal geen schaamte en houdt geen rekening met andere mensen.
geeft niet opaquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
Sorry voor spelfouten heb mijn bril niet bij me. Is echt blindtypen nu voor me.
tja,dat is wat jaloezie met een mens kan doen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Do is een kutwijf Ramona had precies hetzelfde gevoel bij haar een hele tijd
Dat doe je best nog knap danquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
kan je dit nog lezenquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
iedereen jaloers op Do, ik denk het nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:31 schreef lonneberga het volgende:
[..]
tja,dat is wat jaloezie met een mens kan doen.
Cemal wi lde toch ook naar huis, goed idee lekker samen hand in hand de poort uitlopenquote:
waarom zou je jaloers zijn op zo'n dom mokkel? ik had al heel lang een voorgevoel over dit creature en het komt uit!quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
iedereen jaloers op Do, ik denk het niet
zeg ik iedereen?quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
iedereen jaloers op Do, ik denk het niet
Eergisteren inderdaad, dus ga alsjeblieft samen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cemal wi lde toch ook naar huis, goed idee lekker samen hand in hand de poort uitlopen
Nou dat was mijn idee ook. Cemal stond daar heel sneu, wat hij dan moest. Ik dacht, huh? Jij zeurt toch ook al dagen dat je het niet meer ziet zitten daar, ga dan beide gewoon lekker wegquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cemal wi lde toch ook naar huis, goed idee lekker samen hand in hand de poort uitlopen
ik denk vrees dat de meesten daar abnormaal zijn Spook.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ieder normaal mens had al lang met Romy gaan praten ook
Omdat ze om aandacht vraagt, juist nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan ben ik ook geen normaal mens, ze kon bij mij komen dan zou ik praten, maar ik ging niet naar haarquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze is wel echt, en dus een echt ordinaire verwend kind.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:36 schreef Bramenstruik het volgende:
Room is Room, boeren, schijten, grote waffel, maar wel ok, ze is wel echt
oh mijn godquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:42 schreef DKUp het volgende:
Blijft nog oprecht in Utopia
[ afbeelding ]
Vanuit oogunt dieren welzijn snap ik hem welquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Man o man wat een gezeik van Bas, hij wil voorstellen dat supermarkten maar een beperkt aantal kilo vlees kan inkopen en dan nog biologisch ook, vuile kwijlebal laat iedereen lekker zelf beslissen wat ze willen eten.
Kutje Vic vind het een mooi voorstel en denkt dat niemand hier nee tegen zou zeggen
Nou achterlijk wijf, ik zeg er wel nee tegen, je ontneemt mensen hun brood sukkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |