Huilend wakker geworden of huilend in slaap?quote:
beidenquote:Op vrijdag 16 december 2016 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huilend wakker geworden of huilend in slaap?
Kut ja. Kan je wel goed slapen dat scheelt.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kut ja. Kan je wel goed slapen dat scheelt.
nee slaap weinigquote:Op vrijdag 16 december 2016 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kut ja. Kan je wel goed slapen dat scheelt.
Jaquote:
Waarom tollen?quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee slaap weinig
Heletijd tollen
Denk dat hij een r vergeten isquote:
hoe zijn de jongens op tinderquote:Op vrijdag 16 december 2016 10:49 schreef Crip het volgende:
Sommige mannen zijn echt zulke lompe boeren
Kan me dat echt niet voorstellenquote:
Vertel je ervaring, wat heb je meegemaakt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:49 schreef Crip het volgende:
sorryquote:Op vrijdag 16 december 2016 10:49 schreef Crip het volgende:
raak jij meisjes ook gewoon zomaar aan met de gedachte dit kan 50/50 gaan?quote:
bedoel je dat r&p topic?quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:04 schreef Crip het volgende:
[..]
raak jij meisjes ook gewoon zomaar aan met de gedachte dit kan 50/50 gaan?
anders neuken en anders niet.
ahwwquote:Op vrijdag 16 december 2016 10:56 schreef Zosk het volgende:
Ik ga dat binnenkort ook maar eens installeren :s
wutquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:04 schreef Crip het volgende:
[..]
raak jij meisjes ook gewoon zomaar aan met de gedachte dit kan 50/50 gaan?
anders neuken en anders niet.
ja i cant even, troost je met de gedachte dat mensen die dat soort advies geven dat niet vanuit hun levenservaring doen of zoquote:
echt heh, als je een sletje tikt dan weet je dat ze altijd 100% geeft, tissk anders is ze vieze lesbiquote:
was een hard to get actquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:06 schreef zeer het volgende:
[..]
probeerde dat met jou ook maar jij wou duidelijk niet
jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:05 schreef zeer het volgende:
[..]
ja i cant even, troost je met de gedachte dat mensen die dat soort advies geven dat niet vanuit hun levenservaring doen of zo
preciesquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:07 schreef Crip het volgende:
[..]
javroeg net heb je daar uberhaupt ervaring mee?
''nou nee eh''
haha wat, deze zekerquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:07 schreef zeer het volgende:
[..]
over het onzekere vriendje van houses
jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
haha wat, deze zeker
R&P / Daten met een Turkse
waar begin je aan als je dat niet kan vragen iddquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:09 schreef zeer het volgende:
snap echt 100% srs oprecht to the max niet waarom je niet gewoon zou kunnen vragen hoe ze over seks denkt met oog op alle vooroordelen/taboos/what ever daar allemaal op zit
zou dat zelf iig legitieme vraag vinden als ik 9,5/10 turkse chick was en ik met mezelf zou daten
doe maarquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:10 schreef zeer het volgende:
[..]
ga vanaf half 1 naar alle telefoonproviders bellen in de hoop je stem te horen
hehe jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar begin je aan als je dat niet kan vragen idd
gvdquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:11 schreef zeer het volgende:
[..]
heb in de auto iedere dag 'bedankt voor je bijdragen' op repeat staan
ik denk als je na 4 dates en zoenen, nog niet durft over te beginnen, dat je er dan sowieso vrij weinig van snaptquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:11 schreef zeer het volgende:
[..]
hehe ja
sws denk ik dat je nog voor veel verrassingen komt te staan als je denkt dat seks het grootste culturele verschil is
Sws als je het lastig vindt iemands grenzen in te schatten en niet wil overrulen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:09 schreef zeer het volgende:
snap echt 100% srs oprecht to the max niet waarom je niet gewoon zou kunnen vragen hoe ze over seks denkt met oog op alle vooroordelen/taboos/what ever daar allemaal op zit
zou dat zelf iig legitieme vraag vinden als ik 9,5/10 turkse chick was en ik met mezelf zou daten
liever gwn hand onder de kleding, schouder ontbloten, eventueel knoopje losquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws als je het lastig vindt iemands grenzen in te schatten en niet wil overrulen.
joquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:11 schreef Crip het volgende:
ik gun geen enkele whiteboy een relatie met mij
autisten dusquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws als je het lastig vindt iemands grenzen in te schatten en niet wil overrulen.
Ik snap vrij weinigquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk als je na 4 dates en zoenen, nog niet durft over te beginnen, dat je er dan sowieso vrij weinig van snapt
Je verliest zo hard danquote:
Ja dat blijf je zeggen maar ik probeer het gewoon hoor. Als ik win gaan we uit eten.quote:
Wow wat een haat.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:28 schreef Catkiller het volgende:
En als je verliest mag je uit een rietje eten. Win/win, wat er ook gaat gebeuren dus.
Zo bedoel ik het niet, is toch makkelijk om niet te hoeven kauwen.quote:
Je hebt helemaal geen tinder nodig zo te zien.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat blijf je zeggen maar ik probeer het gewoon hoor. Als ik win gaan we uit eten.
Ja dat is wel zo.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, is toch makkelijk om niet te hoeven kauwen.
Willow wil niets met mij te maken hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen tinder nodig zo te zien.
Ach ze quote je al wel, dat is al een begin.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Willow wil niets met mij te maken hebben.
Dat kan al nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat blijf je zeggen maar ik probeer het gewoon hoor. Als ik win gaan we uit eten.
Hey kleine nootquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach ze quote je al wel, dat is al een begin.
Jij quote mij ook.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach ze quote je al wel, dat is al een begin.
Ik quote noottetje ook.quote:
Jaquote:
Zeker.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HPLC is net uit de kast gekomen, erg moedig van hem
KLB / [KLB SC] Homoquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:44 schreef Renesite het volgende:
En als het niet zo is, is het natuurlijk een mooi woord om mensen mee te 'beledigen'.
het zijn 2 woordenquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:44 schreef Renesite het volgende:
En als het niet zo is, is het natuurlijk een mooi woord om mensen mee te 'beledigen'.
gewoon een woordquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:44 schreef Renesite het volgende:
Homo'squote:Op vrijdag 16 december 2016 11:44 schreef Renesite het volgende:
Goedzoquote:
Net zo zoet als jijquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:48 schreef Willoow het volgende:
Ik heb nou zo'n lekkere sinaasappel. Echt lekker zoet.
altijd lekker als dat sap tegen mn gehemelte aan squirtquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:48 schreef Willoow het volgende:
Ik heb nou zo'n lekkere sinaasappel. Echt lekker zoet.
Klein? elke keer als je mij begroet is het weer wat andersquote:
Hard gewordenquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:49 schreef Drug het volgende:
[..]
altijd lekker als dat sap tegen mn gehemelte aan squirt
Heeft ook een diepere betekenis vaakquote:
Ik squirt altijd zelf tegen mijn gehemelte.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:49 schreef Drug het volgende:
[..]
altijd lekker als dat sap tegen mn gehemelte aan squirt
Hoe diep?quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft ook een diepere betekenis vaak
7 cm natuurlijkquote:
quote:
Echt? vind het tegenvallen.quote:
Hmm.. da's waar.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klein? elke keer als je mij begroet is het weer wat anders
En hoilo! hoe is het met u vandaag?
Sukkeltjequote:Op vrijdag 16 december 2016 11:52 schreef Pensylvania het volgende:
Yeah
Maandag nintendo classic ophalen!!
Het is hier geen tinderquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dit een afwijzing of hoe werkt dit?
Waarom voelt het dan iedere keer als jij reageert alsof je de verkeerde kant op swiped. :squote:
Wilde dit al veel langer tegen je zeggen maar had nog geen goed moment gevondenquote:
Bent zelf vd verkeerde kantquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom voelt het dan iedere keer als jij reageert alsof je de verkeerde kant op swiped. :s
Wat is de verkeerde kant?quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom voelt het dan iedere keer als jij reageert alsof je de verkeerde kant op swiped. :s
Heb je gvd weer mazzel dak nie weet hoe ik moet tr-en op mn mobielquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wilde dit al veel langer tegen je zeggen maar had nog geen goed moment gevonden
ja michael jackson.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, super....quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:52 schreef Pensylvania het volgende:
Yeah
Maandag nintendo classic ophalen!!Akkoord.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je moet gewoon je gore muil houden jijquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:55 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Heb je gvd weer mazzel dak nie weet hoe ik moet tr-en op mn mobiel
quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja michael jackson.Is toch leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nou, super....
[..]
Akkoord.
Beetje jeugdsentiment nadat mn Nes vorig jaar definitief is overledenvor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
Met je rattensmoelquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je moet gewoon je gore muil houden jij
Dat is toch de goede kant dan? :squote:Op vrijdag 16 december 2016 11:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe die app werkt. Gewoon de 'nee' kant ofzo :s
Wow oké doeiquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat is toch de goede kant dan? :s
ja tuurlijk alleen snap niet waarom dat ding zo gehyped word. Heb ook al sinds een tijd zo'n raspberry omgetoverd in een retro game machine maar speel er nooit op eigenlijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Is toch leuk?
Beetje jeugdsentiment nadat mn Nes vorig jaar definitief is overleden
Jeetjequote:
Ook goed.quote:
Wel de classic toch en niet die gameboy colorquote:
Tuurlijk classic. Colorquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel de classic toch en niet die gameboy color?
Dus hoge toeren?quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Zoooo werken in de eerste versnelling hoor vandaag
Ah joh je kan ook al een uur in de wachtkamer op et ziekenhuis zitten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Zoooo werken in de eerste versnelling hoor vandaag
quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Tuurlijk classic. Color![]()
Uren achter elkaar tetris spelen. En genot toen gameboy camera kwam.
Is het nou stationair of in de eerste versnelling?quote:
Wat mankeert er aan?quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ah joh je kan ook al een uur in de wachtkamer op et ziekenhuis zitten.
Gelukkig heb ik mooi uitzicht
Zo maar ff fappen
Houd opquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het nou stationair of in de eerste versnelling?
Ik ga straks lekker verse spareribs halenquote:
je kan ook dood worden geschoten, is dit een wedstrijdje zielig doen dan?quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ah joh je kan ook al een uur in de wachtkamer op et ziekenhuis zitten.
Gelukkig heb ik mooi uitzicht
Zo maar ff fappen
sowquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker verse spareribs halen
Moek altijd aan je moeder denken als ik zo die ribbetjes bekijk
Verwarrend ditquote:
Kaakoperatie in januariquote:
Er was ook zo'n deuntje wat heel snel ging, en vond daardoor echt spannendquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]wat een held ben je ook. tetris..... gelijk dat deuntje weer in mn kop.
Nee want we weten toch al dat jij wintquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook dood worden geschoten, is dit een wedstrijdje zielig doen dan?
quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] Homo
Geopend door HPLC himself, deel 2 ook en deel 3 ook
quote:
quote:
Okquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Homo'seen zeer goede vriend van mij is ook homo en hij is zo lievvv
bah wat een zielige postquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:08 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Nee want we weten toch al dat jij wint
Liever broodje kroketquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:11 schreef Renesite het volgende:
Ik had net een haring. En een wit bolletje. Bolletje haring
ja, klopt als je tijd bijna op was. Wordt er nu alweer zenuwachtig van.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Er was ook zo'n deuntje wat heel snel ging, en vond daardoor echt spannend
Heb je overbeet?quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:07 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Kaakoperatie in januarinu ff alles checken voor anesthesie etc
homoquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:11 schreef Renesite het volgende:
Ik had net een haring. En een wit bolletje. Bolletje haring
Schijnt best wel pijn te doen toch?quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:07 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Kaakoperatie in januarinu ff alles checken voor anesthesie etc
Wowquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker verse spareribs halen
Moek altijd aan je moeder denken als ik zo die ribbetjes bekijk
En alleenquote:
Yes.. een familiekwaaltjequote:Op vrijdag 16 december 2016 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, klopt als je tijd bijna op was. Wordt er nu alweer zenuwachtig van.
[..]
Heb je overbeet?
Alle vrouwen zijn toch bi-schierig. Alleen mannen kunnen echt hetero zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt heh, als je een sletje tikt dan weet je dat ze altijd 100% geeft, tissk anders is ze vieze lesbi
aah ja, zo zat het jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:28 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn toch bi-schierig. Alleen mannen kunnen echt hetero zijn.
Nou schijnt wel mee te vallen. Gewoon irritant da je dan niet kan eten enzo.. en een tijdelijke braddie-nek hebtquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Schijnt best wel pijn te doen toch?
Wacht maar, katers kunnen ook 2 dagen duren.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:28 schreef CristinaYang het volgende:
Een kater op een doordeweekse dag: instant confrontatie met hoe oud je aan het worden bent.
hahaquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:28 schreef CristinaYang het volgende:
Een kater op een doordeweekse dag: instant confrontatie met hoe oud je aan het worden bent.
Ik zeg niet dat mannen geen homo kunnen zijn he. Alleen vrouwen noemen zichzelf na lesbische adventures nog "hetero". Zit gewoon geen logica achter.quote:
nee dat was duidelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:31 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat mannen geen homo kunnen zijn he. Alleen vrouwen noemen zichzelf na lesbische adventures nog "hetero". Zit gewoon geen logica achter.
Neem vrij en ga thuis werken in de kroeg.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:32 schreef NoelGallagher het volgende:
De helft van de werkdag is voorbij
Neequote:Op vrijdag 16 december 2016 12:34 schreef HRC2020 het volgende:
Post slaap-zak hier nog? Onder een kloon dan bedoel ik
ja, je moest de groeten hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:34 schreef HRC2020 het volgende:
Post slaap-zak hier nog? Onder een kloon dan bedoel ik
Wanneer je de top bereikte toch dan ging dat deuntje sneller.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Er was ook zo'n deuntje wat heel snel ging, en vond daardoor echt spannend
quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die naar mcdonalds gaan
Inferieur
Nou beledig je mij. Nu moet je bukken. Zo werkt dat.quote:
Big mac menu met vanille milkshake, mc kroket en cheeseburgerquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:30 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
Ik wacht tot de Maestro chicken voor 1 euro gaat. Ding kost 5 euro
rtquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die naar mcdonalds gaan
Inferieur
Vies dik varken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Big mac menu met vanille milkshake, mc kroket en cheeseburger
Aanslag voorkomen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Maatje zei laatst kom we gaan maccie tjappen ik zo van wtf zeg jij nou dan
quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die was echt goed dronken jezus
Lekker frietjes dopen in de milkshakequote:Op vrijdag 16 december 2016 12:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Big mac menu met vanille milkshake, mc kroket en cheeseburger
Zosk is zo dun als een grassprietquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:40 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik gok 1250 calorieen in totaal. Tenzij je nog gaat avondeten niet zo heel erg.
Diezelfde geur blijft ook dagen in je auto hangenquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:41 schreef Trollscience het volgende:
die geur van mcdonalds al als het nog in de zakken zit![]()
Dat kan ik niet aan denk ik, dan maar nooit meer drinken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wacht maar, katers kunnen ook 2 dagen duren.
De geur van zout vettig paupervoedsel in een bruine papieren zakje. Is liefde man O>quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:41 schreef Trollscience het volgende:
die geur van mcdonalds al als het nog in de zakken zit![]()
Wij zijn ook best opgelucht.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb gister op stage iets over mezelf geleerd over mijzelf
Collegavrouw begon te zeuren dat de kinderen 2 weken vrij zijn en dat ze allemaal dingen moest plannen om de kinderen bezig te houden
Ik ben erachter gekomen dat ik geen kinderen wil, kan mezelf al niet bezighouden
Ben beetje opgelucht nu dat ik weet wat ik iig niet wil
Neequote:Op vrijdag 16 december 2016 12:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lekker frietjes dopen in de milkshake
ik weeg maar 70 kilo. Moet 3 kilo aankomen ofzo. Gaat denk ik wel lukken met de feestdagen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
72 kilo goddelijk lichaam tyverymuch
Ik kan niet meer aankomenquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik weeg maar 70 kilo. Moet 3 kilo aankomen ofzo. Gaat denk ik wel lukken met de feestdagen.
jij ook fijne dagen lieverd.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet iedere bloem betekent liefde, maar een roos wel. Niet iedere plant kan zonder water leven, maar een cactus wel. Niet iedere debiel kan goed lezen, maar kijk jou eens gaan! Vandaag zou je eens de tijd moeten nemen om een lief en aanmoedigend berichtje te sturen naar een gestoorde vriend, net zoals ik doe. Het maakt mij niet uit of je aan de ramen likt, of regelmatig met boerderijdieren praat. Jij bent speciaal voor me, jij bent mijn vriend. Kijk jezelf nou eens glimlachen naar je scherm, debieltje van me! 👍 fijne feestdagen.🎄🎄🎄
bankdruk jij bw?quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
72 kilo goddelijk lichaam tyverymuch
Bedankt, vriend.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:47 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
jij ook fijne dagen lieverd.
Is lekker :squote:
yahaha wtfquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik weeg maar 70 kilo. Moet 3 kilo aankomen ofzo. Gaat denk ik wel lukken met de feestdagen.
oke.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
yahaha wtf
Wat een grote bek
Voor zo een sprietje ook
Als jou kontje doorneuk breek ik je zo in 2 ahahahh
Ben jij van die leeftijd dan?quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd lukt dat ineens wel en dan gaat het hard.
kom bij mij inwonen ik maak jou zo tering breed dat je niet meer door de deur past. 52cm armen enzoquote:
Ik wacht rustig afquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd lukt dat ineens wel en dan gaat het hard.
omgggquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
kom bij mij inwonen ik maak jou zo tering breed dat je niet meer door de deur past. 52cm armen enzo
Wow wat serieus? Niet verwachtquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb een koophuis jongequote:Op vrijdag 16 december 2016 12:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
kom bij mij inwonen ik maak jou zo tering breed dat je niet meer door de deur past. 52cm armen enzo
Jij dacht ik ben 193 kilo?quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wow wat serieus? Niet verwacht
quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
yahaha wtf
Wat een grote bek
Voor zo een sprietje ook
Als jou kontje doorneuk breek ik je zo in 2 ahahahh
Dat is me ook net iets te enthousiastquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij dacht ik ben 193 kilo?
192,9 ook goed?quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is me ook net iets te enthousiast
Allemaal van die wazige types die vage verhalen ophangen de hele dag.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:48 schreef Mozy het volgende:
Ik zou de kinderen van dima best les willen geven.
Kennis heeft zich ook laten opereren laatst daar aan. Helemaal een blauwe gezwollen kop daarnaquote:
Ik moet niks en buk voor niemand.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou beledig je mij. Nu moet je bukken. Zo werkt dat.
Hoe de KLB SC veranderde in de ONZ GYM SC.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Noem je Mozy onzin?quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe de KLB SC veranderde in de ONZ GYM SC.
okquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wegwezen met gelukwensen en al dat geouwehoer. Het beste nieuwjaarscadeau wat je een echte vriend kan geven:
DE 50 BESTE PORNSITES:
4tube.com cijfer: 8,5
8teenxxx.com cijfer: 8
Alotporn.com cijfer: 9
Beeg.com cijfer: 8
Bustnow.com cijfer: 8
Cliphunter.com cijfer: 9,5
Definebabes.com cijfer: 8,5
Deviantclip.com cijfer: 7,5
Drtuber.com cijfer: 7,5
Empflix.com cijfer: 10
www.Fantasti.cc cijfer: 8
Fapdu.com cijfer: 8,5
Freeporn.com cijfer: 9,5
Freudbox.com cijfer: 7,5
Fuq.com cijfer: 8,5
Fux.com cijfer: 8,5
Grayvee.com cijfer: 9
Hellxx.com cijfer: 8,5
Hustlertube.com cijfer: 9
Jugy.com cijfer: 8
Jizzhut.com cijfer: 7,5
Kaktuz.com cijfer: 8
Keezmovies.com cijfer: 8
Kinxxx.com cijfer: 7,5
Laraporn.com cijfer: 8,5
Leakedporn.com cijfer: 7,5
Lovelyclips.com cijfer: 8
Lubetube.com cijfer: 7
Mofosex.com cijfer: 8,5
Monstertube.com cijfer: 8,5
Madthumbs.com cijfer: 8
Moviefap.com cijfer: 8,5
Moviesand.com cijfer: 8
Orgasm.com cijfer: 8
Perfectgirls.net cijfer: 7
Pichunter.com cijfer: 9
Planetsuzy.com cijfer: 9
Porn.com cijfer: 9,5
Porn-plus.com cijfer: 7,5
Porncor.com cijfer: 7,5
Pornhub.com cijfer: 10
Pornrabbit.com cijfer: 7
Porntitan.com cijfer: 7
Pussy.org cijfer: 9,5
Redtube.com cijfer: 9,5
Tube8.com cijfer: 8
Xhamster.com cijfer: 8
Xnxx.com cijfer: 8,5
Xvideos.com cijfer: 9,5
Youjizz.com cijfer: 8
Gelukkig nieuwjaar !🎉🎊🎶
Rukvereniging "de losse pols" bestaat 10jaar, mede dankzij jullie lidmaatschap.
Bij deze wens ik jullie een fijn 2017 van masturbatie toe.
En houdt onze slogan altijd in gedachte "Er is geen kut in het land, die nauwer sluit dan je eigen hand!" ✊
yo inzagiquote:
Pornhub een 10quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wegwezen met gelukwensen en al dat geouwehoer. Het beste nieuwjaarscadeau wat je een echte vriend kan geven:
DE 50 BESTE PORNSITES:
4tube.com cijfer: 8,5
8teenxxx.com cijfer: 8
Alotporn.com cijfer: 9
Beeg.com cijfer: 8
Bustnow.com cijfer: 8
Cliphunter.com cijfer: 9,5
Definebabes.com cijfer: 8,5
Deviantclip.com cijfer: 7,5
Drtuber.com cijfer: 7,5
Empflix.com cijfer: 10
www.Fantasti.cc cijfer: 8
Fapdu.com cijfer: 8,5
Freeporn.com cijfer: 9,5
Freudbox.com cijfer: 7,5
Fuq.com cijfer: 8,5
Fux.com cijfer: 8,5
Grayvee.com cijfer: 9
Hellxx.com cijfer: 8,5
Hustlertube.com cijfer: 9
Jugy.com cijfer: 8
Jizzhut.com cijfer: 7,5
Kaktuz.com cijfer: 8
Keezmovies.com cijfer: 8
Kinxxx.com cijfer: 7,5
Laraporn.com cijfer: 8,5
Leakedporn.com cijfer: 7,5
Lovelyclips.com cijfer: 8
Lubetube.com cijfer: 7
Mofosex.com cijfer: 8,5
Monstertube.com cijfer: 8,5
Madthumbs.com cijfer: 8
Moviefap.com cijfer: 8,5
Moviesand.com cijfer: 8
Orgasm.com cijfer: 8
Perfectgirls.net cijfer: 7
Pichunter.com cijfer: 9
Planetsuzy.com cijfer: 9
Porn.com cijfer: 9,5
Porn-plus.com cijfer: 7,5
Porncor.com cijfer: 7,5
Pornhub.com cijfer: 10
Pornrabbit.com cijfer: 7
Porntitan.com cijfer: 7
Pussy.org cijfer: 9,5
Redtube.com cijfer: 9,5
Tube8.com cijfer: 8
Xhamster.com cijfer: 8
Xnxx.com cijfer: 8,5
Xvideos.com cijfer: 9,5
Youjizz.com cijfer: 8
Gelukkig nieuwjaar !🎉🎊🎶
Rukvereniging "de losse pols" bestaat 10jaar, mede dankzij jullie lidmaatschap.
Bij deze wens ik jullie een fijn 2017 van masturbatie toe.
En houdt onze slogan altijd in gedachte "Er is geen kut in het land, die nauwer sluit dan je eigen hand!" ✊
quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, ken ik niet.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik uit dat hele lijstje geen enkele site ken.quote:
Ik ken ze allemaal.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik uit dat hele lijstje geen enkele site ken.
Precies.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:10 schreef zeer het volgende:
[..]
pretty much ook de 30 websites die mijn browser laadt als ik op de homepage knop klik
9/11 op de schaal van ongeloofwaardigheidquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik uit dat hele lijstje geen enkele site ken.
In tubgirl houdingquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:13 schreef Crip het volgende:
als jullie eens zagen hoe ik nu voor mn laptop zit
Naakt?quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:13 schreef Crip het volgende:
als jullie eens zagen hoe ik nu voor mn laptop zit
watquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:11 schreef TARDIS. het volgende:
Trouwens, eckten kennen natuurlijk gewoon de juiste subreddits en gaan niet naar zo'n losse website.
beste van verschillende sites bij elkaar?quote:
Je vraagt het gezien je vraagteken maar geen idee waar dit over gaat. Subreddit?quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:16 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
beste van verschillende sites bij elkaar?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:18 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:21 schreef zeer het volgende:
[..]
is er ruimte voor nog iemand in je fort
[..]
[..]Lijkt me lastig, zo'n neusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
ik ook ripquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben broke dit weekend. Help mij het weekend door op giro 555.
in mn rapport staat van groep 3 ofzo stond er dat ik op een leuke manier kon vertellen alleen wel een beetje zachtquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:00 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Allemaal van die wazige types die vage verhalen ophangen de hele dag.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
in mn rapport staat van groep 3 ofzo stond er dat ik op een leuke manier kon vertellen alleen wel een beetje zacht
Word je nooit moe van je eigen fantasie?quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Er zit een crip naast me in de mediatheek
Nu agressie
Ja je hebt wel goeie browss jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:27 schreef Crip het volgende:
[..]
heb wel goede eyebrows van nature gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |